/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie

Welkom: Noord-Brabant, Vlaanderen, Kroatië.
Niet welkom: (zand)negers, krulbroodjes, t*ttapalers, linkiewinkies, enz., enz.

Attached: Noord-Brabant-vlag.png (2000x1333, 27K)

Other urls found in this thread:

onzetaal.nl/taaladvies/ik-word-ik-wordt/
youtube.com/watch?v=0ceeH90lYis
politiscales.net/en_US/results/?j1=55&j0=24&p0=98&e1=12&e0=62&m0=62&c0=5&femi=24&c1=74&s0=50&s1=36&b0=26&b1=55&prag=100&t1=31&t0=36&vega=67&comp=100
twitter.com/SFWRedditVideos

>rechtsiewegsie br*b*nder
Gatverdamme liever een een linkiewinkie randstadDIRK

>be me
>in jumbo
>qt girls talking to obvious tourists in english
>talks to me in dutch
i'm not germanic btw, i'm a slav.

Attached: flat,550x550,075,f.u3.jpg (550x441, 33K)

Attached: DC71AB6C-F8C0-4F32-ADBF-88975D309945.png (1856x1630, 890K)

'vo

>kirgizië ligt niet in de kaukasus
verdomd, je hebt gelijk.
waar gaat jouw volgende reis naartoe?

hoorndrager

Jow Forumskito

Doe iets met je leven, leer programmeren.

>Niet welkom: krulbroodjes

VERWIJDER DIT

Attached: 1549254819840.jpg (750x746, 376K)

Mvg. Maagd
Doe een master finance

Waar in the Kaukasus zijt ge geweest? Wil in de toekomst wel eens naar Georgie gaan, maar die zijn echt omsingelt door gevaarlijke gebieden: Dagestan, Tsjetsjenië, Iran etc..

Niet dat het hier zo veilig is, maar hier zijn de moslims ten minste niet extremistisch. Seculiere staat, geen shariah enzo.

Sorry dat ik besta meisjes

Attached: 28A2228B-786D-44C5-88E6-E2A54656759C.jpg (970x485, 30K)

Ik wil op Vlaams Belang stemmen maar dan gaat mijn stem verloren

Ik haat dit land

>Master finance
verzorgde jongeman gedetecteerd

Attached: verzorgde_jongemannen.png (637x360, 344K)

Ik kijk terug naar de periode van mijn leven waar ik dacht dat programmeren hip was met grote schaamte oetz. Ik verwijt the matrix.

Kop op, ga liften of andere sport doen man.

Maar meisjes houden juist van dat soort honden

gewoon doen, user.
op een gegeven moment kunnen ze niet meer om VB heen.

>onafhankelijk Vlaanderen
Dat gaat zo intens moeilijk worden. En voor wat? Zodat je je eigen vlaggetje kan zwaaien?

Stem nootjespartij en we creeëren buiten hemel.

Attached: 1552691955895.gif (480x600, 3.6M)

>en voor wat?
vooral door de kostenbesparing als wallonië niet langer gefinancierd hoeft te worden, denk ik.

kijk jongens!
dit zijn wij :)

Attached: 1552823090833.png (1080x1080, 48K)

Vlaanderen is welvarend en staat politiek en cultureel totaal los van Wallonië. Zonder die last zouden we een topland kunnen zijn.
Maar onafhankelijkheid komt er wel binnen enkele tientallen jaren, die evolutie is niet te stoppen.
Mijn stem gaat vooral over migratie. Jullie hebben PVV en FvD die echt in een regering kunnen stappen, maar bij ons is geen democratie.

Comfie zondag

Attached: 7878567956.jpg (1280x720, 180K)

Ik snap niet hoe mensen depressief kunnen zijn in deze mooie wereld.

Attached: 347625732346.jpg (1024x1024, 115K)

Als je onafhankelijk Vlaanderen wilt heb je meer kans door op NVA te stemmen dan op VB imo. Vlamingen zijn nu eenmaal geen revolutionaire mensen. Zelfs in de steden zijn we cultureel in essentie een pragmatisch boerenvolk. Met NVA beweeg je ten minste in de juiste richting. Als je op VB stemt komt dat de sossen ten goede en beweeg je het land sowieso terug in de verkeerde richting.

Wanneer zijn het trouwens verkiezingen? Ik heb hier nog altijd stemplicht.

gebaseerde bloemer

ik denk dat onafhankelijk worden zo veel kosten met zich mee brengt dat het dat niet waard is.
Ik blijf het grappig vinden dat politiek gezien de beste tijd voor België altijd de formatie periode is, als er geen echt kabinet is.

Louter paardje, amice

>Ik ben wel een Iranofiel
YIKES

>Vlaamse onafhankelijkheid

Weeral de lange baan op. De eerste tien jaar verandert er niets verdomme.

GODVERDOMME stomme walen

Ziet er leuk uit oetz.

Is dat de Switch?

Attached: 14141.jpg (1469x1788, 246K)

wanneer gaan de huizenprijzen nou omlaag

Ik zou ze allemaal knuffelen.

hjb en accepteer het gwn homo

>ik denk dat onafhankelijk worden zo veel kosten met zich mee brengt dat het dat niet waard is.
dat lijkt me dezelfde redenering als die over de brexit.
op de korte termijn is het misschien duur, maar op de lange termijn zal het beter zijn.

Vraag aan de Belganons. Hoe erg haat de gemiddelde Vlaander de Walen?

Er staat nog niets vast. In elk geval wacht ik tot de herfst.

Ik ben 5 jaar geleden in Georgië en Armenië geweest. 3 jaar geleden ben ik in Armenië, Artsakh en Iran geweest. Vorig jaar was ik opnieuw in Iran.
Er is helemaal niets gevaarlijk aan Iran of de andere landen die ik net vermeld heb, al ben je beter voorzichtig in Artsakh.. Laat je niets wijsmaken.
Ben je toevallig al in Osh geweest?

Goede goy.

WAT IS HET NOU

WORDT HELEMAAL GEK

Attached: E5A50D78-7E63-4ED8-8DEB-EB520E5F0B24.jpg (125x125, 2K)

Ik haat Walen niet, maar ik wil wel onafhankelijkheid.

Ik denk dat identiteit belangrijker is dan economie.

Het is een kankermiem. Neem alles wat je hier leest toch niet zo serieus.

Jawel. Ik wil nu ook een 3DS oetz. Ik heb veel leuke spelletjes gemist.

Attached: 4758637755.jpg (1280x720, 169K)

Wat doe je dan eigenlijk in die landen. Gewoon toeristische trekpleisters afgaan en een fototje maken?

Misschien over 10 jaar of zoiets, denk ik. Mensen gaan echt niet allemaal verhuizen als er een dipje komt dus het zal wel heel erg moeten worden mocht de markttrend wijzigen.

Daar komt het wel op neer ja.

NINTENDO

Roodpil mij over kpt. Toad.

>Ben je toevallig al in Osh geweest?
Nee, enkel Bishkek en Almaty. Maar was winter. In de zomer wordt het kk warm dus dan ga ik ik wat meer reizen en naar issyk-Kul festivallekes doen enzo.

>wordt

ben je al ooit in china geweest?

Nee, maar dat staat ook wel op mijn lijstje.

nog 2 jaar thuiswonen en ik kan een modaal huis kopen zonder hypotheek

maar als ik blijf wachten op het perfecte moment woon ik hier over 20 jaar nog

Schatje we moeten praten

Als ze zo domme beslissingen willen nemen, dat ze het dan doen met hun eigen geld.
12 miljard euro per jaar krijgen ze van ons en 50 procent van het parlement terwijl ze maar 40 procent van de bevolking zijn en maar 20 procent van het bbp uitmaken.

België is een grap. De dag dat we stoppen met hun gratis geld te geven worden ze allemaal Fransman en dan kan hij dierbare België hun niets meer schelen.

De 3DS heet niks voor niks een emulation station, je kunt er native GBA en DS op emulaten, en elke versie van de FW is te hacken voor gratis games.

Attached: 1451551.jpg (1886x1500, 266K)

Paal jullie politiscale schijt

Attached: Screenshot_Firefox_20190317-130153_1.png (906x1358, 328K)

10 jaar ongeveer als alle aflossingsvrije hypotheken aflopen van mensen die nooit wat hebben afgelost en geen nieuwe hypotheek kunnen krijgen gecombineerd met oudjes met huizen die dood gaan en hun kinderen het huis zullen moeten verkopen.

Zoemers zijn de nieuwe boemers met geluk

> ik word moe van al die regels
onzetaal.nl/taaladvies/ik-word-ik-wordt/

wiew maatje

nee de kinderen van zoemers
want boemers hadden al geluk in hun tienerjaren

Het is sowieso niet optimaal, zelfs mocht de waarde stijgen vind ik de meeste constructies niet eens het geld waard. Je bijna beter klein of in een geupgrade container wonen, want je betaald toch vooral voor de privilege om ergens handig te wonen.

Het is een soort aquarium waarin je spullen moet verzamelen. Soms binnen een bepaalde tijd of door dingen te verplaatsen. Het aquarium is een puzzel. Las dat het idee heel oud is in Japanse cultuur.

Attached: 646735656.jpg (1280x720, 166K)

>geen HHKB Pro 2
Ben je arm of zo?

Attached: Screenshot_mpv_20190304-111805.png (1920x1080, 1.24M)

Vlug dat door boomers doodgaan.
Een huis kost tegenwoordig een half miljoen euro.
Ik moet snel erven want ik wil ook graag een huis.

Nou ja over ongeveer 10 jaar sla je je slag met de huizenmarkt. Er is meer dan genoeg bouw alleen wil iedereen op dezelfde plek wonen nu en is alleen daar een woningtekort.

Daar had ik niet eens over nagedacht. Ik bestel dus nu een 3DS.

>Zoveel grijze blokken
Leer kiezen, faggot.

>hij is geen kakker
yikes

hoeren neuken nooit meer werken

Wij haten walen niet. We bekijken het meer als ons achterlijk neefje (inb4 Belgie is achterlijk broertje van Nederland). Wij haten ons neefje niet, wij hebben geen probleem met ons neefje uit te nodigen op familie feestjes. We willen gewoon niet dat ons neefje in ons huist komt wonen en op de muren komt schijten terwijl wij uit werken zijn om de rekeningen te betalen.

Gebaseerd. Ja japanners houden van hun doosvormen en vaste maten.

Attached: Tatami_layout.jpg (425x907, 42K)

Mijn leven is wat geworden nadat ik stopte met ICT

Ik vind het zo'n fijn keyboard dat ik eigenlijk alles aan het keyboard zelf heb aangepast, de switches zijn aangepast, de caps zijn een heruitgebrachte serie, de case is van aluminium, er zitten dikkere rubbertjes onder, de kabel is zo'n opgerold dingetje.

Attached: 1514267149750.png (601x557, 661K)

Ik heb vrij weinig vergeleken met andere resultaten die ik gezien had.
Over sommige dingen heb ik gewoon geen mening...
Paal die van jou dan

Wallonië is mijn neefje niet.
Wallonië is de stiefbroer waar je ineens je kamer mee moet delen.

>STEM maagden
onee nee nee
gelukkig heb ik nooit mijn leven en studietijd zo erg verpest door STEM te kiezen

>niet EENS een IBM Model M

Wie gaat er mee naar Taiwan / Hong Kong / Korea om hoeren te neuqen?

Ik denk dat ik eind april vertrek.

Interessant
youtube.com/watch?v=0ceeH90lYis

Ze hebben gewoon pech dat ze geen havenstad hebben.

>model m
Arme.. arme gozer dat je bent.
Bekijk en geniet!
De IBM model JX toetdenbord

Attached: IBM_JX.jpg (2048x1536, 984K)

politiscales.net/en_US/results/?j1=55&j0=24&p0=98&e1=12&e0=62&m0=62&c0=5&femi=24&c1=74&s0=50&s1=36&b0=26&b1=55&prag=100&t1=31&t0=36&vega=67&comp=100

Ik ga begin mij al naar China om te neuken

*mei
Hersenen gingen even uit

Ze zijn gelukkig niet duur, maar je moet er wel een SD kaart voor halen om alles er op te zetten, ik heb zelf een 3DS XL en daar past geen micro SD kaart in.
New 2DS XL wel, maar de kwaliteit van de handheld zelf is een stap omlaag, en in de New 3DS XL is de kaart verstopt in de 3DS zelf zodat je hem er niet makkelijk in en uit kan halen om games er op te zetten.
3DS XL of New 3DS XL zijn je beste opties, 3DS XL heeft een slechtere batterij maar die raad ik toch aan.

Een echte of zo'n namaak met dezelfde apparatuur?

Attached: 1519977423654.jpg (1080x1920, 420K)

Dit is wel heel leuk misschien moet ik ook zoiets hebben.

>hij heeft geen mechanisch toetsenbord
ah, een kleuring of niet?

Nekbaard aub

Ze liggen in het verlengde van het Ruhrgebied en de haven van Antwerpen en quasi ongelimiteerde onbebouwde grond en onderbenutte snelwegen.
Zelf de landbouw dat er ogenschijnlijk hebben zijn ze niet goed in. Vlaanderen is 2/3 van de landbouw in België en wij zijn in Vlaanderen zo goed als volgebouwd.
Vlaanderen wilt al jaren een rechtstreekse goederenspoorlijn naar Duitsland maar de Walen willen niet. Ze vinden het best goed zo. Vooral niet teveel veranderen want dan gaan de mensen misschien ook meer nadenken en dan staat het politieke postjessysteem op de helling.

Oh en als je een flashcart koopt, koop een R4i Gold 3DS Plus, geen R4 Gold Pro, of R4 2019 of onder welke naam ze hem dan ook proberen te verkopen. Dit zijn flashcarts met een timebomb er op die na een tijdje stoppen met werken zodat je een nieuwe moet kopen, dat doen ze express zodat je ze blijft kopen, maar dat hoeft in principe helemaal niet.

Attached: 1551380322712.jpg (1080x396, 78K)

Koop een deftig toetsenbord neger.

wow. Ziet erg goed uit!

Een echte natuurlijk. Heb net een IBM Model M5-2 gekocht. Die heeft een esthetische trackball rechts boven. (foto is van Ebay)

Attached: ibm model m5-2.jpg (1519x1057, 318K)

schatje we moeten praten

Gebaseerde Walen willen gewoon comfy leven i.p.v. hun leven om geld laten draaien. De Vlaancucks zorgen daar wel voor, werkelijk gebaseerd.

waarom sla jij mijn palen op?

Veels te lange test. Die grijze blokken krijg je blijkbaar altijd.

Attached: 57635746624357.png (800x1200, 234K)

Komfie.

Attached: 34536.jpg (583x810, 88K)

Waal hier, VMA

is dit leo?

Maakt het ook uit welke firmware je hebt draaien voor de R4i Gold 3DS Plus? Bedankt man.

Attached: 457567356656.png (561x137, 13K)

Mag ik in Wallonië wonen als ik Frans-Nederlands ben.

Attached: 6463.jpg (850x1359, 130K)