/norgetråden/

Skjeggmeis-utgaven
Forrige:

Attached: 1551441739495[1].jpg (801x962, 354K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk
f-b.no/nyheter/lever-fett-pa-sosialhjelp/s/2-2.952-1.1902480
calendarpedia.com/when-is/lent.html
dagbladet.no/nyheter/rebecca-15-forsvant-na-har-mysteriet-tatt-en-dyster-vending/70825269
en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Castro_kidnappings
twitter.com/NSFWRedditGif

Cock

i am 10% norg

Its a bearded tit....

Attached: 1550760985952.jpg (1080x1080, 58K)

Jaja, vi hadde et par gode uker fåvæ.

skal han lage 5 utgaver til, det er det store spörsmålet...

E d nånn glösanoner her?

Attached: NTNU_MMS_GUID2f42e49516873de7296d8b9b703538f6.jpg (640x360, 16K)

nei, vi går på dragvoll alle sammen

E dokk redd for litt matematikk?

Attached: 29584_453474754689270_1255622421_n.jpg (903x808, 38K)

bare tuller, aldri gått på ntnu

Cocks...

Eg må drite

Dakar.

Æ kom inn på ingenior linja her på UiT. Foles godt å være same

youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk

Attached: honklhonk[1].jpg (800x450, 49K)

E tok bacheloren i Narvik, men flytta til Trondheim i fjor for å ta master (bygg- og miljöteknikk)

Hvem lager sånn drit som det her, ja jbs

Hovedsakelig normalhomser fra Jow Forums.

Hvordan få en jente til å la meg sæde i vaginaen hennes?

Det finnes måter, men frivillig er verre.

Bare vær deg selv.

Voldtekt.

Attached: lindorff_logo.png (496x264, 12K)

>Martin Router King
Ånei nei nei så kringlete

Attached: Screenshot_20190301-153549~2.jpg (1080x2105, 131K)

Betaler du en del ekstra så skal du ikke se bort ifra at hun går med på det

Attached: ....jpg (1072x782, 91K)

Dfn jeg kjenner igjen alle disse nettverkene..... Bor det en annen Anonsen i mitt nabolag her i Tromso?

ja, skal vi pule?

>det skal ikke være fett å leve på nav
f-b.no/nyheter/lever-fett-pa-sosialhjelp/s/2-2.952-1.1902480
Faktisk helt feil

>Artikkelen er over 16 år gammel

>For ordens skyld: Generelt er det ikke særlig fett å være sosialklient i Fredrikstad kommune. I fjor var gjennomsnittsutbetalingen til hver bruker 27.770 kroner.

>27.770 kroner
>2002

det jeg tjener i full jobb i 2019..........................................................................................................

nei mange bruker dem, finner også dem i oslo
user oslo

Altså, saken er fra 2002. Det er nesten 17 år siden. Terrorangrepene i New York skjedde under åtte måneder etter at den artikkelen ble publisert. Du kunne fremdeles besǿke Irak som turist, krigen der begynte ikke fǿr året etter. Emilie Enger Mehl var 9 år gammel da. En person fǿdt den dagen den artikkelen ble publisert, fyller 17 jævla år om tre måneder. Vedkommende kan pule, eie våpen og stemme ved valget i 2021. Alle vet at naving er en greie liksom, men du må nesten finne en nyere artikkel for å rygge opp faktaene dine fåvæ. At det er tredje gangen jeg ser den linken på to dager hjelper ikke.

>Terrorangrepene i New York skjedde under åtte måneder etter at den artikkelen ble publisert
>2002
du hva

Dere tenker vel å opprettholde fastetiden i Påsken?

calendarpedia.com/when-is/lent.html

Vel, under ni måneder da, tenkte feil.

så klart

terrorangrepene skjedde FǾR den artikkelen ikke ETTER

>vær meg
>på ungdomsskolen
>jeg stråler selvsikkerhet, glede og energi
>sjatter opp folk jeg aldri har prata med
>to jenter flörter med meg
>smiler, ler
>"user, du er så morsom, kan vi begge være kjærestene dine?"
>vi får pröve da sier jeg bare
>masse kyssing og klemming
>disse jvene er virkelig glade i meg!
>så våkner jeg

tenker det inkluderer husleie, og det er selvfölgelig umenneskelig å bosette flyktninger utenfor sentrum i små boliger må vite.

>han henger fast i samme utviklingsstadium han var på da han gikk på ungdomsskolen
Trist!

Attached: 1536238737077.jpg (319x319, 25K)

Oops, jaja, tall er ikke min sterke side. Poenget står fortsatt, artikkelen er utdatert.

Vi kan öve på Laplace-transformer, hvis det er det du mener.

Ser ikke helt hva grunnleggende leseferdigheter har med regnekunnskaper å gjore fåvæ.

hvem såret deg?

Ingen, noe som nok er mye av grunnen til at jeg har vært i stand til å utvikle meg forbi ungdomsskolestadiet.

Attached: 1536348042772.png (520x484, 60K)

jaja. spök til side så var det greit å ha en dröm for én gangs skyld og ikke det vanlige mareritt helvetet som får meg til å svette på litervis og kaste på meg i senga

Knasker en big Mac fåvæ

Attached: 15514536010563440638212205112378.jpg (1632x3264, 861K)

>kård
>damp
>krom
>forsiden
fy faen

det eneste som skal transformeres her er rumpehullet ditt

Attached: megidvl.jpg (560x800, 82K)

Söring.

Hvorfor er det så morkt? Er du en sånn satanist?

hvorfor forsiden (hvem faen bruker forsiden) og ikke tråden egentlig?
tror ikke dette er deg altså...

slurker nedpå en sånn her jeg

Attached: slurk.jpg (720x960, 61K)

>hvem faen bruker forsiden
Er vel kanskje en del nyhomser som gjor det, de samme som tydeligvis ikke bruker katalogen heller.

Ta et stup ned i Saltstraumen.

Hvorfor det?

27700 i 2002, da kunne man faen meg levd som en greve.... jeg jobber 40 timer uka for 159kr timen.. for en syk verden vi lever k

>anonsen tjener mindre i mnd i nåværende år enn et naut fikk i 2002

Attached: 1533982771810.gif (296x160, 1.27M)

Hva sa brevet?

Ingen jobber 40 timer i uka i Norge. Det er ikke lov.

hfbs?

Attached: 1512212363677.gif (171x172, 962K)

159 er helt standard lonn i butikkjobber for 20 åringer. Sier noe om hvor jævlig ting har blitt de siste årene

kanskje hvis jeg forfalska noen papirer og fikk det til å fremstå som jeg var alenepappa

Faen da gutta, jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal soke på allmenn eller internasjonalisering. Jeg må bestemme meg om noen timer. Hva syns dere? (Jeg har ganske gode karakterer så jeg kommer omtrent garantert inn på forstevalget mitt)

Attached: CF9CAB17-D0D3-4415-819D-11ADB458FAD9.jpg (596x446, 53K)

Stakkar Leno hvor du er jeg gå
Hvor du er jeg finne deg

hva er invektivet for å jobbe 40 timer i uka om man kan tjene mer på å være naut?

>16-åringer skulker skolen for å preke om dommedag og slipper unna med det

Har klimahysteriet gått for langt nå?

Attached: yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7.png (771x435, 452K)

Hvorfor skulker de for ei framtid de heller ikke får?

>koffer i faen studerer vi til ei framti vi ikkje får
Hǿres ikke ut som om de studerer i det hele tatt fåvæ

eh jo??

eh nei. det er lovfesta.

Når knuset snakker om at vi to bor kjore en tur til Island eller Svalbard..... Hun trodde at det fantes en bro mellom Finnmark og Svalbard

Har egentlig vanskelig for å tro at folk er så dumme fåvæ, men jeg har overvurdert folk fǿr.

hva er knuset?

det at hun snakker om planer dere to bor gjore er et hint til at hun muligens liker deg
sporsmålet er om du har lyst på ei jentevenn som er totalt tilbakestående

dette er agn

Dette er loven

I arbeidsmiljoloven er det fastsatt grenser for den alminnelige arbeidstiden:

9 timer i lopet av 24 timer (normalarbeidsdag)
40 timer i lopet av 7 dager (normalarbeidsuke)
For arbeidstakere med belastende arbeidstidsordninger, for eksempel skift-, turnus-, natt- og sondagsarbeid, er den ukentlige arbeidstiden kortere:

38 timer i lopet av 7 dager for arbeid som drives dognet rundt på hverdager
36 timer i lopet av 7 dager for arbeid som drives dognet rundt, hele uken igjennom
Man kan avtale kortere alminnelig arbeidstid gjennom tariffavtale. En avtale som mange har er 37,5 timer per uke.

De har jo rett da.

Så hva skal de gjore med det? Annet enn å skulke?

t. har aldri vært i arbeidslivet

Jeg forstår faktisk hvorfor somaliere ofte velger å nave. Med tanke på hvor mange unger de ofte har, og deres mangel på utdanning og referanser medforer at de kun vil få butikkjobber og jobb som vaskepersonalet

Er ikke så veldig mye de kan gjore med det fåvæ, så de får vel bare velge å naute

>trenger penger
>velger å ta skift for folk når de blir syke
>tror at det å ha gode relasjoner til medarbeidere er bra, slik at hvis jeg blir syk vil folk lett ta skiftet mitt
>blir syk
>ingen er villig til å ta skiftet mitt

Har vært 15 år i butikkbransjen. Er på ingen måte lov å jobbe mer enn dine fastsatte timer. Sjefene sparer hele tiden inn på antall timer man får i lopet av en uke for å holde alle på 37.5 time. Det er sånn det er i Norge. Ingen jobber mer enn det. Det er ikke lov.

dagbladet.no/nyheter/rebecca-15-forsvant-na-har-mysteriet-tatt-en-dyster-vending/70825269

Hvor har det blitt av denne sotpaien da?

hvordan..... vet man om ei jente er interessert.........

Sånne som deg er egentlig ganske irriterende mennesker. Ikke han du svarer, og kommer ikke til å svare deg igjen. Ville bare si det fåvæ. Gå og sug pappa sin kuk for mere penger nå Preben, vi vet at du aldri har jobbet en dag i ditt liv.

Hun sitter i samme kjeller som Anne-Elisabeth Falkevik Hagen

Har jobba femten år som butikkmedarbeider jeg og har jobba 37.5 time i uka hver et eneste år. Det er ikke lov å jobbe mer enn det i Norge.

Er vel en tysker som gjor som Ariel Castro gjorde
en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Castro_kidnappings

(2) Unntatt fra loven er:
a) sjofart, fangst og fiske, herunder bearbeiding av fangsten ombord i skip,
b) militær luftfart som omfattes av luftfartsloven. Departementet kan gi forskrift om unntak fra loven for sivil luftfart og annen statsluftfart enn militær luftfart og om særregler for slik luftfart.
(3) Kongen kan ved forskrift fastsette at kapittel 14, 15 og 16 helt eller delvis ikke skal gjelde for embetsmenn.
(4) Kongen kan gi forskrift om at deler av den offentlige forvaltning, helt eller delvis skal unntas fra loven når virksomheten er av så særegen art at den vanskelig lar seg tilpasse lovens bestemmelser.

Attached: 1475545900251.png (500x500, 51K)

>He was sentenced to life plus 1,000 years in prison without the possibility of parole
Hva faen er poenget? Jbs

>påpeker agn
>folk biter stadig på

Ene handlingen han gjorde har livstid som straff, også har straffen for alle de andre kriminelle handlingene han gjorde blitt lagt sammen.

Haha fy faen sånne soringer er festlige.
>Var innom en kompis som skulle skaffe igjen noe sprit
>Han fyller spriten (Stolichnaya, om du lurer) på en Spriteflaske
>Takker for meg og går
>Treffer en flokk kjerringer langsmed veien
>Innballet i satan så mye fargerike skallklær
>De roper "Bor du her" til meg på sånn kvitrete soringsmål, tror det er Oslo- eller Bærummål
Jeg gjor jo det, så jeg svarer dem
>"Ja vi kom hit for å se på lofotfisket, men det virker ikke å være så mange båter ute nå, er det vel?"
>Klokka halv fem
>På en drittværsdag
>Forklarer dem fint at det er dritvær ute så kun de storste båtene karrer seg ut, og de leverer tidlig på dagen
>Sjabber nå likevel videre med dem fordi de er det mest spennende som har skjedd her siden en kar ble tatt for dumping av dronen til Kystvakta og fikk inndragning av fisk på kvota verdr 70 000
>"Men du, hva er det du har på flaska?" spor en av dem
>Byr henne å få lukte på, og si hva hun synes
>"Er det hjemmebrent?"
Og så begynte de å kakle ut til helvete.
>"Brenner du selv?"
>"Hva gjor du med det?"
>"Har du til salgs?"
Så jeg måtte liksom svare, så jeg sa "Normalt kun til ungene her ute" for å se om jeg kunne provosere litt, men neida
>"Hva sier folk da?"
>"Blir de ikke fulle?"
>"Hvor mye tar du for en liter?"
Så jeg svarte at folk visste at jeg lagde godt brennevin, og at de heller lot ungene kjope av meg heller enn av osteuropeiske sumpmennesker.
Enden på visa var at jeg fikk solgt den lille slanten Stoli, kanskje 3 dl, for 400 kroner til en gjeng tullete kjerringer som trodde det var seksognitti.
Jeg hadde faen aldri trodd at det å være hjemmebrennende bygdeoriginal noen gang skulle bli ansett som eksotisk fåvæ.

>Ved utgangen av 2016 var det registrert 11 244 fiskere
Det er jo ingen som jobber som fiskere mer i dette landet. Vi kjoper oppdrettsfisk 11244 er som en liten kommune.
Men det er nå så.
Det fjerner jo ikke lovligheten av å jobbe mer enn 37.5 time.

ikke glem taxi og bussjåfor

>berlin
BERIKET
E
R
I
K
E
T

Sånn er det alltid med vakt bytte. Folk er falske som faen, blir helt krakilske og finner på de sykeste logner for at du skal ta deres vakt, ingen steder å se når andre trenger hjelp