/norgetråden/

Rasekrigen-utgave
Forrige:

Attached: rasekrigen.jpg (1000x2292, 372K)

Other urls found in this thread:

lykten.no/innenriks/75-prosent-av-stortingsrepresentantene-fra-sv-har-aldri-hatt-en-jobb/
resett.no/2019/03/22/polariseringen-er-en-folkefiende-vi-alle-bor-jobbe-sammen-mot/
nrk.no/urix/xl/streikelederen-1.14480533
resett.no/2019/02/14/nrk-tier-om-de-lyssky-forholdene-rundt-klima-greta/
resett.no/2019/02/13/svindelen-rundt-klima-greta-16-nar-omsider-svd/
itromso.no/nyheter/2019/03/22/Nå-Hundrevis-av-unge-i-klimastreik-utenfor-rådhuset-18715414.ece?fbclid=IwAR31dZXzHjAUL4PcXnmgPr7N2y4dcMBk4-7JqCCVVK7rJiMGrLTsrQ_zCvo
nrk.no/buskerud/villsvinjeger-tiltalt-for-drapsforsok-1.14453421
vg.no/nyheter/innenriks/i/6jjVMz/nrk-satiriks-lurte-tusenvis-av-barn-og-unge
twitter.com/NSFWRedditGif

Mårn

Mårn mårn

Mårn

>raskrig

Attached: 1521768201062.png (322x583, 207K)

Så lite liv det er her i dag, virker det som at nesten alle har dödd i rasekrigen allerede.

Attached: 1511213739655.jpg (700x841, 77K)

Er alle i sånn klimastreik i dag?

Attached: 1521079716699.png (741x568, 29K)

Klimastreik har ikke begynt ennå, de som ikke kommer på skolen for streiken er pyser som bare vil være hjemme

>Pollopolls.no har kommet med en undersokelse som viser at hele 36 prosent av stortingspolitikerne aldri har vært i lonnet arbeide.
>Representantene for folket er alt annet enn det. 75 prosent av stortingsrepresentantene for SV har aldri hatt en jobb. 45 av representantene fra AP det samme. Totalt sett for alle partiene er tallet på 36 prosent.

75 prosent av stortingsrepresentantene fra SV har aldri hatt en jobb
Fargelegg meg overrasket!

lykten.no/innenriks/75-prosent-av-stortingsrepresentantene-fra-sv-har-aldri-hatt-en-jobb/

Attached: 1533544839765.png (384x378, 118K)

Eg må drite

>45 av representantene fra AP det samme.
>"""""arbeider"""""partiet

Er vel en grunn til at de forsöker å skaffe seg papirflytterstillinger i EU etter endt politisk karriere ved å bestikke alt og alle. De har ingen kvalifikasjoner over hodet.

Attached: 1507151598756.jpg (539x521, 16K)

Lurer på hvor mange av disse klimakidza som bare er med på dette for å slippe skolen. Hadde neppe stilt opp på en lordag eller sondag.

Attached: Greta.jpg (1100x619, 62K)

Tenk å uironisk bli så avfyrt av at du er for dum til å få millionlonn for å gjore i praksis ingenting.

Jeg hadde gjort det for å slippe skolen (hvis jeg hadde gått på ungdomsskolen) fåvæ

Hvorfor tar folk opp lån for å kjope unodvendige ting som klær, elektronikk eller ferieturer???

går på VGS i Stavanger, halve klassen "streiker" sånn at de kan gå hjem

fordi de vil ha det

Fordi...
DET SUSER!

Attached: 1543599190629.png (991x672, 206K)

Nei nå altså!!!

3:53Mr. Bond - Where'd You Go (Fort Minor Where'd You Go Rendition)YouTube · Owenson21. okt. 2017

Attached: 6064AD18-CF58-4E7B-9496-FD7D7EE0FC99.jpg (640x640, 60K)

Zoomere på jodel er jo hjernevasket så det holder.. hva faen trodde de liksom skulle være baserte jeg?

> Sök «Where’d you go mr bond» på youtube og takk meg senere

kantete og kringlete

resett.no/2019/03/22/polariseringen-er-en-folkefiende-vi-alle-bor-jobbe-sammen-mot/

Kommer an på hvor du er. Her i nord er det bare sirkelrunk og drama.

de kjopte det dummeste pol megmeget noensinne

ville du beinet shuriken?

Attached: 9jSB[1].jpg (1010x673, 56K)

>Zoomere
>Basert
Ikke i Norge i hvert fall.
Her har vi skrudd hjernevasken og propagandaen opp 1000% de siste 10 årene.

Attached: nzh1mtjtsmn21[1].jpg (640x853, 110K)

åh nei nei nei

Attached: Dufn2oMXQAI7TVk.jpg large.jpg (950x960, 122K)

Tenk at Gro sa dette

nrk.no/urix/xl/streikelederen-1.14480533

Gikk forbi dette streike greiene utenfor stortinget, 95% av streikene er jenter

gutta sitter vel hjemme å geimer

Attached: 675[1].jpg (1000x800, 301K)

Er denne klimastreiken tidenes NPC-begivenhet?

Attached: 1539284146873.png (460x435, 98K)

>Greta Thunberg startet sin klimakamp alene med en hjemmelaget plakat og en sterk vilje. Nå har hun hundretusener av barn og unge i ryggen.

NRK gir seg ikke.
Denne jenta er et PR-stunt. Men regner med at NRK får gode penger for å spre mest mulig klimahysteri blant befolkningen.

>Den som skal ha stått bak PR-stuntet er klimaaktivisten Ingmar Rentzhog, som i 2017 startet selskapet «We Don’t Have Time». Selskapets formål er å skape et miljo for folk som vil engasjere seg i klimapolitiske sporsmål.

resett.no/2019/02/14/nrk-tier-om-de-lyssky-forholdene-rundt-klima-greta/

resett.no/2019/02/13/svindelen-rundt-klima-greta-16-nar-omsider-svd/

Ingen stiller spörsmålstegn ved at den åpenbart utviklingshemmet jente blir utnyttet.

Attached: 1509619683246.jpg (846x998, 56K)

Ja, det er ganske flaut fåvæ.

Attached: 1527594021778.png (657x527, 29K)

NRK er den mest partiske nettavisen i Norge, da de ikke er avhengig av klikk

Synd jeg ikke går på skole lengre. Kunne "streiket" for å dra kjore snoscooter

Elefanten i rommet er jo det de ikke snakker. Hva klimastreiken skal utrette.
De sier det er å opprettholde kyoto-avtalen og senke utslipp med så så mye.
Men hva innebærer det de streiker for,
for hvermannsen. Det tror jeg er konsekvenser
som ungdommene enten ikke blir fortalt
eller evner å ta innover seg.

er klimagreiene den nye hellige kua som alle dydssignaliserende kjerringer kan hoppe på?
for noen år siden var det refugees welcome, nå er det at vi koker kloden.

Attached: Ahs8U0vRYHdOrY1rqMRK_wsFcOTUZb0reJbAtiTD3hgA[1].jpg (2000x1125, 554K)

Dette er bare logn. Pollofpolls har aldri publisert noe slikt.. Jeg ble nysgjerrig og undersokte litt nærmere, finner masse artikler uten noe lenker til kilde fra pollofpolls.. (Alle "kildene" er fra andre artikler som hevder det samme)

Jepp, kvinner er dumme kveg

Det er to emner som resonnerer sterkere med kvinner ja, virker det som.
Det er vel fordi det handler om noe feminint, å preservere og beskytte. Mange har nok ikke barn selv, så de bruker klima som
babyen sin.
Lurer på hva som skjer når sommeren
kommer og det skal reises på sommerferie.
Vil vi hore om stakkars fattige barn som
ikke kan reise på sommerferie da?
Eller må vi forstå at fra nå av må vi bare
oppbevare oss der vi er og aldri reise.

Velter flesket ut av senga

Morn

Morn morn, baserte tjukkas-user

*innforer flere klimaavgifter*
Sånn skal vi redde kloden

Attached: thumb3158.jpg (770x481, 91K)

Hver gang på jodel og andre steder når folk påpeker ferieturer osv så kommer folk alltid å sier «herregud! Usaklig argument!! Mye bedre at vi gjor litt en ikke noe!!!»

Hadde du greid å slå en stortingspolitiker i en debatt om innvandring, klima eller bompenger?

Men det er det jeg mener med De fleste tar ikke over seg hva denne
klimastreiken går ut på. Og hva som vil
skje dersom politikerene lytter til Greta
og bestemmer seg for å gå for det.
De vet rett og slett ikke hvordan livene deres
vil endre seg dramatisk.

Derfor jeg absolutt ikke stotter klimapolitikerne selv om jeg vet de har rett. Vi koker kloden, men det gir jeg langveis faen i. Norge kommer til å klare seg helt greit selv når sjoen har steget 70 meter, det er ekstrem-vær hele tiden, ecosystem blir endret osv. De som taper er fattige u-land og de som går under sjoen.
Ikke mitt problem.

Den jenta jeg kjenner som er mest engasjert i klimasaken har siden 2011 flydd 2 ganger til Ny Zjöland og 2 ganger til Australia (var 4 forskjellige turer, alle turene starta i Oslo) for å se på natur.
Hun har en rik Pappa

Basert, kanskje verden blir som i vannverden, mens deler av Norge blir igjen

>innvandring
Bare å snakke om å hjelpe de i nærområdene.
>bompenger
Bruk argumenter som forskjellssamfunnet

Attached: file.png (800x533, 666K)

Attached: IMG_20190306_140811.jpg (2260x3948, 1.88M)

99% av forskere var enig om at det var biologiske forskjell mellom de ulike menneskerasene inntil midten av 1940-tallet.

Attached: honklhonk.jpg (800x450, 47K)

Tips til billig mobilabonnement?

chilli mobil

Har mistanker om at jeg er stygg

Fy faen posten, hvor i helvete er pakken min!? Ingen tid, ingen sted bare feil...

Attached: hvafaen.jpg (644x76, 13K)

alle er mye styggere enn de tror

Dra til et isolert asiatisk eller afrikansk land. Mange av de lokale damene (og homsene) vil synes at du er eksotisk

>Om vi kan hindre det, og det betyr at vi må minske kjottproduksjon, fly mindre, spare på strommen, er det noe vi er villige til å gjore. Og det bure alle andre være også, svarer han.
>itromso.no/nyheter/2019/03/22/Nå-Hundrevis-av-unge-i-klimastreik-utenfor-rådhuset-18715414.ece?fbclid=IwAR31dZXzHjAUL4PcXnmgPr7N2y4dcMBk4-7JqCCVVK7rJiMGrLTsrQ_zCvo
Ja spar mer ström slik at enda mer kan bli eksportert ut av landet

Men ingen av de tingene vil oppfylle kyoto-avtalen.
bare å senke bruk av olje og gass vil fore
til at norge når kyoto-målene.
og det tror jeg ikke de bortskjemte barna
av norge vet hva vil innebære for sin
hverdag.

Trips betyr at det sant

>Norge stanser oljekrana på mandag
>ettersporselen etter olje står på stedet hvil
>tilbudet går ned
>prisen går opp
>Norge får masse positiv omtale i diverse aviser (de to förste dagene)
>alle i oljebransjen er nå NAV klienter

kringle og blåpillet

Er i Oslo sentrum nå det kryr av skoleungdom i sentrum overalt. Etter å ha protestert mot klima går de å shopper og handler ting. Hahahav ironien er komplett. Finnes ikke en butikk i Oslo nå som ikke er fylt til randen med skoleelever som handler

venstresiden er så kvalme

bruker barn som frontfigurer og når noen sier dem imot så må de voksene slutte å harselere med barn

De fleste trender media populariserer og som den gjennomsnittlige rnorge-bruker aksepterer er forst og fremst promotert for at befolkningen blir fattigere. De skal ha oss til å bo i hybelleiligheter med delt dass og kjokken samt spise brod laget av innsekter, kjott skal vi overhodet ikke spise for det koker kloden.

Tilbake står befolkningen med middealderske kår hvor bare herskerne hadde tilgang på kjott og fisk, men i denne omgang så hyller plebeierne forandringen fordi at de tror det gjor dem til bra mennesker.

Faens jævla idioter.

Den norske mann sin byrde er å lede verden inn i en klimavennlig verden.

vil rasekrigen redde kloden?

Attached: 15215045546346.png (741x609, 27K)

De vil at alle skal leve i favelas.

Ja, redusert verdensbefolkning er det eneste tiltaket som faktisk vil redde kloden.
Men ikke nevn redusert befolkningsvekst til Eivind, da klikker han

Dette med overbefolkning er bare en myte. Om et sted er overbefolket og at det blir knapphet på ressurser så ordner naturen opp. Så enkelt er det. Om folk prater om å redusere andre folk sine livsvilkår så bor de heller starte med å drepe seg selv.

Noen som kan noe om skatt? Må være noen som ikke er på trygd her.
De tok skatt for 18% av summen i februar, men ble nå trukket 23% for mars, når jeg jobbet mye mer. Er dette riktig? Jevner det seg ut ved skatteoppgjoret?

Du får det tilbake om du har skattet for mye.

Er du privat næringsdrivende? Eller har du en sjef? Trekker han deg prosent eller tabell?

Kilde?

Fikk 8k tilbake i fjor så det var trivelig. Ble bare forvirret når jeg satte opp skattekortet, så har ikke satt meg noe inn i det.

Sjef med tabell, fant svaret der. Har litt ujevne arbeidstider så det passer vel greit.

Attached: scatman.jpg (500x500, 53K)

>Fikk 8k tilbake
Staten hadde stjålet for mye penger av deg og måtte gi dem motvillig tilbake.
Du er jammen heldig!

Nordmenn flest tror staten er snill mot de når de får igjen penger på skatten

Staten, det er oss!

>skatt
>stjeling
hehe :P

nrk.no/buskerud/villsvinjeger-tiltalt-for-drapsforsok-1.14453421
Fy flåbbe!
Bare politiet burde ha våpen!

>hvis norge ikke har solgt olje og gass har de gått over til eget kullforbruk som er mye verre

VI ER ÅRSAKEN FOR AT KLODEN KOKER!

Attached: 1540898015034.png (808x805, 704K)

staten tvinger til seg pengene mine med trusler om vold, så gir de gir videre til negere og papirflyttere
det kaller jeg ran!

Attached: 1538977922382.jpg (940x611, 34K)

stopp olje
mer innvandring
mer statlig innblanding

:)

gir noen kroner til veg, helse, kultur, utdanning, og sikkerhet også da heldigvis
men men
bare noe jeg tenkte på

Jasså, latterliggjor du barn som streiker for klimaet? Hvor gammel er du? 40+?

Faktisk SYKT å tenke på at du må ha alle de nyeste Apple-produktene for å i det hele tatt bli vurdert på jv-markedet.

>veg
elendig standard
>helse
dårlig tilbud og lange köer. burde vært 10 ganger bedre med tanke på hvor mye penger som blir brukt
>kultur
dritt, dritt og atter dritt
>utdanning
norge scorer dårlig med tanke på hvor mye penger som blir brukt
>sikkerhet
forsvaret blir mindre og mindre.
men men
bare noe jeg tenkte på

Attached: 1538979226195.png (500x690, 103K)

også merkelig hvordan alle tilbud i norge blir dårligere for hvert år enda vi skattelegges mer og mer

Attached: 153027187432.png (614x614, 31K)

vg.no/nyheter/innenriks/i/6jjVMz/nrk-satiriks-lurte-tusenvis-av-barn-og-unge

Håhåhåhå!

iPhone Xs Max 512 gb, nyeste apple klokka, nyeste iPad pro, Airpods 2 og den nyeste Mac maskinen koster da ikke så mye.

DET ER PGA. ERNA SINE SKATTELETTER TIL SINE RIKE ONKLER

fy flåbbe

Attached: 1496736561204.jpg (319x331, 13K)