Den stygge utgaven
Du kan kun breve her om du er stygg
Forrige
Den stygge utgaven
Du kan kun breve her om du er stygg
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
strawpoll.me
svenska.yle.fi
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Spiser kyllingpolse i brod med sennep og chili ketchup.
Basert
tenker jeg skal kutte ut ferdigmat og starte med å lage grönnsak suppe av noe slag og bake grovbröd på mandag
burde snart legge oss haha
ja det er vel sånn husmannskost jeg vil lære å leve på
sånt som jeg fikk servert på besök hos mormor i barndommen
Er ikke noen synd om du tilsetter litt kjott.
nei er ikke det men er hovedsaklig mer bruk av potet, gulrot, kål og lök jeg vil ha inn i kostholdet. kjött blir det i det meste jeg tenker å lage
Hvordan får man seg en gv?
Tenk å ha jv a gutta
Det hadde vært noe det
klarer meg best alene jeg
youtube.com
Nå skal vi sove og dromme
Det går greit du, bare handle folgende:
>Tre sekker potedes
>Tre sekker gulrotter
>Tre sekker kålrabi
>En million sellerirotter
Og så får du lage noe av det. Faenmeg potet, gulrot og kålrabi i alt av husmannskost, det forbanner jeg meg på.
Men med det sagt, er det mye god "gammeldags" mat òg. All fiskemat (fiskekaker, fiskepudding, fiskeboller, ferskfiskball) og fiskeretter, småsteik, gammelsteik, lapskaus... Også hjemmelaget ertestuing og ertesuppe, fyy faen det kan man jo ete helt til ræva står på glott, om ikke en sitter på dass og eter, da kan man nemlig ete mer.
Og et lite tips til mer "samtidig" husmannskost: Om du lager rotmos av kålrabi og gulrot, kan du godt hive i en sotpotet òg - Det gir en mindre besk smak av mosen.
dette lurer jeg også på...
Hva om jeg har på meg Evangelion-hettegenseren min når jeg kommer i avisen?
Gjor det din homo
Sykt imponerende fåvæ
youtube.com
dult
God morgen
POOlen JA
Ufint, men samtidig ikke overrasket.
Var på en fest igår. Stakk av ganske tidlig.
Hvorfor er det så vanskelig å finne noen man kan koble med? Hvorfor er det så vanskelig å finne noen som man kan snakke med noe som faktisk betyr noe med? Jeg gir egentlig litt faen i andres politiske syn, hva de synes om Giske, hva de studerer, også videre.....
Finnes det idetheletatt noe å snakke om?
Har aldri opplevd å ikke finne noe å prate om på fest. Særlig etter et par ǿl så flyter praten ganske bra uansett hvem det er du snakker med.
Snakke om hva? Netflix og sirkuspolitikk?
Må du gi deg... Er sånt det eneste du klarer å prate om?
Hores ut som du var sammen med rnorge.
>noen som man kan snakke med noe som faktisk
snakke om, man snakker om noe. ikke med noe.
>Jeg gir egentlig litt faen i andres politiske syn, hva de synes om Giske, hva de studerer, også videre.....
så må du jo faktisk snakke om et tema du bryr deg om da
>så må du jo faktisk snakke om et tema du bryr deg om da
Du ser av bildet han brevet at han stiller svakt der.
Jeg sitter her i tråden og ser ut over brevene
Og tenker at livet er kjipt
Men alle andre her er like stygge og dumme
Så kanskje jeg skal leve litt videre
Ja si meg har du det vondt
Ja takk skal du ha
Livet mitt er verre enn de fleste her tilstede
Dette.
Det er altfor mange autister her inne som er klare for å skylde på andre for sine egne feil.
Eg må drite
EG MÅ GORTE
Skal inn i forsvaret i april 2020, og er ferdig med generell studiekompetanse til sommeren, er det mulig å ta opp noen fag på universitet som bare varer ett semester? slikt at jeg ikke bare sitter inne helt fra juni til april
Kan dere være greie og svare på denne?
strawpoll.me
strawpoll.me
strawpoll.me
>smörebom
>smörebom
>smörebom
Should've used skistad.
jævla drittsvensker kommer hit og slår oss i vår egen sport
piss og kuk i HELVETE
Jag hade använt henne i min säng om du förstår vad jag menar
Glömde ni packa ner astma medicinen inför det här loppet eller vad var problemet
Bra at dere ikke glemte det da.
Astmamedisinen Norge (og alle andre) bruker er ikke prestasjonsberikende, ellers hadde alle utövere verden over blitt tatt for doping og diskvalifisert.
>Norge tar med sig 6000 doser astma medicin
>De andra länderna tar med runt 600
mm Norge missbrukar inte astma medicin alls
Akkurat Petter astma medicin er ikke prestationshöj! Förresten glöm ikke att packe med 10x mer astma medicin än alle andre till OS
Har du ADHD? Jbs.
>Har du ADHD?
Nej men jag har säkert astma enligt norsk standard
>seething
Petter brukte ikke engang astmamedisin uansett.
Om man har 600 doser eller 6000 har ingen forskjell. Det går ikke an å bruke verken 600 eller 6000 doser.
>det finnes folk i tråden som lar seg avfyre banter og drittbrev
sorter dere selv ut av internett takk, dere skjemmer dere bare ut
Dette. Svenskene kommer alltid til å grine når vi vinner.
>trynet mitt när sjudande norrmän försöker påstå att norska skidlandslaget inte missbrukar astma medicin
mm de packa bara ner 6000 doser bara för skojs skull
>trynet mitt när sjudande svensken försöker påstå att svenske skidlandslaget inte missbrukar astma medicin
Nej inte i närheten av den grad som Norge gör det. Om du oironiskt tror att de andra länderna använder astma medicin lika mycket som Norge så har du vanföreställningar lille gutt
>han tror norge trykker i seg 6000 doser astmamedisin uten at noen merker det
Dette baitet er altfor dårlig, lykke til videre i mesterskapet.
hvis de tror astma medisin er grunnen til at norske utovere slår svenske, hvorfor prover ikke svenskene å gi sine utovere astmamedisin? jeg bare spor
Så du tycker inte det är lite underligt att Norge packar med sig 10x gånger mer astma medicin än andra länder?
>hvorfor prover ikke svenskene å gi sine utovere astmamedisin?
För det anses ohederligt att fuska i civiliserade länder så som Sverige söte bror
dfn norge kun er flink i en idrett fordi vi doper oss på astmamedisin... ski er en idrett som nesten ingen utenfor skandinavia bryr seg om
dfn sverige er dyktigere enn oss i:
>hockey
>fotball
selv i eurovision er de dyktigere enn oss. det er ikke rettferdig, hvorfor ble jeg ikke fodt sverige?
dfn jeg alltid vil forbli en jævla fjellape
>Vi driver ikke med juks i Norge. Vi har systemer på plass for å fakke de som jukser.
Sverige og Norge lider begge to like masse under den evige jode.
Nei, det har jo blitt tydelig forklart for lengst.
Astmabruken til Norge og andre nasjoner har blitt gransket av FIS og av uavhengige, og Norges bruk var normal.
Dessuten, når norske og utenlandske utǿvere puster inn for mye så ser jo kontrollǿrene det med en gang. Astmamedisinering er dessuten ikke regnet som prestasjonsfremkallende selv for utǿvere som ikke engang har astma. Hvis det foregår doping så er det ikke astmamedisin som er nǿkkelen. Ser ut som du ikke har fulgt med i timen fåvæ. Du snakker om ting du ikke har greie på.
Fåvæ har jeg alltid likt Sverige og svensker jeg. Liker de mer enn Danmark og danskene
Dette, (((de))) har hjernevasket oss begge
>t.skismorer og ivrig tilskuer av femmila.
>Klimaforandringer.
*blockerar din väg*
Det skal ganske godt gjöres å bekjempe den hjernevaskingen som svensk tabloidmedia har gjort. De har har kjört på ganske hardt med masse overdrivelser og lögner om dopmisbruk i norsk idrett og mange svensker tror 100% på det. Svensker har også komplekser fordi vi er så overlegne i denne idretten, så de vil ikke akseptere at vi er bedre enn dem. Derfor er det mer komfortabelt for dem å skylde på doping.
Dfn ingen klimakjempende jentevenn
>klimakjempende jentevenn
Bekjemp klima! Knull det til döde.
Sant det. Norge trener over 20% flere timer årlig enn Svenskene ifǿlge en NRK-undersǿkelse i fjor(eller forfjor?)
Ja de tar sporten mer seriöst i Norge enn noen andre land. Bruker mer penger på stötteapparater, forskning/vitenskap, utvikling osv.
>britisk kjede stanser produksjonen av ulltoy med britisk etter press fra dyrevernallianser og klimaorganisasjoner
>de skal nå satse på produksjon av toy laget av importert bomull og fleece
Godt jobba, disse organisasjonene vet virkelig hva de snakker om
>Kalla trente med det svenske landslaget i alle år, lå alltid et stykke bak Marit, Johaug, Weng, og andre tilfeldige norske som hadde gode dager.
>begynte å trene med det norske laget istedenfor, hvor hun sa overfor avisene at hun ble sjokkert over hvor mange timer de putter inn i trening her
>2 år senere ble hun i sitt livs toppform, presterte på lik linje med de norske
Var det astmamedisin, eller var det de ekstra 20% treningstimene og norsk toppbudsjettert stǿtteapparat?
med britisk ull*
tränade hon lungorna så att hon kunde andas in mer norskt idrottsdop?
lurer på hva han tenker om abort
Jeg er så glad for at vi nordmenn betaler for NRK. Hva skulle vi gjort uten dem, eller hva gutta?
youtube.com
Ikke vekk arkanon
pedofil-petter...
Vi ville kun hatt reklamefinansierte kanaler på tv. Og tenk uten NRK så ville vi ikke hatt Skam!!!!!!!
det har da Jow Forums klart helt på egen hånd i mang år
Hun er 16,hun er lovlig i både Norge og Sverige
att bara befinna sig i molnet av alla astma medicin-ånger som norska skidlandslaget ger ifrån sig räcker för att ge dig en prestationsökning på minst 20 %
ser ut som 11 favä
Du vil vel ha det til å være sånn at flere timer trening ikke har noe å si for resultatene, at alle gode resultater er astma, bortsett fra når det er svensker som gjǿr det, da er det bare gode prestasjoner.
Det er ikke noe kjekt å ha Sverige som rival i en sport for dere blir så grinete og kommer med slike beskyldninger. Ikke bare mangler dere beviser, det er også motbevist av internasjonale uavhengige aktǿrer som gransker sånt.
jeg liker han Börni
Det eneste han sier er jo at de må ha gratis utdanning
Hvordan er det saklig jbs
bare synd at han vil gjöre usa til mexico 2
Hvordan hadde norske SJWs reagert om jeg hadde spurt om feite folk burde betale en miljoskatt for okt klimaavtrykk når de skal fly?
Er jo USA og deres sirkus/personlighets kult politkk som er grunnen til at norsk politikk har blitt mer usakelig i de siste åra. Fy faen jeg hater am*rikanere
Forskjellen på brukt drivstoff pga et par tjukkinger ombord er jo såpass minimal at det ikke kan forsvares.
Klima SJW er de letteste og avfyre fåvæ. For mens de snakker om plastposeavgifter, veganer mat og annet tull kan du alltid bare kontre med at hvis de virkelig brydde seg om klimaet så burde de drepe seg selv
>I löpet av årets 55 forste dager har det vært 44 knivepisoder i Oslo
>Fra 2013 til 2018 har det vært en ökning på 34,1 prosent i antall anmeldte saker som handler om trusler med kniv
Regner med at dette har en sammenheng med alle samene som bosetter seg i Oslo.
De tar med seg kniv og voldskulturen sin for så å "berike" nordmenn.
problemet ditt er at du fokuserer på å snakke om det DU vil snakke om
fokuser på å lytte, ikke tenk så mye på hva du skal si, bare fokuser på at du gir den du snakker med god oppmerksomhet og ikke prov å overstyr samtaleemnet for mye
en god samtale utvikler seg deretter der dere er ''likeverdige'' og begge gir input og tar imot input like mye
vær interessert, ikke vær interresant
Gjor man det på nett kommer en moderator uten den minste form for selvironi, humor eller forståelse av kontekst til å stenge deg ute for oppfordring til selvmord.
Vi må forby macheter.
vi må bygge fler osloer