Mieleltään terve painos
/mämmi/
Painoksen Sirkku
oispa ikuinen talvi
Reunakasta ölinää-painos
Kesä Sirkku
p-poista tää
>tee Ylen vaalikone
>SKP 72%
ylilautalaisen ininää -postaus
No hei, mulle tuli saatana Paavo Väyrynen
Anime on kuraa kuraa kuraa
hrrmph
>mieleltään terve painos
>lanka heti täynnä mielenvikaisia
Onko tää joku kilpailu kellä on kylmimmät arvot?
Toveri
Eikö Ylilaudalla meininki ole myös aika reunakasta? Että ylilautalaisen ininä voisi olla reunakkaan ölinän alakategoria
haluuko nyymit leikkiä?
mukava että päätit liittyä joukkoon
>Mämmi
19C makkarissa
En halua.
Ylilauta kyllä hypännyt täysillä tohon Jow Forums kelkkaan
kaikista kylmimmällä ei ole arvoja laisinkaan
Älkää puhuko (yrittäkö puhua) politiikasta tai mistään muusta ajattelua vaativista asioista, kun olette kaikessa niin hakoteillä.
Puhukaa jostain kivoista tai ei niin kivoista joka päiväisistä asioista tai jostain hassuista jutuista mitä teille on sattunut.
On tosi raskasta lukea teidän paskaripulianne, koska olette niin auttamattomalla tavalla kujalla.
Kiitos.
nonii
Itse vaan tykkään paljastaa luonteeni, kun seurauksena ei ole mitään muuta kuin ylijonnejen pyllykipeyttä.
Jooh jos välittää ihmisistä on soijjapoju transu. Tälläset siistit tyypit on tosi vihasia vaan kaikesta.
Juuri ylilaudalla teinit larppaavat kansallissosialisteja ja mehustelevat etnisen puhdistuksen idealla.
tilasin 218 eurolla vaatteita
Mikset mene takaisin ylilaudalle, kun siellä noin selvästi viihdyt.
mihin sait noin paljon menemään? itsehän käytän ehkä 50e vuodessa
Mistä sait päähäsi, että kyseinen henkilö viihtyy siellä? Postauksen perusteella voisi luulla, että asia on juuri päinvastoin?
t.eri
kahdet chinot
kahdet farkut
yhdet pieruverkkarit
yhdet shortsit
yhdet kengät
Sen perusteella, että se tietää mitä ylilaudalla tapahtuu. Jos se ei siellä viihdy, miksi se olisi siellä niin paljon, että tietää näin paljon?
ai chino vai?
muumilimska...
eikun kahdet
nyt enää yksi
>kahdet chinot
Juku Pekka, kuinka äitisi antaa sinun saada KAKSI Chinoa
Saisinpa Chinon herkkukahvia...
Mulla 77. Ebin. En kyllä SKPtä äänestä kun en ole kommunisti enkä mikään muukaan isti. Kaikki ismit on hanurista. Nuo vaalikoneet on vähän tuommosia tuommosia.
>tietää mitä ylilaudalla tapahtuu
>miksi se olisi siellä niin paljon, että tietää näin paljon
Kyllä tuo on aika yleistietoutta tälläisten internet proiden keskuudessa. Ja jo 5min visiitti sivulle varmaan varmistaa, ei siellä tarvitse kauaa katsella.
>Kyllä tuo on aika yleistietoutta tälläisten internet proiden keskuudessa.
Ylilauta on täynnä normaalihomoja ja jonneja. Paska vitsi.
Mielummin sitä protestiäänenä kuin nykyisiä puolueita. Valtiovapaa kommunismi ois jees.
jos hän puhuu yliksestä
tietää yliksestä
hän on ylisjonne
>Ylilauta on täynnä normaalihomoja ja jonneja
Niin? Tämäkin on yleistietoutta?
Vai mistä tiedät sen? Taidat olla oikeasti ylikseltä, kun tiedät NOIN paljon siitä.
Nayirah.
>Vai mistä tiedät sen?
Koska olen nähnyt normaalihomojen puhuvan siitä julkisesti ja olen nähnyt tämän väitteen toistettavan useasti.
>Taidat olla oikeasti ylikseltä, kun tiedät NOIN paljon siitä.
Älä edes yritä väittää, että on sama asia.
yle.fi
>Perussuomalaiset tutki: Pakolaisten vastaanottaminen Irakista ja Somaliasta ei kannata taloudellisesti – mutta laskelmasta päätettiin jättää pois auttamisen arvo
Mikä on "auttamisen arvo"?
mul on menny vaatteisiin
2019: 10€ (nahkahanskat)
2018: 12€ (6 paria sukkia, pyöräilyhanskat)
2017: 20 tai 30€ en muista (farkut)
2016: 120€ (talvitakki)
Meitsi ei tiedä mitä siellä tapahtuu, kuva lähinnä muotoutunut sen perusteella mitä ihmiset täällä höpöttäny t eriel
en ole ikinä ostanut itse vaatteita
hyvä mieli
No juuri tuon meemikonservatismin ja natsilarppailun takia en siellä käykään.
>Turvapaiknahakijat
Ylellä on aivan helvetisti kirjoitusvirheitä artikkeleissa, millainen systeemi niillä oikein on käytössä kun kukaan ei oikolue mitään?
>mutta laskelmasta päätettiin jättää pois auttamisen arvo
Tekee pahaa lukea miten aikuiset ihmiset keksii tällaista paskaa.
pitää auttaa "kärsiviä" ihmisiä, vaikka se on erittäin kustannustehotonta, koska ajatellaan pelkällä tunteella.
eikös tuo tämän päiväinen hollannissa ammuskelija ollut juurikin turkkilainen? mites tuosta ei sota syty?
äitikö ostaa?
Eli toisin sanoen olet ylijonne, joka tuli tänne pakolaiseksi levittämään ylipaskaa ja nyt luulee, että tänne ominainen postailu on ylilaudalta tullutta?
Hei, ei oikeasti tarvitse paljoa tietää siitä sivusta, että tietää siellä olevan paljon natsi larppareita. Jos oikeasti luulet, että tuo tiedon tietäminen tarkoittaa ylilaudan käyttämistä olet aika hakoteillä.
Jos tarkoittaa, että auttamalla vakautetaan maan tilannetta ja siten vähennetään auttamisen tarvetta tulevaisuudessa?
oli pakko ostaa kun kaikissa housuissa reiät kassien kohdalla ja tänään ratkes salishortsit salilla. ja kengät on kulunut pikkuvarpaan kohdalta puhki
aina lahjaksi ja ihan ylettömin määrin, aina kyselemässä että tarviikko uusia housuja ja paitoja ja sukkia ja mitäs jos ostasin sulle tämmösen
ei helvetti mee nyt vittuun täältä, turbonormo moraalijonne.
mullakin tulee jouluna aina boksereita ja jotain paitoja. sitten äiti sanoo että osta vaan niitä vaatteita itekin että hän kyllä maksaa
Eihän se kai mihinkään vakaudu jos työhön kykenevä nuoriso roijataan eurooppaan?
En minä ole väittänyt yhtään mitään. Kunhan vain levitän suvakismiani.
käyn myöskin pesemässä vaatteet äitillä koska en uskalla käyttää pesutupaa
saako olla maitoa tai kermaa?
Ja ylijonne olet kuitenkin.
Kiitos kehuista. Todennäköisesti olenkin sata kertaa sinua normompi.
nyt jäbälle iha kunnon hatun nosto, trollaat ihan huikeella tahilla ja mielettömän eeppiseen tyyliin. Bro Fist!
oon ylilääkäri meilahden sairaalasta kahdella päiväkoti-ikäisellä pojalla
omakotitalo kirkkonummella ja kaksi autoa
Niin en tiedä, tuo oli vaan oma veikkaus mitä sillä tarkoittivat.
o-oho
hanki pesukone hölömö
Täällä nistejäkin haukutaan normoiksi.
meil samit
Oon makoillu koko päivän saamatta taas yhtään mitään aikaan
Päihdeongelma ei tee normosta epänormoa.
ei ole mitään normompaa kuin laittomat päihteet
ei epänormot semmosia pysty hommaamaan
Kaikki, jotka ei oo mun poliittisen suuntautumisen kanssa samaa mieltä on normoja. Ja kaikkia muita haukkumumasanoja mitä keksin.
Postiluukusta tipahtaa bitcoineilla ostetut huumeet. Hikkyn unelma.
Yle-lehti sanoi, että Syyrian jälleenrakennuksessa kestää 20 vuotta, että siellä pystyy asumaan. En tiedä, ihan kivalta siellä näyttää jo nyt:
youtube.com
Postatkaa seksikkäitä animetyttöjä, en pysty itse kun täällä on taas IP rangella kuvapostaus kielletty.
Nyymit on vähän kuin pikkutyttöjä mitä tulee seksuaalisuuteen
tehtävä suoritettu
>Yle-lehti
Hmmm. Mutta eihän se koko maa ole paskana, mutta osa maasta saanut aika pahasti runtua, pohjonen ja etenkin itäset osat vissiin. En kyllä 20 vuodesta tiedä, kuulostaa aika pitkältä ajalta. Pitäis nähä artikkeli et osais tarkemmin kommentoida.
oon ajatellut noita uutisia kattoessa että eikö ne vois joskus näyttää jotain muuta kuin niitä samoja raunioita
Joo onhan nuo hienoja nuo paikat jota ei oo pommitettu tuusan vituks. Katoppa kuvia kaupungeista/kaupunginosista johon sota on yltänyt.
tähän lankaan en olekkaan pehvaa postannut
miksi ne ei voi asua niissä kaupungeissa jotka ovat kunnossa? miksi pitää lähteä ulkomaille kun omastakin maasta löytyy turvallisia alueita?
ois aika outoa jos joensuuta pommitettais ja joensuulaiset lähtis tallinnaan pakoon
Koska ne pakoon lähteneet on niitä terroristitaistelijoita.
LLENNin sarja oli hauska ja tyttö itsessään kavereineen, niin virtuaalisena kuin oikeassakin elämässä. Toivottavasti joskus toka kausi.
Clarence vielä messii ja kohtaus jossa vähän tyttöraiskaa LLENNin lempeästi ni muuta ei tarttekkaan.
syyriassa olisi ollut kiva käydä kun muinaiset jutut kiinnostana
harminmoista
youtube.com
etin juutupesta jotain missä aleppoa näytetään niin täähän näyttää paremmalta kuin hervanta. tietenkin löytyy pommitettuja aluieta mutta jos pelkistä uutisista saa mielikuvat niin luulisi koko kaupungin olevan yksi iso raunio
Varmaan montakin syytä. Ne alueet ollut linjojen takana, maan raja lähempänä, ei haluttu lähteä kapinallisten/hallituksen alueelle jos ollaan tulossa vastakkaiselta puolelta, siellä ei oo ollu paikkaa mihin mennä jne. Onhan noita syitä.
Sodan aikana ei ollut mitään varmuutta, että kaupungit olisivat turvassa. Muutenkin persereikä koko maa niin ei ihme että haluaa pois.
no ei niitä kannata ottaa vastaan vaan lähettää takasin niin pistävät vankilaan
Onko vantaan ilmailumuseo jännä paikka?
Vanhemmat olis menossa sinne jollain lomalla ja haluais mut mukaan.