Daglige knivstikkinger-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
breitbart.com
e24.no
aftenposten.no
youtube.com
youtube.com
no.wikipedia.org
twitter.com
EG MÅ GRINE
youtube.com
titter litt på sånne der amerikanske politividoer jeg da
hvorfor kler de seg som bestemodre egentlig?
de kjöper klærne sine på fretex eller loppemarked for å spare miljöet
NOK engang er det middelklassen som vil bli straffet mest, de rike har ingen problemer med å betale ekstra avgift og de kan lett ta kostnaden med å kjope seg en ny EL bil med solid rekkevidde.
Så klart de gjör.
Om folk enda ikke har forstått at alle de nye "klimaavgiftene" bare er enda en måte å loppe befolkningen på, denne gangen under skalkeskjulet at man "redder kloden fra å kokes" så finnes det ikke håp for dem.
befolkningen godtar lettere ny avgifter for å redde kloden enn okte skatter
...
hvilken annen ny skatt står for tur til å omfordeles til sultende studenter?
dette setter jo en helt ny presedens for norsk skattepolitikk, de kommer nok ikke til å gi seg med karbonavgift
Innafor å legge seg kl 3 på en mandag?
Dette.
Som vanlig har politikerne lovet bort mer enn de har i bytte mot stemmer.
Men det er lettere å få folk til å godta "klimaavgifter" enn å være ærlige og si at pengene trengs til eldrebölgen og alle pensjonene som er lovet bort til sprengerne.
For ikke å glemme de 250 millliardene vi bruker i året på de varme hendene som skulle betale pensjonene våre og ta vare på oss da vi blir gamle.
innafor ja, lurt nei
Jeg liker best å være oppe på natta og sove på dagen for å være helt ærlig med deg!
Må vell selv begynne å investere til privat pensjon.
hores ut som du trenger å legges inn på psykiatrisk og fikse livet ditt.
tilbake til facebook med deg.
Kanskje det, når jeg "fikser" dognrytmen og står opp tidlig på morgenen som jeg gjorde i dag får jeg egentlig lyst til å begå selvmord for lunsjtid.
Nei si det. Bare fantasien setter grenser da det kommer til nye skatter og avgifter. Det som er så "bra" med klimaavgifter (for politikerne) er jo at man bare kan beskylde de som er i mot nye avgifter for å være dårlige mennesker som önsker å koke kloden.
>Jasså, du önsker ikke å doble co2 avgiften?!? Takket være sånne som deg kommer Norge til å ligge under vann om 20 år!!!
Her er en artikkel som tar for seg noe av dette:
breitbart.com
Oljefondet er tomt lenge för vi blir gamle ja. Ingen her kommer til å se et rödt öre i offentlig pensjon. Det lureste du kan gjöre er å spare selv.
Politikerne er fullstendig klare over dette, men ingen vil snakke om det.
>broytebart
Kan du ta å lenke til en verifisert og serios, upartisk kilde, feks snopern?
Greit jeg skal flytte vekk, hvorfor skal jeg betale skyhoye skatter uten å få noe tilbake...
Eg må drite
Der kom bæsjklumpen ut oya ja
har begynt å se på gale menn gutta
han don draper er en mystisk type
Er nok mange som vil stille seg dette spörsmålet i årene fremover.
Spesielt innvandrere.
Hvorfor skal de betale 65% skatt for at en gjeng gamle hvite folk.
>husholdningenes skattebyrde kan stige fra dagens nivå på 37 prosent til rundt 65 prosent i 2060
e24.no
Eksplosjoner i Oslo
>uten å få noe tilbake...
HAR DU TENKT PÅ ALT DU FÅR AV STATEN!!?!?!?
>gratis middelmådig skole
>gratis hullete veier
>gratis helsetilbud
osv osv
staten, det er meg og deg. så du våger faen ikke å stikke av!!!
Er dette megmeg-magi?
>Så flytt davel.
>hadia tajik ca 2030
De fleste slekter som tilhorer overklassen og har våpenskjold har nok noe jodeblod i seg eller hva?
Er vel bare noen gassflasker som har eksplodert. Typisk industriulykke, men siden så og si samtlige har blitt hjernevasket til å forvente at noe stort skal skje så blir det slått stort opp.
Joda, vi trenger jo å herje opp mer fremmed-fiendtlige holdninger og rasisme her i landet. Å være noe varsom - det var jo en töff ide, kanskje man skulle laget en plakat eller noe - med hva vi fremstiller i media nettopp for å unngå disproporsjonelle reaksjoner er noe media etterfölger av en grunn.
Nå er det ikke særlig overraskende at hoyreflöyen vil ha mer av den sorten, selvfölgelig. Uten den populistiske fremmedfrykten og rasismen hadde de jo ikke vært særlig politisk relevante til å begynne med, og kanskje folk hadde reagert litt mer på hvordan de fortsatt rævkjörer klima og folk flest selv når det er en eksistensiell trussel.
Neida. Farligere med brune folk da.
får vell dra jemmåver!
Flesteparten av muslimer og pakistanere i Norge hater Tajik, hun har glemt hvor hun kommer fra og hva hun er. Muslimer flest ser på henne som en tante Kari, altså en ikke hvit person som oppforer og kler seg som hvite ville gjort
hvor mange blir knivstukket, jeg mener beriket i dag tror dere?
i går var det bare én, litt skuffende
aftenposten.no
Men de stemmer AP uansett da.
kanskje black box skal doxxe alle nassene i tråden?
Å nei værsåsnill ikke gjor det.
*skyter de*
*dumper likene i skogen*
Tar et par år för noen finner de, hvis ikke et rovdyr har spist de innen den tid
Får vel slå til med en hoylytt joik da. Hoyere kraft enn krutt
hva er det som egentlig er mote nå i 2019?
>han har ikke begynt
Hvorfor tror du så mange i tråden snakker om aksjer?
Hva faen er black box?
Vik fra meg, Satan.
VIK FRA MEG SATAN PRIS HÆRREN!
Provde å soke på mote 2019 og 2018, fikk opp haugevis av bilder. Problemet er at jeg har aldri sett noen gå kledd sånn
lange skjört>korte skjört
*strekker og toyer rumpehullet mitt til det er så stort at det er plass til et par hender inni det*
Åååhh. Skulle onske noen kunne knyttneve rumpehullet til jeg kommer minst tre ganger på rad...
Det er forskjell på moteshow-mote og mote du faktisk kler deg i.
DER kom spermen ja
det her er mote som kapiutalistiske bedrifter mener du skal ha, ikke hva folk faktisk har på seg
gud finnes ikke
Ekstremt basert brev
Dfn ingen jentevenn som kler seg konservativt
Fikk kjeft av en spreger på bussen i dag. Satt på en av de setene som er "prioritert" for de eldre og handicapette i en buss som ikke var full. fy faen jeg hater sprengere
Im unironically seeing many of our gypsies wearing pic related sweaters and hats with the norwegian flag logo sewn to them. Are they officially part of Norway's cultural heritage?
Denne er også bra for melankolsk synthwave.
youtube.com
får vell lage meg en omelett jeg da
Hva hadde du gjort hvis det kom en småpen handikappet jente som trengte setet ditt?
Stekte reinkjottet fra gårsdagens middag til dagens middag. Veldig gådt
Hvis noen som faktisk var handicapet skulle ha den plassen hadde jeg så klart flyttet meg
stolen or given to them by charity
Så mange hvite som mulig, håper jeg.
influensavaksine er tydeligvis vanlig for alle å ta i usa.
trodde det var noe bare folk i risikogruppen burde ta jeg
Hva tenker dere om å innfore dodsstraff for de verste forbrytelsene, slik at vi minsker kokingen av kloden?
statsfinansiert folkemord NÅR? jbs
dere er vel flinke sotgutter som barberer armhulene?
>dere er vel flinke sotgutter som barberer armhulene?
Sitter på do med sprutbæsj igjen, da...
Jeg trimmer armhulene mine, men det skal være litt hår der.
Interessant nok var det norske samfunnet voldeligare för. Særleg var slagsmål knivstikkingar hyppige affærar i arbeidarklassebydelane i storbyane og i forbindelse med helgefylla i heile landet. Voldstatistikken viser at Noreg har blitt mindre voldeleg, jamnt og trutt i mange år no.
Men det var liksom vårt problem
vi skal takke innvandrerne for at de har gjort norge tryggere og fått ned voldsstatistikken.
uten dem ville fortsatt nordmenn knivdrept hverandre hver helg.
>du vil aldri knivstikke en storkjefta jævel på en bydgefest i Trondelag på 60 tallet
Hvorfor leve?
>du vi aldri forsvare bedehuset med balltre
*stikker skatteinnkreveren med min stuoraniibi*
ingenting personlig Han Stat
Vi hadde masse problemer med gjengkriminalitet i Norge for innvandringen. Blant annet så var det en 2-3 stykker som lagde tumulter etter en kinofilm på 50-tallet en gang.
>artikkel i dagbladet.
1 av 36 har også autisme der.
no.wikipedia.org
Det der er det dagbladet dro frem som et eksempel på vold og gjengkriminalitet i Norge for invandringen.
nettopp betalt nesten 160 000,- i skatt og mva. gi han et ekstra stikk fra meg også
Jeg lover deg at *slimene får slippe å betale for hvite, mens hvite må betale for alle.
huff, så grusomt!
nei, vi nordmenn er nok ikke noe bedre selv nei
La oss ikke glemme at norgeshistoriens verste massemorder er en hvit, heterofil, kristen og etnisk norsk mann!
og at det er feil å stille sporsmål ved hva som hendte den dagen.
har hort at han kjorte til karasjokk og skjot de på oya derifra, meget suspekt noe krise skue spill på gang
hvorfor er hånda hans så liten?
jo mer jeg ser på det bildet, jo rarere blir vinkelen
Jeg spiser fitte som om jeg har en sykdom
og kuren til sykdommen
er inni fitta
Tiss er inni urinblæren, ikke fitta
jeg spiser bæsj som om jeg var et toalett
og kuren til toalettet
er inni dopapir
jeg liker når de skyte dem
gutta, noen som så Oppgrader nå nettop?
Han verten gikk i kjopesenter, og motte en gruppe negere, så fikk han dem til å dele litt av rappen sin med publikum
Helt ærlig, de brukte "nigga" i rappen, på tv2, liksom!
basert
>Men det er lettere å få folk til å godta "klimaavgifter" enn å være ærlige og si at pengene trengs til eldrebölgen og alle pensjonene som er lovet bort til sprengerne.
Ja er det nå det da?
Innafor å være en sånn derre folsom mann som av og til gråter for seg selv? Ja jbs for en venn haha
Han er ufsol vel, det er jo en grunn til at han ble en kringlete nasse og massemorder.
Det må være noe sykt mange utlendinger som deler leiligheter i Oslo. Sånn type en utlending leier leilighet så deler opp leiligheten og leier ut rom til mange andre utlendinger for fortjeneste.
Ganske sikker businessmodell med tanke på at samtlige utlendinger så fremt de har litt farge i huden er garantert å få stotte av marxistiske saksbehandlere hos NAV.