Sverigetråden - Gamerupplagan

Attached: 1895850_1.jpg (630x630, 39K)

Other urls found in this thread:

inet.se/kundvagn/bild/12393335
twitter.com/AnonBabble

först för ingenting.

städis är en bögtransa som inte tål att hans internetpv brevas i tråden

tfw ingen tuttko FV

Attached: 1552892796477.jpg (988x1500, 1.07M)

HUR KOMMER HAN UNDAN MED DETTA

doxxning är mot reglerna, ditt dampbarn.

Attached: Mikestoklasa.png (441x603, 1.02M)

Han upprätthåller bara reglerna, han skrev dem inte. Det är ni som inte kan hålla er från att spamma doxx varje jävla dag

>han gör det utan ersättning

Attached: gratis.jpg (600x603, 46K)

>han skyddar fula bögtransors identiteter
>helt gratis

>ni
den enda som brevade dox var lettland
jag brevar med svensk flagg

Har en väldigt nära relation till min syster och vi brukar reta varandra rätt mycket. Jag brukar driva med henne eftersom hon solar så jävla mycket att hon kommer se ut som en avdankad 50 åring när hon är 27, hon tycker det är skitkul men vi hade en kusin över för inte så länge sen, då sa hon till henne "user brukar säga att jag kommer se ut som en avdankad kärring när jag är 27"

hon gav mig en blick då, den där "ditt sexistiska kräk" blicken.

Är jag på tunn is nu för att min sv ho släkting inte förstår sig på humor byggd på ömsesidig respekt mellan två syskon?

om städis bannlyser tråden för gott så är det flampan och natsukis fel för att de kom hit

jag äter noobs till lunch

Attached: 1552675898183.png (879x788, 232K)

Natsuki förtjänar det eftersom han härjat i tråden med bögskit flera veckor trots att han lovat lämna den för evigt

Ska dra till ICA o köpa nudlar och monster. Ska ni ha något?

detta
han borde bara knulla av som han sagt

>ICA
vgh?

idag bokade jag tid hos en psykolog, var det jobbigaste samtalet i mitt liv.

Jag! :3

Attached: IMG_20190318_015937.jpg (800x1131, 119K)

imponerande mental gymnastik

Bra gjort, user. Hoppas det hjälper dig.

finns det mer patetiska människor än städare?

Emil Lindh är rätt så patetisk

Dampusar

Attached: 1389283697694.jpg (436x333, 20K)

>en person i en avsladdsgrupp jag är med i gråter om att han blev bannad från en annan server
>han (20 år) hade tydligen inlett ett romantiskt förhållande över internet med en 15-årig pojke på samma server
>några från servern hade dessutom kontaktat hans pv och berättat att han är pedofil
>bokstavligen ALLA i avsladden tar hans sida och tycker synd om honom
vad i helvete

ett paket sia glass

Hur lyckades ni egentligen misslyckas träffa en tjej och ha sex?

Pedofiler borde avrättas

Köpa?
inet.se/kundvagn/bild/12393335

aldrig rört en tjej förutom mamma

Ingen hårddisk? Inget grafikkort?
>RGB RAM

Antar att du har graffakort och disk nånstans, annars ser det okej ut.

Tycker om att bo i Japan

Attached: 1516135317556.gif (500x281, 934K)

Har nvme ssd 250gb och 2 andra ssd på 240 och 480 och har gtx 2070
RGB ram är kul, blir min enda ljuskälla
naiz

är inte ni samma brevare som brevar 14 åriga flickor i tråden och pratar om hur naturligt det är att vilja knulla post-pubertala barn?

>kan gå runt mitt i natten utan att oroa mig för min säkerhet
>kan dricka sprit vart jag vill
>billigt att äta ute
>fin natur
>inga dampiga blattar
Hade varit schysst att bo i Japan om man hade pengar och slapp jobba ihjäl sig.

nej det är vi inte
jag förstår att livet blir enklare om man intalar sig olika saker om andra brevare, men då hamnar man i en fantasivärld

låter bra

Attached: yuru yuri 4.jpg (1920x1080, 423K)

>kan gå runt mitt i natten utan att oroa mig för min säkerhet
det kan du göra i sverige också om du inte bor i storstad man1

värst vad dina bröst syns ifrån sidan

Jag håller så klart med er, men jag är också trött på dampus böghatarna som i ett andetag kallar bögarna i tråden för pedofiler, och i det andra pratar om hur mycket hetare 13 åringar är än 19 åriga "sv ho"

>fin natur
finns väl knappt någon natur där i bostadsområden, Japan är ju betydligt mer urbaniserat vilket jag skulle gissa är något du grinar över och har sämre grönområden än svenska städer.

Sluta bry dig vad sv ho tycker

>det är säkert i Sverige om du bokstavligen är så långt borta från alla människor som möjligt

Attached: anon.png (403x448, 53K)

'It was some time in the night, you had joined Evve along with his friends Sayoko and
Laca. Along your journey with the group, you would try to flirt with the high school student. Whenever
you did, you would think that Sayoko would either ignore you or not notice you, which had you
feel a little upset. Sometimes you would think that he didn't care about you because you were
a NEET.

Currently you and the group were camping out in the forest near a lake. You watched as Evve and
Sayoko were continuing to study on their chemisty test.You stared at Sayoko as he moved his body and arms around, twirling the pen around his fingers. Your eyes moved towards his hips which swayed back and forth, you then stared upward towards his face.

It was some time in the night, you and the guys were asleep. You heard a splashing sound having
your flutter your eyes open and sit up. You groaned as you stood up, you suddenly heard the
splashing sound again and followed the sound, making your way towards the lake.

As you neared the lake you saw a figure standing in the water, you cautiously hid behind the
bushes as you got closer. Your eyes widened when you saw who the figure was, it was Sayoko

A blush formed on your face when you realized that he was naked. Part of you wanted to look
away, but you were mesmerized by how his body moved from side to side. You felt your member
harden but you didn't care as you continued to watch the student.

Suddenly Sayoko opened his eyes, his eyes then landed on you. He let out a gasp and quickly
covered his body while you stared at him wide-eyed.

"Västerås, what are you doing here!?" he said, a blush forming on his face.

Attached: 1549076646838.gif (380x496, 2.56M)

ta livet av dig

"I heard a sound coming from here and I wanted to know what it was. What are you doing Sayoko?"
you said, looking away shyly.

"I was just taking a nightly dip." he responded.

"While naked?" you asked.

"I-I wanted to know how it felt. I mostly do it with my clothes on, so...." he said. He
lowered his eyes and noticed the tent underneath your pants.

"Um Västerås." Sayoko said having you look at him. He motioned towards your crotch having you
remember the erection that you had, you quickly covered it with your hands.

"sorry, it's just...." you began to say.

"What?" he said, wondering what you wanted to say.

"It's just that, you're really beautiful." you said having Sayoko widen his eyes.

"You think that I'm beautiful?" he asked you having you nod. Sayoko let out a smile, and idea
popped in his head having him let out a smirk.

He then walks towards you while swaying his hips, you stare at him wide-eyed as he gets closer.

"S-Sayoko." you said blushing as he was inches from your face. Suddenly he crashed his lips
onto yours having you widen your eyes. You closed your eyes and returned the kiss, you then
shoved your tongue inside his mouth having Sayoko moan. He then broke the kiss and gave you a
smile, "Just so you know, I did notice you flirting with me." he said.

You widened your eyes and gave him a smile, you held his hips and brought him close, pulling him
into another kiss. Sayoko wrapped his arms around your neck and kissed you passionately.

He broke the kiss again then got on his knees and pulled down your pants and boxers having your
member spring out. He then licked it from the base to the tip having you shudder. He giggled
at your reaction then gave your cock a few licks before taking it into his mouth.

"Oh fuck." you groaned out, at feeling Sayoko's warm mouth engulf your member. The young
student then bobbed his head up and down your member having you groan more.

Attached: 1552607427951.png (918x752, 519K)

Japan har väldigt många parker i städerna, väldigt lätt att komma ifrån staden också.
>landsbyggd

ta Iivet av dig

Jag bor 10 minuter från sta'n och det finns noll risk att bli rånbögmördad här, dessutom har jag stor fin skog precis bakom huset. Bara vidriga b*rgare hatar småstäder och mindre tätorter.

Sayoko took your entire cock inside his mouth, gagging as you grabbed his head starting to fuck his throat, you felt your
release nearing. Upon tasting some pre-cum he took you out of his mouth having you look at him
in confusion.

"Don't worry Västerås, I'll let you cum. Just somewhere else." he said with a smirk before standing
up and walking past you, you stared back at him as he swayed his hips before going on his hands
and knees.

He stared back at you with a smirk as he shook his ass from side to side. "Come and fuck me."
he said. You made your way towards him, you grabbed his ass which was still wet from the water.
You rubbed his bum having the student let out a moan, you then shoved your member inside of
his asshole.

"Aaaahhhh!" Sayoko moaned.

"Fuck..ah, you're so tight." you moaned. You began moving in and out of the young student,
groaning in pleasure as his walls clenched around your member.

"Ah..oh, yes. Your cock feels so good." Sayoko moaned, you gave the boy's ass a squeeze having
him moan. You then held the boy's hips and pulled him back against you as you pushed into him,
the both of you moaned loudly as you repeatedly rammed against him from behind.

"Uh, ugh, uh, uh." Sayoko moaned as his ass bounced against you. You groaned as you stared at his
butt. A few moments of this went by until you felt your release nearing.

Attached: 1536645545583.png (1920x1080, 2.74M)

Att vara attraherad av en könsmogen 13-14 årig tjej är inte pedofil hur mycket du än vrider på det

Hatar folk som dricker kaffe för koffeinets skull, men ännu värre är det att de alltid ska påpeka detta faktum
>"Ja, en kopp kaffe för att hålla systemet igång"
>"oooh, hade inte klarat mig utan kaffet på morgonen, man behöver verkligen den pushen!"
håll käften era äckliga jävlar töntar. Man dricker kaffe för att det är gott och del av en rutin, inte för att bli pigg, bara bögar som dricker kaffe för energins skull.

Attached: 1538999707357.jpg (800x600, 101K)

ta livet av dig

"Sayoko! Ah..I'm gonna cum!" you moaned.

"Yes! Yes, cum inside me!" Sayoko moaned wanting to feel your cum inside of him.

You moaned as you shot your seed into his tight young ass, Sayoko moaned as he felt your
warm sperm fill him up. This sent him over the edge having him have his own climax, squirting
juices out of his small penis.

You bent forward as you breathed heavily, while Sayoko also began to breathe heavily. Sayoko
turned his head around and gave you a warm smile, he leaned towards you. He then capture your lips,
giving you a passionate kiss. The both of you twirled your tongues around each others then broke
the kiss. You wrapped your arms around the young student and pulled hmi up having him lay
down on your knees.

Sayoko grinds his ass against you having you shudder, "I love you, Sayoko." you said having his
eyes widen.

He then wraps his arms around yours and lets out a warm smile, "I love you too, Västerås" he said.'

Attached: yrj894165-1.jpg (818x358, 105K)

ta Iivet av dig

att vara attraherad av en könsmogen och rakad 18 årig kille är inte pedofili, hur mycket du än vrider på det.

Vem mer här har börjat följa pewdiepie efter fredags?

Attached: maxresdefault-4-1050x600.jpg (1050x600, 75K)

Nej men det är fortfarande vidrigt och onaturligt

Hej vännen! Kan jag få bjuda på en kopp? Det är extra starkt och ger dig nya krafter!

Mm, inte like episkt som folk som har låtsas-dialoger med karikatyrer av andra människor där de äger dem med fakta och logik Magnus Betnér style. Du är nog asnormal ivl.

Vaffö ä svenska skriftspråkä så jävla skumt? Tyckä man borde ha nå slags reform å rensa all stockholmska från språkä.

Attached: 1552675167112.jpg (400x400, 31K)

Fyfan vad jag hatar busschaufförer som ignorerar en och kör förbi hållplatsen utan att stanna om man sitter ned

Fy fan vad krinsch du är

favä så skrattade jag åt ditt brev.
Sa inte att jag var perfekt.

Vem fan bryr sig?

Stå upp då ditt jävla sär

Bra bete.

>stadsbor

Attached: jännäapustus.png (657x527, 23K)

>sprängare på jobbet börjar prata om q-user

Attached: 1548780879945.png (250x202, 8K)

Käften jävla glesbygdshjon

Nej, nu ska jag dricka öl och rom.

Attached: 1545410838265.gif (230x158, 583K)

Varför hatar stormbögar alla droger när visa droger är urnordiska?

Nej

Attached: 1552744239554.jpg (443x376, 74K)

är det imorgon man kan göra skatteskiten?

ja

klimatet!

Attached: äckelgreta.jpg (1920x1080, 170K)

ingen aning

t. neet

säpo försöker hjärntvätta mig att begå en massaker

Attached: kino.jpg (1280x720, 87K)

Imorgon 07

Någon mer i tråden som kollar på gas station encounters?

du måste deklarera även som socfall vettu...

Så jävla bra film asså

1337

aldrig gjort favä

tror jag har autism... morsan var typ 35 när hon födde mig.

>morsan var typ 35 när hon födde mig
samma här, mitt liv är värdelöst

det händer

Attached: 2019-03-18_13-40-28.jpg (670x578, 233K)

Alla svennar har mild autism

Fattar inte hur folk som inte arbetar inom kol- och oljeintdustrin kan ogilla Greta. Är det inte sunt förnuft att vilja ha ett hållbart klimat?

skicka pulver till politiker för att bli arresterad och fängslad? behöver hjälp, kommer sitta i pojkrummet tills jag begår självmord...

tveksamt

har du ingen inkomst alls?

Ni betalar väl ändå inte blatteskatten till staten?

Attached: FvTpeqzqXhmT0GN9_080lcL3VzRcffUXo-88W04yqI8.jpg (499x496, 35K)

E S K A L E R I N G

Attached: 1531256285350.png (400x400, 171K)

varför skaffar du inte bara ett jobb?

Attached: ixSdAMb.gif (501x504, 11K)

Jag kan förstå att man vill ha ett bra klimat men att krona en miljömaskot så där är snäppet mer efterblivet än att krona en politisk maskot i USA, förlåt, en president.

Attached: ebba isvak.jpg (711x387, 22K)

Inte enklare att bara skaffa dig en hobby en att fejka ett mordförsök på politiker?

Har raskriget äntligen börjat?

Attached: Mika.jpg (900x900, 71K)

näää