/norgetråden/

Samiske fristerinner-utgaven

Forrige

Attached: 1549471023110.jpg (1600x1268, 468K)

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/utenriks/i/AdrM4E/soereide-om-pompeo-en-veldig-grei-fyr?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
i.4cdn.org/gif/1554042622436.webm
e24.no/privat/bolig/1-roms-paa-15-kvadrat-uten-toalett-solgt-for-1-8-millioner/24596531
youtube.com/watch?v=1wnNH20iPio
nrk.no/norge/auf-er-lei-av-ap-svada-og-vil-ta-imot-35.000-kvoteflyktningar-pa-fem-ar-1.14504636
dinside.no/okonomi/slik-er-inntekts--og-utdanningsniva-til-velgerne/68648153
twitter.com/AnonBabble

h

Attached: samepai.jpg (1600x906, 275K)

e

Attached: samejv.jpg (640x640, 163K)

FAKTUM: Tröndere er den mektigste rasen i hele Norge.

Attached: samejver.jpg (710x399, 69K)

vg.no/nyheter/utenriks/i/AdrM4E/soereide-om-pompeo-en-veldig-grei-fyr?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Jammen så flott da, at Ine Marie syntes den ekstreme kristen sionisten var hyggelig, det var jo kjempekoselig!

Hvorfor ser vi ikke åndene i den moderne verden like mye? Vell det er ganske enkelt.

Når du er stresset, deprimert eller sliter på andre måter. Gir åndene deg rom å vil ikke plage deg. Slik som 99% av moderne mennesker i sine unaturlige status lever.

Dette merker du visst du lever i naturen og du begynner å ha det dårlig mentalt. Da forsvinner alle de magiske åndelige opplevelsene som er å få i naturen.

Faktisk helt feil. Det er jodene som er den mektigste rasen i Norge

Attached: møkka lei.png (942x640, 743K)

lel

Attached: hyl sei.png (459x307, 78K)

Attached: samebryn.jpg (980x551, 45K)

jeg kommer til scena med en kommunistflow
dere kommuniserer med en kommust yo!

Gutta
Svar meg da

faktisk helt feil, det er kapitalen som er den mektigste klassen i norge

ja det går fint ditt naut

Jeg hadde helålelålet samiid ædnanen hennes da, hvis du skjonner hva jeg mener

Attached: 46dee652243b70ff4ecb3165f2f6a683.jpg (1920x1280, 305K)

Finnes det ekte samer i Norgetråden eller er det bare en gjeng autister som larper?

Hva er en ekte same?

finnes ikke ekte samer lengre

Det har vært lenge siden jeg har sett åndene sine tegn. Jeg må tilbake til naturen for å finne det jeg har mistet i byen

Ahkku sa alltid at reven holder seg unna syke. Så det var et godt tegn å se revespor utenfor. Dyrene vet

deilig

Attached: aaaa.png (1030x310, 44K)

we must never forget that so called muslim fundamentalists are an erzats of the failed left *drar i skjorta* *sniff*

Dette er ikke det Norge jeg vil leve i. Sol og varme kan man ha i syden

basert og så videre og så videre

>Dette er ikke det Norge jeg vil leve i. Sol og varme kan man ha i syden

Attached: 1542695255354.jpg (936x603, 104K)

Basert og solpillet

Kringle og drittværpillet

Men men.

Attached: april.jpg (855x297, 76K)

i.4cdn.org/gif/1554042622436.webm

Fy faen, her var det liv ja

Er virkelig alle normissene ute og fester jbs?

Så fette lei av å hor avisan og dokker andre skriv om kor varmt det e sorpå og alt det der, mens her i nord-norge e det kaldt og dårlig mer eller mindre hele tida.

Dårlig vær sier du?

*kremt*

Noen som vil se PENISEN min? :DD
Bare si ifra, så skal jeg breve et bilde av min PENIS VENIS

hahah!

Hva, min penis venis selvfolgelig :)

hahah! :D

det er min veeeeeeenis penis! :) hahah

I denne tråden: svaret mitt er, selvfolgelog, min penis venis :D

hahah!

kan MELDE om en penis venis i denne tråden :DD

hahah!

min penis venis, ja det er nok den ja :) hahah!

hei

du

gjett hva!

PEEEEENIS VEEEEEENIS HAHAHAHAHA!!! :DDD

NEI! NEEEEEI!

IKKE MIN PENIS VENIS D:

BUHUU

IKKE BIT MIN

PENIS VENIS

VIL IKKE PÅ AU AU PÅ MIN STAKKARS VENIS PENIS

HVORFOR ER DU SÅ SLEM!?

D:

tiss tiss ut av penis venis
og bæsj bæsj ut av anus vanus

PENIS

VENIS

Ja du trodde vel dette skulle være en gjennomtenkt og velutfǿrt dritbreving

men det var bare mine penis venis, vennen :D

ja hahah! min penis veeenis :D

:)

Det e dette du bruka tid på ti på halv seks om morran anonsen?

lol destiny ble blåst til helvete ut

vært oppe i hele natt... dognrytmen er odelagt igjen....

BÆRT BÆRT

Attached: 1554429236120.jpg (1024x908, 59K)

Det beste med artikler om været er alle nordlendingene som SYTER i kommentarfeltene.

Er ikke det han soyacucken som låner bort dama si til kamerater?

>soyacucken

Attached: 1463236830196.jpg (315x318, 26K)

Ine Marie er typisk eksempel på hva som skjer i et feminisert land. Hun er udugelig

hadde ikke overrasket meg, vet ikke så mye om personlivet hans, så bare på strommen til togkrasj på twiss i kveld, og han ble eid

e24.no/privat/bolig/1-roms-paa-15-kvadrat-uten-toalett-solgt-for-1-8-millioner/24596531

tanker?

Ta meg ut ikveld......

>Sami

youtube.com/watch?v=1wnNH20iPio

kringle

Bor på landet og vurderte en stund å kjope meg hus 3 min fra sentrum til 400.000kr.

Mårn

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

Sola skinner, trafikken flyter fint og her er Bryan Adams med summer of 69, ha en strålende fredag folkens!

I made up scandinavian word for norwegian blackies its njorger

Morgenen er odelagt.

nrk.no/norge/auf-er-lei-av-ap-svada-og-vil-ta-imot-35.000-kvoteflyktningar-pa-fem-ar-1.14504636

Attached: 1551778318099.jpg (530x749, 51K)

Fy flåbbe... tenk deg at disse zoomerne er de som vil «styre» landet om 15 år..

35000 og alle skal ha minst 5 familiemedlemmer med?

35000*5 = 175000 på 5 år... så mange varme hender

Guys sorry for invading but i have to ask, is Skam really like how girls really are in real life? Or its just made up for TV?

Its How They behave here in norway Yes, Why do you think it was so popualr? Its because its exactly How They behave

Jeg er uironisk for at vi skal ta imot mange, mange flere enn det. Lurer på om jeg er den eneste i tråden.

basert og penispillet

Savner Norge 1990-2010 det var gode tider det

Husker da en tidligere AUF leder sa at Norge ut av NATO var kjernesak nr 1. Fyren er nå generalsekretær i NATO

wow, flaks at ingen fra hoyresiden noen gang endrer standpunkt

AUF og de andre ungdomspartiene har alltid vært mer radikale, og moderpartiene lytter sjeldent til hva ungdomspartiene sier

Jeg vil ha 100 000 varme-hender inn i landet ilopet av 5 år. Mangfold er vår styrke, og tenk på den BNP veksten vi ville fått

I moderpartiene er man i fulltidsjobb og spiller kun karrierespill. De eneste som er noenlunde interessert i rett og galt, sant og usant, i norsk politikk er ungdomspolitikere og eldre som får frynsete karrierer på grunn av det.
Det finnes knapt et spor av idealisme på stortinget. Vi burde bare avvikle hele greia.

>Vi burde bare avvikle hele greia
Men uten Stortinget hvem vil bygge veier, drifte skoler og forvalte oljeformuen?

>Åtte av ti UiT-kandidater fikk jobb rett studiene
Trodde tråden sa at UiT studenter ikke får jobb

uit er et megmeg.

Blir deilig med helg

Attached: 91688318.jpg (472x461, 30K)

Er det sant at folk i Norge for bare 10-15 år siden tjente mer samtidig som ting kosta mye mindre?

Tar du faktisk cola?

UiT-studenter som henger i norgetråden får ikke jobb

nei, det suser!
norge har aldri gått bedre og folk har aldri hatt mer penger mellom henda.

Vi har aldri brukt en lavere del av inntekten vår i prosent på mat og bensin! Vi har aldri vært rikere
DET SUSER

det suser gutta!
alle blir rik!

Attached: 266j[1].png (887x560, 53K)

Jeg har ikke svarene, men dagens system er dårligere enn ikke noe system. Kanskje jeg ser for meg et slags teknokrati med hoyfrekvent rotasjon i de ordinære stillingene som ville erstattet ministerposter. Nesten hva som helst for å unngå yrkespolitikere.

Eg må drite

>Men uten Stortinget hvem vil bygge veier
de samme som bygger veier i dag. private aktörer.
>drifte skoler
privatskoler er faktisk en greie
>forvalte oljeformuen
jeg driter i oljefondet

Har vel mest å gjore med at de har den personlighetstypen det å henge i tråden antyder.

Nei, men man hadde mye hoyere stabilitet ettersom man hadde bedre villkår som ansatt.

Erna knullet til alt, vi skulle gitt Stoltenberg 4 nye år i 2013

Vi trenger ny konge. Monarki er tingen. Bare passe på at han er turbonasjonal

Var vel heller det at sosialistene hadde unngått det uungåelig akkurat lenge nok til å kunne dumpe dritten på hoyrepartiene

Monarki der hvor kongen har all malt ville ikke vært noe bedre enn dagens system

Jeg synes det er moralsk forkastelig at en person som er ansatt i en bedrift beriker bedriften mer enn bedriften beriker vedkommende. Jeg ser på det som mildt slaveri og er imot absolutt all privat virksomhet med ansatte, der fortjenesten ikke deles helt likt mellom alle.

Moral er en sosial konstruksjon

De moralske verdiene Europere har i 2019 er blitt prakket på oss av den evige Ervin gjennom skole, media og politikk

hvorfor starter du ikke bare en bedrift der fortjenesten deles helt likt mellom alle?
folk vil jo strömme til for å jobbe hos deg.

Attached: 15215045546346.png (741x609, 27K)

Jepp. Det styres i hovedsak av ting vi ikke har så veldig mye kontroll over likevel.

Sånn, der satt den. Jeg hakke noen anledning til å starte en slik bedrift. Ingen kvalifikasjoner, ingen forretningsidé, ingen midler. Jeg er bare en alminnelig slave. Forhåpentligvis kan jeg jobbe i offentlig sektor en dag.

Bæsja nettopp helt uironisk i buksa på jobb
>forsov meg, rakk ikke morgenrutinen min med bæsjing, dusjing osv
>medarbeider stikker for å fikse noe
>alene i butikken med en kunde
>kjenner jeg må fise noe sinnsykt
>BliFerdigSnartDinGamleKu.jpg
>kunden drar endelig
>lofter ene benet for å dra en skikkelig braker mellom låra
>glovarm diaré skyter ut rett i trusa
>springer til toalettet, butikken står ubemannet, vasker, skyller og torker trusa med papir så godt jeg kan
>vet fremdeles ikke hvordan jeg skal forklare meg til kollega
Jada, sånn går nu dagane...

Attached: 1532483124611.jpg (437x431, 28K)

>Ingen kvalifikasjoner, ingen forretningsidé, ingen midler.
lurer på hvorfor dette er så gjennomgående hos sosialister

Attached: 153027187432.png (614x614, 31K)

Bra brev anonsen

fy flåbbe!

Attached: comment_mhqe7PJqnTs6iTAYa7csQxOeUQMvdekS.jpg (748x1024, 144K)

Sosialister er hoyere utdanna enn freppere.

dinside.no/okonomi/slik-er-inntekts--og-utdanningsniva-til-velgerne/68648153

alle respekterer 14 år gamle jenter som er redde for framtiden til kloden pga miljoet

men alle blir bare sure på 23 år gamle gutter som er redde for framtiden til landet pga masseinvandring

Attached: 1472413881635.jpg (308x302, 24K)

En med doktorgrad i feminisme er hoyere utdannet enn Ola Snekker ja

til deg som "studerer"
Nei, du er ikke lurere enn arbeiderklassen, og du har ikke en lysere fremtid i mote.
de som, i dagens norge velger å studere etter grunnskolen er stort sett bare forvokste barn som er livredde for å være ansvarlige for seg selv og for late til å ta i et tak, folk som insisterer på å leve inne i utdanningens tilgivende favn, og å suge på statens nærende bryst i bare et par år til.
I dagens samfunn kan alle som vil "studere", det er ikke lenger en forutsetning at en skal være intelektuell eller rik for å kunne gjore dette, universitetet er et alternativ for alle som er villige til å krysse av "studiespesialisering" når de er femten
vidunderlig ikke sant?
nei. Det eneste dette har produsert er et overskudd av hoyutdannede, en flod av barn som har sittet på skolebenken i 20 år uten å ha utviklet en en eneste ferdighet.
De ettertraktede arbeiderene er nå de som tok yrkesfag og gikk rett ut i arbeid, de som faktisk kan jobbe, og ikke er redde for å få skitt under neglene. Disse menneskene på din alder eier nå hus og bil, og mange av dem er på vei til å starte egne bedrifter, og hva har du?

Attached: 1507151598756.jpg (539x521, 16K)

To foreldre som begge jobber i offentlig etat tjener gjerne over 1 mill til sammen og de stemmer gjerne SV.

Eivind og Lan tjener jo sikkert mer en 2 millioner til sammen, vil du si at de er viktige bidragsytere til at den norske okonomien går rundt?

>Av undersokelsen framgår det at andelen kvinnelige velgere er storst i Arbeidpartiet med 60 prosent, fulgt av KrF med 58 og SV med 57 prosent.
>De mest mannsdominerte partiene er Frp og Miljopartiet De Gronne der henholdsvis 73 og 67 prosent av velgerne er menn.
67% av MDG er menn? det var faktisk overraskende.