/Norgetråden/

aksemaktenes utgave

forrige:

Attached: ein_volk_desuyo.jpg (986x1734, 831K)

Other urls found in this thread:

biblegateway.com/passage/?search=Exodus 4:24-26&version=NIV
youtube.com/watch?v=lOImFfkVhM0
youtube.com/watch?v=LCCiwPEdEpg
youtube.com/watch?v=pbP8sofQ6QU
youtu.be/D8J-O4t9KpA
youtube.com/watch?v=qVM8a0PGDwI
youtube.com/watch?v=cVmBEmBi-jo
youtube.com/watch?v=2U8NexkCBOE
youtube.com/watch?v=YlvQBPl_AkE
youtube.com/watch?v=omyhiFWfEN0
discord.gg/tDtb8WJ
youtube.com/watch?v=Be8u-ZoBG_w&list=RDR8S5r-LprSU&index=18&bpctr=1554932854
youtube.com/watch?v=H3B7QmI97t0&list=RDR8S5r-LprSU&index=31
youtube.com/watch?v=-dq35MjRaOI
rightoftheright.com/church-of-swedens-guide-for-christian-lgbt-kids-claims-jesus-christ-was-queer/
twitter.com/AnonBabble

Enda en flott utgave gutter

Skiskoene mine har krympet masse siden i fjor. Gnagsår nå!

mods = mafia'n

Fil av litt bein av foten din.

*River av deg ansiktet*
*holder opp et speil*
Seeeeeee så fin du ble! :D

>fin kveld
>Kvikk Lonsj i hånda
>vet at de skall bli gått å såve
>gutta har mekket en basert utgave
Bedre blir det ikke.

Jeg våknet opp og jeg er trott etter 5 timer

drep meg

Attached: 1553711204194.jpg (408x604, 35K)

Gomler i meg 3 plater kvikk lunsj, 2 stykker restepizza, og 2 deilige brödskiver med kaviar og egg på.

Attached: tykk.png (1228x1502, 61K)

veldig bra utgave

Attached: 1512633364936.png (208x327, 30K)

Kjopte masse billig solo på rema. Skal kjope en pakke med ritz kjeks imorgen. Blir koselig.

>bergenanon er i tråden

Attached: ja takk fåvæ.jpg (565x717, 182K)

basert tjukkasanon

det er bedre med 20 sigaretter til dagen enn 20 kjeks.

Attached: 1545661251049.jpg (720x720, 236K)

Du kommer til å eksplodere, feiting.

Er jo bra, nå kan du faktisk legge deg til en forsvarlig tid.

Takk for tipset, kanskje jeg skal steke et par egg til kvelds.

det er riktig

du er en sånn gåttemåns du altså

Attached: 1554914120318[1].webm (640x798, 1.03M)

treff eller bom
jeg tipper de aldri bommer

hæ?

Attached: huh.jpg (315x313, 53K)

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier så er der noe for alle

24 På et herberge langs veien motte Herren Moses og var i ferd med å drepe ham. 25 Men Zipporah tok en flintkniv, kuttet av sin sonns forhud og dro den over Moses fotter.
"Du er som en brudgom av blod for meg" sa hun. 26 Så Herren lot Moses være i fred.

>Exodus 4:24-26
biblegateway.com/passage/?search=Exodus 4:24-26&version=NIV

Attached: 1551919794441.jpg (1080x1350, 125K)

Altså hæ?

tenk å uironisk være militant anti-kristen ateist etter 20019 haha fy faen

Fy flåbbe!

Is she already gone?
Can we call her back again?
Is she already gone?
Will she find me in the end?

Attached: 1547059596946.jpg (375x550, 146K)

Men i...

nå må dere breve den ene sangen som best beskriver hvordan det foles å være deg

her er min:
youtube.com/watch?v=lOImFfkVhM0

Skal lytte til din nå, her er min

youtube.com/watch?v=LCCiwPEdEpg

Er det bilde av jven din?
Jeg tipper hun ikke kysser deg.

Min:
youtube.com/watch?v=pbP8sofQ6QU

h-hva faen?

Attached: 1544011347998.gif (480x480, 1.02M)

youtu.be/D8J-O4t9KpA
må vel bli denne

youtube.com/watch?v=qVM8a0PGDwI

>forste gang jeg har blitt spurt om jeg vil ha ketsjup (og fått ketsjup i det hele tatt) på mcdonalds var av en jeg oppfattet som en homofil mann

Attached: 1554810244656.png (600x599, 432K)

3 kopper kaffe og jeg er fortsatt slov og slapp

rakk ikke butikken i dag heller

tvilsomt at jeg orker å gå når det åpner igjen

ting ser verre og verre ut

--

utdrag 32 fra naut-anonsen liv

Attached: 1551406657207.jpg (700x700, 79K)

Dognrytmen din kommer til å tilfedigvis skyve seg framover så du kan gå på butikken en dag
t. felles nauteanon

Hvemdan bolig har du

youtube.com/watch?v=cVmBEmBi-jo

Kanskje jeg skulle blitt AP politiker sånn at jeg kunne reise hvor som helst på skattebetalernes regning

youtube.com/watch?v=2U8NexkCBOE

Attached: 2290662sa4rd02587.gif (250x250, 460K)

prover på dette
bor i blokk

youtube.com/watch?v=YlvQBPl_AkE

youtube.com/watch?v=omyhiFWfEN0

Blir kanskje gått å såve nå, så dere får ha en god natt.

Kva skal eg kjopa på botikki for 80 kråne? Eg e veldeg svolten, men orkar ikkje laga noko kompliserat..

God natt

Attached: 1484103803575.png (726x720, 230K)

Fire trepakkinger med Kvikk Lonsj.
Enklere blire ikke.

En boks tunfisk i olje eller en boks makrell i tomat.
En pakke Polarbrod (Havre).

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Herrens vei er en fast borg for den ustraffelige, men den er odeleggelse for dem som gjor urett.
De rettferdige skal aldri rokkes, men de ugudelige skal ikke få bo landet.
Den rettferdiges munn bærer visdoms frukt, men den falske tunge skal skjæres av.
Den rettferdiges leber forstår hvad der er til behag, men de ugudeliges munn er bare falskhet.

Attached: 504bc207bbcb241f136e043a04ca7b3f.jpg (1446x2046, 1.68M)

Sånne forstepris baggiser. Så tar du med deg 75 bolls hjem igjen. Med mindre du må kjope pålegg også da...

Skal du på kirkekonsert i slutten av måneden?

Jeg skal en tur utenriks, så det tviler jeg nesten på. Hvem er det som spiller, og hvor? Det kan godt hende jeg får lagt turen innom på hjemturen hvis det hover.

Forklar

promp

Det er i Malnes kirke, jeg vet ikke om det er relevant eller alt for langt unna for deg. Du får nesten se selv.

Hvor i verden er det du skal?

Oj oj oj.. se kva eg fann!

Attached: 2019-04-10 22.23.56.jpg (4032x3024, 3.29M)

amerikanske tilstander

eg kan faen ikkje forstå kossen kvinnfolk kan verra seksuelt tiltrukne mannfolk
mannfolk e jevligt ekle
hadde eg vore kjering så sku eg vert lesba

Attached: disgruntled nico.jpg (386x385, 75K)

Natta gutter, går og legger meg

Attached: 1532766214254.jpg (2480x3507, 3.67M)

Hvorfor forklarer du ikke dette?

Det er noen pussige linjer, men de som har vett og forstand har tolket det dithen at når Herren "motte" Moses og "forsokte å drepe ham" menes det at Moses ble kraftig sjuk.
Narrativet vil altså ha det til at Sippora tolket det dithen at Moses ble sjuk fordi sonnen hans ikke var omskåret, og ved så å legge det ved Moses' fotter (Selv om det er morsomt å forestille seg at hun strakk forhuden til en guttunge over en voksen manns fotter) gav det, nærmest som et offer, for at Moses skulle bli frisk igjen.
Dette blir gjort et poeng av fordi Sipporas (andre) sonn som det her er snakk om, Elieser, hadde blitt fodt, men Sippora ville ikke at han skulle omskjæres. På denne tiden var det særs kontroversielt, ikke minst fordi Moses lot henne kjore på med det. Når sonnen ikke hadde blitt omskåret innen de åtte dagene de normalt har på seg til å gjore dette, ble Moses etter sigende syk. Fordi Moses ligger langflat med sykdom, må Sippora altså selv foreta omskjæringen, selv om hun ikke synes noe særlig om dette, som vises av sitatet "Du er som en brudgom av blod for meg!".
Dette skjedde mens Moses og familie var på vei til Egypt for å vise Guds under til Farao - Gud hadde nettop latt Moses forvandle sin stav til en slange og tilbake igjen, stikke hånden på innerlomma og dra den ut spedalsk, men med samme bevegelse kunne kurere den, og som siste utvei, å ta vann fra elven og drefse det utover bakken, hvorpå det ville forvandles til blod.

Bo i Vesterålen? Det blir litt ubeleielig for meg, men det blir forhåpentligvis en kjempefin konsert. Jeg har noen ærend i arbeids oyemed, men får nå likevel noen dager fri til å gå rundt og se meg om. Jeg håper på å få med meg Aigues-Mortes, Les Baux-de-Provence, og kanskje se meg om i Nice, Montpellier eller Marseille. Jeg er glad i å se på slik "gammel mannskit", men en skikkelig porsjon bouillabaisse og noe vindrikking er også på planen.
Kanskje stikke innom Varg og slå av en bibel- og daieprat.

Attached: 1e50e2bc6afae2ee94c3131742751d90.jpg (1191x1684, 180K)

de blir gått åg såve

Attached: pymr3x.jpg (960x960, 270K)

Om forlatelse, der ble litt knapt opp mot tegngrensen. Det er altså til Frankrike jeg skal, om det var noen tvil om det.

jeg har ikke gjort noe som helst fornuftig i hele dag

Da er det på nattevakt igjen. Blir fiskeboller fjordland denne gang. Også kjopte jeg noe alpen barer som smaker godt. Vil holde formen ved like. Aldri fått met oppmerksomhet fra jenter etter jeg gikk ned 20kg.Håper på en rolig natt. Til dere som skal sove sier jeg god natt!

Attached: 1554609647485.webm (500x500, 873K)

bestemt meg for å bruke de skattepengene jeg får igjen på noen klær + boker - og det er det

kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe

jeg er evig jomfru.

Eg må drite

sex

discord.gg/tDtb8WJ

thats my 18 yo gf btw

Attached: 1554438485256.jpg (2448x3264, 1.95M)

Gi meg jv

meg_idvl

youtube.com/watch?v=Be8u-ZoBG_w&list=RDR8S5r-LprSU&index=18&bpctr=1554932854

Attached: 1553209361504.png (359x434, 179K)

hva faen er poenget med å leve og jobbe og folge loven hvis jeg aldri kommer til å få jv eller barn egentlig
kan like gjerne begynne med narkotika og dauge tidlig hvis dette er alt jeg skal oppleve i livet

Livet er mer enn kone og barn. Har du ikke noe hobbyer eller interesser?

>kvinnemennesker

Attached: 1554089163456.jpg (276x280, 24K)

jobber og runker.

Attached: 1482123523165.png (657x527, 63K)

slutt å stille sånne spörsmål...

Hva er meningen med å slave for å gjore en dum fittekjerring til lags og gjo noen utakknemlig drittunger til de er 30?
Nei, om du er ufsol til nå, så vi deg til storhet heller enn å sjokke etter dåse som en hamster på sin tredemolle.

youtube.com/watch?v=H3B7QmI97t0&list=RDR8S5r-LprSU&index=31

Attached: 1554403169052.gif (420x244, 135K)

>det ansiktet når fsol

>når du har gått mye ned i vekt og du bare må kikke på deg selv i speilet for å forsikre deg om at du framdeles er sexy

Attached: 1499172813284.png (408x660, 79K)

det blir godt å do!
youtube.com/watch?v=-dq35MjRaOI

Attached: 905ec58e0c9a3c4dc9e4e42cd4a811d2.jpg (344x540, 29K)

har intet begjær for hverken storhet, ære eller respekt, alt jeg onsker er å bli elsketo

>når du er så feit og stygg at du lukker öynene når du går forbi ett speil og unngår å bli tatt bilder av for en hver pris

Attached: 1526915587000[1].png (763x758, 316K)

Attached: 1nn3gx.jpg (513x600, 82K)

basert og gammeltestamentschizogudpillet

Jobber jeg også. Men unnet meg ei serios eskorte tidligere i dag. Jeg vil ikke legge igjen penger på noe trafficking men denne jenta hadde A4 liv utenom så jeg slappet av littegrann. Dette var min forste gang og var nervos som faen men hun var dyktig og flink til å snakke. Trodde XL 56mm bredde kondomene jeg hadde bestilt gratis fra helsedirektoratet passet, men hun sa de var for små og hun hadde ikke storre selv(min er ikke så lang, men feit) Så da ble det tre munnfuller istedenfor. Har gått til terapi i årevis men helvette, jeg foler meg enda bedre etter å ikke bare få tomt hodet men også ballene. Kan anbefales til tross for risikoen... Men vi er jo i klovne verden så hva har jeg å tape? Jeg jobber og sover bare. Har lagt igjen masse skattepenger i kista til staten så jeg har ikke dårlig samvittighet.

Attached: 1549923801495.png (712x998, 136K)

Kjenner til det. Var 130kg for men er på 100kg nå. Foles godt.

Attached: 1551553262624.jpg (453x604, 50K)

ja? sier du at du ikke har tatt narkotika enda?

Attached: 460)_9501245.jpg (460x345, 14K)

Sitter her og leser det nye testamentet, og jesus virker egentlig bare som en frekk jævel.

Jesus var en dritt-autist som tok flere meter negerkuk om dagen.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Snork

Nitti fjerde for den evige anglo.

jeg har nok penger til både eskorte og boten som eventuelt ville fulgt. Jeg har tenkt mye på det og har kommet fram til at det handler ikke om sex. Jeg kunne nok fått meg sex hvis jeg hadde gått inn for det.

jeg vil finne en kone, noen å elske og dele livet med, og det virker ikke som om det er mulig i dagens samfunn. kvinner er for uavhengige, det er ingen konsekvenser for dem lenger, bare uendelige muligheter. Velferdstaten er en gylden fallskjerm. Jeg sier ikke at de ikke arbeider, det gjor de, det er en del av problemet. De er flinke, de får det til, de forsorger seg selv. De trenger hverken meg eller deg til å gjore det for dem. Det beste du kan håpe på er et likestilt partnerforhold som produserer et par barn og avsluttes når hun går lei av deg. Jeg kjenner ingen som er gift med sin forste ektefelle. De jeg kjenner som er gift, er på sitt andre, og selv de er en generasjon eldre enn meg. Min egen generasjon har gitt opp på ekteskap i sin helhet og har byttet det ut med seriemonogami. Kvinner som har barn i min generasjon er alenemodre. Konseptet kjærlighet foles ut som en parodi, en antikvitet fra en tid da folk ikke visste bedre.

Jeg har to besteforeldre, farmor og morfar. Begge var gift hele livet, helt til deres ektefeller dode, etter det forble de alene, men de er ikke ulykklige, de har 10 barn i mellom seg og de har god kontakt med dem og barnebarna, men hvert av deres barn har om lag halvparten så mange barn som de hadde, og er skilte. Med unntak av min soster har ingen av barnebarna barn selv, selv om mange av oss er godt inn i 30-åra.

Foles ut som om jeg skulle ha blitt fodt i min bestefars generasjon. Jeg trives ikke i denne tidsalderen og kulturen. Å leve i nåtiden foles helt meningslost. Jeg har ikke håp for framtiden, hverken for meg selv eller landet. Alt blir bare verre og verre, og selv om jeg mot formodning fant meg en kone og fikk 15 unger er det ingen framtid for dem.

fåvæ.

Dette, men uironisk i folge den svenske kirken:
rightoftheright.com/church-of-swedens-guide-for-christian-lgbt-kids-claims-jesus-christ-was-queer/

bært bært

Vitsene skriver seg selv

en bondeknol banker på doren til sin nye nabos hus. "Heisann nabo" sier han. til ære for at du flytter inn i nabolaget, skal jeg holde en fest. Det kommer til å bli masse drikking, masse dansing og masse puling."

"Hores morsomt ut", sier naboen. "Hva skal jeg ta med?"

- "Du kan ta med hva du vil, er bare du og jeg som kommer", svarer bondeknolen.