/mämmi/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA -painos.

Attached: americanhis.jpg (443x332, 18K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1cybhoLU97S
youtube.com/watch?v=y4-AeVQ4Xzo
youtube.com/watch?v=6JHGRibUBqw
youtube.com/watch?v=VrZk3Me2eIg
youtu.be/Qh8QlfYLUO0
yle.fi/uutiset/3-10719725
twitter.com/NSFWRedditGif

oispa ikuinen talvi

oispa loli

mestariväittelijä oli sentään ennalta-arvaamaton. niin puskasta tuli vasta-argumentit, tosin harvemmin niissä hirveästi järkeä oli. mutta parempi se oli kuin nykyinen mämmin tarjonta. nyt se on tätä peruskauraa jossa jokaisen vastauksen periaatteessa tietää etukäteen. vois varmaan jonkun bingon tehdä niistä vaihtoehdoista, ja sitten langan lopussa katsoa tuleeko bingoa. hirveän tylsää puuhaa sellanen väittely.

oispa

Määritelkää mulle lakia varten vihapuhe niin ettei sitä ole jo jonkin muun lain alaisuudessa.

Attached: 013.jpg (855x1050, 158K)

THE WHITE MAN MARCHES ON

vocaroo.com/i/s1cybhoLU97S

Joka esittää toisesta, asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa solvataan, halvennetaan tai muulla tavalla tuotetaan mielipahaa toiselle ihmiselle tai ihmisryhmälle

on tuomittava vihapuheesta vankeuteen vähintään kahdeksi vuodeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

joku sanoo jotain mistä mä en tykkää

oho unohdin poistaa lopun tosta kun kopsailin kunnianloukkauksesta ja muokkailin

pimeyden ruhtinas

Attached: 1553029259353.jpg (771x1024, 424K)

Mikä tahansa sanonta, joka menee nykyistä vasemmistolaista ajatusmaailmaa vastaan

Vastataan nyt sitten kun noin ahkerasti jaksat pakottaa.

on sellanen fiilis etten oikeen tiedä millanen fiilis on

anna nyt nyymin postata kivoja elukoita.

shhhprp piernu suhistaa

Attached: 701f6b27.png (657x527, 203K)

nämä on hurjia hirvityksiä, ei kivoja elukoita

Attached: 1553888826039.png (520x698, 721K)

Tämä on kiva elukka

Attached: 2_4_M.webm (480x480, 1.66M)

söpö mutta tykkään enemmän lepakoista

tällaisista vegaani vamppyyreistä?

Attached: 1553875946932.webm (854x480, 2.57M)

onkohan realistista että mangan seksiorja pysyy terveenä pelkkiä vehjenesteitä imemällä
onko siinä työläästi poistettavassa tarpeeksi energiaa ja ravinteita?

yhtä hyvin kuin vegaaniruokavaliolla

no juuri tuollaisista hurjimuksista

nämä on saatanan isoja ja peloittavia

Attached: 1553187825972.jpg (720x540, 102K)

kuka tääl / yökävelee / ?

Yritätkö kertoa jotain, nyymi?

Lähteissä käytetään liian lyhyitä käyttöikiä aurinkopaneeleille ja liian matalia käyttöasteita tuulivoimalle. Nykyiset 12MW tuulivoimalat pyörivät useammin ja aurinkopaneelit ovat osoittautuneet pitkäikäiseksi. Päästöt ovat jo niin lähellä ydinvoimaa, että riskiä ei tarvitse ottaa.

Nautin myös teidän Suomen vihaajien peppukivusta, joten: RYSSÄT VITTUUN SUOMESTA

NYT ON KEKSIVIIKKO!

Attached: reimu 3.jpg (700x800, 181K)

joo, olen vamppyyri

>Päästöt ovat jo niin lähellä ydinvoimaa,
siis jo alunperin ja korjattuna alle

oispa

Attached: carneval-keksi.jpg (600x903, 326K)

Semmoinen ituhippi viherpiipertäjä siellä

lähde puuttu jokaselle väitteelle.

Ai että nautin teidän ryssien nöyryyttämisestä.

Kaivele itse niiden maksumuurien takaa, ryssä homo.

jaah, minä kun luulin että vihdoin päätit yrittää. mutta jatkoit vaan mutuilulla. ei sit mitään.

alkoipa kiveksiä puristamaan

Komee riita pojilla

Ompi hiljasta.

Attached: Rin snug.jpg (393x427, 20K)

Keskiviikon kivesmuhennos

[Kuvakaappaus elokuvasta Pekka ja Pätkä Neekereinä]
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

Onks tääl joku?

Ei ollut ennen kuin tulin laittamaan viestin.

Olin juuri kavereiden kanssa baarissa, kunnes tajusin että ne on kaikki ihan normoja.

Miksi pitää tulla ankea olo sen jälkeen kun on juonut?

nyt olen juu

Koko ajanha mie oon tääl.

Attached: Misha stare.png (276x347, 90K)

KUKA SIEL SHILOS ON?

youtube.com/watch?v=y4-AeVQ4Xzo
Aattelin vilkasta HimeHinan tuoreimman Tetris 99 videon nytte ko subit on siin. Kaljan ja Karjalanpiirakan kera.

Niin mitä?

Attached: Nadeshiko it's way too comfy.jpg (370x433, 43K)

youtube.com/watch?v=6JHGRibUBqw

vantaa

Älkää lyökö, mut ajattelin et ehkä voisin äänestää ps seurasvissa eduskunta vaaleissa.

*hakkaa nyymin*

Painoksen Sirkku

Attached: 12.jpg (2560x1812, 2.13M)

OOTKO SHILOS?

youtube.com/watch?v=VrZk3Me2eIg

Joo oon iha käänis vois koht men nukkuu.

Koko remmi koolla seksiorgioita varten.

Laitto naurattamaan Himen ääntäminen sanasta ''Caution'', kuulostaa ihan samalta foneettisesti kuin suomalaisten nuorten jotka just alkaa opetteleen englantia ekaa kertaa.
Kiva video, toivottavasti pelaavat uudelleen.

Attached: Takane comf.png (342x342, 165K)

Ymmärrätkö sä mitä noi puhuu

En, siks noissa tekstitykset on, kyl mun Japskun ymmärtäminen on ookoo tasolla jo mutta paras se silti viellä subeilla on kattella.

Attached: Yukari drunk with beer.jpg (500x600, 58K)

Jumalauta taas mitä jonnepaskaa tähänkin aikaan
Tuokaa turrispämmi takaisin

Itseäni vähän huvitti kun tajusin joskus vuosi sitten että tajuan enemmän japania kuin ruotsia.

Tämähän ei sinänsä tarkoita että tajuaisin japania yhtään, mutta sadat tunnit animea ovat opettaneet minulle enemmän japania kuin 6 vuotta pakkoruotsia ja A kirjoituksista vuonna 2010.

Ymmärrän perus moepaskahömppä dialogia mutta en ymmärrä sanaakaan kirjoitettua ruotsia jos siinä nyt ei satuta keskustelemaan vaikka makkaran ostosta snägäriltä.

Niin, aikalailla samassa paatissa olen siun kanssa tuon suhteen. Mutta toisaalta olen kyllä tiedostanut nykyisellään kuinka helvetin helppo kielikin Ruotsi on ja surkuttelen että piti koulussa olla niin tyhmä sen suhteen, sekun on melkeen lähes englantia, pienellä saralla saksaa maustettuna ja hiukan omaansa.
Mut jeps perus moehömppää menee ilman teksityksiä jos on pakko.

Attached: Rin and Nadeshiko bonfire night blanket comfy - kyunoproject.jpg (3600x3000, 2.74M)

Ruotsin ongelma on ennemmin se "miksi osata?". Kirjoitin enkusta M ja se oli se ainut syy miksi sain edes ruotsin läpi. Käytännössä kirjotin englantia vaihtaen vähän sanoja mitä muistin ja loput menikin sitten englanniksi ja muut olivat vielä paskempia.

En oikein tajua miksi edes kirjoitin sen ruotsin koska kirjoitin matikan ja sitä ei todellakaan ollut pakko kirjoittaa, mutta se kai oli joku vitsi kirjoittaa LMMMCA rivi jossa A oli ruotsi. En edes tiedä miksi muistelen tätä kun tapahtuma on vanhempi kuin keskiverto mämmipostaaja.

Finns are tribe of Estonians who went to Finland

Niin, motivaatio on kaiken kulmakivi, valtavasti enemmän olisin halunut venäjää oppia kuin ruotsia. Miksi osata ruotsia kun sen käyttötarve on todellakin luokkaa 1%. Toki haluan osata sitä nykysellään koska ois kivaa ja pärjäis jokasessa pohjoismaassa sitten sillä, vaikka toki englannilla pärjää.
En edes muista enään mitä kirjoitin tai mitä niistä tuli aikoinaan. Hyvin ainakin siulla mäni nuo.

Miks sa ei ole magamas?

Attached: Kanata fgsfds.png (338x286, 158K)

Koska ihastunut sinun, minun kaunis veli. Sinä merkitset minulle nii palju hehe

>1%

Aika optimistinen arvio. 27 vuotta olen tätä palloa tallannut ja ruotsia en ole puhunut ruotsinluokan ulkopuolella kertaakaan. Viime ruotsinreissulla käytin pelkkää englantia ja tulin ymmärretyksi aina ja joka paikassa.

Aitäh komplimenttest aga ma ei ole gei, muidu võin hea vend sulle olla ja juua viin või kaks.

Kerran tuli käytyä Loviisassa ja oli puoti johon meni jossa kukaan ei puhunut suomea, oli pien kulttuurishokki näin omassa maassa. Noin muuten ois kiva internetin maailmassa osata ruotsia, jonka puolesta norja ja tanska kävisi. Välillä kuitenki tulee vastaan mule sisältöä joka on näillä kielillä.
Tosiaan kun Närconissa kävin muutamia vuosia takaperin niin englannilla sujui täydellisesti mutta silti.

Ite oon kaksikielisestä kunnasta ja päiväkoti-iässä opin kielen. Lapsena toi kieli on niin helppoa oppia

>Lapsena toi kieli on niin helppoa oppia

Juuh eli jooh:
youtu.be/Qh8QlfYLUO0

Pitäis hakea kouluun. Tuplat päättää

Attached: 1554066657421.jpg (596x443, 117K)

yle.fi/uutiset/3-10719725
>Vantaalla puukotus bussipysäkillä, uhri on edelleen sairaalassa
vantaa...

Alaikä

Joku vakoilusatellitti lähetti aivoihini juuri sanan "ångstrykjärn". Piti ihan googlettaa, jotta sanan merkitys selvisi itsellenikin.
Yleensä joku tuollainen outo/vieraskielinen sana tulee sivusilmällä luettua, ja sitten parin minuutin/tunnin/päivän päästä se pulpahtaa pintaan alitajunnasta kun ei sille löytynytkään ihan selvää paikkaa sanavarastosta. Nyt en kyllä osaa yhdistää mihinkään lähiaikoina lukemaani tuota. En ole lähiaikoina ruotsinkielistä tekstiä tietoisesti lukenut, ja muutenkin tuon tason sanastoa tarvinnut viimeksi jokus kymmenen vuotta sitten.

Attached: 2dd.jpg (300x300, 15K)

nauti viimeisestä vuodesta ennenkun 2000-luvun zoomerit vie kaikki opiskelupaikat yo-papereillaan

ootko miettiny että tollasten kulutustavaroiden nimet on paketeissa aina suomeksi ja ruotsiksi joten oot siks nähnyt ton sanan jossain kaupassa esim etkä vain muista tota

Uusi päivä.

Attached: 1533083512844.jpg (269x187, 17K)

Huomenija, tänäänkin on kaunis päivä

Attached: 1522779259684.jpg (640x480, 20K)

avauduin mutsille kännissä ja nyt morkkistaa vitusti. kännihuuruissa se jotenkin tuntu hyvältä idealta.

Jokapäiväinen kuvapostaus testi osa 47.

Ei toimi, jatkakaa.

joo sori se olin mä

Toimiipas.

Attached: 1524315157796.jpg (605x607, 44K)

Uusi päivä
( •̀ .̫ •́ )

käykää äänestämässä

Attached: daisy.jpg (840x630, 113K)

Onko olemassa mitään isojen animetissien puoluetta? Jos ei, niin miksei?

seitsemän tähden liike

En tiedä jaksanko.

Attached: 1541416224503.jpg (689x458, 55K)

onko se pelkästään tänään vai vielä huomennakin

viikon ajan

jooh lipastolla oli piste nii käyn joku päivä tässä sitten

Tein vaalikoneen ja tuli junes lokka

Vaalipäivänä vasta

onks viljoo näkyny?

Nehän oli jo sillä wikipedia sivulla, minkä linkkasit. Mikä on ettei nyt kelpaa? Kuvakaappasit sen yhden ainoan, missä pv oli nippa nappa ryssävoiman päällä. Muissa uusiutuvat olikin sitten edellä.

Lisäksi CSP:n ja PV:n CO2-päästöihin oli laskettu myös telineiden ja laitoksen rakennuspästöt, jotka kuitenkin voidaan helposti käyttää uudelleen, jos paneeleja tai peilejä tarvitsee uusia myöhemmin.

Isänmaalliset ihmiset karttaa teitä persuja juuri sen vuoksi, että teidän pitää aina puolustaa ryssän etua ja kutsutte muita ryssärealistikseiksi ihan kiimassa. Kumma juttu, että haluatte aina puolustaa ryssää suomalaisia vastaan ilman mitään syytä.

>valtavasti enemmän olisin halunut venäjää oppia
tapa ittes ryssä

täysin hyödytön kieli

>Maapallon tarvitsee hiiltä,se estää liiallisen auringon valon ja estää meteoriittien , tulon maahan ,hiili hidastaa meteoriittien törmäyksien maahan.

No johan o aikamoinen äijä onnistuttu löytämään.
www.vaalikone.fi/eduskunta2019/ehdokkaat/3924

en äänestä

Terveyskeskuksen lääkäri- ja hoitajakäyntien tulisi olla asiakkaalle maksuttomia.

Mitäs turbonormo?