bra..
/norgetråden/
jja nå har våren kommet, nå er det ikke lenger mulig å sitte inne uten dårlig samvittghet og det evige tankekjoret om hvor ensom man er.
nei gutta, vi mista fryktelig mange brevere forrige sommer, tror noe lignende vil skje. Vi har jo sett hva som skjedde, de gamle trådkulturene dode, som ved et hamskifte og nye anonsener blomstet opp. Sporsmålet er om vi vil få et like fruktbar host som det vi hadde i fjor, eller så er dette kanskje tråden som står på sine siste bein? vi er jo tross alt blitt mer og mer normiss tråden, og normisser greier til slutt ikke å sitte foran pesen når det har gått nok tid. For ikke snakke om at det er spådd tidenes sommer noensinne, til og med bedre en den mirakelsommeren vi hadde i fjor.
spennende tider i mote, både for oss selv og tråden.
Du bor seriost skrive dette som et svar til henne.
Dette. Eventuelt kunne noen andre gjort det
da var maten klar gutta!
bare tullet litt med dere, det fra forrige var en del av en större mengde brokkoli-salat jeg lagde.
det er middag for 3 dager, tror selv ikke jeg hadde orket alt det der på en gang.
Se der ja, det var bedre
Mvh. Gronnsaksanon
Why is it so hard to make a norwegian laugh?
fikk meg persienner i fjor så nå kan jeg sitte inne ved pesen hele sommeren uten at det KOKER i min mors kjeller.
snakkes til hösten, normisser :^)
that's not funny >:(
hyll fökkings seier