Ilonpäivät -painos
/mämmi/
oispa loli
Haluaako joku homostella ikaalisissa?
oisinpa loli
ei, kuulostaa homolta
Postaisitteko puolestani animetissejä, kiitos.
Lypsylehmä
>Eikö se ole ihmiselle kaikin puolin luonnollisempaa ja luontevampaa elää jossain pienessä tiiviissä yhteisössä
>oispa mämmikommuuni
Lisäksi haluan sanoa että aika turhaa tapella parhaista tisseistä kun minkäänlaisia ei ikinä pääse kokeilemaan ;_;
Ei ole homoa jos ei katso silmiin
varmaan koska lapset on aina hyvää propagandaa kun niiden vanhemmat elää sivistysmaiden apustuksilla ja myyvät lapsia "avioliiton" tms konseptin varjolla ties minne mutta viivan alle jää aina vaan neekeröintiä ja neekereitä
ei multa löydy kuin littanoita
En.
jaa ikaalisten kylvylässä
ton siskolla on aika hyvät
Ihmiset tuijottaa mua kun liikun ulkona. Ihan sama missä olen niin aina ensinnäkin tunnen, että joku tuijottaa, mutta jossain on myös aina minun suuntaani katsova silmäpari kun lähden asiaa tarkistamaan.
ihmiset kattelee aina muita ihmisiä
Tolla on aika karvanen pimppi.
Ois tuo psykoosipiirteinen persoonallisuus / kehittyvä skitsofrenia.
Tule homostelemaan kylpylään
niin minkä makusta proteiinijauhetta ostan?
Mansikka
Älä osta suklaata tai mansikkaa.
Vanilja tai banaani on hyvä vaihtoehto.
mansikka tai vanilija, johan mie sanoin
oispa anime kylpylä
saat vaan pienet
animetytyt on kvantimekaniikalla tomivia, eli heillä on joko karvainen tai luonnollisen sileä pinppi riippuen katsojasta.
syö kananmunia
noku en muistanut mutta tää nyymi ei tykkää niistä joten meenkin jokerikortilla ja otan uutuusmakua koska en osaa tehdä omia päätöksiä
kukaan ei kieltänyt vanilijaa joten ota sitä
Miksi noi uiskentelee mandariinien seassa?
Paskalta ne maistuu kaikki joka tapauksessa joten vanilija.
Ammattilais vinkki: älä osta proteiinijauhetta.
Ei toimi tollee.
Miks niillä on tuolla satsumoja?
hmrph jahas
Jep. Se on se toisen kerran vilkaisu, mistä voi vetää johtopäätöksiä enemmän.
vasemman oikea kankku ei ole oikein
tolla on nenä pari senttiä vinossa, se ei ole keskellä naamaa
toimii vaan jos katsot sitä
tuoksuupi hyvälle, luulen
ne tekee mandariinimehua, etkö tiennyt että siihen sisältää animetytön hikeä?
yle.fi
>Nuorten tyttöjen rintoja litistetään kuumilla kivillä ja raudoilla, tavoitteena vähentää rintojen kasvua – tapa on levinnyt jo Afrikasta Britanniaan
Miks britit tykkää pienemmistä tisseistä?
lolifiilit
"britit"
>britit
näin mitä teit siinä
kulttuuri rikastuu
Onko tämä nyt niitä hauskoja pelihetkiä?
hienot tuplat
>Maahanmuuttajataustaisten naisten terveyttä ja hyvinvointia edistävän kansalaisjärjestön Cawogidon johtaja Margaret Nyuydzewira kertoo Guardianin haastattelussa, että hänenkin rintojaan litistettiin lapsena. Hänen mielestään brittiviranomaiset eivät ole ottaneet ilmiötä tosissaan, eikä lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ole nostettu syytteitä, koska sitä pidetään "kulttuurisena käytäntönä".
Rikasta rikasta
oikein, sano ei rasismille
älä pelottele, sä lisäsit kuitenkin tohon jotain omia määritelmiäs mitä en sanonut
ehkä mä sit vaan olen niin hyvän näkönen
keksiviikkona pääsee jo äänestämääm
se onpi huomenna
jokainen nyymi, homo- tai eihomonyymi käypi sitten kauppareissulla äänestelemässä onko selvyys
Ketä mä äänestän?
Painoksen
piraatteja tietenkin
SIRKKU EEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Käytät panisinko-indeksiä
En mä naista halua äänestää
Mis jaksos oot?
>lisää naisia politiikkaan
ja näin lähtee äänestysoikeus pois ihmiseltä
En edes tiedä missä äänestyspaikka on.
Lukee siinä lipukkeessa mikä tuli postissa
En ole vielä jaksanut avata.
Mitä vittua, oikeastikko jo huomenna?
Ketä helvettiä mä äänestän?
Varsinkin jos haluan pakolaishanat kii ja jo otetut heitettäis takasin, ja ihan vankka kanta tohon. Internet vapaus tärkee, ei Natoa, EU ero ois jees, ydinvoimaa lisää ja aktiivimalli vittuun niin kuin ois jo.
Unohtu varmaa joitai asioita, verotus saa pysyä samana kaiketi.
8
Persut tai piraattipuolue.
ei persuja eikä piraatteja ainakaan
tossa on niin monta tehtävää juttua että en taida uskaltaa
Mul on pieni penis
youtu.be
Ja maailma on oisterini
Mä olen penikseeni ihan täysin tyytyväinen ja olen sellaisessa käsityksessä, että se olisi kohtuu isokin vielä.
mitä väliä
Älä nyt sentään, sano ei rasismille
Älä nyt sentään sano ei rasismille
Pistäkääs samankaltaista musaa
youtu.be
Vaikeempi ottaa itseltä suihin
Rollaat ja kaksi viimeisintä postauksen numeraalia
raiskaan sut
kokeillaanpa
youtu.be
raiskaanpi takasi
vai niin, mistä nuo ehdokasnumerot näkeepi?
No mikäs numero se sitte o?
tämmönen löyty numerolla 80 vihreiden ehdokaslistalta
Siinä on sulle nyt ehdokas.
kaupassa vaalimainoksia roskiksissa oli muuten näin:
vihreitten rastaituhippiharvapartajäbä "rasismi rikoslakiin"
demareitten psykoosihymymuija "seksismi roskiin"
>pakolaiset
ainoa puolue joka haluaa neekerit vittuun on persut, ellei oteta huomioon näitä pienempiä puolueita (itsenäisyyspuolue, suomen kansa ensin)
>internet vapaus
vihapuheen suhteen persut ja noi yllämainitut paskat joita on turha äänestää. netin valvonnan suhteen en oo ihan varma. varmaan joku piraattipuolue (jos asut hesassa niin ääni piraateille on ääni feministipuolueelle, koska ovat vaaliliitossa). aika harva tais olla vastaan noita tiedustelulakeja. vasemmistoliitto oli kaiketi ainoa joka äänesti vastaan niiden kiirellistä käsittelyä
>nato
kok ja rkp kannattaa natoa eniten, muut puolueet ei tietääkseni juurikaan
>eu ero
itse eroa ei taida ajaa muuta kuin nämä pikkupuoleet (yllä mainitut ja paavon seitsemän tähden liike). persut sinänsä kriittisiä mutteivat tietääkseni eroa tavoittele.
>ydinvoimaa lisää
vihreät kaikista eniten vastaan. taitaa myös joku vasemmistoliitto olla myös. persuilla melko kova kannatus ydinvoimalle, samoin kaiketi kokoomuksella.
>aktiivimalli vittuun
vasemmistopuolueet
>verotus saa pysyä samana
oikeistopuolueet
Valkkaat tosta oman alueen
tulospalvelu.vaalit.fi
Hesan 80 ois seitsemän tähden liikkeen Haapio
yle.fi
>Reetta Rädyn kolumni: ”Noiden kodissa asuu isä” – yksinhuoltajien alueella ydinperhe on poikkeus
>Tiivis ydinperhe on yksi vahvimmista keskuudessamme elävistä myyteistä. Mitään tavallista lapsiperhettä ei ole olemassakaan, kirjoittaa Reetta Räty.
Uskooko nyymit ydinperheeseen?
>ydinvoimaa lisää
>vihreät kaikista eniten vastaan.
En oikeasti vittu ymmärrä.
Ootteks lukenut tota Made In Abyssiä?
Tekikö profeetta jotain väärin?
Pitääkö kylä tuhota?
joo ja joulupukkiin
En. YH-äiti on paras ja roolimallien puute :D
En ole lukenut pitkään aikaan, niin en tiedä mitään kylästä.
en mää tiiä muuta kuin et haluaisin köyriä ozenia
Ydinjätteestä tulee olemaan haittaa tuhansia vuosia.
ei tule, tekoäly ratkaisee tuonkin ongelman 30 vuoden sisällä
Kelle? Mille? Missä?
Visusti Suomen maaperään vietynä ei haittaa ketään ja tilaa on vaikka muille jakaa.
Juuh, uusiokäytettynä polttoaineena tai loppusijoitettuna Onkaloon siitä onkin niin paljon haittaa verrattuna jatkuvaan fossiilisten polttoaineiden kulutukseen ja tuotantoon. Joku saastunut kolo parisataa metriä peruskalliossa on niin saatanan vaarallista, että eihän ydinvoimaa voi käyttää.
Selitäs nyt mitä oikeaa haittaa siitä muka on verrattuna ydinvoiman hyötyyn?
vanhemmat erosi kun oli 1v
en tiedä
>Mitään tavallista lapsiperhettä ei ole olemassakaan
Oonko mä psykoosissa kun kuvittelen voivani tilastoista muodostaa ymmärryksen tavallisesta lapsiperheestä?
Itsehän nukun Ozenin vieressä joka yö
Voi pojat, mua käy vähän sua kateeksi kun sulla on se kaikki vielä edessä, ilmeisesti herra aurinkoisen onnellisen ystävyyden taikaa saagan olet lukenut?