NEET-upplagan
Sverigetråden
youtube.com
Någon annan här som såg denna på spanskan på gymnasiet?
neet men ska lägga mig alldeles strax. Ska bara dra en snabbis först
KLIMATET
>spanskan
öh vi riktiga intellektuella hade tyska
hade hellre valt tyska favä
hade nog haft mer användning för det
>de dödar en transa
lmao
Vi riktiga intellektuella läste såväl franska som tyska, men garanterat inte spanska i alla fall.
Fy fan vad det är gott med sushi.
Jag! :3
The face of climate change: en afrikan, öknen (kod för afrika), det industriella samhället, en indier.
Högst rödpillrat.
Lockar verkligen inte om jag ska vara ärlig, även om jag inte smakat. Men kan frossa som en gris på friterad kyckling och nudlar. Bodde inte en japanska som var mästare i kendo i Sverige förresten?
Ta på dig byxor.
Kan du inte bara dds? Du tillför verkligen inget av värde till mänskligheten.
Men det är bekvämt att gå byxlös!
breva aldrig (mig) någonsin igen
>äcklen har krälat ut ur sina hålor för att bögpedofilrollspela i tråden igen
Får ni "pappainstinkter" ibland? Får ni till exempel en känsla av att behöva skydda ett litet barn när ni ser det? Tror jag börjar komma upp i åldern där jag biologiskt är menat att bli en far
Eftersom du är ny här och uppenbarligen ett fullkomligt jävla misslyckande till människa så ska jag förklara så snällt för dig att till och med du ska kunna fatta
1) Det här är ingen bögsida, det här är Jow Forums och den här tråden är inte till för att du ska prata om vidrig bögskit, det kan du göra på andra platser
2) Ingen här gillar dig, du kanske tror att du är populär för att mongobögen sitter och kryper runt dina ben som en hund men han gör det med allt och alla som ger minsta antydelse att de är en bög, han är en desperat pedofil utan liv
3) Om du stannar kvar kommer du bli doxxad och antagligen heemad, precis som Divi, Flampan, Natsuki, Smålandsanon och alla andra äckel som kom innan dig
detta är priset vi betalar för att baserade proxydampus försvann
>sno min reaktionsbild
asg de dödar faktiskt en transa
kanske ska se den här någon kväll
Att använda disneyprinsessor som reaktionsbild är större pedofilvarning än anime.
Faktum.
>t. brevar disneyskräp
detta är inte helt inkorrekt
>dkn har inte duschat den senaste tiden
>dkn har bara masserat pungen med kokosolja, mandelolja och nyponfröolja
>dkn drar fingrarna igenom pungen och känner på doften
Mmm perfekt, nu fattas det en slyna som sniffar och smaskar på.
>lilla my tittar förbi första april och försvinner igen
spelar hon ett spratt på oss?
>inte ett enda bögbrev
>kallar det för bögbrev
Bögar på hjärnan? Du är fri att rakbreva.
det var bara ett aprilskämt haha jag snodde hennes snubbelkod
Duktig slyna berätta vad du skulle ha gjort om jag satt och väntade på dig med bara kallingarna på.
>trådens absoluta tillstånd
>Men kan frossa som en gris på friterad kyckling och nudlar
jvdk, gå på buffe någon gång i månaden sitta där och äta som fan och ruinera restaurangen j/n?
Varför låtsas alla om som att Greta inte är 16 år gammal? Vilken 16-åring som helst skulle kunna skippa skolan och sitta med en skylt. Nästan alla 16-åringar skulle kunna gå upp på en scen och skita ur sig några buzzwords om "buhuu klimatförändring och växthusgaser muh elaka miljöförstörare". Är det bara för att hon ser ut att vara 10 år gammal som hon har fått så mycket medieuppmärksamhet?
Satt mig på knä, borrat in mitt ansikte i bulan på dina kallingar, och andats in djupt medan jag pussade på bulan :3
Inte nog med att man är totalt misslyckad själv men sen ska man behöva utstå allt sötbrevande på enda platsen man har lite social kontakt. Det blir aldrig bättre så varför inte bara begå sig
>inte ett enda bögbrev
hehe mm
hä di bö jä
Tror jag hittade Chad arketypen
>högutbildad
>högstatus yrke
>attraktiv
>välklädd
youtube.com
Ingen frågade.
Duktig slyna, fortsätt
>ungdomar som säger "bruh" och "yeet"
Har blivit för gammal för att vara "cool" nu, officiellt. Jag är en töntig gubbe som inte är med i spelet längre.
Bokstavligen planerad prgrej som var vad journalisterna ville se så tog det fart
Skit på er och dö, era sjuka missfoster!
såg hans juridiska analys av Den mörke riddaren innan, den var bra favä
>högutbildad
>högstatus yrke
Har inget med att vara chad att göra
Varför måste alltid psykfallstransorna dampa sönder tråden?
snuskhummer
Dem känner till riskerna med att bedriva buffé i sverige, J.
Livet är för kort ändå
aa såg den med, riktigt roligt att Batman skulle få högre straff än Jokern
Gillar denna kanal, kul att jag nyss upptäckte den
det är väl en del av det?
Micke Matte-user....
Tack campubrevare, jag ska ta del av din visdom
Var finns spamdampusarna när man behöver dem?
När dina feromoner berusat min hjärna med eufori så skulle jag inte kunna kontrollera mig längre!
Jag skulle desperat rycka ner kallingarna, och omedelbums börja att smaka och smutta och slicka på allt gott som gömde sig där!
Det är bra att vara snuskig :3
de har själva sagt att de tycker om hur arga resten av tråden blir på dem
de tänder på att vara hatade
>det är väl en del av det?
Nej
slå mig hårdare pappa~
tiktonanon...
>omedelbums börja att smaka och smutta och slicka på allt gott som gömde sig där!
Blir hård nu, fortsätt
Bara att filtrera bilderna de använder. 90% av alla deras äckelbrev försvinner om man hugger bilder som
kebab till lunch imorgon?
>Här har du dina "ekonomi säten" user, ha en trevlig flygresa
Borde vi elda upp och döda de rika? (skämt)
alltså jag tyckte exakt samma sak, åt sushi först när jag var 19 och hade flyttat till Uppsala för att mina kursare tvingade mig dit efter en tenta. Innan dess hade jag vägrat att prova för det kändes bara som en väldigt konstig grej att äta.
Gå på något bättre ställe och prova någon gång, user, kan inte lova något men jag tror verkligen du kommer gilla det.
men inte fan kan en Chad vara knegarConny? Jag menar visst när han är tonåring och runt 20 men inte senare i livet
vad fan jag vill förbjuda flygplan nu?
Jag är med Greta och AOC
>men inte fan kan en Chad vara knegarConny?
Visst kan han vara det, det är inget problem
ja, det är bara för att hon ser 10 år gammal. bevis: min sprängarmorsa som röstar på folkpartiet ringde mig igår och sa "alltså, jag har tänkt på det här och Greta Thunberg skulle ju aldrig bli en grej om hon såg ut som en vanlig sminkad 16-åring som klädde sig utmanande".
Önskar att föräldrarna aldrig skilde sig och att man inte växte upp till att bli ett sånt jävla stort misslyckande.
Fortsätta? Hur kan du inte har sprutat min mun full med tjock säd efter allt mitt sugande och slickande? :3
Kan vi inte bara lägga oss på bårar som flygvärdinnorna skjuter in i hyllor så vi iaf får ligga ner istället?
>Hur kan du inte har sprutat min mun full med tjock säd efter allt mitt sugande och slickande? :3
Jag har bra stamina och min kuk vill ha lång och skön njutning.
Jobba på, mjölka mig.
Vem fan tyckte att detta var en bra idé?
kapitalister
Godnatt tråden~
Har faktiskt något minne av en kvinna som blev avvisad ifrån en buffe för att hon bara tog dyra saker eller iaf inte ris pga någon diet
samma.
kommer ihåg efter de skilde sig så knullade mamma runt mycket. Fattade inte det först nyligen då jag tänkte tillbaka på den tiden, hur hon var ute på krogen varje helg, hur hon hade "killkompisar" över, 2st regelbundna, och vissa man bara såg en gång, ett par gånger åt de till och med frukost hos oss på lördagmorgonen.
Fyfan, jag är incel, min mamma slampa loss hårt efter 35+ och kommer aldrig förstå mitt lidande, för för henne är sex helt meningslöst, något hon haft tillgängligt hela livet. Har lust att berätta för henne hur dåligt jag mår, hur jag aldrig varit intim med en annan människa, älskar henne men vill att hon ska veta och må skit över det.
Stämmer det som du brevade häromtråden att Västerås är instabil? Eller var det nån som larpade?
f1h1 slynmorsa
Berätta mer, tog skillsmässan hårt?
varför bär inte greta horan bh?
Nattinatt
stalkeranon...
Feminism™
Bli inte alltför kaxig, jag har sugtekniker med explosiv potential :3
Krypiganon...
Beror på vart ens moraliska gräns går samt hur ägarna ser på saken.
Det är ju en grej att fylla tre tallrikar med ris och friterad kyckling och en annan att bara plocka räkor i en timma.
Varför röker inte svennar på?
>jag har sugtekniker med explosiv potential :3
Bevisa det, jag är hård som fan och laddad med sperma.
Töm mig.
>dkn berättade för en tjej jag kände i högstadiet att jag tyckte armhålor var f1h1
>hon kallade mig äcklig och sen dess hade hon aldrig på sig linnen på gympan igen...
>Hon tyckte jag var äcklig genom hela gymnasiet
Varför skulle hon bära bh med sina ickeexisterande bröst medans det finns svullon i tråden med tre gånger så stora bröst som går utan?
för röka på är blatteaktivitet
Nej, brydde mig inte för jag var en p12a då och trodde att det skullle bli mer julklappar, födelsedagspresenter osv. Inte först förrän nu det har visat sig ha en inverkan på mitt patetiska liv.
Hade haft det mer stabilt ekonomiskt, hade haft bättre psykisk hälsa, hade minskat risken för att bli en hopplös hiki NEET som jag är nu. Tror det var från den punkten mitt liv började långsamt gå åt helvete. Vet fortfarande inte anledningen till att de skildes.
hon är inte ens slynig eller sv ho aktig heller, hon är en söt kort liten jävla dam, kan inte fatta att min mamma är den typen som knulla runt med massa jävla män.
Mår illa av det. Undrar hur många hon knullade? Säkert en jävla massa. Har hon ens skuldkänslor över att hon tog hem män? hennes son är kysslös oskuld och 25, och vad betyder det för henne? bryr hon sig ens? vill att hon ska veta hur hemskt detta är och hur jävla vidrigt orättvist det är att hon fått knulla runt och gjorde det med mig i hemmet.
palla bryta regler
Tycker inte marijuana gör så mycket
Föredrar psykedeliska droger eller alkohol
Låter som om hon var den som var cp favä. Hade tagit det som en komplimang om jag var henne.