lekker neuken -editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
google.com
twitter.com
HUTS A NIFFAUW
Kielhaal de monarchisten. Lang leve de republiek!
'vo
GVD WERKMEISJE
rustig geld verdienen, turken kwaad maken, koffie drinken
het leven is best goed
djz leo, kanker autist.
en laat haar met rust.
>hij wilt een van de weinige overgebleven tradities vernietigen
Vraag is hoe ik snap dat je een linkse globalist bent.
>ja er leven nog steeds directe nazaten van de vader des vaderlands
>nee ze hebben geen symbolische functie
dit is wat republiekijnen willen
ze kunnen dat geld beter gebruiken om asielcentra op te richten.
>MUH TRADITIES
>huidige Oranjes zijn een stel oplichters die niet eens verwant zijn aan WvO
Blijf die nepperds maar toejuichen
Monarchisme is globalisme. Al die koningklijke families zijn aan elkaar gelinkt.
Ik ben voor de natiestaat, maar tegen de monarchie.
Ze hebben misschien een procent bloed van de vader des vaderlands in hun lichaam. Maar geboren worden maakt je niet gelijk aan je voorganger, dan is de grootste onzin waar we in geloven. Afschaffen.
IK GA HAAR PIJN DOEN ZOALS ZE MIJ PIJN DOET
waar zijn haar borsten?
Dat kan ook met andere dingen
>Muh tradities
Voetbinden was ook een traditie in China. Moeten ze het weer invoeren?
waar werk je?
404
Het gaat erom dat de oranjes het koninklijk huis van nederland zijn.
Buiten dat zijn tradities belangrijk, het zijn tradities en een samenhangend cultuur dat een volk en land bij elkaar houdt.
Ze zijn symbolische vorsten van een land, dat alleen is een nationalistisch concept. Want het laat zien dat er een verenigd land en volk is om over te heersen.
Jullie tattas moeten even jullie prioriteiten op orde krijgen.
>Maar geboren worden maakt je niet gelijk aan je voorganger
Het is ook niet echt een bestuurlijke functie.
De koning heeft praktisch geen macht meer, wat is je probleem?
Maakt me geen kanker uit wat de chinezen doen want ik leef niet in china en ik ben ook geen chinees. Maar als je je tradities zo makkelijk weg gooit zoals heel veel blanke nederlanders doen kom je er heel snel achter dat je niks meer gemeen hebt met de mensen om je heen.
Pedo djz
Tradities zijn alleen belangrijk als ze waarde hebben. Het koningklijk is huis is er alleen om er mooi uit te zien, en er is grote kansen dat er mensen komen die compleet ongeschikt zijn voor die positie (Hendrik, Bernard en Bernard jr). Niet elke traditie is belangrijk vanwege het feit dat het een traditie is. En nee, monarchisme is niet iets nationalistisch. Je kunt in principe een Globalistische samenleving hebben met vorsten, het heeft niks met nationalisme te maken. Alle andere landen doen het prima zonder een monarchie. Frankrijk, een land dat waarschijnlijk de grootste nationale trots heeft van de hele westerse wereld, is een republiek.
Dat we het koningshuis aanbidden. Dat je raar wordt aangekeken als je weigert te buigen voor een vorst. Het is 100% een principe kwestie. Dat jij graag een onderdaan bent, is niet mijn probleem.
ze zijn allemaal dikke varkens, hoe kan je nou daarop geilen? en zijn ze niet nog steeds minderjarig?
t.pedo
djz
>Dat je raar wordt aangekeken als je weigert respect te tonen tegen het staatshoofd.
Is dat niet in elk land het geval? (Behalve amerika, maar dat is geen land)
Werkschatje was moe :(
Jammer, kon ik maar met haar samen slapen
ga gwn bij minerva dan kun je haar krijgen over een paar jaar
IT afdeling
Maar ze hebben waarde, ze brengen toeristen binnen, gaan op diplomatieke missies en ze brengen mensen samen op koningsdag. Je zou zeker een globalistische monarchie hebben maar dit is niet het geval want Willempie is koning der Nederlanden. Hij spreekt Nederlands en is een Nederlander.
Buiten dat hebben ze een symbolische functie.
Als ze nog niet volwassen is dan wel ja.
>Maar ze hebben waarde, ze brengen toeristen binnen, gaan op diplomatieke missies
[bron?}
>en ze brengen mensen samen op koningsdag
De Fransen komen ook bijeen op 14 juli, evenals de Amerikanen op 4 juli. Non-argument dus.
Werkmeisje dit is je laatste kans :(
is klepel een pedo?
Door haar te negeren?
Hier de echte leo, niet luisteren naar die nepperd, ihvjva werkschatje
Busmeisje is mijn vd. Je moet haar met rust laten, enge stalker.
Ik be de echte leo (bewijs)
>Ze brengen toeristen binnen
Is dat zo? Heb nog nooit een toerist ontmoet die naar Nederland gaat voor het koningshuis...
>Gaan op diplomatieke missies
Kan ook een gekozen staatshoofd doen.
>Brengen mensen samen op koningsdag
De feestdag brengt mensen samen, niet de koningklijke familie. Je kunt het ook republieksdag noemen en alsnog feest vieren in Oranje kledij.
>Je zou zeker een globalistische monarchie hebben, maar dit is niet het geval want Willempie is koning der Nederlanden.
Dat is heel mooi, maar ik heb liever uit een republiek.
>Ze hebben een symbolische functie
Onterecht.
Zo, Lia is flink aangekomen
google.com
>Uit een onderzoek van Regioplan uit 2011 naar de effecten van economische missies, blijkt dat ruim de helft van de deelnemende bedrijven aangeeft economisch voordeel uit de deelname te hebben behaald.
Wat wil je in plaats van koningsdag doen dan? Ze zijn uiteindelijk een symbool van eenheid in het land.
Zalando bestelling is binnen en ze passen allemaal, alleen de chino broek heeft nog wel ruimte bij m'n heup maar m'n kont zit er wel strak in. Heeft een van jullie dit ook?
Een gekozen staatshoofd is niet door iedereen gekozen en daarma zou je iedereen die niet op hem heeft gestemd vervreemden.
Passende broeken vinden is echt veel te moeilijk. Het beste kun je nog naar een kleermaker gaan en het drievoudige betalen voor een broek die zeker te weten goed zit.
Foto van kont
>'aangeeft'
>geen cijfermatige onderbouwing
Met andere woorden, geen bewijs. In de prullenbak ermee.
>Wat wil je in plaats van koningsdag doen dan?
Jij doet alsof Koningsdag de ENIGE manier is om nog een nationale feestdag te hebben. Ik zal je verklappen dat ieder land, monarchie of republiek, een nationale feestdag heeft.
Dus? Het staatshoofd bepaald niet of je fatsoenlijk kan leven of niet, wat boeit het als mensen zich vervreemd voelen? Er zijn ook mensen die zich vervreemd voelen met het huidige koningshuis.
heeft iemand leo al aangegeven bij AIVD met zijn foto erbij voor het bedreigen van zijn collega's?
Nee
Ach met een riem is dit opgelost maar het is wel een beetje jammer. Ben nu van maat 33 naar maat 32 gegaan en zelfs dat is te ruim nu. Ben niet eens heel veel afgevallen maar het is toch fijn om fysiek resultaat te zien
Mensen die zich druk maken over het koningshuis hebben tijd teveel.
>Ik zal je verklappen dat ieder land, monarchie of republiek, een nationale feestdag heeft.
Maar wij hebben er 2, technisch gezien 3
Republieksdag
>Ze zijn uiteindelijk een symbool van eenheid in het land
Dat geloof ik niet. Het is een toneelstukje waar iedereen aan mee doet, maar het is zeker geen "symbool". Je doet alsof het land in stukken zou vallen als het koningshuis zou verdwijnen. Ik kan u geruststellen dat niet het geval zou zijn.
Paal een foto kankermongool
In het geval van Nederland is dat wel zo.
Bij de fransen was het juist het belangrijke dat ze hun koning hadden onthoofd, in nederland is dit niet het geval. Er zit waarde achter koningsdag wat je niet zoi hebben met een republieksdag of is dergelijks.
Een apolitische koningshuis verenigt meer mensen en dat is alleen meet nodig in deze tijd. Nederlanders voelen zich alleen maar meer gepolariseerd en verdeeld.
Nee
Ben ik niet echt
Wederom gemiemed
Het zou een eerste stap zijn richting het uitelkaar vallen van het land.
>Er zit waarde achter koningsdag wat je niet zoi hebben met een republieksdag of is dergelijks.
Grootste onzin die ik vandaag heb gelezen. Koningsdag/Koninginnedag is letterlijk de viering van de verjaardag van het staatshoofd. Letterlijk welke waarde of diepere betekenis zit daar achter? Andere landen vieren een eenwording of de onafhankelijkheid en wij 'vieren' letterlijk de verjaardag van een of andere uitvreter. Het is ronduit beschamend als je er even bij stilstaat.
t. krijgt elke dag slaag van alpha turken als mij
Als je een onafhankelijkheid van Nederland wilt vieren komt daar alsnog het koningshuis bij kijken want het waren de oranjes die de onafhankelijk van Nederland leidden.
Wie te fuck houd een ted talk in sittard
Wat loop je nou te zeuren op de feestdag dat tevens de verjaardag is van het ongekozen staatshoofd, het is niet of we in een dictatuur leven
chino hoort los in de bovenbenen te zitten
Hij zit precies zoals op de foto alleen heb ik ruimte over bij m'n heupen.
Heb ook witte schoenen erbij gekocht en twee leuke truien die in de aanbieding waren.
50 euro totaal kwijt voor alles
Als de oranjes nou ook enig vorm van echte macht zouden hebben zou ik je gelijk geven maar dat is niet waar.
Ik houd niet van dikkies user
Gewoon naar de C&A
Onzin. Voor de saamhorigheid maakt het geen reet uit of er wel of niet een koningshuis is. Je doet alsof mensen debiele wezens zijn die sturing nodig hebben.
>hij gaat niet exclusief naar de h&m en we
Ik verdien een werkschatje vd
>impliceert dat mensen dat niet zijn
Je bent best positief over de wereld en de mensen erop.
Waarom?
>Yung internet nieuw album uitgebracht
Ik pas Homo&Manliet niet
Omdat
Ja, behalve dan natuurlijk dat ze belastinggeld verkwisten alsof het niets is en dat alleen omdat zij 'blauw bloed' zouden hebben. Da's ook een dingetje.
>hij heeft geen blauw bloed
Pauper
Ik ben niet persé een optimist in dat opzicht, maar ik denk dat zo neerkijken op de mensheid met idee dat ze niets kunnen naïef is.
Ik wil NU dat iedereen een foto van hun kont paalt zodat ik lekker kan jossen.
>hij gaat niet louter paardje
kankerproleten
VOLGENS MIJ HEEFT JE PAARDJE DORST
*gooit pils over je heen*
Klepel paalde zijn reet in een homodraad vandaag
Alleen meisjes
Kont in onderbroekbroek
Maar de draad meisjes leveren niet
Ze kennen hun plek niet
oetz iedereen zegt deze miem op internet maar heb het nog nooit in het echt zien gebeuren
en ik ga best wel vaak paardje
Ooit in de hifi geweest?
nee. maar ik ga er waarschijnlijk ooit wel een keer naartoe.
mag je daar geen paardje dan?
Elk merk lijkt zijn eigen model te hebben. Alleen lengte en taille is niet genoeg als de pijpen te wijd of te smal zijn, de kont te groot, de knieën te dik. Een passende broek, de juiste vorm, fijne stof, goeie kleur en niet een zooi van die scherpe spijkers op de kont die je zadel aan gort rijten is onmogelijk te vinden.
Nee ik wil lekker op jongenskonten uit de nederdraad jossen.
Niet echt. Met paardje gaan wordt zo goed als overal afgeraden. Ook Groningen hoorde ik dat het je niet in dank wordt afgenomen
>Redt de wereld door alles te relativeren
Hoe doet hij het?
Hé jongens we zijn op het nieuws :)
>we
alleen leo en klepel
>dvw geen vd
Is toch geen echte ziekte?
Gemeen! >:@
>Mensen zien het als zwakte
Een psychische aandoening is niet echt een zwakte maar wel een hindernis
Een normale ziekte is toch ook gewoon iets dat je verzwakt?
Jawel je moet opgenomen worden want je ben psiegies!