Attached: 1550944792693.jpg (638x680, 63K)
Sverigetråden - Jättejobbiga upplagan
Wyatt Sullivan
Other urls found in this thread:
sv.wikipedia.org
twitter.com
Nolan James
första för hedendom
Sebastian Smith
Först för ta livet av sig
Liam Nguyen
>using the schwartze sonne
christ
Matthew Reyes
baserat
Jason Martinez
>dkn man aldrig fått klämma på ett par tuttar
Matthew Cox
what?
Aaron Ross
Föreställ dig
Carter Parker
..god..afton..katte..
Nolan Carter
ja, missförstå mig inte, jag tycker det är estetiskt och dessutom bra att köpa saker som håller
det är fortfarande lite märkligt i herrens år två tusen och nitton
Jonathan Rodriguez
>dkn har en stor och fet röv men annars relativt normalviktig i kroppen
Anthony Murphy
The Schwartze Sonne has little to no connection to pagan routes, its a symbol purely made by the Schutzstaffel, do you not know this shit?
Andrew Sanders
stora, hängiga mjölktuttar är fett cringe
t. /plattgäng/
Cooper Campbell
wrong
these were made in the 3rd century
Matthew Lopez
åhh du har säkert en jättesaftig röv :3
Jace Perez
>nazi blood occultism
>not pagan
Landon Cook
>året är 1947
>Europa och världen har nyss kommit ut ur andra världskriget
>ett krig som i mångt och mycket började p.g.a. etniska grupper och fel gränser
>FN spenderar bra mycket tid med att dra upp gränser
>"hmm.. jo men detta blir bra, vem kan bli arg?"
>de röstar igenom detta
>krig startar innan länderna ens officiellt blivit självständiga
Helt ärligt VAD menade dem med detta? Den simplaste lekman borde väl inse hur knulade dessa gränser är. Särskilt om man har andra världskriget i åtanke?
diskutera i små grupper och lämna in 1-2 A4 till mig imorgon kl. 10:00
Isaac Scott
östrogenpojke
Justin Smith
>102650748
Varför blir inte detta miffot städat?
Liam Brooks
då slipper du träna ben. träna bara överkropp och få en rövälskande hona på ett år
Andrew Flores
>dkn ingen fv
Blake Fisher
du får icke ifrågasätta för då är du nazist
Daniel Gonzalez
judarna styrde i FN och brydde sig inte om arabernas åsikt på saken
det är väl knappast omöjligt att de rentav ville att palestinierna skulle sperga ur och starta krig så att de fick en ursäkt att annektera ännu mer
Kevin Green
ser noll fel med det brevet
Benjamin Martinez
>2019
>Läser aftonpropaganda
Carter Sanchez
det är en rolig tidning, mycket komedi och sånt
Colton Thomas
Oavsett vad för gränser man satte hade det blivit fel. De allierade borde ha avslutat det Hitler påbörjade och utrotat juden, men i så fall hade de inte krigat mot Hitler till och börja med.
Ryan Moore
det är en skämtbild, user
Jacob Watson
Baserad :3
Justin Miller
krinsch
Ayden Miller
Jo det hade man visste, hiller var körd när han invaderade polackerna
Ryder Lopez
hmm
Ryan Jackson
>Bestämde mig för att ta en promenad.
>Blond tjej med liten hund går samma väg som mig
>går samma väg typ 200m
>hon börjar ser sig över axeln
>ökar takten
>hunden försöker stanna och sniffa på en stolpe
>hon sliter bort den så den gnyr
>vänder 90 grader vänster mot en lerig kulle
>stannar upp för att visa att jag inte följer efter henne
>hon joggar genom leran över kullen
Känner mig som ett monster.
Nolan Myers
>inte fortsätta efter henne över kullen
v g h
inte olagligt att vara ute och gå
William King
>>stannar upp för att visa att jag inte följer efter henne
beta
Henry Phillips
Svårt och veta med deras skit dom skriver
Oliver Scott
>102651163
Svara aldrig på mina brev igen.
Jaxon Nelson
Borde ha sprungit efter henne.
Camden Hughes
Schlomo...
Hunter Lopez
Glömde du ta på dig byxor nu igen?
Nolan Reed
bra brev
Nathaniel Watson
bögbrevare på marken
dampus i barnvagnen
(Du) givare till höger
Angel Nguyen
Det är för du är ett, tur hon inte vart våldtagen av din incel pitt. Du borde spärras in!
Oliver Peterson
Ne, är bara inte krinschig källarjänkare eller rollspelare som gillar 30-talet
Juan Ward
nån breva pastan med user som låtsasjagar sv ho
Ian Price
Nej, du har bara autism
Gabriel Turner
*svarar på ditt brev igen*
Jack Jackson
Det var juden som fick Frankrike och Storbritannien att ställa upp på Polens sida.
Bentley Lewis
Att folk på allvar tror att Hitler ville DÖDA ALLA JUDAR. Fascinerande.
Jacob Kelly
eller häng dig
Sebastian Perez
förintelsen hände och bör hända igen
Jayden Martin
JOOOO asså Hitler var skitsur på judarna efter han vart kickad från konstnärskolan så då ville han gasa ihjäl alla inklusive spädbarnen!
Dylan Anderson
>passar jag in nu
Justin Moore
>tyskarna dampar sönder under första världskriget
>judarnas fel att länderna som tyskland krigade med är emot dem
Är du dum med flit?
Isaiah Diaz
>ute och går
>sv ho går framför
>märker hur hon ökar takten
>jag ökar också
>slutar med att vi båda springer
>hon är jättelångsam pga sina horklackar
>kommer ikapp henne och smäller henne i bakhuvudet
>springer hem och runkar som ett djur
Nathaniel Wright
Åh nej inte andra världskriget historia igen...
Christopher Evans
>>tyskarna dampar sönder under första världskriget
hände aldrig
Isaiah Clark
Om du stannar upp blir det ju uppenbart att du hade henne i sikte din jävla stalker.
Evan Adams
du borde gått klart grundskolan, user
Liam Rodriguez
i grundskolan fick man lära sig att det var en dåraktig serb som startade kriget
Leo Hughes
Ja? Det betyder inte att Tyskland inte dampade sönder
Jose Edwards
baserad
Evan Peterson
Vad tror ni mojang omsatte 2017?
Alexander Lee
Till dig okände man som argt skrek "JAG ÄR FAN INTE FARLIG", när jag valde att gå över gatan när vi möttes i mörkret på väg hem från affären. Till dig vill jag säga att nej, du är kanske inte farlig. Troligtvis inte. Men jag är rädd för dig. Jag förstår om det gör dig frustrerad, arg och kanske till och med ledsen. Men du måste förstå att jag omöjligt kan veta om du bara är en random skön snubbe på väg hem från jobbet eller om du är någon som vill skrämma mig, våldta mig eller kanske till och med ta mitt liv. Det syns inte på utsidan om du vill skada mig, så jag vet inte. Och jag kan inte ta risken.
Jag vet att du inte förstår mig. Du förstår inte hur det är att vara tjej i vår värld. Du förstår inte hur det känns att få ont i magen av att möta en ensam man i en gångtunnel. Du förstår inte hur det känns att lyssna på kompis efter kompis efter kompis som blivit skrämda, skadade, kränkta, våldtagna och misshandlade av både killkompisar, pojkvänner och okända män. Du förstår inte hur det känns att springa ensam hem efter en utekväll med hjärtat i halsgropen och nyckeln hårt i handen. Du förstår inte hur det känns att krampaktigt hålla mobilen med numret 112 inslaget för att snabbt kunna trycka på "ring", när du åker taxi. Du förstår inte hur det är att leva ett liv där du hela tiden, i alla situationer måste tänka på konsekvenser, konsekvenser, konsekvenser. Ett liv där du inte ens kan gå hem till en kille du är sugen på utan att fundera både en och två gånger om han verkar vara typen som våldtar och mördar kvinnor. Du vet inte hur det känns, men jag gör det. Jag vet för det har varit mitt liv sen jag var 13.
Så ja, jag är rädd för dig. Men jag vill inte vara det. Jag önskar att jag inte var det. Så istället för att bli arg på mig kan du väl försöka förstå mig? Känn med mig. Underlätta för mig. Hjälp mig att sluta vara rädd för dig. Var aktiv i att skapa en värld där jag inte behöver vara rädd för dig.
Jaxson Lopez
Varför har ni inte offrat era själar till kaos än?
Liam Collins
detta "dampande" lärdes inte ut i grundskolan
inte för att det spelar nån roll, grundskolan kan ha fel, men det var du som tog upp det
Lucas Murphy
Finns inget kaos, bara ett påhitt
Isaiah Edwards
Detta är varför sliddjur ska stanna hemma
Landon Walker
>detta "dampande" lärdes inte ut i grundskolan
haha aa
Eli Garcia
Snabb nerspringning?
Ryan Garcia
Har inte duschat på 4 dagar.
Är man välkommen hos pappa nurgle?
Nathaniel Scott
bokstavligen min pasta
>t. kom hit 2015
Samuel Diaz
Det var krig, slutet av en konjunkturcykel, judar och sjuka var en belastning. De fick arbeta och de fick svälta. Det är omständigheter som uppkommit många gånger sedan dess och sannolikt kommer inträffa igen, även utan en ny Hitler.
Andrew Diaz
>Det är omständigheter som uppkommit många gånger sedan dess och sannolikt kommer inträffa igen, även utan en ny Hitler.
mm verkligen
Thomas Walker
>kriget startade för att någon serb sköt en kronprins
>det blev skyttegravskrig efter några månader
>armeniska folkmordet och ryska revolutionen hände
>usa gick med i kriget och centralmakterna förlorade
>tyskland fick skulden
detta var det man fick lära sig, de enda som målades upp som skurkar var turkarna
Oliver Sullivan
haha minns ni
Jordan Jones
>tänker att jag bara ska ta en kaka till så det är 4 kvar
>kollar i paketet
>har redan tagit och ätit den utan att märka det
Christopher Allen
blir bara påmind om att det sitter 16 åringar i tråden. Troligen även 14 åringar. Kanske yngre.
Luis Sullivan
>When my field hockey wife asked me to marry her, I said yes
Blake Harris
Varför ser sv ho ut såhär?
John Powell
Gud jag önskar att det var jag
Ethan Campbell
Har en del långa hårstrån på axlarna och väldigt många fjun. Brukar det vara så innan allt växer ut och man täcks i hår? Någon annan hårig user här med erfarenhet?
Lincoln Myers
>brevar uppenbar fotoaffär
Jaxson Brown
Till dig okände arab som argt skrek "JAG ÄR FAN INTE FARLIG", när jag valde att gå över gatan när vi möttes i mörkret på väg hem från affären. Till dig vill jag säga att nej, du är kanske inte farlig. Men jag är rädd för dig. Jag förstår om det gör dig frustrerad, arg och kanske till och med ledsen. Men du måste förstå att jag omöjligt kan veta om du bara är en av de bra ena på väg hem från jobbet eller om du är någon som vill råna mig, misshandla mig eller kanske till och med ta mitt liv. Det syns inte på utsidan om du vill skada mig, så jag vet inte. Och jag kan inte ta risken.
Jag vet att du inte förstår mig. Du förstår inte hur det är att vara vit i vår värld. Du förstår inte hur det känns att få ont i magen av att möta en ensam neger i en gångtunnel. Du förstår inte hur det känns att lyssna på kompis efter kompis efter kompis som blivit rånade, skadade, kränkta, våldtagna och misshandlade av både negrer, araber och andra invandrare. Du förstår inte hur det känns att springa ensam hem efter en utekväll med hjärtat i halsgropen och nyckeln hårt i handen. Du förstår inte hur det känns att åka taxi utan säkerhetsbälte. Du förstår inte hur det är att leva ett liv där du hela tiden, i alla situationer måste tänka på konsekvenser, konsekvenser, konsekvenser. Ett liv där du inte ens kan gå hem till en arabtjej du är sugen på utan att fundera både en och två gånger om det är en catfish för att råna dig. Du vet inte hur det känns, men jag gör det. Jag vet för det har varit mitt liv sen jag föddes..
Så ja, jag är rädd för dig. Men jag vill inte vara det. Jag önskar att jag inte var det. Så istället för att bli arg på mig kan du väl försöka förstå mig? Känn med mig. Underlätta för mig. Hjälp mig att sluta vara rädd för dig. Var aktiv i att skapa en värld där jag inte behöver vara rädd för dig.
Chase Nelson
Hände aldrig
Ayden Robinson
Varför just dövik?
Sebastian Perry
user är så jävla krinsch, ni vem jag menar
Gabriel Bailey
ok
Kayden Anderson
Vad ska jag köpa för gott och kaloririkt ifrån matbutiken imorgon? Är inne på
>chokladbollar
>smör
>grädde
>chips
Utöver lite småsaker som kättfärs och korv, pasta och ris. Några speciella råvaror kanske? Eller något annat smarrigt som är hyfsat billigt.
Jonathan Hill
>den där user som alltid tror han har rätt
Parker Walker
sv.wikipedia.org
Judar har varit experter på offerrollen efter att ha blivit utjagade från alla länder de försökt suga blod från under de senaste tvåtusen åren.
Det är inget speciellt med dem! 2a vk handlade om TYSKLAND för Hitler.
Ethan Gomez
jag tror att jag alltid har rätt för att jag alltid har rätt
Connor Stewart
vadå var han dum nog att göra det på anletet eller mer direkt? för jag pratar ofta om hur jag ska slänga annie lööf åt gigantiska spindlar som dödar henne, i minecraft då naturligtvis, det finns ju inga gigantiska spindlar i verkligheten haha
Aiden Evans
mm aa
Josiah Long
Negerbollar!
Jonathan Garcia
har bara käkat kokt broccoli, blomkål, morötter och vita bönor med lite buljong till middag de senaste dagarna
Noah Miller
Carter Butler
sjuk fetisch
Samuel Roberts
varför user
Josiah Thomas
Utjagandet fungerade uppenbarligen inte, så varför inte slå ihjäl dem? Förintelsen hände och var fullständigt rättfärdigad.