Pataan ja uuniin -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
oispa ikuinen talvi
oispa loli
oispa painoksen Sirkku
vituttaa kun köyhät valittaa koko ajan vinkuvonku ei oo rahaa antakaa lisää rahaa ja sitten vaan ryyppäävät kaiken
Mikä on sun lemppari Pokemon?
Homon
juu ja onneks ei oo pian sotaveteraaneja ollenkaan jäljellä niin ei niillekään tarvi enää rahaa antaa. kunhan eivät sieltä maan alta ala sitä vaatimaan
Juu kyllähän se ois toi Glaceon
On huomattu. Töistä rahaa saavat normotkin valittaa ettei ole ikinä rahaa mutta kyllä ryypiskelyyn aina se tonni kuukaudessa löytyy.
Breloom
Ne ryyppäis kymppitonnilla kuussa jos ois enemmän rahaa
Nyymit, te olette mahtavia tyyppejä ja pystytte ihan mihin vaan! Älkää antako periksi.
Hei meitsi
Jännä
Kiitos, nyymi!
Tehdään parhaamme!
mitähän sitä tällä elämälle tekis
sillä varmaan ei ole mitään vaikutusta että edes suomenkielistä peruskoulua ei ollut kuin 1850-luvun jälkeen ja korkeakoulutustakin vasta 1900-luvun alusta
tomaatti
Ethän ruoki trollia?
mä vannon se oli vahinko
kadotin mun butt plugin jonnekin. voisko joku soittaa siihen?
Itsellenihän se on toi se Salazzle.
Nyymin solmu on liian paksu
Eli tää siis.
Buizel
ketä on solmu?
Hetkinen oliko se se SAUKKO?
Panisin peffaan
Kivessolmu.
Buizel!
saunasolmu
how do I get a f innish gf?
No miksi sitten vieläkin kaikki hienot yksilöt on ruotsalaisia? Suomalaiset ei vaan kykene menestymään paitsi ehkä urheilussa silloin tällöin
Vittu mä tempasen itteni ei tätä paskaa jaksa
Miksi ihmeessä poliisi, joka on vastuussa ihmisten turvallisuudesta ja käsittelee aseita, tekee 12 tunnin yötyövuoroa, eli aikaa kun tehtävät ovat vaarallisimpia ja väkivaltapainotteisimpia? Voi jumalauta nyt rahaa pois vaikka niistä rajan yli tursuavista neekereistä sen verran että saadaan kytät edes olemaan skarppeina.
no mitä vittua pitäs tehä sitten antaa yötyövuorolaisilla amfetamiinia?
aina vaan valitetaan muttei keksitä parempaa systeemiä tilalle
Fantasioin teininä, että muuttuisin ihmissudeksi ja raiskaisin luokkakavereitani ja muita tuntemiani tyttöjä.
en ihmettele yhtään että nyymi on tehnyt näin
Fantasioin vieläkin, että ihmissusi tulisi vastaan ja ottasin hänen jättisolmunsa ihan kokonaan
Todd Howard on mun mielestä tosi symppis jäbä ja tehnyt aina 5/5 pelejä. (poislukien) Fallout 4. Onneksi TES 6 on tulossa ja siitä varmaan tulee todella hyvä. Peukut kyllä Bethesdalle.
Todd mitä vittua sä täällä teet?
sanokaa ny vittu jotain
ny vittu jotain
kyllä kerrot
Kertokaa joku hyvä tarina.
Im moving to Helsinki soon and im only speaking english or swedish and im going to fuck all your bitches because i am an interesting american and y'all are boring and autistic and theres nothing you can do about it but complain in your language that sounds like a monotone autist getting his balls grabbed
>ala-aste meno vitun dippi...
Jonne...
minkä takia tää kiusaa
I only fuck anime girls so it's fine.
seksikäs lapsi
Alkoholistinyymi paikal?
antakaa vielä ainakin 5 sinua vitun vammaset paskat
voi helvetti ei saatana
vika on aina ärsyyntyjässä
Toivotonta. Kai sekin "oon vaan hyväksyttävä" että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä
ota (you)
Maailmassa on monta asiaa jotka on vaikea hyväksyä mutta pakko se on vaan kun ei mitään voi tehdä
Vois tappaa tempasta ittensä jtp
jaxuyou
Kyllä herra alikersantti
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
ai se postausväli passilla on nykyään 17 sekuntia?
vois ostaa niin pystyy samahomoilemaan kunnolla
.
lisä juut
30sek, valitettavasti
älä rupee poika neuvomaa vanhempias
ANTAKAA MULLEKKIN SINUJA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
mämmiläiset suutustaa mielummin toisia mämmiläisiä kuin röllääviä ulkomaalaisia
onko tää nyt se tukholma syndrooma?
ota tästä
hey finlands. eatin peanut butter and jelly sandwiches right now hope yall alright right now. make sure yall get sleep later
Älä ny oo tollanen, jos vähä pidetään hauskaa.
kaikki mä
HÄLYTYS
103089375
103089375
TÄHÄN VIESTIIN EI SAA VASTATA
103089375
103089375
HÄLYTYS
molempi parempi
oot sairaan nopee
no ei sitten
Voisin epäironisesti maksaa jollekin modelle tonnin siitä että rangebannaisi suomalaiset
etpäs vois
Olen tosi pahoillani. Kaikki suomalaiset eivät ole tällaisia.
Im sorry, I dont speak TINY DICK SHORT MONGOLOID MONOTONE AUTISM LANGUAGE please use your smart (not your small weak inferior bodies) to translate into the powerful and commanding alpha language of english, thank you
Signed, an american BVLL with 3 finnish girls on my cock
tehkää uus
itseinhosi herättää lähinnä myötähäpeää
Oon älykäs, nihilistinen ja omaan paholaismaisen huumorintajun
mitä vitun helvetin vittua täällä tapahtui sillä aikaa kun olin runkulla
im so sorry you had to see this sir
thank you for your service
Ole hyvä vaan