/mämmi/

Anime halaa Valdemaria -painos.

Attached: anime19.jpg (698x698, 62K)

Other urls found in this thread:

kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3209
youtube.com/watch?v=iH_ZGL1xBvY
youtube.com/watch?v=wU7cPF57pH8
youtube.com/watch?v=It2l2d5ZbF4
youtube.com/watch?v=jd6p9HZJiYw
twitter.com/NSFWRedditGif

hyvä painos ja hyvä juoma

Attached: 3498598345.jpg (360x312, 21K)

Antakaa persettä lääh puuh nyymitylleröt vittuh

oispa ikuinen talvi

Tein borchkeittoa ja smetanaa oli kanssa niin hyvää tuli. Koneella olen sitten katsonut animea ja koittanut libcxx/musl järjestelmäkirjastoista ja llvm/clang työketjuista gentoota nostaa kengännauhoista. Kaiken kaikkiaan ihan kiva päivä siis.

Attached: __aqua_kono_subarashii_sekai_ni_shukufuku_wo_drawn_by_mishima_kurone__f31821a241414375f423aaf682a10f (1090x2048, 354K)

Gambina > Valdemar

mitäs mieltä olette suostumuspohjaisesta raiskauslaista

Vissiin taas yksi konsti lisää laskea suomalaisten lapsilukua?

kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3209
siitä vaan lukemaan

Miksi äänioikeutta pitäisi antaa yhtään kenellekkään nuoremmalle tai jollekkin muille separeille?
Äänioikeus pitäisi olla rajattu 25-65-vuotiaille veronmaksajille.

Marabello > Gambina > Valdemar

Attached: everything.jpg (500x580, 26K)

kukas on veronmaksaja

niin eli jos nainen ei seksin aikana koko ajan hoe että haluaa seksiä juuri nyt juuri sen miehen kanssa niin mies on raiskaaja

Äänestän huomenna Perussuomalaisia

FAZZIZ

vaikuttaa ihan järkevältä, kunhan se laki on hyvin kirjoitettu

Havahduin yhtäkkiä siihen että olen olemassa. Pääsin olemaan yksi niistä miljardeista ihmisistä jotka piipahtavat tällä planeetalla ja katoavat ennekuin historian kirjat edes ehtivät häntä huomata. Pääni on täynnä ajatuksia, muistoja ja tunteita jotka ovat minulle kovin tärkeitä, mutta nuo ajatukset todellisuudessa eivät ole minkään arvoisia.

Tai mitä edes on "arvo"? Olemme keksineet hirveän määrän abstrakteja asioita tänne auttamaan meitä hahmottamaan ympäristöämme. Häiritsee se että en saa koskaan tietää mistä tämä kaikki johtuu, miksi olemassa oleva on. Se vastaus on tuolla jossain, avaruuden rajojen ulkopuolella, siitä olen varma. Luonnonlakien mukaan mitään ei tapahdu ilman syytä, jokaisella asialla on syynsä. Mahdoton siis käsittää miten ihan kaikki mitä on, kaikki järjettömät määrät energiaa, monimutkaiset luonnonlait ja käsittämättömän suuret etäisyydet eli siis koko tämä rakennelma jonka sisällä elämme, olisivat vain ilman sen suurempaa syytä olemassa.

On myös jotenkin todella hurmaava ajatus että tuolla jossain pimeyden syövereissä, koko tämän olemassaolon ulkopuolella olisi jokin älykäs taho joka seuraisi tai ohjaisi universumia. Ensimmäistä kertaa elämässäni todella ymmärrän uskontojen vetovoiman.

Ryssät vittuun Suomesta.

youtube.com/watch?v=iH_ZGL1xBvY
oispa classic

Mä olen nyymin mielikuvituksen tuotetta, sen vainoharhojen ruumiillistuma

onhan se jännää mutta millään tuolla ei ole kuitenkaan mitään merkitystä koska eivät vaikuta meidän joka päiväiseen elämään
oma keho tuo aina nopeaa takaisin avaruuden pimeyden syövereistä mielen kun se alkaa ääniä päästeleen tai joku särky iskee

t. neitsyt

pimeyden ruhtinas

Attached: 1553029259353.jpg (771x1024, 424K)

Hah, juu

Palan tunne kurkussa ja röyhtäilyttää

Attached: 1519484537614.png (657x527, 53K)

Vittu tää on ihan paska *heittää nyymin roskikseen*

katsoin peiliin ja en tunnistanut omia kasvojani hetkeen
olipas outo kokemus, nyt nukkumaan

Kiitos

youtube.com/watch?v=wU7cPF57pH8
aina saa olla ylpeä, kiitos keisari

Ompi hiljasta.

Attached: Rin snug.jpg (393x427, 20K)

katon nyt hyökkäys titaaniin kausi 2

oispa kaljaa....

*varastaa nyymin lämpimät villasukat*

*kuolee*

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti

Attached: 1466793402285.png (582x448, 134K)

ja rauha maassa

Kai tarkoitat hyökkäystä titaanin päällä

Kohta nukkumaan

Attached: Moi lolita.png (579x371, 130K)

Apua!

Ei saa huutaa turhaan apua, joku vielä luulee että sulla on hätä

Ei iso mies voi apua tarvita, kuuluu itse yksin kärsiä hiljaisuudessa.

Attached: 467543de.jpg (640x480, 79K)

Ompi hiljaista

Attached: Minami_1.jpg (800x1119, 618K)

Todella. Tykitän Rising Storm 2:sta itse.

Attached: Aoi bikini - deras bgt.jpg (2893x4092, 696K)

Vitun lokit. Onko niiden pakko herätä tähän aikaan kiljumaan

Pelasin itsekkin hetki sitten. Kyllä se liekinheitin on kova peli

mikiä päivä oli äänestys päivä?

Attached: 1554672586437.gif (160x119, 1.78M)

Sunnuntai.

Itse kävin jo ennakkoäänestämässä vihreitä.

Attached: iu[2].jpg (474x474, 23K)

Mikä liputuspäivä?

Mikael Agricolan eli suomen kielen päivä, samalla myös Lönnrotin syntymäpäivä. Eli Uuni testamentti tai Kalevala käteen ja huovan alle.

Attached: iu[1].jpg (546x716, 81K)

Uuni testamentti kuulostaa kyllä mielenkiintoisemmalta kuin Uusi testamentti.

voi juku nythän mä hokasin. Itsekuri ei riitä kuitenkaan heräämiseen ennen neljää, joten mähän käyn kaupassa ennen yöunia.

taas pyryttää lunta

Attached: reimu5.webm (1280x720, 95K)

elämä on paskaa

Näimpä, mutta silti eläkäämme sitä.

En oikee tykkää kuinka lyhyt kantama siinä on, mutta jos on oikein tiukka kartta niin sitte, haulikot on kyl ehdottomasti mitä rakastan kuinka hyvin ne on toteutettu kaikissa Tripwiren peleissä, 50 metriltäki hyvä tilaisuus tappaa vihu katkastulla haulikollakin.
Lempi ase on kyl varmaa toi M1919 Browning LMG, aina tulee lahdattua sillä hitona porukkaa, RPD hyvänä kakkosena.

Attached: Aoi bonfire marshmallow - haikara black.jpg (1738x2318, 389K)

moi!
kyrpaa...

Attached: 1447714330292.gif (784x643, 241K)

elämä on vitun hyvää. miks päätät että se on paskaa kun voisit päättää sen olevan taivaallista?

Itse tykkään olla eturintamalla, joten oon kiva vaan roiskia liekkejä joka paikkaan ja kuunnella riisimiesten huutoja. Itse en noita raskaampia konekiväärejä osaa käyttää kunnolla. Koskaan ei ei amuskella kauaa, kun joku pistää jo luodin kalloon.

Toivottavasti ulkona ei ole hirvesti elämäiloisia ihmisiä

*läpsii nyymiä*

älä nyt helvetti
äijä löi oikeesti...

sori, näytit siltä että olit kurituksen tarpeessa

Tilanneraportti: Tuolla on satanut lunta nyt yli vuorokauden putkeen ja sitä on joka paikassa varmaan 20 senttiä taas. Tämä on harmrinloista, koska lumet olivat kerinneet jo sulaa lähes täysin ja nyt voi joutua odottamaan monta päivää kunnes lumet ovat sulaneet taas.
Mieliala: pettynyt.

Kauppa reissu suoritettu. Ulkona oli loskaa ja pilvistä. Elämäniloisiakaan ei näkynyt. Ostin heräteostoksena lihapiiraka, jonka juuri söin. Nyt menen nukkumaan.

olen iloinen puolestasi

Attached: saatana.png (540x443, 255K)

Äänestin persuja.

ÄÄÖÄÖÖÖÄÄÖÖÄÄÄÄÄÄÖÖLLGLLLLLL

*vilkaisee nyymin hameen alle*

Epäironisesti ajattelin ryypätä itteni katkolle kun on niin paljon kiljua. Blogaan sitten osastolta kun oon selviintymässä.

No mitä siellä näky?

nyymin paljas peffa :3

Minulla on laktoosi introleranssi, mustat hiukset ja karvat.

En äänestänyt.

Ootko ns. "neekeri"?

äänestin myös persuja

aikamoinen nousu. nyt vaan mietitään että saako halla-aho nukkuvia äänestämään. onko täällä porukkaa jotka äänestivät ensimmäistä kertaa?

Attached: 1553981556864.png (1920x2496, 2.24M)

Oho, kuvaile tarkemmin

"nousu".

en nyt tuollasta salaliittoa menisi arvelemaan kun useammat noita kyselyjä suorittaa. kantarilla kyllä noi kyselyiden tulosten korjaamiset ovat olleet joskus hieman kyseenalaisia, mutta ei ihan tuolla tavalla

vantaajuopponyymi paikal?

Heti kun halal-aholle jouduttiin antamaan televisioaikaa, persujen kannatus lähti nousuun. On se jännää

kjoo

ootko selvinny? ite kelasin mennä katkolle ku ränni menos, mimmosta siel on? voiks ainaki pelaa kännyl samal ku saa benei?

Attached: 1498348765462.jpg (756x715, 97K)

ainakaa tuol katkol mis olin nii ei saanu pitää kännykkää vaa se annettii säilöön ja sai pari kertaa viikos käyttää joku tunnin kerrallaa, ihan paska mesta en suosittele

Miksi kännykkää ei saisi käyttää katkolla? Mikä järki?

Attached: 1532451912810.jpg (414x451, 53K)

Mikä teitä vantaalaisia vaivaa?

no vittu mitä paskaa. olin joskus ns. "avo katkolla" ja mulle tuotii lääkkeet kotiin. en tiiä kyl et onnistuisko toi tokal kerral enää, mut vittu kyl mä voin siel valkosel patjal makaa kuha vaa saa ees käyttää luurii vittu.

no en tiiä kai siinä sitte pitää keskittyä täysillä siihen selviytymiseen, mutta on kyllä niin ankeata paskaa että ryyppäämään sitä lähtee heti ku ulos pääsee

Attached: 1534370678364.png (2400x1490, 840K)

salee pitää ite kysyy niilt et saaks käyttää luurii/pääseeks avokatkolle enne ku menee ja jos ei saa ees luurii pitää (oli muute itel kerra kannettava tsygoosi osastol ku olin huumedeliriumeis) mut saa nähä. yleensä peijakse sairaalas käyny vaik asun tääl korsos.

Attached: Blog_pic.png (1276x723, 54K)

Täysin saman näköset lätkämaila kannatuskäyrät oli viimekin vaaleissa sekä YLE:n (Taloustutkimus) että HS (Kantar) mukaan. Viimeksi oli 14-15% pitkään -> nosto 16,7%/16,2% juuri ennen vaaleja -> vaaleissa 17,7%. Tällä kertaa on 9-12% -> nosto 15% -> vaalit ???. Puhdasta sattumaa?

VANTAA
A
N
T
A
A

>kai siinä sitte pitää keskittyä täysillä siihen selviytymiseen
Eli tarkoituksella pahennetaan ihmisen oloa? No kai tuossakin joku järki on, että tehdään mahdollisimman vituttavaksi kokemukseksi, että ei toistuisi, mutta jälkikäteenhän siinä haluaisi vain lähteä dopamiinia hakemaan viinasta, kuten sanoit.

Attached: 1554515497587.png (300x325, 84K)

youtube.com/watch?v=It2l2d5ZbF4
kylläpäs näyttää poika iloselta kun saa pomppia animetyttönä

Surettaa oikeasti teidän juoppojen puolesta. Eräs kaveri kuoli vasta 30-v maksakirroosiin kun ryyppäsi maksansa paskaksi.

30v on jo ikäihminen, eiköhän tuossa iässä ole jo koettu kaikki kokemisen arvoinen.

Kuolema on pako elämän kärsimisestä. Ei siinä mitään surettavaa ole.

Ei ole kivaa kun 8v vanhempi lähimmäinen kuolee kenellekkään.

>stk tänä vuonna 30 mittariin enkä ole kokenut ~yhtään mitään
oma vika tietty mut silti

helppo se on sanoa että joo tapan itteni sitten vähän vanhempana mutta niin se mieli vaan muuttuu kun se aika koittaa ja sitä paskaa jatkaa eteen päin, silloin kyllä toivois että ois nuorempana ollu viisaampi ja suunnitellut tulevaisuuden varalle eikä luullut että tietää kaiken kaikesta
ajattele nyt mimmonen tollo olit viis vuotta sitten, miksi luulet ettet viiden vuoden päästä et näe nykyistä itseäsi yhtä tyhmänä?

youtube.com/watch?v=jd6p9HZJiYw
miehet on aina tehnyt parempia naisia kuin naiset

nyymin peffa...

nyymin paukut...