/skandi/ & Co - Flaggupplagan

>plattyskan våldtog vårt språk efter 1200-talet
>nu bjuder vi in nidingsmannen bakom det hela
Nej tack.

There aren't many things that are common between Americans and Scandinavians, but I guess it's safe to say that our hate towards Finns is one.

vocaroo.com/i/s0xyLLeHxou3

How would you?

>reconsider your news sources
If I do that, will you reconsider your immigration policies?
What did I do? I just wanted to post music, I didn't expect people to have a sperg attack over it.
The fuck you on about? You have areas that he cops can't properly control during a situtation, areas cops avoid unless it's absolutely necessary to go there, areas authorities in here and in there tell you not to go "since you may or may not run into some trouble by disturbing the peace" AKA cause a nigger chimp out. And the number of these places has grown by a large margin since the 90's. And especially after the last migrant crisis of 2015.

Attached: Speden röökit.gif (327x251, 603K)

frisiska är (((relativt))) enkelt att förstå, men jag har en bakgrund i tyska så det hjälper nog en hel del

T. Ö-finne

Bor du verkligen på Färöarna eller använder du bara en lyxig VPN? Känns bara som på grund av den lilla folk mängden så borde man se färre av er än man gör.

Finns väl ingenting att göra där förutom att bajsbreva

t. finnshit in disguise

(Du)
Jag vet precis vart informationen du hänvisar till och vad det var för en sorts intervju, och att jag tänker bara säga är att till och med kameramannen som filmade den öppet sa att han som gjorde intervjun och sättet den klipptes ihop var oetisk journalism vars enda mål var att måla upp en bild som inte stämde.

Ja, jag lever på färöarna.