Attached: 1538730184235.jpg (2000x1600, 2.13M)
Sverigetråden
Alexander Wright
Other urls found in this thread:
i.4cdn.org
i.4cdn.org
twitter.com
Landon Martin
>är du min fru?!!!
>herregud jag fick jackpot!
helsamt som fan favä
i.4cdn.org
Liam Moore
Bara för jag ser ut som en liten twink betyder det inte att jag beter mig som en.
Populär bögsex app vad annars
Jose Anderson
>dkn ingen 2d fv
Nathaniel Martin
Sjävmorda dig själv discordtransa
Luis Brown
du svarade inte ens på frågan, vad gjorde du med han? lekte du med hans snopp? fan vad tråkigt att böga sig om man inte gör det.
jag är inte ens en undergiven bög, men har jag en twink framför mig att leka med så vill jag suga av honom före jag knullar han.
Ryan Cooper
Anna Bergendahl en monstruös! MONSTRUÖS!
Gavin Ramirez
:3
Robert Ramirez
Okej, tack
Blir man hänvisad till psykiater av de eller måste jag uppsöka sån på egen hand innan? Ligger på typ 300 spänn utan någon inkomst just nu så skulle säga att jag är rätt pank
skulle sökt eget men har både 0 driv och är rädd att även om jag skulle skaffa något så skulle jag fucka upp det genom att inte bry mig, det har hänt för och hände med både gymnasie och universitetet
sorry om jag ramblar mycket, inte så mycket erfarenhet med sånt här
Daniel Ross
Varför ska jag berätta allt vi gjorde, pillar du på kuken eller?
Sög av varandra, åt röv, strula etc
Känslan när en nolla som följer '''''''''''''kändisar''''''''''' säger åt mig vad jag ska göra
Liam Gomez
Åk hem babbeäckel
Mason Gutierrez
>Åt en annan mans bajs
>Skryter om det på internet
Vad i knullet...
Tyler Phillips
Discordtransorna verkar dampa ur fullkomligt. Vad har hänt nu då? Har inte varit i tråden på en dag.
Adrian Bell
nyfiken bara.
låter kul, kanske en dag vågar jag mig på det.
Levi Morris
Den enda som pratat om att äta bajs här är du.
Michael Jackson
Skulle inte kalla mig discordtransa då jag bokstavligen har gjort bögiga saker medans discordbögar bara rollspelar om det på internet men är för fega för att göra något.
Noah Rodriguez
>åt röv
aldrig fattat vad som är så najs med det. Låter bara äckligt
Lincoln Sanchez
>Åt röv
William Ross
Hur är det med läsförståelsen user?
Daniel Cox
Låter rätt äckligt men kändes bra i min rumpa iaf.
Hade ju rengjort innan ändå
Leo Gray
>han har inte slickat fitta, ätit röv och sugit qk
oskulden..
James Butler
>han är 20
>han sitter på discord
>han lajvar som bipolär tjej
>han är en transa
>han brevar japanska teckningar
Angel Rodriguez
Hur mycket % tror ni AfS får i EU-valet?
Landon Rodriguez
0.5%
Landon King
Var snälla istället för att bråka helatiden.
Jonathan Foster
Har du kontakt med en psykolog nu så kan du nog få hjälp att få tag i en psyikater. Om psykologen redan utrett dig så är det till hjälp eftersom psykiatern då inte behöver göra några av grundmomenten.
På en höft skulle jag säga 100K eller mer i enkelt mätbara pengar (bankkonton, bostad, fordon) - glöm det. 10-100K värt att chansa. Mindre än 10K är nog grönt. Till socialtanten kan du nog babbla om dina psykiska problem för extra krokodiltårar. Vem vet, det kanske biter.
Kevin Myers
Häng dig patetiska äckel
Aaron Morris
>men kändes bra i min rumpa
hur? Tror bara det skulle kännas otäckt med nåns tunga där och jag själv skulle aldrig kunna göra det. hur ren hon en är kommer det var bajspartiklar där ju
Landon Ortiz
Eh bögar är generellt degenerate ändå, speciellt dom ''normala'' jag tyckte det var lite äckligt när jag hade ögonen vid bakögat så att säga men passade på att testa, var inte så farligt som man trodde. Tror det är mer vanligt som undergivelse grej dock, typ som i vanlig porr brukar tjejen ofta slicka rumpan på killen.
Jaxon Brown
breva välsignade bilder
Jeremiah James
med din logik kommer du aldrig kunna slicka fitta heller för jag kan garantera dig att där alltid finns pisspartiklar och diverse andra ofräscha bakterier.
väx upp
Jeremiah Williams
Har bara kontakt med en nu pga att jag är trans och står i kö för "riktig" behandling
hade en innan men hon sög, funderat på att skaffa en ny fristående eftersom jag inte träffar den nuvarande särskilt mycket, och ligger ju långt under 10k så
tack för hjälpen user, får se hur jag gör
Bentley Nelson
>bögmissfostret tror att porr på något vis reflekterar hur sex är för raka
Säger ju lite om hur störda bögar är. Perversa psykfall.
Levi Cruz
skaffa grindr och bli knullad
Jaxson Nelson
Bokstavligen vad för skillnad är det på äta röv på kille eller tjej?
Båda bajsar? Vet fan en tjej som råka skita på kuken när dom skulle ha anal.
Angel Martin
>vara discordtransa
>avatarböga bianca
vad är sjukast? tycker nog transa men juggen är rätt konstig också
Nathan Nguyen
har redan gjort det och nej pissdroppar försvinner, bajspartiklar stannar kvar.
Bara så jag känner i alla fall.
>var inte så farligt som man trodde. Tror det är mer vanligt som undergivelse grej dock
aja många verkar ju gilla det så jag ska väl inte döma ut det. men tror inte jag kommer låta någon slicka mig där bak.
Är nöjd med vanligt sex och avsugningar
Evan Stewart
Lyssna inte på första user, men annars är det så du gör typ, signa upp på grindr skriv med någon kille du tycker är söt och säg att du är ny och vill testa.
Prata bara om det helt enkelt, gör ingenting du inte vill.
Liam Wright
>pissdroppar försvinner, bajspartiklar stannar kva
du är dum i huvudet med andra ord
människokroppen är aldrig någonsin kliniskt ren och om du har bacillskräck till den här graden så borde du leva i celibat resten av ditt liv
Josiah Ortiz
Det är vidrigt oavsett. Skillnaden är att raka människor itne gör något med bajskanalen till skillnad från homofiler som går igång på bajs och AIDS.
Asher Williams
på riktigt anledningen till varför (passerande) transor är heta som fan, finns ingenting mer feminint än att ge upp allt som är bra med att vara man bara för att man "vill se ut som en tjej"
folk som inte tycker det är oironiskt homosexuella
Benjamin Foster
>raka människor itne gör något med bajskanalen
>samtidigt så är blixtbakbrevare besatta av analsex
hur tänkte du här?
Thomas Taylor
är inte snygg nog.
Parker Scott
Ajdå, går ändå bara du inte har hög standard, ta typ en snapchat filter bild bara
Landon Lee
>bögtransorna tror oironiskt att raka också har analsex och att det inte är ett jävla jagjag
hahaha nej du det är bara ni äckel som kör in era GRIDS-kukar i bajstarmen. Sjuka jävla äckel.
Hunter Allen
Fä dör
fränder dö
även själv skiljes du hädan
men ett vet jag
som aldrig dör
domen över död man.
Jace Nguyen
i.4cdn.org
>bacillskräck
när det gäller bajs har jag verkligen det
Zachary Nguyen
haha arg
lycka till med Bianca bror
Tyler Powell
skulle du vilja vara far till en av biancas aborterade?
Kayden James
>antyder att jag är en bajstransa
dds biancababben
Gavin Nguyen
>dkn ingen Jonna Jinton fv
Brody King
du blir livrädd för några enstaka mikroskopiska partiklar men inte om det är piss eller andra andra bakterier och skit som växer till sig i en fitta
ett könsorgan är aldrig sterilt, men några partiklar kommer inte göra ett skit
du är efterbliven
Noah Cox
mest vikten som är problemet.
Adam Lopez
Middag hos mormor ^-^
Michael Campbell
10/10
Carter Russell
Juste, första fittan jag var med lukta mycket värre än vad killens rövhål gjorde.
Tyler Sullivan
Men gå ner i vikt då fetto, eller ska du va en dom där medelålders fettona som raggar på 18 åringar på grindr
Parker Stewart
Har märkt att tjockisbögarna på malare är antingen självuttagande om sin fetma eller använder knäppchattfilter. Kanske funkar för dig också.
Angel Hill
jag vet inte user, hur mycket jag än duschar osv så tycker jag ändå rumpan luktar bajs.
Så är det inte med kuken och kiss
haha fy fan
Cooper Morgan
>medelålders fettona som raggar på 18 åringar på grindr
f1h1
Easton Martin
Håller med. Kan verkligen inte föreställa mig något sexigare än en gravt överviktig skallig transa som flampnallen, iklädd en batikhäxekjol och horsmink som gnyr medan han tömmer bajstarmen rätt över min kuk.
Carter Brown
steksnopp o spya?
Ethan Reed
>Nån jävla sv ho går ut i skogen och skriker
>omg titta på mig jag är så speciell och helsam :) haha älskar naturen :)
Jace Allen
vad ska jag spela för datorspel?
Jose Brown
Benjamin Wood
jag kommer inte ragga på någon, jag vågar inte ens göra ett grindr konto, lol.
Hunter Martin
Lyssna inte på vidrena i tråden, självklart är detta helt absurt äckligt, ett steg bort från att äta bajs
Nolan Jenkins
Inte lika hett i verkligheten som i dina animeringar, nolla. Tänk dig typ din farsa håller på att äckla sig med dig som 18 år.
Lincoln Lopez
>Tänk dig typ din farsa håller på att äckla sig med dig som 18 år.
f1h1
Jose Jones
>jag vid 15
>lyckas haffa brud i klassen som jag k i helgen
>hänger med mig hem efter gympan på tisdag
>händer lite grejer och ska nu slicka fittan
>börjar och märker äckligaste jävla lukten jämnförbart med en rutten lök
>håller på att spy så slutar och knullar istället
Måste ha vart min monstersats som var kvar i henne från helgen nu när jag tänker på det i efterhand
Charles Garcia
>en fullvuxen man sitter och tänker på hur mycket bajs bajspackare äter
Rannsaka dig själv mann1.
Adrian Gray
ALLT jag facking vill är att en kvinna med en enorm röv ska sitta på mitt ansikte EN gång i livet. Är det verkligen för mycket begärt?
Luis White
usch
Lincoln Martin
>medelålders fettona som raggar på 18 åringar på grindr
Michael Thompson
Spela insurgency sandstorm med mig
Justin Martinez
vet du vad passerande betyder böghora
Jason Reed
Typ samma här, skulle slicka fittan men fy fan vad det lukta så fingrade bara istället lite till
Leo Nelson
Jag har inte rätt till sex eller fv med tanke på att jag aldrig tagit hand om mig själv.
Easton Harris
Klart de ska ha fina viner. Erfarna och förädlade.
Ian Jenkins
>hans mormor tar inte bort skinnet på isterbanden
vgh
Wyatt King
Liam Brooks
Vill inte dissa dig user men vill inte lägga mitt judeguld på slerspelarFPS just nu. Roligt spel annars?
Isaiah Collins
Vad är det för äckliga vider ni knullar? Är det så svho är där nere? Min risfru luktar bokstavligt talat ingenting där nere
Connor Perry
>risfru
Begå ditt liv nbög
Elijah Gray
Hon var för att vara rättvis från något konstigt område
James Hill
D U M B O M
Andrew Wright
ja ja conny vi vet att du har gulafebern du kan sluta breva varje dag om din importerade thaihora nu
Daniel Jackson
spela magic arena
Carter Harris
han är upptagen med katte och kattes pv, de letar efter fler folk att knulla med i grindr
Brayden Anderson
Robert Jones
det här brevet är sekundärskam självt
Colton Richardson
Laca är ingen snusk som använder grindr..
Jackson Gray
Vad fan får ens en person att skaffa en thaihora som fru? Dom är också otrogna som fan
Jose Sullivan
kanske gör det för att döda lite tid
Henry Adams
den enda som är inbjuden är punktanon.
Liam Nguyen
Aa, kommer bli ännu roligare när dom lägger till workshop support
Aaron Brooks
Spelare res er upp
Wyatt Diaz
ja han är ju eran kameraman
Asher Fisher
he se
Nathan Powell
Katte! du måste leka snällt med punktanon! Han mår jätte dåligt för att du aldrig svara på hans brev!