Kristne er boomere, cucks og boomercucks-utgaven
Forrige:
Kristne er boomere, cucks og boomercucks-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
reddit.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
forste for jesus
Satan
tredje for Israelske menn
4th for Varg (he is retarded lately)
>boomere
>cucks
>boomercucks
Er denne standarden virkelig akseptert?
framtiden er nå gamle mann
Ser dere om 40 dager, må oppgi pcen som en del av fasten.
Jeg er ikke gammel, men skal man på dod og liv bruke summeord fra reddit så skal det brukes norske versjoner.
Ja, er bare masse politikknormisser i tråden nå.
>ja, eg er norsk
>blir kjent med ei jente
>hun er söt og har en morsom personlighet
>hun sier mye rart
>innser at hun faktisk tror på alt det rare hun sier
Dfn knuset er tilbakestående
>alt det rare hun sier
eksempel?
>voksen mann
>blondt hår
Å nei nei nei nei
>Boomer hat tråden utgaven
Kan ikke vente til den forbannede generasjonen dor
Jet-bensin kan smelte stålbjelker
YOU LOVE ISRAEL??
nei, vi hater hater hater Israel og joder!
Nevn bokstavelig talt en ting Israel har gjort galt jbs
dǿd over amerika
dǿd over israel
forbannelse over jǿdene
SEIER TIL ISLAM
Riktig
De er de eneste siviliserte i verden
Forst Israel
Så Israel
Så Norge
JUST BOIKOTT?
you should burn them all.
eksistere
israel er vår beste allierte og det eneste demokratiet i midtösten
I det jeg tror var mitt forste natta tråden-brev brevet jeg såvisst fra Johannes 8 for å opplyse om jodene og deres logner, så slik sverting mener jeg er uberettiget og uten basis i virkeligheten.
Om det ennå er uklart, kan jeg godt begynne å breve fra Om Jodene Og Deres Logner, som vi i Norge har godt av å lese, da vi holder den lutherske tro.
*sleiker håret tilbake*
*tar på meg solbrillene*
*putter en tannpirker i munnen*
*ser rett mot tråden*
Nå kjorer vi
*slurp* *slurp*
Urge er gått fåvæ
Der kom bæsjen ut av oynene ja
Har det ikke så lett med bæsjen jeg da
>må egentlig ut for å handle
>har ikke lyst
FAEN JEG VISSTE AT JEG BARE BURDE GJORT DET I GÅR
er du meg?
rart at disse syke brevene alltid kommer samtidig som bibelanon brever
sikkert bare en tilfeldighet . . neppe den samme personen . . . .
EG MÅ GRÅTE
JEG VIL HA KUK I RUMPA NÅ
Basert
Ferdig på trening da gutta
slutt å höre på negermusikk
Negermusikk er da ikke så ille
youtube.com
youtube.com
Sitter og spiller spill med folk idvl.
tror det begynner å rakne for meg gutta. min indre monolog har begynt å snu seg mot meg og jeg liker det ikke
Ja, trafikken går normalt og vi har en relativt Rolig lordagsettermiddag. Her er Brother med Morten Harket:
Sånn kan det gå
Fortsett med dette
Har du sovet lite eller drukket mye i det siste? Hadde provd å roet meg ned litt på en eller annen måte, blir bare verre hvis du begynner å bli "redd" for det og tror at du ikke har kontroll. Det er jo du som tenker disse tankene.
Det som er litt leit med /norgetråden/ er hvordan 99% av medlemmene ödelegger for resten.
Glemte laderen til pcen hos en kompis. Kan jeg gå og kjope en lader, bruke den et par dager og få igjen penga?
dette er afro-amerikansk musikk, ikke negermusikk
Brev mumbo jumbo musikk
youtube.com
Der kom bæsjen ja
ligger vell på 6-7 timer sovn hver dag og har ikke drukket på over en måned. tror jeg skal sette meg på bussen og bare ta den i en time eller noe, satser på at å være ute i offentligheten hjelper
eg må tårene
Jeg hadde jogget meg en tur istedenfor fåvæ. Du foler deg kjempegodt når du kommer inn igjen.
1% joden.
Eg må drite
Har du en kilde på den påstanden?
>han er ikke rodpillet
Tjukk tarmen og tynntarmen samt rævholet vart ovandes hoylydt
>kan ikke se innskytinga i skiskyting på TV fordi mamma vil se hopp
>hun sitter bare og spiller spill på nettbrettet uansett og fǿlger ikke med på TV-en
Hvem /borhjemmemenvilegentligikkedet/ her?
Jeg
>hva er nrk nett-tv
Kan ikke ha på lyd og mamma blir sur hvis jeg tar på hodetelefoner (seriǿst)
jeg er en sånn derre geimer jeg da
Youtube sensurerer vaksinevideoer og lignende, reddit elsker det:
reddit.com
hvem spill geimer du da
>mamma blir sur hvis jeg tar på hodetelefoner
Hva så?
Kan ikke huske jeg så noe som helst sport.
Jeg har ingen anelse om navnet på noen av idrettsutovere, jeg aner ikke hva som skjer i felte.
Kan ikke huske sist jeg horte på noe norske artister.
Har ingen anelser hva som rore seg på av norsk musikk.
Folger ikke med på noe, og tror ikke jeg kan navnet på en eneste moderne norsk artist.
Kan ikke huske sist jeg så på noe norsk film.
Kan ikke navnet på noen skuespillere eller regissorer. Har ingen anelse hva som er populært eller hvordan folk ser på norsk film. Sist jeg så en norsk film var det kleint og ingen likte det.
Kan ikke huske sist jeg leste noe norsk litteratur eller poesi.
Kan ikke navnet på noen forfattere eller lyrikere og bryr meg heller ikke hva som rorer seg i feltet.
Det foles godt å ikke bry seg om denne bakstreverske hobbit nasjonen.
Er moren din en idiot?
Interessant hvor mange normisser som hyller sensur og ser på seg selv som opplyste individer som har lært alt som læres kan og er helt ufeilbarlige.
Å ja. Selvproletarisert naver. Bor bare hjemme fordi jeg har faen ikke råd til å flytte. Håper på å begynne å studere til hǿsten og komme meg bort herfra.
Norske skoler og universiteter lærer deg alt du trenger, viste du ikke det?
Mamma trekker nesten aldri ned i dassen
Ja, man må le av demses normissene. Demses hakke gått livets harde skole som oss. Lært om (((dem))) på pol, og sett flere timer med VÅKNE folk som kan alt om (((vaksine))), Demses normisser aldri en gang har stilt tvil om noe demses tror på en gang. Demses bare horer noe og tror på det uten å stille tvil ved det en gang. Kan duses tenke degnoe sånt?
Kanskje prove å finne et kollektiv? Hva tenker du å studere da? Det er jævlig dumt å bo sammen med sprengere som trykker deg ned og undervurderer deg.
Dårlig brev
Husker når jeg så min forste holohoax dokumentar, var liksom tre dager med vannvare og forvirring. Jeg ble helt varm i hodet når jeg innso det og ville liksom ikke tro det, sjekket kilder igjen og igjen.. Det var denial som forste steg ja fåvæ
Han folte seg sikkert truffet.
var noe krise skue spill der ja, kanskje (((demses))) med psyk 'O' logi
Lordagsstatus gutta!
Knasker:
>La mia pizzeria
Drikker:
>Zubrowka Bison Grass Vodka med cola
>Horer på:
youtube.com
Dårlig brev
>hele dette brevet
Mest baserte som noensinne har blitt brevet i tråden noensinne
>>La mia pizzeria
han tror på meljoden, demses har puttet sinn kontroll piller i mel
>>Vodka
han tror på alkoholjoden, demses har puttet sinn kontroll piller i alkohol som gjor at du tviler på flat jord
>> cola
han tror på rorsukkerjoden og karamelisert farvejoden demses har putta piller i og kontrolerer deg og da du ikke tro på vaksine, du bare plutselig tro på all dem sir til deg
>>[YouTube] GTA Vice City (Emotion 98.3) Full Version (embed)
han tru på video game jode han tro på all han bli fortal han bare bli fortal noe av noen å han tro på det
Har det klikka for deg?
Sensur er bra så lenge det ikke er mine ideer som blir sensurert.
Ytringsfrihet er en fin ting der, så lenge alle har de samme meningene som meg
Det er sånn her gjennomsnitt nordmannen tenker
demses er joden som forteller meg det så jeg tro på den jegses er normiss demses bare fortelle og da jeg tro kan ikke tro at noen har pillet meg nå så nå jeg tro på det dem sir
What is the most popular Norwegian saga?
You don't have the Nibelungensaga about Sigurd the Dragonslayer, right?
hbs? jbs
Kompis, slapp av og pass på blodtrykket ditt nå
Sagaen om Sophiur Elisur Palmoljedrepur er jo ganske kjent, da.
jeg må slapp av ja må kome meg til rnorge og der vi feire sensus vi normis feire sensur over mening som ike er vår
demses er joden som vil vi skal do med piller og dem rodepiller hvite fæle menn prover gi oss fæle rode piller og vise vårses at vaksine er feil og jor er flat men vi ike vil se det
vi vil tro på gravity og holy wood og demses
Sagaen om Gunnlaug Ormstunge.
Ok
wat?
When I put "Sophiur Elisur" in Google, some weird girl comes up. Why does she look so strange? I am confused now.
Okay, this is something I can work with. Thanks.
så kalte "klimatiltak" der man gjor det vanskeligere for folk å ha egen bil er statens måte å oke behovet for stat, med å gjore folket mer avhengig av offentlig transport tjenester
>0_yt7Mwvdb8e08xxhk
>>sutreanon söker opp filnavnet på bildet du brever og finner det samme filnavnet i arkivet og gjenbrever det. bytt navn på filen för du brever, og han får ikke gjort dette lengre.
statelig kinesisk propaganda er egentlig ikke så ille
youtube.com
youtube.com
Gutten som kappåt mot trollet
Begrense bevegelsesfriheten er også et potensielt motiv samt det å låse all ferdsel i gitte omstendigheter.
How is Louis Cachet viewed in Norway noawadays?