Sverigetråden - Regelrätta nattupplagan

Attached: 1534262868210.png (438x498, 397K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gqWolBU-99M
youtube.com/watch?v=Q4X3TZgH5qU
en.wikipedia.org/wiki/Bethlem_Royal_Hospital
youtube.com/watch?v=_VFbh_0hawE
twitter.com/NSFWRedditVideo

INGA BÖGBREV UNDER DET HÄR BREVET

Denna tar vi

Denna tar vi

någon som sa bög?

Attached: 458345691823.jpg (400x400, 45K)

Denna tar vi

baserad

Vilken är aktiva tråd1?

Tar denna, vi gör

Attached: Yoda.jpg (1536x864, 179K)

denna

jag gillar denna bilden favä
den är mysig

den andra tråden har 60+ brev mann1

Sverige har oironiskt retconnat bort hela sin historia, den var för "rasistisk och problematisk". Carl von Linné blev till grundare av rasbiologiska institutet, rasbiologiska institutet fanns aldrig, Sverige hade en viktig roll i slavhandeln, Sverige hade kolonier, Sverige var aldrig en stormakt eftersom att vi aldrig hade kolonier, Carl von Linné bevisade att rasbiologi var humbug genom sin överlägsna vetenskapliga metod.

Heidenstam försvann helt trots att han vann ett Nobelpris, numera är det bara Strindberg som gäller.

Medborgarsång går ju "Så sant vi äga ett fädernesland, vi ärvde det alla lika". Det är problematiskt, den borde således gå "Så sant vi bo i ett fosterland, vi föddes alla i det lika".

verkar död nu dock

1. den är ogiltig
2. den har varit uppe i tre kvart och har 19 brevare, denna har varit uppe i fem minuter och har 11 brevare

Inga bögbrev säger du?

Attached: sample_f27f304f69f4c15dc04231c3bb7d17de_1.jpg (850x1020, 217K)

>dkn ensam
>okysst oskuld
>inga vänner
>familj som känns falsk (utom morsan och farsan)
>inget jobb
>ingen utbildning
>28 år

Attached: IMG_6503.png (512x512, 8K)

Börja studera din mes.

(Och tack OP för en regelrätt tråd favä. )

känns dåligt mann1

bli en hämnare

Finn en kontakt med ert land.medan det finns.
'Svenska symboler' i Hermans historia:
youtube.com/watch?v=gqWolBU-99M

Attached: Red_large.jpg (261x300, 13K)

>Sverige var aldrig en stormakt
minns ni för några år sedan när skolverket försökte byta ut namnet stormaktstiden till "Östersjöriket" eftersom Sverige aldrig var en stormakt enligt dem?

bra film, får ta och se den imorgon

blir fortfarande arg av att tänka på det

Kollar på den här nu, toppmys, tack för att du brevade den.

antar att vi ska posta här nu då

Attached: 1522460363325.jpg (1500x815, 115K)

inte du favä

l-laca?!

se

Fast å andra sidan så spelar Sverige spelet bättre än typ något annat land nuförtiden. Varför tror ni vi är världsledande inom typ alla områden? Vi insåg att nationalism och nationalromantik är spergig shit från 100 år sedan. Nu gäller globalism, handel, teknologi och IT, då ställer vi svenskar om oss genom att snacka engelska, ta del (och själva förbättra och utveckla) den globala angloamerikanska kulturen och vara allmänt kosmopolitiska. Detta är något som gynnar vårt land, gör oss rika och populära.

Vem är bästa tjejen, och varför är det Nadeko?

Attached: 1547158104403.jpg (1920x1080, 156K)

Y I K E S

låter som något en rotlös babbe skulle säga

>möh pengar! vi blir rika av det!!!

Attached: 1526771951906.jpg (280x311, 19K)

hållkäften dakka

Tror du Nadeko's små ormar kitlas när du blir avsugen av henne?

Attached: CkB97zOUkAEvBoV.jpg (1920x1080, 145K)

>103960958

Attached: That's bait.gif (500x207, 3.06M)

Jag vill vara älskad av Nadeko!
3dpg har inte en chans, orm är det enda i mitt liv!

Attached: totally kill.jpg (1280x1438, 140K)

Ja ni kan kalla mig en babbe om ni vill men faktum är att vad som är svenskt inte är statiskt. Svenskt är tacofredag och kebabpizza, svenskt är pewdiepie och avicii, svenskt är spotify och klarna, svenskt är att snacka flytande engelska och resa till NYC.

Det ironiska här är ju att de som är MINST svenska är stormbögar och andra nationalister. De har inget gemensamt med 99% av alla svenskar annat än språket och "muh gener". Allt annat i deras liv, från deras värderingar till deras underhållning, delar de med andra althöger-nissar i USA och andra länder lol.

aaaa fan önskar jag bodde på medeltiden livet hade fan varit episkt

Försvinn med er äckliga jävla vider

nä nu går jag och lägger mig

Vita katten favä.

>babbe kallar andra osvenska
>babbe tror att alla är lika amerikaniserade som honom

Attached: 1542600951890.png (654x452, 540K)

>n-nej jag är inte amerikaniserad jag spenderar inte halva min vakna tid med att skriva på engelska med amerikaner på ett amerikanskt bildbräde

lol

>babbe tror att alla spenderar lika mycket tid på kanalen som honom

Attached: 1548767731456.png (515x821, 59K)

fuck off, ni behöver inte 3 fucking sverige trådar bara för att ni är för normalbög för att stå ut med anime på an anime websida men för fucking dumma för att ta er skit till facebook

Attached: 1549101051034.jpg (1280x720, 98K)

>anime
Ok
>bögbrevande
Dra åt helvete och dö en långsam plågsam död vidriga bögjävel

Attached: 1554381459852.gif (220x233, 273K)

högerpil de kå enn ingen eff ve

LOL vilken lokal handlar det om?
youtube.com/watch?v=Q4X3TZgH5qU

Attached: Screenshot_2019-04-08 AfS får rätt till lokalen - YouTube.png (1322x874, 1.47M)

>svenskt är att snacka flytande engelska och resa till NYC.
Övre medelklassen och borgare är inte svenskar. Dds blatteäckel

Min tråd är regelrätt denna bög infekterade tråden med mindre postare bör tas bort och dess postare bannad

Lyd min vilja

Attached: 1550249094103.jpg (501x608, 56K)

>ni nationalister har inget gemensamt med andra nbögsglobalist-svenskar därför är ni MINST svenska

Svensk kultur är Strindberg, Heidenstam, Fröding, Böök. Det är Carl Larsson och Dardel. Det är Stenhammar och Wilhelm Petterson-Berger. Det är skogen om våren, regnet mot markisen om midsommar. Det är lukten av saltvatten på solbränd hud ute i havsbandet på västkusten. Det är ett pass på älgjakten, limpsmörgås med stekt ägg och kaffe i termosen. Det är Bellman och Taube och alla kring bordet sjunger med. Det är sill och potatis, kräftor och falukorv. Det är ett hederligt handslag, ett hållet ord. Det är att ta saker i tur och ordning, att göra rätt för sig. Det är att knulla en gudomligt vacker kvinna på en filt i ljungen och med fåglarnas sång som ackompanjemang. Det är att hjälpa sina grannar och hålla ihop i arbetslaget. Att komma i tid, att göra sitt. Det är att höja ett spetsigt glas, se sin kamrat djupt i ögonen, säga "skål", knycka bak huvudet med en snärt och skicka ner en iskall tapp av OP eller Skåne i halsen. Det är vinterbad och bastu. Det är den där hinnan av svagt grönt på träden just i lövsprickningen. Det är en sväng med ekan på sjön, sätta nät eller pilka torsk. Frösöblomster, Änglamark, Kostervals och Östermalm. Det är Högvakten och Slottet och "Stolta Stad!". Det är en sväng på snöskotern utanför Pajala och en plankstek på Mommas i Kiruna.

Det är Pär Lagerqvist, Sven Stolpe, Elsa Beskow, Herbert Tingsten, Rune Moberg, Carl-Johan Vallgren och Selma Lagerlöf. Det är bandy på uterink och fotbollsmatch på Stadion. Det är Wasaskeppet, Riddarholmen och Gamla Stan där stormaktstidens grundstenar fortfarande syns. Det är en järnåldersgrav i Skåne och dalkarlarnas kyrkorodd. Det är Botaniska Trädgården och Feskekörka och käka gott i Göteborg. Valborgsmässoafton med bål och sång... Jag har säkert glömt tusentals fragment i den väv jag känner som svensk kultur och jag lever och andas den varje dag.

Ni som tvivlar på dess existens kan fara åt helvete! Flytta härifrån med en gång! Detta är SVERIGE och det är stort!!!

dina mamma är en bögbrevare

Attached: 1422827449402.gif (340x340, 134K)

j a j k s

>Svensk kultur är Bög
You got that right.

jak ä pöök

>hade en gång allt man kunde önska
>jobb, fru, barn, trädgård med vacker grönska
sitter nu i en unken barack för chefen gav mig sparken och frugan tog ungen och stack

Öh ja ingen förnekar allt det där? Knappast så att det finns en risk att folk glömmer Strindberg, slutar fira midsommar ett slutar käka sill och potatis. Jag håller dock med om att det senare du nämner löper risk pga invasionen av ohederligt blattedrägg, därför jag röstar SD.

Påminnelse om att Löfven har gett svenska lärare makten över de 9000 ensamkommande """barnens"""" asyl.
Ger de godkänt får de automatiskt stanna ett år till :^)

Attached: Screenshot_2019-04-08 Lärarna kritiska mot den nya gymnasielagen.png (645x712, 90K)

alltid lika roligt att se ett brev man skrev för flera år sen dyka upp igen
det är som ett (du) på steroider

Attached: 1528483291271.jpg (460x335, 24K)

Okej, p12:a.

Vad är djävelns trekanten i Sverige?

Male-Female-Female

Najs blogg

ok, men då är du en p3:a, sveriges värsta radio kanal

Attached: 1541536129885.jpg (300x356, 63K)

>lyssna på radio
Farfar...

>att svensken alienerar sig själv åt helvete - talar knappt sitt egna språk längre, ser inga svenskar när hon rör sig på gatorna, och avstår från att skaffa barn pga karriär och miljöpåverkan - är någonting bra pga aktierna ökar i värde

Attached: 44672836423.jpg (227x222, 7K)

D-du är söt..

>Vad är djävelns trekanten i Sverige?
Dräng, husmor och geten

är lite småsugen på att köpa hem en mängd grodbilder utskrivna på canvas och hänga på väggen

Attached: 1549680486890.png (409x436, 164K)

en.wikipedia.org/wiki/Bethlem_Royal_Hospital
>Wakefield's account focused on one patient in particular, James Norris, an American marine reported to be 55 years of age who had been detained in Bethlem since 1February1800. Housed in the incurable wing of the hospital, Norris had been continuously restrained for about a decade in a harness apparatus which severely restricted his movement.[n 23][207]Wakefield stated that:

>... a stout iron ring was riveted about his neck, from which a short chain passed to a ring made to slide upwards and downwards on an upright massive iron bar, more than six feet high, inserted into the wall. Round his body a strong iron bar about two inches wide was riveted; on each side of the bar was a circular projection, which being fashioned to and enclosing each of his arms, pinioned them close to his sides. This waist bar was secured by two similar iron bars which, passing over his shoulders, were riveted to the waist both before and behind. The iron ring about his neck was connected to the bars on his shoulders by a double link. From each of these bars another short chain passed to the ring on the upright bar ... He had remained thus encaged and chained more than twelve years.

Hade det inte varit roligt om man gjorde så här på bögpsykfallen?

Attached: chained-insane-at-bedlam-illustrati.jpg (360x600, 60K)

honk honk

>888
Shadilay!

Mm men samtidigt så har svenskar relativt höga födelsetal (och nej det är inte bara babbar), bor runt andra svenskar i villaområden och snackar svenska.

Baserad. Breva bild när anti-grodcucken visar sig i tråden igen.

Irriterar mig faktiskt fruktansvärt mycket att tråden har individer som är "hela" nog i själen at de varit intim med en annan människa. Gör mig förbannad och full med avund.

När det gäller ivl bryr jag mig inte, tar för givet att varenda jävel jag går förbi på gatan har knullat, men tråden känns som mitt domän, och faktumet att det absolut inte är det, att tråden är full av vuxna män som är så pass självsäkra att de lyckats vara naken i samma säng som en kvinna.

Vill spy på er. Mitt liv har totalt spårat, det är helt över för mig, denna bitterheten har ingen botten, bara blir värre och värre, är tortyr.

>dkn tänkte gå och lägga mig tidigt och se den någon annan gång
>såg istället igenom hela nu
min disciplin en skit

det kan tilläggas att de gula och blå färgerna tidigast förekommer på Erikska ättens banér, och att lejonfanan kommer från Bjälboätten (som är en inverterad version av den danska Estridska ättens fana).

Fan Caj-Görän, jag redan svarade på den.

varför tror du vi sitter här?

I Sverige är det gymnasielärare som bedömer om vuxna män har asylskäl eller ej
honk honk kan inte hitta på detta :^)

Attached: Pepe Clown pie.gif (607x609, 514K)

rätt pin

fin propaganda på slutet för övrigt

sex är typ som att ta en skit, helt obetydligt

youtube.com/watch?v=_VFbh_0hawE
BEFRIA KEKISTAN FRÅN JUDAR OCH NIGGERS!

Attached: Screenshot_2019-04-08 Morgan Johansson om lärarnas kritik mot gymnasielagen.png (710x904, 404K)

jag trodde att vårt land var en tragedi
men det är en komedi

Attached: 1549755609751.jpg (1200x727, 110K)

varför minskar den svenska befolkningen då? vi kan inte ens komma över 2.1, medans utomeuropeer ligger på minst 2.5

Fast kan ni inte bara erkänna att ni skiter fullständigt i Sverige och svenskarna? Ni har greppat tag i nationalismen för att ge er någon form av mening men i verkligheten så avskyr ni svho och nbögar och deltar knappast på någonting svenskt eller några svenska traditioner utan spenderar den största delen av er tid på nätet isurplandes "dekadent amerikansk kultur" tillsammans med människor från hela världen. Alla era vänner, er underhållning, era fritidsntressen är så globaliserade de kan bli, ironiskt nog. Herregud till och med stormbögarna i DFS kan ju inte sluta prata om deras internationeeelllaaaa kontakter.

Ni kanske nu kommer kommandes med hur detta minsann bara är för att moderna svenskar är degenerates och cucks och allt vad det är men vi vet alla att ni varit precis lika miserabla och utstötta år 1870.

Attached: biancasteker.png (396x349, 334K)

Attached: Clownpill 2.webm (600x338, 551K)

>detta är vad som gör dig till svensk
så klart en blatte inte skulle förstå
saknar den tiden när blattarna i tråden begrep sig på vår kultur och insedde när de inte gjorde det

Attached: 1531823863318.jpg (720x645, 28K)

tycker du ska ta och gå och äta skit, din fitta.

>103962121
förstår inte ens vad han försöker säga med detta brevet
hur mår han?

Den här tråden är alldeles för jävla bögig, vad sägs om att vi snackar lite om söta pojkar?

När var senaste gången ni låg med en, är du en söt pojk, ska söta pojkar ha större eller mindre balle än dig?

Attached: 1532077187774.jpg (800x726, 413K)

Mm undrar när den kom för euron var tydligen redan uppfunnen när den gjordes.
...
>1991

Attached: 1548370108981.jpg (700x404, 88K)

Attached: 1523290464211.gif (1701x848, 2.5M)

fick nyss undying titeln

hur fan kan smaken av piss sitta kvar i en flaska efter man skrubbat den med borste och diskmedel?

Attached: 1544301823073.jpg (563x800, 290K)

Fredags med min sö po pv. De ska ha stora men mindre än mig

Kanske för att de bor i soptippsländer? När de kommer hit får de mycket färre barn. Undantaget är väl somalierna som är en helt jävla ny nivå av värdelöshet.

bra brev.