Attached: 1534531339979.gif (128x103, 14K)
Sverigetråden - Nattupplagan
Josiah Campbell
Other urls found in this thread:
samnytt.se
youtube.com
dn.se
statistikdatabasen.scb.se
youtube.com
twitter.com
Jason Cooper
först för finnanon
Adrian Smith
jag hatar mitt liv
Sebastian Walker
/Hetero/
Gabriel Nguyen
Stödjer du kapitalism är du en hanrej. Rätt och slätt.
Dylan Martinez
Levi Cruz
vad tkr ni?
Alexander Moore
Detta
Nathaniel Brown
duktig goj!
Evan Brown
Lucas Perez
Owen Sanders
Liam James
Kapitalism är det mest judiska som existerar i denna värld.
Ethan Lee
1 hel fucking minut
Brody Long
HAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHA FAN VAD BRA DETTA LANDET ÄR HAHAHAHAHA
Jose Phillips
Sååå modigt!
Connor Ross
mm aa
Daniel Walker
Vem var mest baserad?
John Ausonius, Peter Mangs eller Anton Lundin Petterson?
Aaron Jenkins
Visst? Sverige är snart Brasilien vännen. Multicultural society here we come!
Andrew Gonzalez
Såg en juggebabbe med tårar i ögon springa efter John Ericssons väg i Lund i rasande fart
Blake Turner
den är värd det
Logan Price
John Ausonius
Jace Anderson
Källa?
John Allen
D1a helt oironiskt. Gemene man har gått i jänkarfällan o tror sig vara en tillfälligt förnedrad miljardär.
Xavier Diaz
Fett episk infograf.
Kan lika gärna breva framstående judiska kapitalister som Friedman
Levi Parker
en indisk sisyfos...
Benjamin Martin
se
Nolan Johnson
Skulle knulla honom men skulle inte gilla det
Colton Hernandez
Varför?
John Evans
Inte långt kvar till Tronspel nu
Gabriel Jenkins
det känns som det kommer sluta fungera rätt snart. majoriteten av välfärden (bidrag, subventioner osv) går redan idag till invandrare. nu lägg till att de starkt underpresterar i samhället på alla sätt. det kommer helt enkelt inte finnas tillräckligt många svenskar för att hålla igång det hela snart.
Adam Nelson
Jag! :3
Asher Reyes
Kapitalism är judiskt.
Kommunism är judiskt.
Det finns dock en tredje väg, en tredje position.
Robert Lee
>östafrika behöver din hjälp
mm strax haha
Adam Lopez
detta favä
Evan Ramirez
Samtliga är så uppenbart narcissistiska. De bara älskar sig själva så mycket. Skulle de inte få uppmärksamhet för deras dåd skulle de sjuda.
Adam Moore
Han dödade flest blattar såvitt jag vet.
Austin Reyes
dvs kapitalism med några extra slagord om möh naturliga lagar
James Ramirez
De lyckades inte vara normala, och de lyckades inte heller speciellt bra med sina försök att bli mass/seriemördare
Lincoln Cooper
Går det att få tag på SCB-dokumentet? Känner att det biter bättre på blåpillrade
Robert Jackson
nej han misslyckades mest. han fixade bara en.
Kayden Clark
Jag till höger, du till vänster.
Wyatt Morgan
Marxismen sprider ut pengarna så alla har råd med kapitalisters vinstbegär. Staten och kapitalet sitter i samma båt!
Lucas Roberts
>Går det att få tag på SCB-dokumentet? Känner att det biter bättre på blåpillrade
Det är det som är sjukt. Folk vill inte ens tro på statistik direkt från SCB.
Nathaniel Morris
ingen aning favä
Levi Butler
baserat
Nathaniel Miller
Rödpillra mig om schweiz
Jayden Peterson
Breva dokumentet ändå
Daniel Bennett
Vi är heideggerianer här
Bentley Miller
>nästan två timmar senare
dkn man är noob men vinner ändå
Adrian Anderson
SCB har en hemsida, bara gå in och kolla på befolkningsstatistik
Leo Butler
Extremt svag korrelation va?
Gavin Reyes
Thomas Quick. Den enda med fantasi. Dnd-spelaren av mördare. Blåste rättsväsenden som inget. Baserad.
Ryder Walker
old.reddit.com/r/svenskpolitik/comments/b8wm7k/gunnar_sandelin_den_demografiska_f%C3%B6r%C3%A4ndringen/
håller reddit på att vakna?
Ethan Carter
Wieeee Swedeeen!
Kevin Sanchez
Mot datorer?
Leo Lopez
>dkn man blankar H&M och den bara fortsätter stiga
Aaron Gutierrez
Om allt som inte tar bort privat ägande av "produktionsmedel" är kapitalism, ja.
Jonathan Fisher
Tror inte det finns någon dold sanning att dra fram i ljuset angående Schweiz... Diamantjudarna är gammal kunskap.
Samuel Collins
det är bara för att v-vi har ändrat vad s-som räknas som våldtäkt
Jackson Young
Vad spelar det för roll att fler personer råkar vara födda utomlands eller har föräldrar som är födda utomlands? Om personen är en god människa, arbetar och hjälper till i samhället är det helt oviktigt huruvida personen föddes i Finland eller Kina.
Inte ens SD håller längre på med den här löjliga ”Sverige åt svenskarna”-rasismen.
Jace Cook
Lasse börjar bli fet
Isaiah Davis
>Om kapitalism är privat ägande av produktionsmedlen, ja
Ja du kan ju slå upp kapitalism
Carson Perez
muffinsbagaren...
Robert Jackson
fan uffe går ju full blixtbak-mode
dn.se
Sebastian Kelly
Orkar inte läsa mer om invandring. Blir bara deppig och ledsen
Cameron Ross
baserad
Luis Rodriguez
Letat men hittar inte efter något av värde, de pratar dock rikt om hur "invandringen har minskat kraftigt" från 2016 (från 163 000 till 145 000 per år)
Bentley Sanchez
Sverige hade en minst lika grov kriminalitet för trettio år sedan. Trots att befolkningen i vårt land har ökat så har inte brottsligheten gjort det. Faktum är att det dödliga våldet minskat sedan 1990.
Ökad invandring tycks alltså inte leda till ökad brottslighet om vi får tro kriminologerna. Jag hoppas Ulf Kristersson lyssnar på forskare och inte på tyckare som Mauricio Rojas.
Isaac Myers
Känns som svensk politik är mindre hanrejat. Jag vet att sweddit moderaterna tar bort sådant där direkt. dessutom så brukar sweddit rädas, sett flera gånger kommentarer gå från typ 30 till -30 på kort tid mitt under natten.
Angel Brown
De ska byta logga på partiet med för att tvätta bort det sista av R*infeldt-eran
Robert Roberts
>de ändrade bara lagstiftningen 2004, goj
Jacob Flores
statistikdatabasen heter det. jag tänker inte länka eftersom en vuxen person borde kunna hitta det här själv och jag tänker inte skedmata dig.
Juan Perez
Läs allting. Stålsätt dig och inse vilka tider vi står inför.
Ethan Nguyen
Kriminaliteten är inte det stora problemet med invandring
Logan Rivera
Vad är det då?
Christopher Scott
statistikdatabasen.scb.se
(hett tips: kolla bara tonåringar, typ 70% är babbar i storstäderna)
Liam Bennett
Det spelar roll. Grupptillhörighet är genetiskt betingat, hade det inte spelat roll hade det inte funnits arter och raser för alla hade knullat varandra utan "fördomar". 'Unconscious bias' kallas det och är helt jävla naturligt. Klart minoriteter känner sig utsatta när de inte fungerar precis som majoriteten. Det är bäst att skapa fred i deras hemländer och inte lockas av den större marknaden som deras flykt innebär för värdnationerna.
Jeremiah Robinson
hur kommer det sig att en fjärdedel av befolkningen står för mer än hälften av alla våldtäktsbrott?
Noah Evans
Den ursprungliga rasen och kulturen i ett land går förlorad om det utsätts för massinvandring av främlingar
Eli Rodriguez
Mina känslor
Chase Hill
Haha aa
se >dödliga våldet
Detta är för att sjukhusen är bättre
blodets förorening
Michael Price
>Bakunin
>Jude
Gabriel Smith
>kolla bara tonåringar, typ 70% är babbar i storstäderna)
stämmer med ens egna upplevelser, ser knappt andra etniska svenskar i centrala skjuteborg
Nolan Taylor
älskar sådan här analys. om någonting är bra då kan man direkt korrelera det med invandringen men aldrig tvärtom. samma sak här, vem som helst borde begripa att det kan existera flera olika samtida utvecklingar i samhället, det ena som ökar det dödliga våldet och det andra som minskar det.
Daniel Kelly
Det är härligt att pussas :3
Wyatt Hernandez
Kevin Gutierrez
Låt oss titta!
Michael Lewis
Detta.
Ett bra rödpiller att dra när folk pratar om att invandrare blir etniskt diskriminerade är att påpeka att 70% av anställda på företag där VD:n har utländsk bakgrund själva har utländsk bakgrund.
Det får en verkligen att tänka, inte sant?
Kayden Young
>Göteborg, Män 15-24
>Inrikes födda med två inrikes födda föräldrar: 16474
>Utrikes födda: 8178
>Inrikes födda med två utrikes födda föräldrar: 5802
>Inrikes födda med en inrikes och en utrikes född förälder: 3624
Benjamin Myers
Finns ingen "ras" eller kultur som varit statisk genom världshistorien. Vem fan bryr sig?
Hudson Thomas
Empatin är mindre med folk som inte ser ut som en själv.
Charles Diaz
Nästan alla system någonsin har i någon mån varit kapitalistiska om man ser det så vilket därför gör det till ett ganska värdelöst uttryck. Problemet är konsumismen och den "fria" marknaden.
Kayden Anderson
va i he detta kan inte stämma
källa
Jonathan Turner
tobiashubinette.wordpress.com/2019/03/28/sverige-sprak-skola-barn-ungdomar-minoriteter/
45% av barn och ungdomar i storstäderna har annat förstaspråk än svenska.
Justin Smith
jag vet att det är bete men eftersom det finns folk med denna åsikten tänker jag svara ändå:
det är fan skrämmande hur nihilistiskt det moderna samhället är när folk helt enkelt inte bryr sig
Charles Hill
va?
Dylan Miller
>"D-det är är högt f-för att mer kvinnor vågar anmäla nu!"
Jaxon Cox
Min jagPod nano som jag använt varje dag i 11 år dog idag. Kan jag få ett F och en länk till vart jag kan få tag på en ny med 16 gig?
Colton Turner