Sverigetråden - Låtupplagan

youtube.com/watch?v=09NqLjHJtGQ

youtube.com/watch?v=6PqleeOdXGo

youtube.com/watch?v=-00Y3RosluQ

Attached: 1551224845612.jpg (1080x1080, 195K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zjedLeVGcfE
i.4cdn.org/wsg/1551365421345.webm
vocaroo.com/i/s16LuDTn7F38
vocaroo.com/i/s0FHaO2DngJ6
scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Skilsmassor-vanliga-efter-nagra-ar/
scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Aktenskapen-varar-i-snitt-25-ar/
rakna.net/berakna/lon/
nordfront.se/forsvarsmaktens-pridepedofil-doms-for-grovt-barnporrbrott-slipper-fangelse.smr
twitter.com/AnonBabble

kuk.....

Attached: 1542829426318.png (314x300, 199K)

youtube.com/watch?v=zjedLeVGcfE

Attached: 1548857191441.png (512x512, 117K)

kommer aldrig få uppleva närhet till någon
tänker på det här varje jävla dag

Attached: 1515516718221.jpg (933x960, 195K)

Låt föreställningen börja

Attached: 14b.gif (607x609, 514K)

Finns inget bättre i livet än pumpet man får på gymmet när man går på anabola. Svårt att inte flexa sig i spegeln som alla babbar gör.

i.4cdn.org/wsg/1551365421345.webm

Attached: 1549910637013.gif (511x512, 105K)

Attached: 1550517743253.jpg (618x750, 56K)

puss på mjölkisen

Attached: 1550126841327.webm (640x1136, 1.51M)

>tänker på det här varje jävla dag
Går över. Var så när jag i tidiga 20års åldern. Men ju äldre jag blir, ju mindre bryr jag mig.
Alla polare som haft fv, sambo eller fru har slutat i katastrof och skiljsmässa.
Päronen delade på sig för 14 år sen.
Hellre ensam än går igenom sånt skit.

Vissa är bara trasiga, vi får helt enkelt gå och dö. Så är det.

Attached: asdas.jpg (318x159, 7K)

Attached: 1550954847157.png (618x750, 234K)

:3

Attached: dlocvg.png (1110x696, 727K)

vem beskriver jag?
>manskulting
>bokstavlig hanrej
>ängslig
>misslyckad

Straponknullar hon honom?

Alla i tråden?

Tråden.

hon kramar honom, user

Till någon tjej*

en hind, ett ungt kvinnligt rådjur, komma genom buskarna. Vilket naturmöte! Rädd för att skrämma bort henne så står du kvar blickstilla och ser på henne, ung och späd, med ren vacker päls, ljus färgsättning och stora svarta ögon. Till din förvåning så börjar hinden att röra sig mot dig, och hon fortsätter att närma sig tills hon står alldeles framför dig, så nära att du skulle kunna sträcka dig ut och klappa henne om du så ville. Vilken trevlig händelse, så här nära har du aldrig varit ett rådjur, synd bara att du inte kan gå och hämta din kamera utan att skrämma bort henne, men vafalls, vad är detta!? Hinden börjar lukta nyfiket runt ditt honungsbeklädda skrev och börjar ohämmat att slicka runt hela din penis. Den blöta, varma rådjurstungan arbetar sig runt hela ditt underliv, och det dröjer inte länge innan din slaka penis börjar styvna av stimulationen. Hinden verkar inte bry sig om detta, men när din penis är på helmast så märker hon att det börjar bli svårare att föra ansiktet runt den för att komma åt, så hinden öppnar sin mun och för ner hela sin varma, avlånga munöppning över din hårda lem, tungan arbetandes i en cirkelrörelse hela tiden, ivrig att slicka i sig sista lilla droppen av sötma. Den varma blöta tungan går runt och runt den hårda toppen av din penis, varje varv för med sig ny njutning, och efter en stund känner du hur trycket börjar byggas upp. Du stirrar djupt in i de oförstående rådjursögonen medan hindens tunga gör ett sista, skönt varv runt din hårda lem, innan dammen brister och du ofrivilligt trycker lite framåt, en explosion av njutning följer medans du skjuter din säd över hela den oförberedda hindens varma tunga. Detta får hinden att bli skrämd, och direkt efter din orgasm så hoppar hinden snabbt iväg in i buskaget, bort ur din syn.

>Hellre ensam än går igenom sånt skit.

Och andra saker vi intalar oss själva för att inte bli psykotiska.

?

Antingen psykfallsanon som cuckbrevade konstant för eller heembögen, projicering i vilket fall.

Carlanderska

>98 dagar till NDT

Attached: 1542744349278.jpg (900x900, 70K)

Jo för att uppleva allt det är så bra. Därför farsan söp ihjäl sig efteråt.

vocaroo.com/i/s16LuDTn7F38

Attached: ec95932b.png (400x400, 88K)

Vill ni höra ett skämt?
Det finns mer än två kön!

Attached: 1549019915965.png (1795x1795, 878K)

>kuk
en sån har ju jag!

bara för att det gått åt helvete för de runt dig så innebär inte det att det är så för alla mann1

Du är drygt 30 minuter ifrån närhet om du laddar ner Grindr, men det visste du redan.

Är hon ryska?
Stackars flicka vars pappa inte haft råd att köpa en anständig bikiniöverdel sedan hon var 14...

Attached: IMG_20190228_174549_222.jpg (256x134, 8K)

Attached: tuffe uffe.jpg (849x1200, 126K)

>dkn mindre än 3 månader från den bästa tiden på året
fy fan vad det kommer bli skönt med sommar igen

Attached: quoav4mwxdfdhyaye9fg.jpg (945x622, 207K)

vocaroo.com/i/s0FHaO2DngJ6

Attached: 644a71a0.jpg (400x400, 16K)

År 2014 så slutade 47% av alla äktenskap i skiljemässa. Det ökar med runt 4% varje år..

!!!

Attached: 1539464803010.png (850x1200, 674K)

Din farsa söp ihjäl sig för att livet var skit. Han hade kunnat ta en kvällspromenad och köpa cigaretter precis när som helst. Han insåg bara att det inte blir bättre.

>Hellre ensam än går igenom sånt skit

Detta. Hände mina päron också, och de flesta av mina polare, därför jag uteslutande fokuserar på icke-svenskor från mer traditionella kulturer (dvs icke-västerländska).

Önskar jag hade fixat att vara ensam och nöja mig med porr men jag gör inte det, jag blir helt apatisk och deppad av det, förlorar all motivation.

>Är hon ryska?
Ingen aning, bilden är från Jow Forums

Detta. Åt helvete med vinter och kyla.
Tar förra årets Afrikahetta över detta miserabla väder.
Bara ligga i hängmattan med en kall flaska brännvin och nattfiska efter gösen.

se

>dkn när det är en "må skit trots att man borde må bra-episod."

>dkn släktingar och familj som gift sig med svenskar = nästan alla har skiljt sig

>släktingar och familj som gift sig med thaikärring dom importerat efter semester dit = inte en enda har skiljt sig, inte ens morbror efter 16 år

Hmmm

Varför har juggar så stabila äktenskap?

Attached: skilljsmässa.png (834x642, 203K)

Farsan älskade livet och morsan. Men hon var typiskt sv ho och fick damp senare i livet. Skrek och gapade 24/7. Sen drog hon och gifte om sig.

Varför kör du inte bodycontact eller grindr?

Har med religion att göra.
Se på de låga siffrorna för Irland, Polen och Italien.

Sen måste du säkert lyssna på hur alla dömer din morbror bakom hans rygg. Svennejävlar.

Hej hej vänner hur står det till med er!

Attached: 1535803409701.jpg (400x400, 42K)

Farsan älskade laphroaig och heineken. Var han tvungen att låta din hormorsa förgöra honom?

På BC och Grindr får man bara en massa äckliga gubbar >//

Attached: 1536875734103.jpg (590x745, 72K)

fast nä

>Även om många skiljer sig varje år i Sverige är det vanligare att äktenskapen avslutas med att ena parten avlider.
>Antalet skilsmässor har legat ganska konstant sedan 70‑talet.
>Äktenskapen varar i snitt 25 år

scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Skilsmassor-vanliga-efter-nagra-ar/
scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Aktenskapen-varar-i-snitt-25-ar/

Attached: Antal-skilsmässor-åren-1978.png (450x270, 24K)

Farfar sa åt mig att hemligheten till ett bra äktenskap är ett jobb där du slipper träffa kärringen mer än 10 gånger i månaden. Han jobbade på sjön tills han dog vid 78 av en hjärtinfarkt. Fortfarande gift.

Västerås...

Attached: zxclbe.png (720x480, 359K)

Samma grej i min släkt. Alla cp-Connys som gift sig med thaibrudar har stabila och långa äktenskap vad fan de än gör, alla övriga har skilt sig (i de fall då jag vet varför så var det att kvinnan "tröttnat" typ).

Kanske för en Thai är mer som ett husdjur

Erkänn att det är vad du gillar.

Som evve?

varä nån som sa äckliga gubbar?

Attached: 1551268847704.jpg (1280x720, 171K)

Samma för mig. Pappa är inte perfekt, men han är ett bra snäpp över många andra män i samma åldersgrupp och har alltid varit en stabil snubbe med en stabil inkomst. Plötsligt börjar de bråka som fan över minsta grej när jag är i tonåren, och sedan tar det slut. Morsan har en ny snubbe direkt efter, och det kommer fram att hon började dejta honom innan skilsmässan ens var genomförd, pappa var förstörd i flera månader.

(nya snubben var ett svin och det tog slut btw)

Så som kärringar ska vara. Ska ta hand om barnen, laga mat, städa och hålla käften om inte tilltalad. Men så funkar inte sv ho för "alla är lika"..

Samma. Morsan och nya gubben skiljde sig efter mindre än ett år.
Hon ringer mig ibland men kan fan inte känna någon kärlek till henne. Frågar man mig så är hon direkt skyldig till farsans död. Borde sitta inspärrad.

sådär, ska jobba på lördag och jag hade tänk jag skulle gotta mig rätt bra men nu blir det inte av, fast lika bra antar jag, behöver få ihop timmar nästa månad också

>medellönen i Sverige är 25-30
>dkn 31k ingångs
synd att staten tar hälften bara

man måste kunna slå sin fru lagligt. Det är tillåtet i Ryssland och i BASERADE musseländer. tjejer tänder stenhårt på grovt våld och tycker om att bli påpucklade då och då.
>inne före t. oskuld

Hälften?
Inte i inkomstskatt inte. Jag drar in 33 brutto och betalar 24% i skatt. Brukar få tillbaka en del med varje år.

Gick också in på 31 k, gick upp till 38 k igår
Dock är medellönen för heltidsanställda män mellan 35-36

Får du bara ut 16?! Hahahaha vilket jävla liv alltså!

ja man kan ju undra varför ingen kvinna vill ha dig

Om bete, bra gjort
Om inte är du fan dum i huvudet
På din lön om 33 k utgår skatter med cirka 18 k inklusive soc.avg. Du får 25 i handen. Räknar man med moms är du redan över hälften. Vill du inte göra det är du där om några tusenlappar till

t. sjudande emelie

Såg morfar ge sin kärring en rejäl örfil en gång på hans födelsedag när hon gnällde om något som drog ner andan på festen totalt. Helt accepterat här på landet. Hon höll käften direkt och tog en snaps eller två istället. Senare satt dom och hångla trots att gubbafan var närmare 80
Samma sak med barnuppfostran. Inga konsekvenser längre. En rejäl hurring som får det att svida i skallen är långt mer effektivt än "ord" som alla säger är så jävla bra..

28 år gammal är jag.....
Vill bara gråta

Du ska inte träffa såna tjejer. Det kommer sabba ditt psyke och få dig i trubbel med lagen.

Som tur var så studsade min farsa tillbaka och är nu tillsammans med en annan, så jag hyser inga agg till henne, förutom att jag har mindre respekt för henne (bete sig som en tonåring i nära medelåldern, ffs). Fattar dock fortfarande inte riktigt vad hon tänkte, och tror att hon innerst inne ångrar sig.

>sådär, ska jobba på lördag och jag hade tänk jag skulle gotta mig rätt bra men nu blir det inte av, fast lika bra antar jag, behöver få ihop timmar nästa månad också
Ojdå, vad jobbar du med?

Attached: 1541575939564.png (1000x1000, 1.02M)

Inte han men har lite högre lön. Här har du, inte i närheten av 50%

Attached: 11.jpg (1005x847, 58K)

haha XD nu ÄGDE du han genom att räkna med arbetsgivaravgifter HAHA vilken BRAINLET

Attached: 1511795974438.png (680x788, 117K)

detta kommer låta som påhitt men det hände idag, är det vårt år?

>går ner på stan
>ska handla
>går först till biblioteket för att fika och låna en bok
>sitter med min bok och kaffe
>ett barn på 2-3 år kommer fram till mig
>börjar prata med mig
>hans mamma ler och skrattar 10-15 meter ifrån mig
>börjar småprata med henne
>hon beställer en kaffe och sätter sig vid mitt bord
>hennes barn springer runt och leker och skrattar
>pratar om allt mellan himmel och jord
>tillslut måste hon gå
>frågar om vi ska ses igen
>vi byter nummer

Vilken sida?

vikarierar inom vård och tar lite då och då pass på en industri också

Använd ekonomifakta i stället, den här visar inte arbetsgivaravgift

Ensam mamma

Åh nej nej nej se på cucken

baserat och manligt
mann1 jag träffar inte några tjejer överhuvudtaget. i päronens hemland är det järndisciplin med sådant och jag måste bli tilldelad en jävla mustashfröken att dras med resten av livet. förjävligt, men jag vill fortfarande inte riktigt begå ännu.
>inne före t. libbe
>inne före bete
>inne före åk hem

ÅH NEJ NEJ NEJ

Attached: 1537292644.jpg (433x419, 30K)

rakna.net/berakna/lon/

>en annan mans unge som bete
>user tar det
Du är rolig du!

Åk hem med ditt bete libbe

>vikarierar inom vård och tar lite då och då pass på en industri också
Stackare, hur mycket tär det på dig? Håller du dig i form och äter rätt?

Attached: 1541349275606.jpg (491x500, 42K)

Det är en löneskatt, varför skulle jag inte räkna med den? När jag köpt prylar via Trälberg (grafikkort, dammsugare m m) för att sänka min kontanta lön har jag fått tillgodoräkna mig arbetsgivaravgiften som han sparar på

hjärnkultingen...

Idag blir det
Hemmagjorda köttbullar med
Macka romer :)

>han bryter mot brevningsreglerna
vgh?

Wow congratulations Sweden. Fucking Kalla

Attached: Charlotte Kalla Sverige.jpg (736x490, 41K)

>arbetsgivaren betalar arbetsgivaravgiften
Mm han betalar också in min inkomstskatt till SkV med

>slavarna bråkar igen

Kek.

11 397 kr i månaden här direkt på kontot utan en minuts slaveri.
434K på sparkontot trots att jag knappt spara nått alls.

Attached: 1527394944.jpg (239x211, 9K)

Huh?

Kunne vel skrevet norsk forresten.

>fm-cucken är pedofil också

Det här är verkligen du, eller hur?
nordfront.se/forsvarsmaktens-pridepedofil-doms-for-grovt-barnporrbrott-slipper-fangelse.smr