Nok en smygfilmer på UiT-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
itromso.no
itromso.no
dagbladet.no
youtube.com
old.reddit.com
telegraph.co.uk
youtu.be
youtube.com
twitter.com
jaja sånn kan det gå
hvorfor er uit en megmeg?
fordi trådens störste autister studerer der.
det er plassen du kommer inn på om du er for dum til å komme inn noe annet sted.
Mårn!
Samekvota er jo attraktiv for oss samer
Er UiT egentlig så ille da? Hadde inntrykk av at det var det beste universitetet i Norge etter NTNU/UiO/UiB.
tips for å forstå/snakke dansk??
IKKE prov dere på slappe megmegs
>Samekvota
er dette norges svar på "affirmative action"
UiT studenter er mer late enn andre studenter. Der hvor andre studenter tilbringer mye tid på å lese, velger heller UiT studenten å leve livet
Veit ikkje, eg hev aldri hatt noko vanskar med å skjyna dansk mål.
Orsak, var meint til
Det her er vel egentlig hat mot transer?
ja, men ingen liker transer
illustrerte bare hvor koko menn med psykiske lidelser er. er samme greia med transer, de kan ta så mange operasjoner som de vil, men de vil aldri bli kvinner
Fikk melding fra Samskipnaden i dag, Kraft er stengt fordi det er for mye sno på taket.
Hva faen skal jeg gjore nå?
Hva skjer på dette bildet?
Eg må drite
Fire ungdommer i alderen 14 til 16 år fra Rena etterforskes for blant annet vold mot en kvinne i 80-årene. Politiet ber folk ikke å dele en video av hendelsen.
Så det er dette som er Hedmark?
...
sosiooknomiske skellforser
Er dette på UiT?
det var ungdommer fra en barnevernsinstitusjon.
aner ikke om de var berikere eller ikke. men de er nå under politibeskyttelse fordi lokale folk skal ta dem.
rena er et höl uten like og lokalbefolkningen er klin gæærne.
i fölge han som la ut bildet originalt for en stund tilbake, er det det.
>politiet er kjent med folgende straffbare forhold:
>Vold mot en kvinne på over 80 år.
>Ran av en yngre gutt.
>Trusler med kniv.
>Flere tilfeller av skadeverk ved at dekk på biler er skåret opp, ruter på biler er knust i tillegg til knust vindu på en av stedets puber.
>Bæring av kniv på offentlig sted.
>Andre ordensforstyrrelser.
>Forsok på ildsettelse.
huff, ville jo vært synd om noen av de lokale folka fikk tak i disse gutta og ga dem en skikkelig omgang juling. huff så fælt, klarer nesten ikke å tenke på det.
>Bæring av kniv på offentlig sted
Samer har lov til dette når det er som en del av tradisjonell bekledning.
må levere leseliste gutta.... men jeg er lat....
Basert å se at lokal befolkningen skal ta disse jævlene
men når en neger voldtar og dreper står de og jubler og onsker mangfoldet velkommen
Bare å google seg frem til artikler som ser relevant ut. Gjorde dette på både prosjekt på vgs, bacheloroppgave og masteroppgave
>Jeg synes borgervernsprinsippet, som fort dukker opp i slike saker, er veldig problematisk. Det er viktig å huske på at man ikke kjenner hele konteksten. Selv om handlingen som vises på videoen er forkastelig, kan det være forhold vi ikke kjenner til som er med på å nyansere bildet, sier Hans Marius Tessem, seniorrådgiver i Slettmeg.no, til Dagbladet
HVA I HELVETE HAR SLETTMEG.NO MED DENNE SAKEN Å GJORE? JBS
Er det en slags onsket sensur man kan skimte?
er ikke akkurat en gjeng med smarte folk da
Det er fordi avisene ikke nevner voldtekten. Kun Resett og Dokument som skriver om slikt
Demokrati mine damer og herrer.
Fyren har både jentevenn og unger
>Gamal står selv på tredjeplass på SVs lokalvalgliste i Oslo, men avviser at han hadde politiske motiver for å be Johansen om å fjerne seg.
> Nei, dette var ryggmargsrefleksen som slo inn. Når du ser en ekstrem person, jeg vil si at han er nazist, og han står på skolen og lurer mine elever, det er farlig og urovekkende.
>Lysglimt fjernet seg uten protester.
>Han var imotekommende. Det er i seg selv skummelt. Han er jo ikke en typisk nazist som marsjerer i gatene. Men når han skriver på Facebook om nasjonalisme med et smil, så tenker jeg at det er helt sjukt. At du kan stå for antidemokratiske verdier med et smil. Det er mulig at han ser på seg selv som en fyr med humor, men det han står for er så langt fra humor som det går an å komme, sier Gamal.
Ja det kan du virkelig si
Er det egentlig et fjell som er på logoen til alliansen
>klarer ikke å få meg jobb
Hvem politisk parti skal jeg melde meg inn i?
Nasjonal samling
Norsk presse blir bare mer og mer absurd. Helt klart at det her var en "journalist" som var på fornavn med denne Tessem og som i sin begrensede forståelse av noe som helst ringte en annen tosk med subsidiert stilling for en uttalelse på noe vedkommende ikke hadde noe grunnlag eller kompetanse for å uttale seg om.
baserte negre som aldri klarer å planlegge voldshandlingene sine, og spontant bare raser fra seg som en unge og blir arrestert med en gang
tar opp muntlig eksamen i norsk og jeg har egentlig ikke gjort noe som helst. skal ha den den 5. Mai og må lese en bok og skrive en sånn dærre presentasjon for det
tror det skal gå jeg
Dette er som privatist? Kanskje jeg skal ta opp norsk fåvæ...
han her fyren har uironisk drept sin egen biologiske linje...
ikke noe å uroe deg for, muntlig privatisteksamen er noe av det letteste som finnes
har vært på rena noen ganger. de lokale er som sagt helt gæærne.
de må konkurrere mot gutta på rena leir om damene så de er jo helt ville etter å slåss.
er i isåfall folk fra höyskolen som gjör det
Rena er basert.
>neger som stemmer SV jager bort baserte lysglimt
>blir hyllet som en helt
Ikke han, men trodde det var slik at det er nokså enkelt å få karakter 5, men at karakter 6 kan være betraktelig mye verre og potensielt avhengig av hvor veltalende man er.
også ringer journalisten rune berglund steen og en "journalist" fra slettmeg som har to gulingunger og gulingdame
tja, 5 er lett som faen. skal du ha 6 må du bare sorge for å ha all dritten din på plass ved hvert sporsmål.
men dette varierer totalt for hvilken sensor du har, noen er snille som faen og andre er strenge som faen. opplevd begge deler
>DO VISER JENTE SÅM TARR AV SÆJ HIJAB FITTENORDMANN DET ER FAKTISS FRI VILJE Å HA PÅ HIJAB JEG SKAL SPRENGE DEG
spor for en venn men... er muslimer sånn seriost tilbakestående?
Er det forresten vanlig at eksamen i norsk tar den formen der? Noe likt særemne? Jeg trodde det var slik at man trakk et vilkårlig tema og holdt et innlegg, med 20 minutter til forberedning.
Får vell ta meg En aldri så liten tur ned til subutexklinikken jeg da
for ikke å snakke om taperrino fansen eller hva han nå heter han innvandreren som lager youtube videoer
>DO VISE MIE LANDSEM VI SKA DREPE DEG TELIE DO IKKE VITE HON DDS OG ANMLEDE
Jobb i forsvaret, J/N/K ?
1400 år med innavl gjör sånt med deg
å være ansatt i staten er jo det beste som er.
så: ja!
>muslimer sånn seriost tilbakestående?
nå er ikke arabere representert her, men jeg tror man kan skimte et mönster.
Faktisk helt sant, se bare på hvordan hedmarkinger er
>"det er valgfritt å være muslim"
>"men hvis du skildrer et fiktivt menneske som velger å ikke folge islam til punkt å prikke kommer vi til å drepe deg"
jaha ja...
Har du sett hvor sinna taperrino-fansen er da
youtube.com
De slutter jo ikke å snakke om at Mia Landsem er i den videoen og det er helt forferdelig og de skal drepe
old.reddit.com
hvem av dere brevet denne hos r/norge?
med hetlenke fra kanalen til og med.
ja, fikk med meg det.
var noen som brevet telia reklamen fra youtube for noen dager siden. 99% av kommentarene der var tappeliofolk som kommenterte.
ikke så lenge etter det begynte muslimene å ta av også, men av andre grunner.
Det eneste som mangler nå er at noen motstandsfolk kommer ut og er forarget over reklamen fordi nisselue var et viktig symbol mot nazisme.
stemmer det. men hedmarkinger har lang vei å gå/mange kusiner å knulle för de når opp til pakkisene
telegraph.co.uk
no time to explain
we need communism
Sånn har det blitt
youtu.be
>kronisk norsk blendahvit etnisk norsk nordmann ved navn sindre som slår
sjakk matt, nazister!
Noen som har videoen?
Det er riktig, disse må tas.
Få heller inn mer berikere og varme hender, da skal vi juble om mangfold og glede.
S I N D R E
Får håpe lokalbefolkningen får tak i han, jævla pöbler burde lynsjes ut av bygda.
digger at reaksjonen er 1000x verre fra den allmenne befolkningen fordi det var "en av oss" som gjorde det.
jaja, det gir vel egentlig mening.
Han burde får 21 år i fengsel.
Mens lille aylan som drepte sine to venner bor få et år på tvungen behandling og gratis bolig resten av livet.
>"en av oss"
Sånt må bli slått hardt ned på, vi må vise at vi er bedre enn innvandrerne.
Man vinner ikke argumenter mot kokovenstre om de alltid kan vise til norske idioter som er like ille som Ali Nordmann.
Om du ikke får lyst til å slå inn trynet til Sindre med balltre etter å ha sett den filmen så er det noe galt med deg.
jaja, det er bare irriterende at det er umulig å oppdrive samme raseriet hos folket når verre ting begås daglig av niggerpakk.
men men, tror de kaller det "bigotry of small differences" eller noe i engelske språk, man hater alltid de som er mest lik seg selv. de fremmede blir liksom for fjerne å konseptualisere, eller noe.
PLOT TVIST:
Den 85 år gamle dama som blir slått ned er egentlig en gammel nazist som skrev slemme ting på nettet om innvandrere.
Sindre er en helt fra Tjen Folket som oppsökte henne og ga henne et nevesmörbröd i nazikjeften hennes.
Man kan jo tenke seg at mye av grunnen er at innvandrervold stort sett utoves mot andre innvandrere, samt at de tilfellene som har rammet etniske nordmenn har vært unge menn, ikke akkurat den gruppen som vekker mest sympati.
Du hadde jo hun som ble knivstukket i ryggen på en Kiwi-butikk i Oslo, av en tsjetsjensk muslim som nettopp hadde kommet til Norge.
Fremdeles ingen sympati, fordi han var "psykotisk i gjerningsoyeblikket" og ville drepe kristne.
Det er sant
Jeg er her bare fordi jeg ikke ville gå inn i 20-årene mens jeg fremdeles bodde hos mor og far, en grad fra UiT er verdt mindre enn en tom dorull
Valter uttat a senga
Mårn
Det er sant, men jeg aner en viss tendens til at unge kvinner ikke har fullt så hoy markedsverdi lenger de heller (mulig konsekvens av likestilling?), det moderne menneskets harde hjerte later kun til å mykne når det kommer til barn eller andre grupper man oppfatter som forsvarslose.
Mekker fiber til tråden! Vemm skal ha?!?
>drakk to bokser monster hvit til frokost
>er på min sjette kaffekopp nå
fy faen... tror jeg nesten må gi meg, begynner å bli ör i hodet.
Var helt uironisk en fyr på rnorge som ikke hadde fått med seg det at innvandrere oftere blir idomt psykiatrisk behandling for voldshandlinger enn nordmenn. Skulle ha kilder og alt mulig.
jeg!
>man hater alltid de som er mest lik seg selv
det er vel fordi de er en trussel mot gruppen siden de har brutt tilliten og forrædere blir alltid staffert hardest.
Slurke alkohol eller knaske smertestillende?
du veier for mye
Nei vi trenger ingen lover for å kunne bære våpen til beskyttelse.
Politiet er alltid rask nok til å beskytte deg fra hva som helst!
Hun gamle dama glemte vell bare å ringe politiet
kvifor ikkje begge?
det er kun i norsk det er slik, i alle andre fag så er det som du sier med forberdelse på 30 min
Sant.... Dfn 184 höy og 87 kg tung.....