falla av
Sverigetråden
finnar båh
Hur snett ska det egentligen gå för att man ska ta en bild på sig själv med en stor plastkuk i röven och sedan lägga upp det i Sverigedelen av ett kinesiskt mahjongbräde. Fatta att miljoner års evolution lett till detta. Otaliga generationer som brukar mark, fiskat, krigat... Allt ledde fram till en man som tar bilder på sig själv men en stor kuk i rövhålet
Jag! :3
bara jag som läste detta med finsk brytning?
ALEX JÖNS ÄR TILLBAKS PÅ ROGAN
Så vad har ni hunnit göra?
>klagar om att jag inte har fv
>skriver till kanske 1/8 matchningar
>ignorerar dom tjejer som faktiskt visar intresse för dom inte är tillräckligt fina/intressanta
jvdk
runkat
varit hemma i en vecka från jobbet nu. Ängslig över morgondagen, undrar om chefen kommer säga något? Hoppas inte, jag sjukanmälde ju mig.
TACK FÖR PÅMINNELSE
Sitter i generna
Någon mer som sett När Skinkorna Tystnar?
haha mm, har bokstavligen inget att erbjuda.
>dkn ingen rasistisk finsk pv
Låter som bögporr
Kommit hem och lägga mig i sängen bara, ska kolla lite ström nu innan sovedags
Dumbom...
hejsan det är jag
Tips.
Har halverat mitt intag till 1000kc om dagen, och det är jävligt enkelt. Om man bara degar med det så är det beräknat (iaf för mig) att gå ned 18kg på cirka 4 månader. Kombinerar det med 4 dagar gym i veckan för att bygga/bibehålla muskler.
Dagens måltidsplan är enkel. Kl 10(eller innan gym) - Proteinbar, vitaminer/omega3 Kl 13 - Proteinbar Kl - 18 680kc Middag
Har ett litet block med förenklat näringsvärde på grönsaker/proteiner som jag har som mall när jag gör mat.
tldr; räkna kalorier, ät grönsaker och kött, undvik stärkelser och socker, drick inte dina kalorier. F1 L1.
Vad i HELVETE flummar han om? Också jävlar vad många som kollar
SÄPO ERA JÄVLA FITTOR KAN NI KOMMA FÖRBI OCH AVRÄTTA MIG SNART ELLER HAHAHAHA
>skaffat en stepbräda
>tar tid hur många steg jag går
>1000 steg/10 min
>vet inte om det är dåligt eller inte
>googlar
>10 000 steg ska ta cirka 80 minuter.
jaha, jag som tyckte jag hade ett bra tempo.
Eller skillnad att gå på en stepbräda och utomhus?
detta
Hshahahahhaha åh nej nej nej
>svenska kvinnor
youtu.be
Är ni redo?
Nej du!
Bli min fv, kan komma och bo hos dig så kan vi vara lyckliga
hejsan förlåt men vi har inte tid för dig user
t. säpo
bli spion för ryssland så kommer de knackandes på dörren ganska snart
Varför finns det lidande i livet? Om Gud är perfekt så varför gör han ej att livet här på jorden han skapat är en härlig tid?
Om livet här som han skapat är så till brädden fyllt av smärta, varflr skulle jag med gott samvete föredra en evighet i hans närhet genom hans son Jesus Kristus?
Nej, vill inte se sådan skit. Jävla pellejönsar.
Livet behöver inte vara ett lidande
Hur tar man kontakt med Ryssarna?
kanske för att livet på jorden bara är ett test för det som skall komma efter
Älskar folie hattar och teater
youtube.com
Igen för tråden. Har ni inte sett så kolla. Gör er egen själ en tjänst, får detta inte era magmuskler att värka så är ni döda inombords. Kolla hela för fan. Några minuter har ni trots allt.
kollar på joe rogan, stfu
du måste ha ett jobb inom något känsligt område i Sverige (statligt jobb eller vapen/tekniktillverkare)
Hoppas du hänger dig.
Nattinatt
Dkn finlandssvensk som knappt kan finska
Outsider till båda länderna
Finns det några /finnbros/ här
Bengt 83 år...
>...
>"Vad håller du på med?"
>*Publiken brister ut i vrålgarv*
mm skitkul jävla sprängarfan
f1h1
Om några år ja
Har du gjort nått kul idag?
är halvfinsk men min hora till mamma lärde mig aldrig finska öht
var kan jag bäst lära mig finska? genom att flytta till en stad som du antagligen bor i?
DET FUCKING HÄNDER
>DET FUCKING HÄNDER
alex jones är en f1h1 björn
Inte roligt
Ja just ja, jag delar tråden med Lukas 12 år gammal...
hei hei mitä kuuluu kakkamakkara
Gillar Finlandsvenskar, fävä. Oftast topp bror.
Det har inte brevat några tjejer i tråden på flera år. Bevisbördan ligger på dig att framhålla t.ex bilder de har brevat på sig.
varför då? du är hemma i båda länderna.
har träffat många finlandssvenskar här i Sverige. min svensklärare var till och med finlandssvensk.
Om så vore fallet kan jag bara värdera ett potentiellt efterliv enligt mina jordliga värderingar, dvs att efterlivet skulle vara befläckat av samma fel jag ser i mitt nuvarande liv.
Om efterlivet är annorlunda är jag ej människa då jag väl når det, om ens jag ses som värdig ett efterliv. Är insikten nog för att försäkra sig om en plats i hans sanna rike där smärta inte finns?
Lappland?
du svarade på fel brev men då fattar även du att du kanske behöver lägga lite mer krut bakom dina brev
>folk under 25 i tråden
Blir du trött och flåsig gör du rätt och förtjänar en god morot som belöning.
Stockholm
Din humor suger sprängaräckel
Jag åt vänster
Laca åt höger
Lol om du inte lärde dig finska naturligt som barn kommer det bli svårt som fan att behärska språket bra. Jag skulle inte försöka det om jag var du, det är jävligt smärtsamt och tar upp massor med tid
>Är insikten nog för att försäkra sig om en plats i hans sanna rike där smärta inte finns?
i princip.
*Kräks* ut ut ut
Akta så du inte dör av spädbarnsdöd lilleplutt.
Nej, det var jag som brevade om riskfördelning igår.
Vi diskuterade det här igår, stolpskott.
>hur pass riskfyllt just Avanza Zero är?
Svenska storbolag, men på makronivå typ samma som andra aktiefonder.
>Finns det en chans att jag lägger in pengarna, sparar i 5 år, och sen efter 5 år ser att jag har 50% av mitt startkapital kvar
Ja.
>är man i princip garanterad att få någon slags tillväxt på längre sikt?
Ja, men längre. 10-20 år.
>Eller hur bör man placera pengarna om man vill spara ca 50.000 och inte är intresserad av eller insatt i aktier?
permanenta portföljen, rör inte förrän 2029
YO YO YO SVART KUK
sprängaräcklet får mig att må illa
#spyr
>vilka av dina tidigare erfarenheter du skulle ha nytta av om du fick jobbet?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
jvdk
bröt han nacken???
Japp, semi-finsk med i Vinter kriget och gift med finskor
Bröt hon nacken?
my breva förra året iaf
Det var skoj!
Bra att du svarar, men hur kan det då komma sig? Det jag förstår är att Gud i bibeln beskrivs som en typisk far, som endast vill sina söner deras bästa men heller inte skyr dem ifall de motsäger hans befallningar. Guds kärlek torde då vara så pass omslutande att ingen som nått samma insikt skulle behöva utstå ett helvete (dvs en separation från Gud
Ljug bara
jag har gjort en regel för mig själv på fnöske, att aldrig skicka första meddelandet
det har inte funkat så bra hittills men det betyder bara att jag är för bra för dem
Bröt hen nacken?
>my
>träffa
haha mm
Vem i helvete vill snacka med tjejer på nätet?
Negern bröt nacken, svar ja. Dog nästan direkt.
Vad fan tråden, hänger ni inte på live läcka?
Baserat
hade hon dogat
bästgore någon gång i månaden
Jag vet hur man använder långtidsarbetslöshet som motivation för att få en tjänst. Vill du ha jobbet så kan du också komma till samma slutsats!
fyller 25 i år, tiden går fort.
>finnanon kokar ens pasta en timme efter man gjort den
Så... Stolt...
>shopping middagar luncher champagne uteserveringar sexleksaker :D
vad är det för fel på svho? hur kan de vara levande parodier? Är detta uppgjort på nåt sätt?
Önskar jag var så stilig
nej för jag är inte 16 år gammal jonte
Den hade inte råd att åka ambulans...
jag är inte kristen och jag är inte bekant med den kristna religionen och dess teologi mer än det som behövs för att förkasta den.
du borde kanske leta dig till andra religioner. det bästa abrahamiterna har att erbjuda är islam. annars kan du leta österut, men de religionerna är ganska flummiga och baserar sig på polyteism som inte riktigt fungerar.
Underskattat brev, jag skratthelikoptrade.
RA FUCKING DER