Nya upplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
vocaroo.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
asg
jävla psykfall
God Morgon
Baserad
Krinsch
var det inte hon man spände på i last light?
Låter som en bög
Japp
vilket dåligt spel. lider av samma problem som alla spel ny för tiden plägas av.
>inget hår i armhålorna
usch
Vänstret!
f1 gullig
>kinesplattformen
blir en pirat om jag spelar det, fast har inte spelat last light heller lom
jag har blivit sabatonjonte igen
>Tog en sväng till familjehandesplatsen för att köpa en macka
>Kommer tillbaka till jobbet, chefen säger åt mig att han vill att jag ska till ett utav mötesrummen
>Går in, de har intervjuv med en parvel som vill jobba hos oss
>De vill att jag ska testa hans engelska
>Drar den mest generiska frågan man kan säga "Berätta om din familj"
>Parvel börjar gorma om hur han hatar sin familj eftersom att alla sitter i finkan och grejjer
>Vart lite konstig stäming för att säga det minsta
Kan jag inte bara få pappersvända i fred
Breva kejserliga palatset ken-sama eller så kaosar jag
jävlar vad kul kenshi är
hatar att bygga baser dock, mycket roligare att hugga av folks ben, massakrera hive folket och förslava alla.
>hörrdörr Epic dåligt
>det är bra om steam har monopol
Hatar er hjärnkultingar så jävla mycket
asg
>blir en pirat
gör det inte. jag pirat men spelet gav min dator black screen. hörde det också skapa problem med CMD.
Jag irrar bara omkring än så länge, har kidnappat en svho som jag ska ha i ett rapecamp, men jag har inte hittat några building materials så jag kan inte bygga något
har hon dogit?
käften din jävla kommunist älskare.
Det är bra om steam har monopol så länge steam är så öppna och billiga som de är. Det gynnar inte direkt kunderna om vi får en konsol-situation på PC där der plötsligt finns steam-exclusives och origin-exclusives och sånt, så att du måste sitta med femtioelva olika bloatware-plattformar bara för att kunna spela dina spel.
Det kommer fraan liveleak, och ja, hun är död.
ayyyy
Snälla ge mig en nationalitet/etnicitet och ett årtal för hemliga syften
du måste köpa en ryggsäck (eller stjäla den)
wooden backpack tror jag den heter, sen stjäl du eller köper material från butiker i städerna men det är så jävla dyrt.
brukar smuggla hasch från träsket till öknen, 1,500 cats per haschkaka fick jag har jag för mig.
annars kan man ju också råna vapenaffärerna och sälja svärden vid en annan stad, blev portad från en butik eftersom han såg när jag stal allt han ägde.
>det är bra om steam har monopol
Fast steam har ju inget monopol? Ja epic är dåligt, att skjuta transaktionsavgifterna på kunden och en usel prissättningsmetodik är riktigt skitigt
låter som en trevlig snubbe!
hej hej people. seth here.
är det sant han är från Danmark?
Gud jag älskar animebröst
Islänning, 1832
Men var hittar jag building materials?
Noterat
Hell Gaben
han kanske bor där, men han låter då fan inte som en dansk.
vilken fett drake!
Ska mörda Evangeline
det går att köpa i affärerna, general store tror jag.
klicka på byggnaden så ser du i vänstra hörnet vad för sorts affär det är.
Baserat
Hm, har letat runt i några affärer men inte hittar ännu. Får väl traska vidare antar jag.
>dkn när min samurajrobot-bro blir dödad av ett gäng getter
【F】【R】【I】【B】【E】【R】【G】【W】【A】【V】【E】
youtube.com
>【F】【R】【I】【B】【E】【R】【G】【W】【A】【V】【E】
youtube.com
youtube.com
> 【F】【R】【I】【B】【E】【R】【G】【W】【A】【V】【E】
youtube.com
youtube.com
> 【F】【R】【I】【B】【E】【R】【G】【W】【A】【V】【E】
2D bröst skänker trygghet och tröst
köpte en slav för 3,500, sedan på något sätt blev hon nerslagen av vakter och satt i fängelse, fick inte tillbaka henne, fy fan.
vi lever i ett fakking samhälle
hmmm
*visar fittan på internet*
HALLÅ ASSÅ SLUTA VARA PERVERS
basic bitch som vill ha uppmärksamhet.
Berätta om detta spel, är det ett alternativ för någon som är trött på mount and blade för det finns inget att göra där.
Gasa alla normalbögar
Vilken äcklig och vidrig pisshora.
Ehh, på vilket sett är Dalarna Svealand?
önskar att jag var gud favä
Ja
Ja alltså det är lite som mount and blade fast lite ''roligare''
youtube.com
Vad hände med libbe? Inte sett honom sen i somras
B&R
Stackars fina Biancis :(
youtube.com
Slakta dem
KARA BÖGA
blev nyss slaktad av ett gäng blodspindlar i träsket
fucking horspel
*pumpar sv ho rumpa dagligen medans "nationalister" sitter här och bölar*
du menar *pumpar nationalist rumba dagligen medans sv "ho" sitter på twitter och bölar*
Avdankade kommunalkärringar eller vandrande sopsäckar. Svårt val favä
Alla där ser helt själlösa ut
Föreställ dig
vilken jävla grottmänniska
Existensen...
påminner om hon tuttfia från Modern Familj som klagade på hur Hollywood objektifierar kvinnor medans hon själv gick runt och visade bröna hela dagarna.
han ser bög ut favä
fan ta dig CHAD!
fan ta dig VERONICA!
>fult mansansikte
>benen är typ 90% av hennes massa
Fy helvete vad fult.
Men när man tänker "Dalarna" så tänker man ju Norrland
varför klipper han inte hårjävlet
grug
Hjälp
varför är dalarna i stockholm
jag är i Fryksås just nu och kan intyga
men det är som det är
*sparkar upp grus i ansiktet*
Tvi.
someone in /deutsch/ posted pics of you guys
wtf
M-Mamma
I ett parallellt universum har jag längre än en 12 cm lång snopp och är straight pga att jag inte blev storleksfixerad av kukar.
Flampan...
slöseri med trippel
Vilken sida tar tråden?
"nej"
Pajeets för de är iaf. inte muslimer.
You mean the groupmeet photo? What's wrong with it?
Tror inte det är därför du blev bög, user
Tänk er... året är 1832 och du har precis anlänt till din avlägset benägna lilla Isländska fiskestuga, den har stått tom i några månader så till och med insidan är frostbiten, och du sätter hastigt igång med att starta upp en liten brasa i vedkaminen för att göra stugan levnadsduglig. Du ser fram emot att spendera den närmsta tiden i ensamhet, nu när fiskesäsongen är över, insvept i filtar framför din vedkamin medans du läser böcker. Men först så måste du ge dig ut och fånga lite småfisk i din eka, torkningsboden står tom och du känner att magen kurrar lite, så lite grillad fisk hade inte suttit fel. Du ger dig ut i det kalla, vindsvepta landskapet och sätter dig i din eka, men du hinner inte långt förrän du skådar någonting kritvitt flyta i vattnet. Du ror hastigt fram till det flytande objektet och ser till din fasa att det är en människokropp, en skeppsbruten kvinna! Du plockar upp hennes kalla och magra kropp och ror snabbt tillbaka till din lilla stuga, där du bär in henne i värmen, du kan känna hennes svaga andetag mot din kind medans du lägger ned henne i din säng och sveper om henne i ett flertal filtar.
[forts]
Hon huttrar och utbrister svagt orden "k-kall" på isländska, och du inser att rummet inte hunnit bli varmt nog av vedkaminen, du behöver värma upp henne med din egna kropp... du klär av dig dina kläder och kryper ner bland filtarna och omfamnar henne från sidan, så att du inte ska vara för olämplig. Hon är iskall och huttrar ordentligt, fortfarande svag och halvt vid liv, och du ser för första gången hur vackert hennes ansikte är, trots den magra kroppen. Isblont hår, blå ögon och röda, fylliga läppar... medans du kramar henne så känner du till din skam att din penis börjar hårdna, med gentleman som du är så vinklar du din kropp åt sidan lite så att penisen pekar upp till sidan av henne, istället för att trycka penisen rakt emot henne. Ditt hårda ollon smeks av filten, och du känner hur din lem bultar med varje hjärtslag, detta är outhärdligt. Plötsligt hör du hur den vackra skeppsbrutna kvinnan säger "m-mat, snä..." innan hennes röst svagnar av, och med den svagaste stämma hör du henne viska "v-vad som helst, varmt snälla"... du har ingen mat hemma eftersom räddningen avbröt din fisketur, men läget är kritiskt, kvinnan verkar vara på gränsen till att falla in i ett koma, så du gör det enda du kan komma på att göra. Du släpper kvinnan ur din famn och vinklar henne försiktigt på sidan vänd mot dig, och ställer dig upp vid sidan av sängen. Din penis har börjar slakna av kylan, och eftersom arbetet du har framför dig kommer kräva en styv penis så sänker du ner kvinnans filt lite och exponerar hennes mjölkbleka, små styva bröst, och du smeker dem lite lätt med din hand. Det räcker inte och du för din halvslaka penis mot hennes mun, och börjar gnida ditt ollon mot hennes fylliga läppar. Snart har din försats smort hennes läppar ordentligt och varje smek sänder en puls av njutning genom din penis, och din lem har nu återigen blivit styv.
[forts]
Det går inte att lägga Dalarna i varken eller för att det är så stort och mitt i riket. Svealand är söder om Dalälven.
Inte den här skiten igen