/mämmi/

purilaispainos -painos

Attached: 145901759012.png (593x457, 46K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/tkDasPSBMms
youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw
youtube.com/watch?v=F5f6u5IdWO4
twitter.com/SFWRedditVideos

oispa ikuinen talvi

miksi muukalaisviha on niin yleistä mämmissä

muukalaisviha on tervettä

Ai vittu, ostin tätä
hyvää

Attached: 6410405204363.jpg (2591x3543, 555K)

no nyt on bylly

Joskus piti lounaaksi ostaa R-kioskilta joku tuommoinen ja kokista. Tuli ihan anglo fiilis.

loskavitturäntäripulihyivittusaatanakurapaska

Attached: Mallu-Malla.png (452x356, 155K)

miksi muukalaiset raiskaavat lapsia niin usein

Byly oli iso.

Mun Nyymi on aivan ihana ja mulle rakas

Attached: ruskakettu.jpg (1920x1080, 520K)

how do I get a finnish gf?

Attached: 1552332300378.jpg (960x1920, 125K)

be foreigner

How are you doing lads?

Oho, vaihto maata

miten saisin suomalaisen poju yden? oon ulkomaalainen tyty Suomessa :3

Varmaa tällee

pari tsimitsangaa ja corona olut kiitos

Laitoin pekonia sämpylääb

Attached: 94BA141E-6668-4823-8BDF-146F546D115F.jpg (4032x3024, 2.06M)

samalla hinnalla olisit saanut pussin leipää

hyvältä näyttää

aivan vitun kuvottavan näköistä älä enää ikinä postaa mämmiin paskaa ruokaasi

>Onneksi suurin osa suomalaismedioista jätti Tarrantin ”mediapaketin” käyttämättä, eikä näin ollen toiminut ampujan sairaiden puheiden megafonina.
mun mielestä kyllä pitäisi rehellisesti kertoa tekijöiden motiiveista, oli kyseessä austraalialaisesta paskapostaajasta tai ählämistä. jokainen saa sitten itse päätellä mitä mieltä asiasta on. mutta valitettavasti suurimmalla osalla toimittajista on sellanen ajatus, että he tietävät parhaiten, ja kertovat sitten kansalle miten pitää ajatella

en kyllä ihmetellyt että medioissa ei juurikaan mainuttu ekofasistisuutta (ei saa ympäristön suojelua tarmella tuollasella), valkoisesta ylivallasta sai kuulla ylen uutisissakin (ethnonationalismi hieman eri asia) ja sopivasti kertovat että ylistää donald trumpia (jättävät sen toisen osan sitten välistä)

ei kyllä pysty mihinkään mediaan luottamaan (huom joku mv lehti vielä paskempaa kamaa)

hello
that image about nihilism which had been posted recently here was too extremist in my acquaintance's opinion. thanks for reading

Hyvältä näyttää

Attached: 1509845831298.png (318x388, 3K)

älä matki mun postauksia

>Uploading files from your IP range has been blocked due to abuse.
Tässäkin kylässä asuu joku spämmäävä homoneekerit, kiva tietää

Sitä voi kertoa toisen motiiveista ilman että levittää sitä toisen materiaalia.

Täysin työturvallinen postaus poistettiin. Häpeällistä.

Mitä sä selität

Voi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä sen miettimisessä mikä on työturvallista ja mikä ei. Se että pillu tai pylly ei näy, ei tarkoita että kuva on turvallinen.

ostin kylmäsavustettua poroa

...

Oho, niin minunkin

Attached: DXkt0c5UQAA7YJe.jpg_orig.jpg (900x600, 146K)

Hieman vääräs olet, Suomen IP kanta tulee yhestä laajasta paketista noin yleisesti eri palveluntarjoajilla että ei ole sun kylä vaan voi ihan olla 500km päässä oleva jonne joka kusee hommat.

jos ei suostu käyttämään materiaalia johonka tekijä on motiivinsa selkeästi kirjoittanut, niin minkä perusteella ne sitten kirjoitetaan? käytetään sekundääristä lähdettä (toiset mediat)? ruvetaan mutuilemaan?

ei helvetti nyt

Attached: i smile but.jpg (442x460, 40K)

Ei kai kettu ole jumissa?

Älä puhu mulle, turbouushomo.

Aattelin syödä toisen 2500kcal aterian illan päätteeksi.

Attached: 1498594107695.jpg (240x180, 10K)

Ja mikä se ongelma olikaan?

iine on huore

Attached: en tiedä.jpg (112x112, 4K)

ok

Tarkoitettiinko tuossa lainauksessa, että toimittajat eivät tutustuneet materiaaliin ollenkaan? Jos näin on, on se aika ihmeellistä, mutta ymmärsin että kyse oli siitä että ei jaettu otteita yms. siitä manifestista, minkä ymmärrän täysin.

nelosella alkaa paras tähtien sota

...

Mulla on varmaan joku sieni-infektio kun toisen jalan varpaat lemuaa juustonaksuilta ja pottuvarpaan kynnen alla oli jotain valkosta tahnaa

Jos totta puhutaan niin hyi helvetti toi elokuva on perseestä. Jo kakarana katsoessa tuli sitä katsoessa semmoinen vittu mitä paskaa fiilis. Siinä ekassa oli vielä sentään jotain ihan hyviäkin kohtauksia.

ei yllätä että pikkujonne tykkää lapsille tehdystä versiosta

En ymmärrä mikä tässä on ongelmana.

no tuon käyttämisen voi ymmärtää molemmin tavoin, mutta juu varmaan ja toivottavasti nyt tarkoitti sitä että sentään menivät sen läpi. toisessa menee tyhmyyden puolelle, toisessa ei haluta antaa tekijän omia aatteita ottaa sellaisenaan, vaan ne pitää laittaa oman analyysin läpi, ja tietenkin valikoivasti oman agendan mukaisesti.

Tää trilogia on epäironisesti aliarvostettu

Attached: Nelonen HD (fin) Elokuva Star Wars Kloonien hyökkäys (12) 03-17 22-12-31.png (1920x1200, 1.35M)

Ei ole.
Hyi helvetti.

padme pillu märkänä kun panomies anakin tuijottaa metsästäjän silmillään

Kettu on jumissa

Attached: DXkt3xOU0AAu3ok.jpg_orig.jpg (900x600, 123K)

ebin jango fett

No vitun kiistelyä tyhjästä taas, perkele! Hyvästi!

star warsit on täyttä paskaa täysille paskoille

t. turbojonne

Tassut sopivasti tyrkyllä...

No olisihan se vähän hassua levittää sitä sanomaa sellaisenaan

mitäs hassua siinä on? jos joku ählämi kirjottaa manifestin jossa kertoo että halusi tappaa vääräuskoisia, niin onko toimittajan tehtävä jättää tämä huomiotta, ja keksiä tilalle vaikka että hän purki vihaansa joka syntyi syrjinnästä? jospa kerrotaan asiat niin kuin ne ovat, eikä toimittajat itse yritä mutuilla mitä tekijä ajatteli. eivät he mitään psykologeja ole.

ite ainakin tykkään saada uutiset valmiiksi pureskeltuina toimittajan toimesta. jos siinä katoaa hieman faktoja, niin se olkoon hinta minkä me maksamme

Karvaiset tassut

Attached: D0z6SGWUcAE-PzP.jpg_orig.jpg (2797x1801, 752K)

Ota (Sie).

Attached: Kemono Friends you are an idiot.jpg (568x568, 27K)

Jos joku tappaa porukkaa tavoitteenaan saada sanomansa ja manifestinsa levitykseen, on se aika erikoinen päätös lähteä avustamaan tässä tehtävässä. Voi kertoa että tehtävänä oli tappaa vääräuskoisia ilman että levittää sitä murhaajan propagandaa. Ei tuon nyt pitäisi kauhean hankala konsepti olla.

Etkö oikeasti huomaa noin selkeää parodiapostausta? Vittu oot poika tyhmä.

... mutta silti te tyhmät lampaat saattekin 100% valmiiksi pureskeltua paskaa ettekä edes huomaa sitä. Tämä naurattaa teidän "punapillereissä" tai miksikä sitä ikinä haluette kutsua.

>puoli tusinaa
>puolenkymmentä
voi helvetti miten rasittava tapa ilmaista numeerisia arvoja

>Voi kertoa että tehtävänä oli tappaa vääräuskoisia ilman että levittää sitä murhaajan propagandaa.
eli siis kertoo asiat ihan rehellisesti. en minä tässä sano että pitäisi alkaa linkkailla manifestia tai tuoda esiin argumentteja mitä tekijä esittää, vaan kertoa motiivit sellaisenaan kuin ne on, eikä lisätä niihin omaa analyysiä ikään kuin he tietäisivät paremmin mitä tekijä ajatteli.

Median tehtävänä on kertoa mitä on tapahtunut mahdollisimman rehellisesti. Jättämällä pois tai vääristelemättä asioita jotka lukija voi helposti tarkastaa itse netistä tulee lehdistö lähinnä vahingossa levittäneeksi epäluottamusta lehdistöön itseensä. Mikä nykyaikana on melkoisen paljon vaarallisempaa touhua kuin jonkun yksittäisen ammuskelijan ajatukset.

No sitten tässä on sattunut väärinkäsitys, kun tosiaan ymmärsin että median olisi pitänyt alkaa sitä manifestia levittämään. Ollaan siis samaa mieltä.
>Jättämällä pois tai vääristelemättä asioita
No tästä ei viesteissäni ollut kyse. Tarkoitin, että sen sijaan että jaetaan tekijän romaani siitä miksi esimerkiksi joku ihmisryhmä pitää tappaa, sanotaan että tekijän motiivina oli viha ihmisryhmää kohtaan. Näin hyvin pelkistettynä esimerkkinä.

ei ollu syynä viha ihmisryhmää vastaan, hänellä ei ollut mitään muslimeja vastaan jotka asuivat lähi-idässä

Vitun hyvää musiikkia
youtu.be/tkDasPSBMms

Attached: 1543875651859.webm (990x1030, 1.46M)

Median tehtävänä on levittää propagandaa/pelkoa/valheita ja levottumuutta ja muuta tämmöistä paskaa ihmisten keskelle millä "harhauttaa" ihmisiä pois niistä oikeista ongelmista.

Osa ryssän kulttuuria.

youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw

>Esimerkiksi
En tarkoittanut mitään yksittäistä tapausta vaan näitä joukkomurhia, terroristi-iskuja jne yleisesti. Tuo oli esimerkki mitä käytin tuossa.

ahdistaa vitusti ku pitää taas huomenna mennä töihin koko viikoks vaikka on ihan ok työpaikka kaikin puolin

mikä vittu siinä on että joka sunnuntai on yhtä paska olo?

Mimmonen juttu?

ja minä osoitin että esimerkkisi ei toimisi koska syyt ei ole koskaan noin yksinkertaisia että aina on pakko avata enemmän jos haluaa tehdä totuudenmukaista journalismia

en tiiä mutta etpä ole ainut

Öh...
Porkkanalla ei ole pikkareita...

Attached: 1552855684880.jpg (1338x1070, 325K)

Nyymeillä on vaikeuksia ymmärtää, että suurin osa ihmisistä ei usko joidenkin kansojen olevan geneettisesti ja peruuttamattomasti pahoja. Varsinkin kun samaan aikaan nyymit runkkailee joillekin geneettisesti pahoille kansoille.

ei oo mullakaan :3

Taisi mennä tuo pelkistetyn esimerkin idea nyt täysin ohi jos oikeasti tuohon tartuit.

youtube.com/watch?v=F5f6u5IdWO4

ei mennyt ohi, sun idea ei toimi koska esimerkki jonka otit vakuuttaaksesi muut että ideasi olisi hyvä ei toimi ja sen todistin vasta-argumentillani

kukas nyt täällä on sanonut että asiat noin olisivat

Attached: huttunen.jpg (1936x2592, 2.44M)

ei ole argumentti

Terävä havainto

Aika paljon ulistiin lehtien oletetusta linjasta. Kaikki nyt ei vaan usko, että jos ihminen on muslimi, on hän geneettisesti paha.

hävisit väittelyn, olet väärässä ja olen sinua älykkäämpi

kuka puhui geneettisestä pahuudesta

Onko Arduinoilla tehty ikinä mitään järkevää?

Postatkaa jotain esimerkkejä, jos viitsitte.

No hitsi

Oon aika varma että oon jossain vastarintaliikkeen tappolistalla. Pientä vainoamista tässä ollut jätkiltä. Sähköpostia ja flyereita taas tullut viime aikoina..

No ei tässä ny hölmöläinen tarvitse olla ja uskoa, mitä persut jne. sanovat. Voi niitä lukea rivienkin välistä.