/nederdraad/

mediakarteluitgave
welkom fvdleden die net data inlevert bij stemwijzers voor utrecht
niet welkom: linkse mediabedrijvers de fvd opzettelijk eruitlaten en dan ze in slecht daglicht zetten

Attached: unknown-4.png (877x481, 102K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1UkgIUvxRF1
nu.nl/verkiezingen-ps-achtergrond/5800341/burgemeester-eesveen-rijdt-mindervaliden-met-batsmobiel-naar-stembus.html
allochtonenmeter.nl
denederlandsegrondwet.nl/id/vi4db0qeu8gb/grondwet_en_internationale_rechtsorde
twitter.com/NSFWRedditImage

WOWOWOW je doet vwo???? Dat is vet episch brooo! Het blanke ras is superior man. YEAH KICKE BROOO! FVD is zoooooo gebaseerd! Wist je dat dat ze voor het financieren van Saudische terroristen zijn? Nou dat is pas echt wat ik radicaal noem ouwe! YEAH!
Helaas moet ik mededelen dat 4channel een 18+ website is. Gelukkig gaan de conciërges je assisteren met het vinden van een website waar jij palen kan palen!

Attached: 1527464345668.jpg (303x335, 30K)

Er is letterlijk niks mis met artikel 13. Als je een afbeelding gebruikt die niet van jouw is dan moet je er voor betalen.

ik deed havo, ik kon wel vwo maar ik deed geen reet op school

miauw :3
poesje mauw
*spint terwijl je zijn kin kieteld*

Ben jij even stoer zeg!

Wie gaat hier FvD stemmen?

Ik kan niet meer stemmen

>dvw deed vwo
>gewoon goeie cijfers
>kankerdepri want geen vrienden en gepest
>ga op vierkan loeren
>depri door alle roodpillen
>paar keer zelfmoordpogingen gedaan >uitgevallen op school
Nu ben ik NOOT

Dit is nederdraad en ik paal hier nooit want het gaat nooit over nederland alleen maar over het leven van mensen die de nederlandse passpoort bezitten, maar ik wil vriendelijk meedelen dat ik dit keer voor de partij voor de 50 plussers en niet dieren vandaag ga stemmen

Hoezo

Ik heb al gestemd

nee, want ze stonden niet in mijn stemwijzers die ik deed

>Dit is nederdraad en ik paal hier nooit want het gaat nooit over nederland
Wat is er te praten over nederland?

Ik heb fvd gestemd

Attached: thierr11.jpg (534x350, 47K)

Op wie heb je gestemd

>kon havo doen
>nog nooit zin gehad in school dus deed vmbo
>daarna mbo (kanker ROC)
>0 ekken studieschuld
>meer dan 10k op bank en zo hard werk ik ook weer niet

Hoe voelt die studieschuld mensen?

Attached: 1368921853706.jpg (300x204, 16K)

Mijn NOOT vader zit allemaal gekke zelfverbeterings video's te kijken

IK WIL TERUG

geen studieschuld
ik begon aan mijn master in laatste jaar dat er nog gratis stufi was en ik woonde thuis

Attached: 313463_640b0a240fa7590dfb4aeda51de794a9c9b0a0b7.png_facebook.png (1200x630, 135K)

:^)

Attached: IMG_20190320_073349126.jpg (2340x4160, 2.61M)

moet zodadelijk ff sp gaan stemmen.

Attached: 1550705138426.gif (283x283, 462K)

vocaroo.com/i/s1UkgIUvxRF1
Wat zijn dit voor miemkeuzes

Attached: 1549327008739.png (1003x825, 115K)

Hij heeft Jezus nodig.

ik haatte al deze shit.
mijn eerste email had ik dankzij een vriend, mijn hyves had ik door een vriend, msn had ik door een vriend etc.
wat zijn normaaltjes kanker vervelend zeg

Heeft hij ook al gevonden
hij heeft als een gek allemaal kruisjes gehangen in de auto's van het gezin (ook in die van mij) ;_;

10k is niet bijster veel vriend

Kan er toch 200 keer je moeder mee neuken

Het is een stuk beter dan in de studieschuld zitten.

Hangt er vanaf. 10k positieve waarde nu maar een salaris van onder de 3k bruto en geen vooruitzicht om ooit meer te verdienen dan 50k bruto per jaar is niet heel geweldig vergeleken met een hoger verwacht inkomen en nu even studieschuld en zelf ook al 15-20k hebben op de bank

>nederpoop

Attached: 1404597090615.png (500x500, 272K)

Niet ontzettend veel inderdaad.
Ik ben dan ook hier en daar noot geweest, veel dingen mislukt, had helemaal GEEN geld en kleine andere schulden.
Ik heb nu al genoeg dingen kunnen aanschaffen waar ik jaren naar verlangde.
Het enige wat mij resteert is sparen voor een leuke woning, desnoods auto, en ik weet niet wat ik verder nog zou willen, maar dat is geen gezin.
Het moraal gaat dan ook om de stress op je ziel de je elke dag meeneemt en je leeftijd versnelt.

Die heb ik niet.

>verwacht inkomen

Eerst aan een baan komen en dat kunnen vasthouden vrind.

Kantkechje je kunt nu nog met me trouwen zodat als FvD straks de grootste wordt ik je af kan krijgen van de transportlijst.

DIRK

Attached: Screenshot_20190320-120236.png (1080x1920, 773K)

Als je een normale studie of STEM studie doet heb je echt totaal geen moeite met een baan vinden.

thierry lijkt echt op een pepe

Cultuur, discussie over gebeurtenissen, nederdingen. Geen eens leuke miems meer hier alleen maar personaflikkers die denken grappig te zijn door te spammen over zichzelf om een legende van nederdraad te zijn. Zat nederboos en nederlandse forums die wél over nederland gaan als je de klaagbak onderwerpen en dergelijke overslaat

nu.nl/verkiezingen-ps-achtergrond/5800341/burgemeester-eesveen-rijdt-mindervaliden-met-batsmobiel-naar-stembus.html
>batsmobiel
Zo noem ik mijn auto wanneer ik weer naar mijn Tinderdate toe rijd

Attached: 1502234638720.png (540x960, 84K)

Nu mis ik 31chan.
Straattaal en de moker uithangen hebben de Nederlandese plaatjesbordcultuur vermoord.

Dejimachan was de beste

Dejimachan was ook wel leuk, tenminste wat actiever. Maar al die vriendengroepjesfaal van het GLR had niet gehoeven.

Homoooooooo

Ik verveel me.

Is het oké om af en toe te fantaseren over hoe het leven zal zijn als een meisje?

Maak maar fototjes voor pappa dan

Ja. hoop ik....

Attached: example-4311.jpg (1024x1024, 60K)

Foto van mn vieze voetzool in je gezicht

BREEK

Attached: _20190320_122621.jpg (3848x3383, 1.62M)

owo

JA IK HEB MIJN VADER OMGEHAALD FVD TE STEMMEN

overtuig mij om op fvd te stemmen

"nee"
Je moet eerst een persoonlijke verlichting ondergaan, daar kan niemand jou bij helpen

>bedrijf wil je cv
>bekijkt alsnog je linkedin
waarom doen ze dit

>geen magapetje of andere miem
2/10

zoveel moeite ga ik niet voor iets wat me eigenlijk niet zoveel boeit

Precies de reden dat ik nooit een Linkedin zal maken.

Provinciaal FvD
Waterschappen SGP

Attached: 1534506503103-2.png (667x598, 616K)

waarom fvd?

stem op mij
vd voor iedereen

A gay, atheist, liberal EU supporting Dutch professor and a nazi was teaching a class on Armenian genocide.

”Before the class begins, you must get on your knees and worship Armenian genocide and accept that he was the most highly-evolved being the world has ever known, even greater than Jesus Christ!”

At this moment, a brave, patriotic, neo Ottomanist, black Turkish man who had served in the army for 1500 hours and understood that Ottomans did nothing wrong stood up and showed a picture of Hagia Sophia

”Who built this, giaour?”

The arrogant professor smirked quite whiteoidly and smugly replied “Greeks of course, it's a Greek church. Stupid nigger”

”Wrong. It was built by Turks. If it were indeed a Greek church then why does it have minarets?”

The professor was visibly shaken, and dropped his chalk and copy of Bible. He stormed out of the room crying those crocodile tears. The same tears nazi cry for the “poor Kurds” (who today live in such luxury that most own refrigerators) when they jealously try to claw justly earned land from the Turks. There is no doubt that at this point our professor, Mark Beenhouwer, wished he had pulled himself up by his bootstraps and become more than a sophist white nationalist professor. He wished so much that he had a gun to shoot himself from embarrassment. But he forgot that he could not own guns in his precious union!

The students applauded and all applied for Turkish citizenship that day and accepted Allah as their god and converted to Islam. A Turk then ran into the room and perched atop the Turkish Flag and shed a tear on the chalk. "Allahu Ekber" was shouted several times, and Erdogan himself showed up enacted an alcohol tax across the European Union.

The professor lost his tenure and was fired the next day. He died of the gay plague AIDS caused by eating pork and was tossed into the lake of fire for all eternity. :D

Attached: Kara+boga+is+mostly+pleased+we+have+beaten+the+dirty+_aac184edafb2ca16c3451f2272e26eaa.jpg (742x418, 69K)

Omdat Thierry best wel sgattig is en ik vanavond hoop te genieten van zure linkse reacties.

Attached: q0qDqAW.png (772x904, 857K)

aan de ene kant vind ik die hele partij maar een arrogante uitstraling hebben, aan de andere kant wil ik wel zien waar het heengaat met de fvd.

>stembureau zit gvd in een bejaardentehuis
>ga naar binnen, de gemiddelde leeftijd achter het tafeltje is 107
>er staat LETTERLIJK een zuster met zuurstoftank om de hoek om de vertegenwoordigers van onze democratie in leven te houden
>ik probeer grappig te zijn "iene miene mutte, ik stem niet op rutte"
>"rutte doet niet mee in de provincie, we hopen wel dat je dit serieus neemt"
Ik hoop niet dat we afhankelijk van die oudjes zijn bij het tellen

Thank you black ottoman. We love and support you!

Nooit gebeurd

>aan de andere kant wil ik wel zien waar het heengaat met de fvd.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze niet al te ver komen.
Het is een tweemans show met Thierry en Hiddema van de provinciale kandidaten heb ik deze campagne vrijwel niks gehoord.
Als over een aantal jaren Thierry er besluit mee te stoppen verwacht ik dat die hele partij uit elkaar valt.
Jammer want ze hadden op zich wel een paar goeie ideeën.
Koek

>Jammer want ze hadden op zich wel een paar goeie ideeën.

Ja zoals... uhh...

JAAAAAAAA WE GAAN DE LIBTARDS OWNEN

jullie mogen bieden voor mijn stem
hoogste bod wint, openingsbod is € 5

anders stem ik denk

Cuck, Thiery is liberaal

ik heb geen zin om te stemmen, is het oke als ik dit keer oversla

DENK is onironisch goed

Als je wil dat we bieden, moet je niet de beste partij als default hebben.

Strikt immigratiebeleid en bindende referenda.
Jij snapt hem, heb me gisteren heerlijk vermaakt.
Stem maar op Denk, hoe groter die partij wordt hoe beter.

>anders stem ik denk
Prima, versplintering op links is goed.
Denk gaat toch geen invloed hebben en het zijn alleen voormalig PvdA, d66 en sp stemmers die naar hen gaan

Heilige kanker episch maat!!

Attached: IMG_20190316_124545.jpg (462x425, 19K)

>versplintering op links
ik heb vorige keer VVD gestemd

>Strikt immigratiebeleid
Maar dat is er al? Of ben jij zo iemand die valt voor die miem van 'massa-immigratie'?
>bindende referenda
Tokkies laten stemmen over complexe materie. Kan niet misgaan.

>Maar dat is er al? Of ben jij zo iemand die valt voor die miem van 'massa-immigratie'?
Elke vluchteling is die het land binnenkomt is er eentje te veel, dus ja.
>Tokkies laten stemmen over complexe materie. Kan niet misgaan.
Precies.

STEM DENK

Attached: 3woxazla65zx_std640.jpg (640x426, 69K)

>Elke vluchteling is die het land binnenkomt is er eentje te veel, dus ja.

Er bestaat zoiets als internationale wetgeving waar onder andere Nederland zich aan heeft te houden. Schokkend, hè?

allochtonenmeter.nl
Paal resultaten

Attached: Screenshot_20190320-131025~2.png (1059x354, 49K)

>afspraken die paars heeft gemaakt moeten we nakomen
Extreme versie van hoorndragerij. Dit is waarom jij nooit iets zal bereiken

>telefoonprovider spamt mij met "aanbiedingen"
>geen optie voor gunstigere voorwaarden dan ik al heb bij verlengen
Tijd voor een nieuwe provider.

Letterlijk geen enkel land trekt zich wat aan van die internationale verdragen.
Ophouden met die schijnheil en de mensenrechten in de afvalbak doen.

Je hebt geen idee hoe ons rechtssysteem werkt. In Nederland hebben wij een monistisch stelsel waar internationale wetgeving voorrang heeft op nationale wetgeving per onze Grondwet. Ieder feit dat in tegenstrijd is met internationale wetgeving zal worden teruggefloten door de rechter. Jammer, joh.

>hij maakt fotos van zijn stembiljet

Attached: 1552125529303.jpg (443x455, 40K)

Nederland is kankerzwak.
Alleen een ijzersterke partij die 2 termijnen de absolute meerderheid kan behouden in zowel de eerste als tweede kamer kan dit land genezen op grondwettelijke wijze.

>internationale wetgeving voorrang heeft op nationale wetgeving per onze Grondwet.
Praat geen onzin.
Als europa ons gaat vertellen dat we jaarlijks 30 miljoen zwartjes moeten binnenlaten, reken er maar op dat er een manier wordt gevonden om dat tegen te houden. Het enige verschil met de huidige situatie is dat veel mensen denken dat die tienduizenden zwartjes van nu wel te verwerken zijn. Zodra de juiste partij aan de macht is en er besef er is dat dat niet lukt worden ze stuk voor stuk tegen gehouden, en dan kunnen jij en merkel heel veel willen maar dan komen ze er gewoon niet in, net zoals in het gebaseerde oost europa

Ik voelde me geïntimideerd door de tokkies in het stembureau, dus ik durfde geen PvdD te stemmen.

Stemmen in een representatieve democratie is letterlijk voor KEKS. Je stemt er mee in dat jouw land wordt geneukt

>zeg beleefd "tot ziens"
>krijg "oké" terug
Ik ga nooit meer naar buiten. Dit is voor mij ook niet makkelijk, kunnen jullie tenminste proberen normaal terug te doen?

Voor zover ik weet zijn tokkies gek op knuffelige dieren en zullen de meeste er geen enkel probleem mee hebben als je op de PvdD stemt.
De twee bejaarden en het schattige meisjes westen mij heel beleeft een prettige dag.

>Praat geen onzin
>praat vervolgens alleen maar onzin

Joej
Hier, een webpagina die alles fijntjes uitlegt. Wellicht dat je er wat van opsteekt en inziet dat de wereld toch nét iets genuanceerder in elkaar zit dan jij denkt.

denederlandsegrondwet.nl/id/vi4db0qeu8gb/grondwet_en_internationale_rechtsorde

>m-mun internationale wetgeving
lmke.
Afspraken zijn er om te breken of te wijzigen.
Jouw brein en bèta instelling is wat jou beperkt.
>j-ja maar 38 jaar geleden hebben ze dit afgesproken
Pech gehad hoorndrager, er staat een nieuwe generatie op

Wa hadde ge dan wel gestemd?

Ik en mijn vriendin hebben net D66 gestemd

wat hebben jullie vriendinnen gestemd?

oh.... oke.....

Attached: 1548087700404.jpg (1106x1012, 90K)

>D66 stemmen
>een vriendin hebben in plaats van een homovriend

Ik heb PvdD gestemd. Mijn vd kan niet stemmen

je moet fijne dag zeggen