Sverigetråden

Kvällsupplagan

Attached: 1524075763416.png (663x725, 891K)

Other urls found in this thread:

expressen.se/gt/polischefens-mote-med-nazist-ledarna-infor-forsta-majtaget/
youtube.com/watch?v=KLd7idPF5c4
youtube.com/watch?v=IDhHeG6gttQ
youtube.com/watch?v=Fotaiky1W8c
youtube.com/watch?v=1ornS63i52k
youtube.com/watch?v=QGGgSsN2-Hs
blog.zaramis.se/2017/10/02/nazistiska-provokatorer-stod-for-det-sa-kallade-vanstervaldet/
nordfront.se/film-bechir-rabani-infiltrerade-globalistpobel-goteborg.smr
youtube.com/watch?v=wDnFLbn2e3Y
youtube.com/watch?v=Bp2VfPAhnOY
twitter.com/SFWRedditImages

återbrevar för jag skrev ett långt brev och vill åtminstone få lite (Du)n för det

Min moster har oironiskt en afghansk flykting hemma hos sig. Hon är typisk vänsterpartist och väldigt "socialt medveten", om man säger så. Ganska stelt när man är hemma hos henne och måste umgås med honom, vi har inte så mycket gemensamt direkt.

Vad jag vet så verkar det ha gått helt ok hitills. Hade han gjort något olämpligt mot moster eller hennes barn hade jag fan kukat ut totalt på honom, men han håller sig tydligen helt för sig själv och gör sitt.

Även om jag tycker det är vansinne att ta hem en främmande afghan till sig, och att vara så vurmande för invandrare, så tycker jag ändå man får ge henne en eloge för att hon faktiskt agerar efter hennes åsikter, istället för alla vänsteridioter som tycker att vi måste ta emot invandrare förutom där just de bor

Bra blogginlägg. Var like:ar jag?

Din moster suger Afghankuk

expressen.se/gt/polischefens-mote-med-nazist-ledarna-infor-forsta-majtaget/
Kommer det bli stormkino?

>103905960
bevis tack

var inte sån va

Senaste patchen tog bort like funktionen, den togs bort den 2:a april.

Läste inte men du får ett (du) för du bad snällt

>expressen.se/gt/polischefens-mote-med-nazist-ledarna-infor-forsta-majtaget/
Ännu en taktiskt förlust utanför någon lokal mataffär kan jag tänka mig

Lika episkt som icamarschen lär det knappast bli om de gör det i Kungälv. Men å andra sidan så är ett mediokert tåg bättre än ett till fiasko. Beror lite på hur man förhåller sig till det där "all publicitet är bra publicitet" antar jag.

vad skulle jag kunna breva som bevis ens lol
med största sannolikhet nej, han är ganska ful och ultramanskulting

j-jag avstår nog...

HAJAGEN, Lennart här.
Jag har precis duschat och ligger nu här på min soffa. Känner mig lite smått... FUKTIG. Kanske finns det någon öppensinnad kvinna här i tråden som också känner sig lite FUKTIG, i så fall kontakta mig gärna.

Attached: 1553979112517.jpg (597x591, 237K)

dumbom...

>kalla ex-fv hora på hemmafest
>alla sv ho lackar
det är jobbigt ibland

Attached: 1525835166613.jpg (720x696, 56K)

>förlust
Förlust? I princip alla aktioner som har genomförts de senaste två åren har varit avgörande segrar.

>///

>en eloge för att hon faktiskt agerar efter hennes åsikter
Din mammas snälla "flyktingbarn" stoppar ingen av alla våldtäkter som hans kumpaner har gjort sig skyldiga till.
På inget sätt har hennes agerande gjort världen bättre.

youtube.com/watch?v=KLd7idPF5c4

Attached: 1553348668436.jpg (1024x862, 96K)

palla bry sig. Baserat av dig

ey säg inte så varför asså säg vad problemet är

Det är mindre risk att det spårar ur och polisen dampar i Kungälv åtminstone.
Visst, deras 30 sekunder långa konfrontation med polisen utanför ICA Fokus 2017 var episk, men de följande tre timmarna var inte direkt det.

nbööööööööög

vill inte bli våldtagen i husby ;_;

jo jag håller med, jag menar att det man ändå kan säga är att hon inte håller på att hycklar åtminstone

> men de följande tre timmarna var inte direkt det.
Jo, det var stormbögskino. Särskilt när trumslagaren blev nerbrottad

glömde att nämna att hon började stortjuta också. rinnande maskara osv. riktigt vidrigt alltihopa.

Ping Natsuki

asså säg inte knas, du kommer hem till mig vi drar på med grönt och lila. När du vill så kör vi på fattar du?

visst, det var ett nederlag för motståndsrörelsen, vilket var synd, men det var ändå topp kino att se på

Attached: 1527207447654.png (472x1072, 49K)

Tror ni att sötbrevarblatten är samma blatte som gick på Kellys-träffen?

>”Ett stort antal demonstranter har burit enhetlig, uniformsliknande klädsel med NMR:s symbol Tyrrunan, vilket, i kombination med att flera av dessa demonstranter har burit sköldar och hjälmar, har gett ett militärt intryck” står det bland annat i åtalet.

vilket pajasland sverige har blivit

tragiskt... eller är det komiskt?

Attached: 1554653234782.jpg (225x225, 13K)

tar han av eller på sig masken?

Är det okej att kvällsfika?

Attached: 1552536917668.jpg (280x284, 17K)

NEJ! j-jag sa redan nej >#< nej be-betyder nej!

Hatar inte smällare för att jag inte får allmosor, hatar dem för att de delvis är ansvariga för att beröva mig samma möjligheter som de själva hade och sedan sitter de och tycker alla är så dåliga för de hade minsann X jobb och Y boende när begreppet bostadskö i stort sett inte existerade för dom och de jobb de sitter och skryter om att de hade då och då var jobb som de blev upplärda på plats till som de nu sitter och säger man som minst ska ha en nischad treårig högskoleutbildning samt 2 års arbetslivserfarenhet inom för att ens vara aktuell.

de får inte ens marschera i takt eller ropa he se, det räknas som hmf
rätt tråkigt favä

Bara med en kaffe och en snus

Hade kvällsfika för bara några timmar sedan, varför inte?

Attached: Screenshot_94.png (623x675, 595K)

youtube.com/watch?v=IDhHeG6gttQ
vet inte vad de sjunger om men denna sången fick mig att känna känslor favä

Attached: 1543324642355.jpg (645x773, 87K)

>donken du kommer aldrig vara en italiensk svartskjorta på 20-talet
youtube.com/watch?v=Fotaiky1W8c

youtube.com/watch?v=1ornS63i52k

youtube.com/watch?v=QGGgSsN2-Hs

Attached: mussolini.jpg (624x714, 56K)

Alla "afa-stenkastare" visade ju sig vara kompisar till Bechir Rabani

källa tack

du kan ju alltid gå på AfS torgmöten

under kuddan ja vartm mysig

Attached: 1543528921821.png (786x618, 43K)

baserad

förklara

d1a

Attached: 1527414920636.png (503x471, 279K)

Detta, under icamarschen slogs Simon Lindberg fri ifrån polisens judegrepp när stormtrupp 1488 ledda av den store -MÄNNISKAN- Hagberg som utstötte ett riktigt ordentligt lok'thar ogar när de sedan stormade tillbaka och slog ner polisens förstärkningar som anlänt! Bägge icabutikerna bränder till marken och man kunde inte stoppas ifrån att marschera framför synagogan och bränna även den till marken!

blog.zaramis.se/2017/10/02/nazistiska-provokatorer-stod-for-det-sa-kallade-vanstervaldet/
Även nordfront själva har bekräftat kopplingen, fast de utelämnar naturligtvis vissa saker nordfront.se/film-bechir-rabani-infiltrerade-globalistpobel-goteborg.smr

Snus är bläh.
Då fikar jag.

Attached: 1552536917644.jpg (155x183, 8K)

hej finnanon du svarade aldrig

ja så klart det är, ål fiskas ju endast vid mörkrets tillslag t.ex.

Attached: 1521018986239.png (1254x1771, 2.21M)

>Snus är bläh.

Attached: 1547983139828.gif (726x400, 1.34M)

Hur läser ni "sv ho" när ni ser det brevat här? "Sve-ho"? "Svennehora"? "Svenska hora"? "Ess-Ve-ho?"

Attached: 1539191060567.png (644x800, 10K)

>Asså det spelar ingen roll liksom jag har liksom inget att dölja ändå

Sämsta argumentet ever. Kommer du bry dig lika lite om någon obehörig får åtkomst till uppgifterna? Eller när försäkringsbolagen får fram dina sjukdomar innan du vet om dem och därmed höjer dina avgifter? Eller när inget företag vill anställa dig för att de vet hur jävla psykstörd du är?

trevligt att folk ombrevar min bild
hade jag vetat hur man lade till fyra sidor till konflikten hade jag inkluderade de Göteborgska åskådarna som heemade stenkastarvänstern

Det hade varit marginellt bättre favä, nu är hon rent dum i huvudet annars hade hon haft andra motiv.
Kolla upp växlingskursen och hur mycket mat och utbildning han hade fått för sina svenska bidrag. Det är fullkomligt ologiskt att släppa in dem om de inte flyr från omedelbar fara. Han är här som konsumentboskap åt ICA och HM mm.
Din mamma är hjärntvättad och det enda medmänskliga är att hjälpa på plats innan de behöver fly.

Attached: 1538353386164.jpg (1080x1920, 250K)

Inte han men snus är skit. All tobak är skit.

Du hade bara suttit och ughat då också istället för att göra något.
>ugh... varför kunde man inte varit en romersk centurion under storhetstiden och lett mina legionärer i segerrika krig

inkluderat*

>den där bloggen
krinsch som fan. tillbaka till reddit.

GUD JAG BEHÖVER EN KNUBBIG FV MED DETSAMMA

kommer ni ihåg när det skulle blir den absolut största marschen någonsin?

S V ho, men det visste du redan

Ping Natsuki

ess-ve-hå

Attached: 1554186880923.png (717x489, 350K)

Svo

>antyder att han läser ens tråden något mer

Sve-Ho

t. Natsuki

Nordfront skriver bara att rabani var på plats och filmade och att en av stenkastarna identifierades som en 17-årig somalier.
Bloggen du länkade skriver att nio svartklädda personer som påstods vara nazister hade setts på heden, sedan påstods det att tre av dem kastade sten vid ICA, och sedan att Bechir Rabani och Petersweden hade häktats under dagen.
Det är en ganska långdragen koppling, särskilt när det inte finns några bilder eller filmer på det.

>när öhberg står och säger "vi förhandlar just nu med polisen" "vi lämnar inte det här platsen förrän simon lindberg är frigiven"
>lägger ner 20 minuter senare och simon är fortfarande frihetsberövad
undrar vad han försökte påstå var "förhandlingar", vad fan skulle de göra liksom, sätta upp klisterlappar om han inte frigavs?

Attached: DWAK5asX4AA7DSB.jpg (1024x695, 145K)

>103907237
Sluta beta efter (Du)n

Det finns en tredje stormbög som häktades för stenkastningen. Kommer inte ihåg namnet på honom, men han var inblandad i yxmordet utanför Uddevalla senare. Ska se vad han hette.

ödemfettot...

>KUK MARSVIN :D

Attached: nimetön2.png (1126x740, 651K)

>Hur läser ni "sv ho" när ni ser det brevat här?
Såhär youtube.com/watch?v=wDnFLbn2e3Y

svagare kopplingar har setts som stensäkra bevis av skinnskallar

inte ett argument

ugh..

Attached: 1544473249158.jpg (418x447, 37K)

vänlig påminnelse

Attached: DeBTi8fU0AA78MO.jpg (640x469, 40K)

youtube.com/watch?v=Bp2VfPAhnOY

Rekommenderar den, lyssna om ni har 16 minuter fria. Svensk artist också.

Attached: 600x600bb.jpg (600x600, 50K)

baserad

Vi vet ju nu vilka som vinner mellan kommunister och muslimer

Attached: YPGsyria.jpg (781x439, 46K)

>ledaren för NMR har ett hebreiskt namn
hmmmmmmmm

Varför hade alltid adhd-psykfallskillarna som dampade loss på varje lektion i grundskolan blont hår och glasögon, ofta smala/små ögon också? Ni vet den där killen som kastade stolar och liknande när de blev utskickade av lärarna. Alla dampungar såg fan exakt likadana ut. Har vikarierat på mellan- och högstadiet en del och ser ungar som ser ut exakt så hela tiden. Detta slog mig nu men hittar ingen bra bild som exempel

Attached: 1541700372805.jpg (657x527, 32K)

Så börjar de med sin skit igen

Attached: 1552830242142.jpg (153x179, 7K)

Han borde byta namn till Tor Vikingasson

>kurder är inte muslimer

Attached: 1548955622187.jpg (249x228, 6K)

Verkligen inte, hade bara brunhåriga dampungar i mina klasser

Kollade precis igenom Bechir Rabanis film
så gott som alla av de som kastade sten var ju babbar, hur skulle detta kunna vara maskerade provokatörer ifrån NMR lmao

de största psykfallen på min skola """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""råkade"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" vara svarthåriga invandrare

De är baserade islamokommunister

Attached: 1447432926508.jpg (1023x677, 66K)

>kristet namn
Fixade det åt dig

det var två riktiga dampbarn i mina klasser, en hapa i grundskolan och en turk-kurd i gymnasiet

Kanske för att Sverige har varit kristet i nästan 1000 år

gissar han hade en svensk skola