/danmarktråden/
HYGGE med chips udgaven
/danmarktråden/
HYGGE med chips udgaven
hjælp tak
Du skal huske linket til den forrige tråd, din klaptorsk.
hvilken afgift stiger?
får du kontanthjælp?
>Jeg har lige nu to ulonnede jobs, hvor jeg får lov til at daldre den af når jeg har brug for det uden at der står en eller anden mikropenis mellemleder og ånder mig ned i nakken over at jeg ikke producerer nok værdi til firmaets profit (som jeg sikkert aldrig ser noget af nede på mit niveau alligevel)
Det er lige præcis sådan jeg har det. Jeg tror jeg ville fole at der hvilede et præs på mig hvis jeg fik et af de der klapjob i Rema 1000 eller hvorend det nu måtte være. På mit nuværende arbejde kan jeg slappe nogenlunde af og tage mig den tid og de pauser jeg har brug for, og laver jeg fejl sker der som ikke noget ved det.
Bara bössemänd spelar som kvinnor i spel
Will you guys want me to keep this tråd alive for later in the morning?
det havde den gamle tråd ikke din spasser
men her er linket
Yes my friend
of course
Nej, tråden skall dö...
Hehe
Registreringsafgiften. C1'en bliver 17,000 dyrere fra 1. april.
vil det sige brugte c1'ere bliver dyrere ?
Jeg spiser Taffel Barbecue. I min Fotex sparer man 10 kr, hvis man kober to poser Taffel.
i LIDL koster de 10 kr
He he
svenskere = niggere
jeg spiser for gammelt smor.....
skål for anime
skål for pædofili
fuck PET
Uvenligpillet
mcchicken = lyfe
mcdonalds priser er ikke lyfe
Det ved jeg faktisk ikke. Sidst afgiften steg udtalte eksperter at hvis bilen var mere end et par år gammel ville den ikke stige i pris. Det synes jeg nu alligevel at de gjorde. I 2017 kobte jeg en tre år gammel Peugeot 107 med 93,000 km på tælleren til 40,000. I dag virker det til at du må punge ud med 60-65,000 for noget tilsvarende, og fem år gamle 107'ere med samme kilometertal som min står til omkring 40,000 - samme pris som jeg kobte min for for to år siden.
håber ikke priserne stiger da jeg snart gerne vil have en fin lettere brugt 108 eller c1
Pædosex, pædosex
Bumme-lumme-lumme-lex
Dejlig pædosex!
Youtube-sex, pædoflex
I morgen skal jeg modes med andre pædokeks
Og dyrke pædosex!
husker at dit brev blev slettet sidst du postede dettede. blev du b&?
Nej. Det blev bare slettet.
Er også selv kommet frem til at jeg helst vil kobe brugt. Har regnet lidt på det, og hvis jeg kober en ny C1 til 103,000 og forventer at sælge den til 30,000 om 8 år vil den koste mig 760 kroner om måneden i afskrivning. Min nuværende bil er faldet mellem 0 og 3,000 i værdi og har dermed kostet mig 125kr om måneden i afskrivning - hojest.
Omvendt ville en ny bil give mere ro i sindet. Min bil er ved at have nået alderen hvor man må forvente at der kommer nogle reparationsudgifter på den, og det er en stressfaktor når et telefonopkald til mekanikeren er dybt angstfremkaldende.
>vi har mods der forstår dansk
Har often undret mig over hvordan Jow Forums modereres med alle de forskellige generaler hvor der bliver talt diverse fremmedsprog.
>often
Jeg er blevet miljoskadet af det overvejende amerikanske internet.
Mine brodre, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Carl Nielsen er så baseret? Har hort på hans Helios Ouverture hele dagen nu. Midterpunktet af den er noget af det smukkeste jeg nogensinde har hort.
min mor har et maleri af carl nielsens far
ja. så drikker man öl igen.
Jeg er bosseseksuel!
Gabbedit-gabbedit-gabidell!
Bammelam, bammelam, bammelam
Jeg kan god lide at slikke endetarm!
(Slikke-likke-lik bum-bum.)
Ceres Top
Baseret og finkulturpillet. Var nodt til at google Carl Nielsen da jeg ikke anede hvem han var.
baseret oldrikker
Lidt ærgerligt, at danskerne ikke kender deres storste komponister.
Godnat, venner!
Er det sent nok i dag for d'herrer?
jeg prover på at sove nu
godnat
Gå ind på kommunekontoret og aflever dit pas
Så engang noget der blev filmet i USA og horte nogle klokker dybt inde i midtvesten spillen den samme melodi som Rådhuset.
Godnat og drom sodt venner!
Godnat, gutter.
Jeg har fået to glas vodka og en Grimbergen. Nu vil jeg onanere til mit helt store teenage crush mens jeg hore Dire Straits.
hvad for en grimbergen?
Takker - sov godt når I når dertil, venner.
Blanche. Der skulle være færre kalorier i lyse ol. Min nye vane med at drikke vodka fremfor ol opstod udfra et onske om at tage mine begyndende mandebryster i oplobet, så når jeg endelig drikker ol er det som regel witbier.
youtube.com
intressant
*bliver træt*
Blev også godt træt efter at jeg onanerede.
jeg sorger altid for at onanere forst på dagen så ikke jeg falder i sovn med pikken ude
Hvem eller /fuld/ her?
Lidt beruset men ikke fuld.
>2
jeg er
endnu en sovnlos nat
endnu en sixpack elephant öl
hvor skal jeg gemme dem som mor ikke ser
ja hah hahahah
>kom til at hive i en ledning som på en eller anden måde var viklet om en gammel kop kaffe
>spildte kaffe ud over hele skrivebordet og ned på gultæppet og på mig selv
hvorfor er mit liv så tragisk
>dromte at jeg var syg
>mine tanker virkede underlige
>vågner af det
>klokken er 3;45
>ligger og kigger lidt inden jeg tager en tår vand fra min vandflaske ved siden af sengen
>det foles underligt når jeg bevæger ojnene
>som om at de er lidt langsomme til at reagere
>vandet ryger også ned med en anderledes folelse end normalt
>tænder lyset og går ud på badeværelset
>det foles som om at jeg er syg men det er jeg ikke
Hvad sker der med mig?
Nothing, I wouldn't worry too much about it. When I randomly wake up in the middle of the night everything feels wrong too, even water. I hope you've gone back to bed by now. Bump!
Er stadigvæk vågen, men ikke længe!
Er du ved at være ovenpå igen?
Blå lyset frå jeres komputer hjælper ikke
glemte at sige godnat fra min PC og desværre har jeg ikke nogen sode drenge på min mobil, men godnat allesammen og godnat franskeanon, bliv nu ikke oppe for sent
Her er en sod dreng
Sov godt!
Nu går jeg i seng. Godnat
I think I'll go too, it's morning anyway. Have a good day everyone!
Der ligger en S-togs station i mine dromme. Den ligger et par stationer inden Svanemollen, når man kommer ind med drommetoget ind over oresund, fra den svenske kystbane. Stationen er hjem til mange brogede typer, en lille banekiosk der sælger skrabelod, carlsberg ol og oddset-kuponer der lader dig vædde på animal planet dyrekampe. Jeg har brugt et helt liv på den station, spredt udover utallige dromme, og jeg modte mit livs kærlighed der, på banegårdsgrillen, en hyggelig lille "mom 'n pop" restaurant for japansk madkunst, hvor datteren af en gammel ramen-kok smilede til mig for forste gang, og bad mig om at komme tilbage når hendes vagt var ovre. Der er altid noget nyt at opdage på den S-togs station, og i nat besogte jeg for forste gang den dertilhorende "gentlemans klub", hvor en skaldet gammel vestegnstype agerede regelnazist overfor mont-lås skabene i lobbyen, fordi han engang havde haft Gwen Stefani til at optræde, og hun opforte sig som en "frigid bitch" efter at han tog hende på numsen midt i koncerten. Der sidder han stadig, i sit lille kongedomme, med en af mine sutsko og en plakat der siger at alle er påkrævede at være "med på den værste" når de går ind. Jeg har som sagt brugt et helt liv på denne S-togs station, og jeg glæder mig som et lille barn til næste gang jeg skal derhen.
Godmorgen, venner
Så er det tid til at stå op og gå på arbejde venner!
Se så at komme ud af dynerne og tag at koldt bad!
Jeg sidder og spiser morgenmad
Har du husket det kolde bad? Du kan eventuelt gå udenfor og hælde en spand koldt vand ned over dig selv.
Det bygger karakter og gor dig til en bedre samfundsborger.
Har nu spist min morgenmad
Vil puste mave i et kvarter eller tyve minutter og derefter dyrke yoga og slutte det af med et koldt bad
Tror også, at jeg vil klemme noget Wim Hof ind mellem yogaen og badet
Godmorgen! Jeg har det fint nu, tak.
Sidder med bukserne nede, pilsner i den ene hånd, pikken i den anden. Kickstarter sondagen med et brag.
>haribo
>dansk
Godmorgen
youtube.com
Hvem er frisk på at hygge?
Så pyt da
Smutter i Netto
Skal I have noget med?
jævla SVERIGE SLO OSS I VÅR EGEN HELLIGE SKISPORT
DRITT OG KUK OG PISS OG FAEN I SVARTE JÆVLA HELVETEEEEEEEEEEEEE
Nu vil jeg se Green Book!
hej norge
sverige kan ta seg en bolle, fy faen for et drittland
de sluker propaganda fra Aftonbladet som om det var flytende heroin
jævla sauer
Så skal vi lige sorge for at tråden ikke dor
god morgen kursister
Favæ så blev jeg også selv overrasket da jeg fandt ud af at Haribo er tysk.
hvorfor har du ikke sovet?
youtube.com
idag vil være anderledes
idag vil jeg lave noget produktivt
idag vil jeg ikke spilde tiden på alt muligt pjat
youtube.com
Så bliver det godt
t.gömmer dop i sin astmamedicin
t. hadde klagd hundre ganger så mye inn til Aftonbladet (den svenske bibel) om Norge dersom vi hadde vunnet idag
Spiste lige to skåle chips i lobet af en time
hvad er du villig til at betale for en brugt c1?
Nu er jeg færdig med Green Book. Den var virkelig god og super hyggelig.
Går det bra med deg, user? Skal jeg hente en lege?
nej