kiltit nyymit saa karkkia -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
yle.fi
findikaattori.fi
telegraph.co.uk
youtube.com
yle.fi
twitter.com
ei nyt oo lauantai
oispa ikuinen talvi
siksi nyt pitääkin olla kiltisti että lauantaina saa sitten karkkia
meen nukkumaan
Kuumataskut suuttu kun ne ei ollu tehnyt sopimusta
Painoksen Sirkku
pimeyden ruhtinaan siivet...
Hirveää sortoa tämä tällainen.
saisiko soossia tälle
kuinka vitun uushomo voi olla?
>2019
>ei namipäivää perjantaisin
Oispa setit
En käytä /v/ saatanan jonne
setti kuvia
*syö nyymin eväät*
Mikäs helvetti sillä kuumataskulla oli minun leipäpainosta vastaan?
Varoituksenkin antoi.
Tiedonhaluni on ehtymätön
Kuoliko mämmi?
*pyyhkii nyymin pyllyn*
oisinpa jompikumpi näistä
yle.fi
>Suomalaiset ovat kuluttaneet tämän vuoden osansa maapallon luonnonvaroista tänään
>Jos kaikki maailman ihmiset kuluttaisivat kuten suomalaiset, tarvitsisimme 3,8 maapalloa.
Lopettakaa heti luonnonvarojen kulutus senkin kurjat !
jos kaikki maailman ihmiset hankkisi sen 1.7 lasta niin kyllä niilläkin ois varaa kulutttaa kuin suomalaiset.
Ite voisin ottaa ton oikeen puoleisen nuuhkittavaks. Etenkin tollee liikkatunnin jälkeen.
Voitteko laittaa anime aiheisia taustakuvia tietokoneelle
Joku on kuluttanut enemmän kuin oman osansa koska olen kuluttanut niin vähän joten aion jatkaa samalla linjalla tai mahdollisesti lisätä kulutusta.
Parasta kehitysapua afrikkaan olisi kalashnikovit ja kortongit kuten eräs edesmennyt turkulainen ehdotti
Kiinostaako ketään oikeasti tuo ilmastöhössötys? Vituttaa kun tärkeämmät aiheet jää kokonaan tuon varjoon. Vaalitenteissä öyhötetään vaan ilmastosta ja päästöistä
ei ole oikeita ongelmia niin pitää keksiä jotain josta esittää välittävänsä jotta olisi hyvä ihminen ja sielu taivaaseen kilahtais tj
Oliko jotain toivetta vai ihan vaan...?
Onhan täällä vaikka mitä ongelmia jotka konkreettisesti koskee jokaista suomalaista.
Ulko -ja turvallisuuspolitiikkaakin loistanut poissaolollaan niinku Salekin kommentoi. Huutista Haaviston kommentille ettei hävittäjiä pitäisi ostaa maasta joka ei ole Pariisin ilmastosopimuksessa. Hyvä että on prioriteetit kunnossa, mitä tulee valtion tehtäviin
ole hyvä
Aattelin postaa ihan megakivan keijotaustakuvan ja kappas kun nappas ollaan EDELLEEN BÄNNÄTTY MITÄ VITTUA
Saatana palkatkaa lisää transjannyjä hoitamaan tätä paskaa ettei tarvitse puolta Suomea blokata helvetti perkele näätä vohvelirauta soikoon.
Kiinostaa tietyllä tasolla, mutta epäironisesti kannatan Halla-ahon linjaa jossa ei öyhötetä vaan halutaan tasapuolisia kansainvälisiä sopimuksia. Joita ei toki koskaan saada koska saksaa ja ranskaa ei kauheasti ki paljonko suomi häviää rahaa leikkiessään hyvistä.
ei koske poliittista eliittiä kun ne voi aina muuttaa muualle jos asiat menee huonompaan suuntaan
osta passi
Niin Suomen päästöthän on ollut tasaisessa laskussa ilman tätä ilmastoöyhötystäkin.
findikaattori.fi
[Kuvakaappaus elokuvasta Pekka ja Pätkä Neekereinä]
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Kiinnostaa. Ihmiskunnan kannalta suurin tuleva kriisi mutta kaikilla on liian kiire kiukutellessa siitä miten naapuri ei palauttanut vispilää vielä ja naapurikylän Vertti vei taas meidän Veeran hiekkalelut hiekkalaatikolta. Ja minä en ainakaan suostu tekemään asian eteen mitään ennenkuin kaikki muut tekee jotain. Siinä vaiheessa kun ongelma on paisunut niihin mittakaavoihin että se vaikuttaa jokaisen elämään on jo liian myöhäistä tehdä asialle mitään, mutta ei anneta sen häiritä nykyistä naapurikateutta ja kilpavarustelua. Voidaan sitten kadota ja tuhoutua hienompien lelujen ympäröiminä. Siinäpä on sitten tulevien vuosituhansien tutkijoille ihmeteltävää kun viimeinen ihminen löytyy käpertyneenä Teslan tavaratilasta.
Kiitos tästä. Nyt voin mennä nukkumaan.
hyvin on aivopesu lampaaseen taas tehonnut
nollapostaus
Muistaako nyymit, että ilmastonmuutoksen keksijä oli öljymies ja tuomittu ympäristörikollinen Maurice Strong? Hän oli myös David Rockefellerin suojatti.
Aina kuitenki käy niin että jos tutustun tai saan jonku kaverin nii rupeaa ahdistamaa että en oo tarpeeks hyvä, en osaa kertoa hauskoja tarinoita en osaa puhua omista tunteista en pysty ilmaista omaa mielipidettä tai olla omana ittenäni. Oon varmaa ihan sekasin päästäni eikä mun oo hyvä hankkia kavereita ennenku hankin jotain apua. Tai sit teen vaan ittelleni ja kaikille palveluksen ja tapan itteni.
Maurice Strong järjesti myös Tukholman konferenssin:
Toisin kuin uskonnot ja kultit joiden luomiseen tarvitaan vain yksi henkilö, niin todelliset tapahtumat ja luonnonilmiöt ovat jokaisen itsensä tutkittavissa ja todettavissa. Vain koska joku epäluotettava henkilö on aiheesta puhunut ei poissulje sitä todellisuutta. Jos varas sanoo punaista kynää punaiseksi niin se ei muutu siniseksi.
Ja paska pakotus keksi uus apina.
paska linkki.
ps. en klikannut
OLEN HELVETIN TULEN JUMALA JA MINÄ TUON TEILLE...
TULTA
Ahteri
Toisit joskus jotain muuta. Alkaa ainainen tuli kyllästyttämään.
Davidin Rockefeller avoimesti haluaa yhden valtion maailmanhalliontoa,
Faktat on faktoja. Vai meinaatko ettei se ole totta, jos kutsut asiasta puhumista pakotukseksi?
Toistat sanomaani. Pakotuksesi esittää perättömiä oletuksia, kuten sanoin ja kuten toistit. Pakotuksesi on siis paska, eikä edes hauska.
Oletko sitten ihan ite tutkinut ilmastonmuutoksesta ulkona olevaa tietoa ja sitten sitä kautta päätynyt väistämättömästi toteamaan seisovasi väitteen takana? Voin kertoa, et ole.
Ilmastonmuutosvillitys perustuu pelkästään siihen, että media on saanut aikaan ilmapiirin, jossa riittävän suuri määrä ihmisiä pitää ilmastoskeptismiä epämoraalisena, hulluna ja tyhmänä. Eikä tämä massa tule koskaan välittämään mistään faktoista, saatikka arvioimaan niitä itse.
Ei Maurice Strongista ja David Rockefellerista puhumisen kuulukaan olla hauskaa. Pelle.
Viestisi on puhdasta projisointia, kannattaisi varmaan keskittyä enemmän itsesi eheyttämiseen kuin muiden syyllistämiseen.
Viihdearvo oli toissijainen arvo jolla voidaan hyväkyä ensisijaisen tarkoituksen epäonnistuminen. Surullista ettet ymmärtänyt kumpaakaan pointtia.
Hiljaista.
Mölytäänkö?
*huutaa raivoissaa kaikki nyymit hereille*
Kohtuullisesti
Ei ollut kovinkaan kivasti tehty
Hinamatsurin toka kausi milloinka?
No tuollahan näkyykin jo aamu sarastavan joten ei varmaan haitannut kauheasti
Oispa
Nomutku tykkään nukkumisesta enemmän kuin ei-nukkumisesta.
No joo onhan se nukkuminen ihan kivaa. Vois ruveta pian.
Itse käyn tekemässä tentin nopeasti aamulla ja menen sitten
Kuulostaa kivalta. Onnea tenttiin vaan.
Katoin Kakegurui XX ep12. Tylsä lopetus kaudelle, koko huutokauppa oli turha ja sit kaikki päätettiin yks kaks kolikonheitolla, juuh ei. Ei näin.
Aika jännä miten tää toka kausi sai milteen mut vihaamaan melkee jokasta hahmoa, varsinkin Jabamia. Jooh toivottavasti tää sarja ei saa kolmatta kautta, ei tartte vaikka tarina kesken pahasti vieläkin.
*herättää langan henkiin taikavoimillaan*
Ei toiminu
Toivottavasti toimii
Blääh
Voi helvetti taas perjantai ja viikonloppu. Eikö tää paska koskaan lopu.
Oho! Mämmi on vielä olemassa? Mikseihän talkkari ole poistanut tätäkin? Onks ne laiskoja?
Katon tämmöstä velkojen keräys ohjelmaa youtubesta. Arvatkaas mitä suurella osalla näistä velallisista on yhteistä?
niin ja siis tää on kuvattu britanniassa ihan hiljattain
Jutkuputki pakottanut samaa paskaa kaikille aina vuodenvaihteesta lähtien.
Nämä ehdotukset tuli mulle vasta joskus edellispäivänä. Sattumoisin melkein välittömästi sen jälkeen kun katsoin klikkasin jotain maahanmuuttokriittistä videota vahingossa jota en edes katsonut kokonaan.
Homo- ja lesbopareilla pitää olla samat avioliitto- ja adoptio-oikeudet kuin heteropareilla.
Kuvottavaa että joku suomessa pari vuotta pyörähtänyt ja kansalaisuuden saanut rullahuuli neekeri voi loisia kelan rahoilla afrikassa ja äänestää vihreitä yms. ripulia eduskuntavaaleissa. Uunituksen tarve alkaa olla kriittinen.
Vanhempani majoittavat (eläkepäivillään) keski-afrikkalaisia maahanmuuttajia ja auttavat heitä sopeutumaan suomeen. Omien kokemuksieni mukaan ovat olleet hyvinkin hyvätahtoisia ja rehellisiä tyyppejä. Somalit sun muut merirosvot ovat sopimattomia ihmiskuntaan mutta suurin osa afrikkalaisista on vähintäänkin kelpo porukkaa.
Tekisi mieli ryypätä tänään,mut juon varmaan käytetyistä chilipurkeista vaan vettä.
Oon ekaa kertaa koneella sitten tiistai aamuyön.
Ime mun munaa suomalaiset huora. Viro run suomi ahahaha. Mad ?
saunan taakse tommoset itsekkäät paskiaiset
tommonen viinakeissi ja uponnu laiva tosta
Kivaa työmatkakuunneltavaa yle ykkösella kuinka elämäntapatyöttömät jauhaa paskaa työnvälttelystä. Ei herran jestas että yle on pilalla, PILALLA!
kaasustelen, hyi saatana tätä hajua
Viro gäng vantaassa
pesutabletteja
Joo hyvä pesutablett
Jotenki tosi kesäinen olo vaikka ulkona maa vielä lumen peitossa. Silti suihkusta tultaessa tuntu siltä, että ihan hyvin vois lähtä pussikaljalle istuskelemaan. Jännä.
kolome kymmppiä pystyn tariota
vittu mitä normo paskaa älä enää ikinä postaa tänne