Attached: 122217.jpg (1920x1200, 1.08M)
Sverigetråden
Hudson Reyes
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
David Lewis
>>bli advokat
finns det ett större cuckval? man har inget alternativ förutom att arbetas in i väggen och konkurrera med narcissister såvida man inte har kontakter
Dylan Parker
tänk vad hemskt det skulle vara att va löneslav
Nathaniel Scott
Herregud min aptit är fan helt borta nu. Har inte ätit någonting sen lördag förmiddag och tränade ganska hårt nu i morse, nu har jag äntligen gjort lite mat men känner knappt någon motivation att börja äta den.
Är det verkligen menat att hård träning ska göra en mindre hungrig istället för mer?? Vad fan är det som är fel här egentligen??
Nicholas Wright
Skulle oironiskt sluta upp med mitt NEETliv om jag fick ett simpelt deltidsjobb och en billig 1:a.
Nicholas Hernandez
själv har jag redan en liten 1:a. ser inte hur ett jobb skulle ge mig glädje
Blake Reed
>ser inte hur ett jobb skulle ge mig glädje
läs Marx
Connor Green
det känns som om man behöver ett jobb för att folk ska ta en på allvar, men det bästa är ju att ha ett jobb som inte är ett jobb egentligen så man kan lägga ner största delen av livet på högre strävanden som att spela zoomerspel och läsa filosofi
Joshua Collins
detta.
lever på soc och skulle aldrig skaffa ett deltidsjobb, för får lika mycket av att sitta hemma.
Chase Phillips
Själva jobbet i sig är väl inte något roligt men att ha pengar och kunna känna sig säker är väl det jag skulle gilla.