/mämmi/

Jopa uudessa painoksessa, FOE!

Attached: 1529986392692.png (1144x1023, 40K)

Other urls found in this thread:

vimeo.com/175262056
youtube.com/watch?v=mG5NUh0DIG0
is.fi/politiikka/art-2000005822031.html
is.fi/kotimaa/art-2000005744906.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa ikuinen talvi

mikä

oon tyhmä ja älykäs

oispa talvi

oispa loli

Oon tyhmä ja tyhmä.

Naapurin kakarat on koko päivän juossut ympäri kämppäänsä niinku ne treenais maratoonia varten ja helvetillinen töminä kuuluu. Miten toimin?

Attached: 1507559446132.jpg (957x621, 90K)

oispa rasistinen turriviilipönttö joka ei koskaan lämpenis mulle

Postaamasi kuva toimikoon vihjeenä.

Jaksaisinpa pumpata langan täyteen kemoshotaa

vimeo.com/175262056

Mikään muu kun ei ikinä tehoa mihinkään

Pasko niitten postiluukkuun.

Mielellään jotain mistä ei seuraa vapauden menetystä.

Attached: 1541020300939.jpg (900x871, 166K)

...

Pasko niitten postiluukkuun jäämättä kiinni.

bläkkikset tulille

Attached: lataus.jpg (150x150, 4K)

piere seinää vasten

>ennen vanhaan aikuistuttiin paljon nopeammin
ei. ennen vanhaan aikuistumiselle ja asioiden osaamiselle ja käsittämiselle oli paljon matalemmat kriteerit
tästä syystä nykyiset 70-vuotiaat ovatkin varhais parikymppisten tasolla henkisesti, kun sitten taas nykyiset 30-kymppiset saattavat vastata henkisiltä ominaisuuksiltaan 50-vuotiaita

Kaiva vanha ala-asteen aikainen nokkahuilu esiin ja ala harjoittelemaan Mozartin huilukonserttoa.

Omakotitalo maalta jos ei elämisen äänet miellytä

Tää vois olla siinä hiukan ennen hiljaisuutta kun penskat varmaan nukkuu jo.

Tämän teen heti kun tulee pierua.

Teknisesti hyvin hankala toteuttaa ja riski jäädä kiinni perse postiluukussa.

Attached: 1500473966440.jpg (699x485, 68K)

Pelatkaa osrs.

Nyymi...

Attached: 1476345838.kane780302_小騷獅.png.jpg (905x1280, 261K)

Oho!
Korkeakulttuuria mämmissä?
nautin tästä

oispa wow classic

lasten peli

mä voisin pumpata kemoshotan täyteen jtp

Pelaan jo.

Pylly(t)

Attached: 3f76b73d0cfd372550614001b7232fe5.jpg (1024x1024, 118K)

neekerinkyrvänkatkoja paikalla?

Huutia mitä spekulointia

Retaliaatio pitäis kohdistaa tuohon yhteen kämppään eikä kiusastaa viattomia naapureita.

Ei tollanen jytinä ole normaalia elämisen ääntä. Kerrostalossa niille penskoille pitää opettaa ettei saa metelöidä turhaan, menkööt pihalle juoksemaan perkele.

Laita kakka pakastimeen ja käy vippaamassa joskus aamuyöstä

Serkun toisen koiranpennun ostajan kaima kertoi, että pissaa voi jäädyttää myös kätevästi vaikka lautasella ja sitten käydä sujauttamassa se jonkun postiluukusta sisään

>näe toissayönä unta jossa panet omaa äitiäsi
>sitä seuraavana yönä taas uni jossa panet siskosi
Pitäisikö tässä jo huolestua?

Attached: DxcVDMV4AAKq5V.jpg_orig.jpg (814x796, 97K)

kumpi oli parempi?

Kannattaisi opiskella tulkkaamaan unia. Ei niistä unista muuten ole mitään hyötyä.

Tuohan kuulostaa ihan miellyttävältä.

I love finns, im such a finnaboo

Attached: Greater Finland.png (1328x1016, 69K)

helpompi siivota tuommoinen kuin toteuttaa

älä puutu asioihin joista et ymmärrä yhtään mitään
toki tuohon voidaan vielä lisätä vaikeampi maailma meeme, mutta sekään ei yksinään riitä selittämään sitä miksi kaikki vanhemmat sukupolvet ovat niin helvetin lapsellisia
muutamille on jäänyt muutamia hyviä oppeja omilta vanhemmiltaan ja isovanhemmiltaan, mutta nykyiset 65-75-vuotiaat ovat minä minä minä sukupolven pahinta eliittiä

Unitohtorille oitis

oho

Attached: survive.jpg (1200x675, 462K)

Maurice Strong, ilmastonmuutoksen keksijä.

Attached: Maurice Strong.png (637x869, 525K)

>unien tulkitseminen
Minähän olen kuullut tästä! Eräs kuuluisa noitatohtori afrikan kongosta nimeltään Itta Pupu on alansa parhaita tässä!

No nyt on wanha. Vielä kun löyitäis silver tail tavernan niin voi juku

Mä sisäkkönä

>Ei tollanen jytinä ole normaalia elämisen ääntä.
On, lapset on lapsia ja toisinaan metelöi. Minkäs teet, muuta kuin
>omakotitalo maalta jos ei elämisen äänet miellytä

tuossahan on venäjätä

Attached: 86e.jpg (680x383, 18K)

Valkoroska vanhempien vika kun antavat niitten rymytä tollalailla. Lapsille voi sanoa että ei saa juosta sisällä kun se häiritsee naapureita ja tosiaan vaikka viedä ne ulos mesomaan.

P&P

Samaa mieltä. Silti, minkäs teet kun lapset toisinaan mekastaa, menee normaaleihin elämisen ääneen. Kai sitä voisi käydä ovella sanomassa, mutta tuskin ihmeemmin auttaa. Jos kauheasti ahdistaa niin >omakotitako maalta

>käydä ovella sanomassa
Taidat vähän yliarvioida sammakon sosiaaliset kyvyt. Omakotitalo peräpöndelästä on suunnitelmissa kun saan opinnot hoidettua ja voi vittu miten odotan että pääsee näistä neukkukuutioista helvettiin viimeseltä.

On se kumma kun persuja jatkuvasti sanotaan äärioikeistoksi ja sitten kaikissa vaalikoneissa ne laitetaan kuitenkin tuonne ihan keskelle

Attached: iltalehtipuolueet.jpg (574x781, 41K)

Vittu te olette kyllä tyhmiä. 99% ajasta kaikenlainen mekastaminen loppuun kun osaa lukea tilannetta ja ilmoittaa häiriöstä asiallisesti oli ne sitten "normaaleja" elämisen ääniä tai ei.
Todellisuudessa ihmiset eivät saa mitään nautintoa siitä, että aiheuttavat häiriötä toisille.

>jos antaa lasten leikkiä on valkoroskaa
Hmm.

>On se kumma kun persuja jatkuvasti sanotaan äärioikeistoksi
Jaah kukahan sanoo taas?

vassarit

Ne on vasemmisto-oikeisto -akselilla aika keskellä yleensä aina. Sitten eri asia on arvoliberaali vs. arvokonservatiivi, siinä ne ovat suht konservatiiveja jo. Tämä pitää sitten suhteuttaa näihin häkkyröihin.

Niin justiinsa joo. Löydätkö yhtään esimerkkiä? Ehkä yhden tyhmän sjw:n twiitin.

Ihan näitten iltapäivälehtien sivuilla julkaistuissa uutisissa ja mielipidekirjoituksissa näkee sitä. Samat sivut joista näitä vaalikoneitakin löytyy

mieti jos hakis palikkamaan kaivokselta ämpärillisen raakajalokiviä parilla satasella ja sitten hiois niistä elantoa kun innostaa jotain ostaa.

Niin, juosta koko päivä ympäri kämppää. Seinänaapuri ja silti vitullinen meteli lähtee, niiden alakerrassa on asiat vielä huonommin.
Mä en ainakaan penskana saanut juosta kerrostalossa vaan piti mennä ulos.

Istun Hemingwayssis kaljalla

Attached: IMG_20190317_164210.jpg (3456x4608, 1.55M)

Ees yks esimerkki missä toimittaja on sanonut persuja äärioikeisto puolueeksi?
Jos niitä "jatkuvasti" sanotaan äärioikesitoksi luulisi löytyvän kymmeniä.

>mutku jenkeis o tollee
väsyttää keskiverto hommahopon vammaisuus.

jos se on mamulähiö ja lapset tulee arpien kanssa takaisin ulkoilusta

Eikö noissa lähinnä se käsityö maksa? Jos ei jostain jättitimanteista ole kyse.

Se on sattuman sanelema juttu. Soita isännöitsijälle että naapurissa lapset vaan juoksentelevat. Todennäköisesti sanoo tosin takaisin, että lasten äänet ovat normaalia kerrostaloasumista ja lieköhän se sun juttu.

Ei ole neekereitä, varsin rauhallista seutua.

Alan pieremään seinää vasten ja haen huomenna maitoa kaupasta kun se laittaa pierustimeen kierroksia.

Persut kun ovat vanhastaan olleet äärikeskustalaisia, on äärioikeisto ollut vähän liioitteleva termi. Ehkä jos siihen nyt liittyy hirveästi isäm Maallisia öyhöttäjiä voi luokitus muuttua.

Sunnuntait on perseestä ja vituttavia koska joutuu juoda kaljaa koska alko on kiinni ja kaljalla on tosi vaikea päästä känniin. Pitää olla täysin tyhjä maha ja kitata väkisin 1000 litraa sekunissa.

ei sunnuntaina juoda

Attached: 1543449794875.jpg (776x960, 78K)

Näätäeläimet ovat söpöin eläinheimo

juu, eihän sillä murikalla ole edes hiottuna arvoa kuin hölmöläisille kaupustellessa, ja varsinainen tienesti revitään koruina joissa on tuhansia euroja ilmaa.
mutta se satanen per kivi on ihan kiva tienesti

*juomaan

Mikset osta varastoon sen verran viinaa että riittää sunnuntaillekin

Attached: 1534256735254.jpg (720x896, 184K)

Jeesuskin muutti veden viiniksi.

Attached: 1531649824681.jpg (600x472, 215K)

Kysytty alue on 28 neliösenttiä, ja koko neliö on 96 neliösenttiä.

Attached: 1511087806284.png (907x921, 633K)

osta etanolilonkeroa ja juo tyhjään vatsaan

Ei aina onnistu onnikoida. Epäironisesti pihisen täällä raivosta siitä että lavan loppuessa tulen olemaan lähes selvinpäin. Mitä järkeä juoda tuommoinen määrä kaljaa edes siinä vaiheessa?

huolisitteko neekeri tötöä jos se haluais teidän kohtelevan niitä kuin seksiorjaanne?

Attached: 1552832735813.jpg (750x630, 238K)

youtube.com/watch?v=mG5NUh0DIG0

Attached: mG5NUh0DIG0.jpg (1920x1080, 290K)

>sivun pituus 9.797958971132712...
juuh

Ei taida löytyä puheiden perusteeksi faktaa. Taas kerran hommat siis vaan puhuu paskaa.

Tuo ei mun mielestä näytä neekeriltä, mutta olen erehtynyt joskus ennenkin.

Attached: 5437543675.jpg (589x576, 38K)

nää on ihan söpöjä lemmikeinä, mutta vitun kuvottavaa että te ihmiset runkkaatte näille ja löydätte näiden sukupuolielimet jne. jotenkin kiihottavina.

Ei niitä ole äärioikeistoksi kutsuttu moneen vuoteen, niin paskaahan nyymit puhui. Joskus 2013 - 2015 sai lukea valitusta äärioikeiston noususta.

Mitä sä kihiset siellä vitun neiti?
se ettet sä putkiaivoillas pysty vastaanottamaan vaihtoehtoista informaatiota ei tarkoita, että sä olisit jollain tasolla oikeessa

joku mulatto joka värjännyt hiukset vaaleiksi

Attached: c852322245caac32894466d640cde959.jpg (640x611, 52K)

>Taidat vähän yliarvioida sammakon sosiaaliset kyvyt.
No ihan syystä ehdotin ensimmäisenä vaihtoehtona omakotitaloa maalta.

Näyttääpi ns. amerikan olennolta. Pikimustat afrikan neekeri ötöt on kyllä kivoja.

Vielä huonompi vaihtoehto kun ottaa huomioon sammakon luottotiedot ja tienistit. Sulla ei kyllä ole sellaista tilannetajua sitten ollenkaan vitun pässi.

>kaljalla on tosi vaikea päästä känniin
osta jatkossa olutta

Joo mulla on fetissi missä oon plantaasiherra ja panen iltasella orjatytyä jossain riihessä

Toivon, että tämä on ironinen viesti. Näistä öyhöttäjistä ei voi aina tietää.

Kyllä sieltä maalta aina joku homeinen paskalaatikko löytyy josta joku luopuu käytännössä ilmaiseksi. Kun ei nuo mormaaleiden ihmisten ratkaisut kelpaa niin tähän on tyytyminen.

Tuskin löytyy kovinkaan montaa (jos yhtäkään) missä se on suoraan sanottu mutta kyllä näitä löytyy joissa annetaan mielikuva että persut tai heidän äänestäjät ovat äärioikeistolaisia.
Nykyään toimittajat tykkäävät sanasta populisti koska äärioikeistolainen, natsi, fasisti ja rasisti ovat niin loppuunkuluneita. Nämä vasemmistolaisten lempisanat eivät tarkoita samaa mutta valtamedia käyttää niitä sekaisin saman asian kuvailemiseen.

is.fi/politiikka/art-2000005822031.html
>Ruotsidemokraateilla ja perussuomalaisilla on paljon kosketuspintaa – ja Pohjolan populistien yhteistyö vain tiivistyy.
>Ruotsidemokraattien eli SD:n juuret ovat maan väkivaltaisessa äärioikeistolaisessa ja uusnatsistisessa liikkeessä.

is.fi/kotimaa/art-2000005744906.html
>Jussi Halla-aho saa kiittää puolueensa suosion noususta Euroopan äärioikeistoa, kirjoittaa erikoistoimittaja Seppo Varjus.
>Perussuomalaiset ovat vakiintumassa osaksi eurooppalaista oikean laidan populismiliikettä.

Sä varmaan toivot myös, että neekerit kehittyis joskus ihmisten tasolle niin sun ei tarvis jatkuvasti pahottaa mieltäs tosta tasa-arvo keskustelusta?