Sojax er vår maskot-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Bedriten tråd, men er forsåvidt glad bare den har banner fåvæ
eg e lit triste eg
vestlendinger UT!
er sojax liksom trådens nye episke meme?
ja
Hvorfor dere liker ikke Oslo?
sophie elise har tattovert på seg hår, ho er faktisk skalla på ekte
kvinnelig skallahet er noe vi i samfunnet trenger å belyse mer
fult av negere
rodpill meg litt på ivory
Fullt av prebener.
ikke hor på helt rumpesåret bonder som oslo er norges fineste by :)
hva er prebener?
drittautist som tar flere meter negerkuk om dagen
på tide å legge seg vell??
VI ER DE ENESTE OG VI SKAL LOFTE HVERANDRE PÅ EGEN HÅND
er max soja? trodde max var basert jeg
Han heter Sojax, for han er så gla' i soja
ER SÅ TROTT MEN VIKKE LEGGE MEG!!!!!!!!!!!!
Hvorfor i helvete har homser som deg odelagt Max? Skal finne hvor du bor og drepe deg jævla dritt homse. Skal se det brune neger ansiktet ditt fyllt av bæsj og blod neger dritt faen
ervin kohn har betalt sutreanon (alt for dårlig så klart) for å besudle max sitt gode navn og rykte.
det er bare gode gamle jödiske triks, taskenspilleri og fanteri.
slurper i meg liter med gurkemeie te
gomler på litt fiberrike knekkiser
titter i meg litt brusknekkern på twiss
de blir gått åg såve
Men storste by alltid har mange utlendinger, selv Warsaw har mange mer utlendinger enn andre polsk-byer og det er fin by.
Er Oslo farlig i lopet of natt? Jeg sporre fordi jeg planner en reise til Norge, og jeg vil bli i Oslo. (Kanskje Bergen ogsa).
Hva om Bergen er det fin by?
virker veldig tvinget sdm
oslo er farlig om natten ja. ingen hvite er ute på natta
Slavisk hardhaus som deg vil ikke ha noe problem, polakker her sluker negre som barnemat.
Bergen er veldig vakker, men vær forberedt på regn.
Noen Osloborgere her? Er det sånn at dere faktisk ikke kan få slike boliger som denne for litt under 4 mill?
Oslo er vell den eneste byen i Norge som kan kalles "farlig" i noen områder, men hvis du holder deg til turiststeder og ikke driver å vasler rundt dritafull på Gronnland klokka 12 på natta skal det nok gå bra
synes nå max er flott og helsom jeg da.
er vel ervin selv som befinner seg inni sojax-drakten
>Er det sånn at dere faktisk ikke kan få slike boliger som denne for litt under 4 mill?
en sånn bolig for under 4 mill i oslo?? er du gal?????
må sikker ut med 6-7 for noe sånt, minst
Kristin ser sur ut, Sophie ser ut som rene alfaen
>Gronnland
Jeg vil prove a huske denne gaten.
Tusen takk.
Gronnland er bare farlig hvis du er ung jente som går i miniskjort.
Jeg sier, som du ser, om du leser hva som står: At du selv kan vurdere om det finnes mer allmennyttige og saklige ting å bruke tid og kalorier og ikke minst tankekapasitet på. Herunder det jeg sa om å tenke over hva du eventuelt skulle bruke den informasjonen til, på mest mulig nyttig måte?
Sorry kompis, men det er bare en måte å unngå meslingepidemi på - og det er å vaksinere nok. Overalt.
liker dere jenter med tatoveringer, eller er det å besudle skaperverket?
Hvordan holder folk i Oslo ut da?
Eller som denne bilde relatert til 3,4 mill?? Er det virkelig sant at man ikke kan få slike boliger for normale penger?
tatoveringer er æsj bæsj
Stygt hus, nybygg suger
kommer jo an på hvor man bor fåvæ.
öst er billigere enn vest
>Er det virkelig sant at man ikke kan få slike boliger for normale penger?
riktig. oslo er markedet der hvor rike nordmenn investerer pengene sine i bolig. investering i eiendom i oslo har de siste årene hatt mye hoyere årlig avkastning enn aksjer o.l.
Boligtakst er bare verdier på papiret, det er ikke faktiske penger för boligen er solgt
Så hvorfor gidder noen (vanlige) folk å bo i Oslo da, hvis man blir tvunget til å bo så jævlig smått, kanskje bare i boligblokker?
deilige sofie
ja, som alt annet av investeringer.
ER DET LENGE IGJEN TIL KVIKK LUNSJ TILBUD???
stort jobbmarked og mange onsker å bo nær jobben sin.
Ikke fǿr påsken kvikkner til.
Det er jobber alle andre plasser også. Fy faen for noen tåpelige folk som velger å bo 2-3 ganger så dyrt.
De har sluttet med slikt, avisene og folk på Fjesboka klagde under alle priskrigene så nå har de besluttet å ikke ha priskrig
Ved å kjope billig Kvikk lunsj så respekterer du ikke bonden som måtte jobbe for å melke kua
>rike sprengere odelegger alt
se for deg mitt sjokk
vi bor i europas rikeste land og bruker minst av lonna på mat
Liker det hvis de de har tatt den helt ut. Hvis de bare har sånn en eller to små tatoveringer, så nei, hva er vitsen liksom.
Helt sant, men det er fremdeles helt latterlig at Osloborgere er villig til å bo i små leiligheter, hahahaha fyfaen.
Så lenge man kan bo nært kongen så er man villig til å bo i på 30kvm
Kjenner en kompis som bor i Oslo og har hjemmekontor for et firma som holder til i Oslo. Hvorfor han ikke har flyttet ut på bygda er et stort sporsmål
>feitingene i tråden er sinte for at de ikke får billig sjokolade
må nesten flire litt
SKAL JO FOR FAEN FÅ VÆRE SÅ FEIT VI VIL DAAAAA!!!!
hun ser egentlig ikke så ille ut lenger, mye finere enn hvordan hun så ut under "fuck all your friends" musikkvideoen
E9
Hvordan importerer man en russisk jv?
Hun ser fremdeles ganske rar ut i ansiktet da. Du merker det særlig at siden nesen har blitt gjort så liten og smal så ser det ut som at ǿynene er veldig langt fra hverandre. Det ser ikke vi så godt på bildet her, men du så det vel da du så henne live.
Hei elise.
kanskje litegran bedre men fremdeles helt forferdelig at negere som hun knuller så gjerne med ikke foler noen avsky når de driller i rumpa hennes er beundringsverdig
Vil du knulle henne bakfra?
Å NEI NEI NEEEI AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHH
Får vel sove. Om dubletter våkner jeg ikke.
Pul henne da
Kanskje hvis jeg tar 40 stilnoct i kveld
Pul henne da.
>samme person
DER kom oppkastet ja
Nei
SLIKK rumpehullet hennes, stikk tungen inn
>fikser alt annet
>beholder appelsinhuden på rumpa
Sophie Elise er mer syk enn jeg trodde
Vennligst stikk tungen laaangt inn i rumpehullet hennes.
Går for mere enn det i Molde også. Har sett at Ålebyen har lavere priser av en eller annen grunn.
önska jag var norsk
Too bad. You're a nigger.
elakt sagt
Her i krsand går en slik for rundt 4 mill, evt 5 hvis den er ved vannet
gris vidrig rumpa på den där horan
Kan det rett å slett være slik at trikset for åg få jådd-ve er og såijamakse?
hva mente du med dette?
iran har et flott folk, bare synd dere er kontrollert av den evige jode slik som oss andre
>iran
>kontrollert av den evige jode
Sier jo sitt at nassene ikke helt har orden på ganske grunnleggende geopolitikk fåvæ
okei unnskyld, de er i hvert fall er produkt av jodisk kaos, se mossadegh. iran ville ikke vært hva det er i dag hadde det ikke vært for den evige jode
får vell såve litt jeg da
Iran er faktisk baserte og rodpillede
Persere er Norges venner
Nattadult vennene mine