/norgetråden/

Sommer og sol-utgaven

Forrige:

Attached: 1496900252606.jpg (1216x957, 498K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BMSfl_n1dK4
twitter.com/Newsweek/status/1116184104356196352
youtube.com/watch?v=0Bvm9yG4cvs
blivakker.no/product/hudpleie-produkter/dermalogica/rens/2722/dermalogica-special-cleansing-gel-500ml
youtube.com/watch?v=BjMdg4fB-7g
twitter.com/NSFWRedditGif

gjeninnfor jodeparagrafen

innfor sharia

Why Norwegians respond on cuckthreads instead making news?

Also what do you think about this finnish thursday night?
youtube.com/watch?v=BMSfl_n1dK4

Våkna klokken 21...

blir å være oppe hele natta jeg da, tenkte sette på en film nå

Attached: 213235263456.gif (640x480, 2.96M)

Fuck off we're full

Har du noen som helst grunn til å fortsette å leve?

Egentlig ikke...

Og der kom bæsjen krypende ut av munnen

Attached: Danny_Devito_Cover.jpg (1024x768, 266K)

ah shit
glemte jeg er i portugal for påskeferien

Hvorfor gidder du, da? Jeg skal gjore det slutt så fort jeg kan, cirka 10-15 år fra nå.

Hva faen bruker man en ungkarsgrad innen samfunnsfag/statsvitenskap til?

skal drepe meg selv når jeg er rundt 33... menne... nå skal jeg sette på en film

Attached: 1527359912302.jpg (665x1024, 52K)

Diplom-is > Henning Olsen

>Henning
Er dette den såkalte Mandel-effekten?

>Diplom-is > Henning Olsen
Soyahanreigutt detektert

>jobben skal ha vårfest
>"Sverigeanon! Du burde bli med! :)"
h-hjelp gutta, jeg har aldri vert på fest för

Attached: 1470412650352.jpg (240x240, 11K)

Man ankommer, og det er et par sånne hils med venner man ikke har sett på en uke eller to (eller lenger), også åpner man sin forste ol, småprater litt. Venter på at det kommer flere. Kommer inn i stemningen etter en ol eller to, praten går litt mer og man velger aktivt sanger etter tur fordi alle har forslag. Etter flere ol eller glass med whatever så begynner man å gi faen i å skifte sanger, men det er alltid en eller to som er veldig aktive på det gjennom hele festen. Man sitter og prater veldig mye, man snakker over hverandre til forskjellige folk, flere samtaler foregår på en gang, og det er god stemning. Folk går opp av sofaen og gjor noe, for eksempel danse, eller vise muskler, eller hva faen dt er folk liker å toyse med når de blir brisen. Doen er opptatt når du skal på do, jaja, du venter litt utenfor sammen med en annen som også venter. Dere snakker om noe. Etter du har vært på do så kommer du inn igjen på rommet der de andre sitter og mens du forst står så finner du på noe toys. Du setter deg igjen. De fleste er brisen/full nå. Folk begynner å kodde om hvor mye de har drukket. Jentene er veldig mottakelige for flort, og det er minst to gutter som snakker til den samme jenta. Du sitter kanskje vedsiden av en jente du også og du får ikke være den eneste som prater med henne som regel, men du kan alltids ha en dyp samtale med henne som blir avbrutt inn i mellom. Det går som regel fint. Når alle er pumpa på stemning og alkohol så blir det mye hoying og synging, dansing når en sang alle kan blir satt på osv. KLOKKA ER HALV ETT GUTTA, TAXIENE ER HER NÅ SKAL PÅ BYEN!!! (hvis dere ikke skal på byen så fortsetter folk å ha god stemning helt til 2-3, når de forste begynner å stikke hjem. Stemningen er fremdeles god, men nå begynner nachspiel-folelsen å ta overhånd. Det er fremdeles god stemning, men den er litt annerledes. Kanskje litt roligere sanger, iallefall etter 4.

Du kommer ikke til å hygge deg, tro meg

men hvis jeg ikke kommer blir jeg for evig jobbens outcast

Kle deg normalt, ikke drikk for mye, unngå å sitte ved et bord helt for deg selv, gjem kraftnivået ditt. Går så bra atte kompis.

Nettopp derfor viktig at du går. Sånn er dessverre voksenlivet.

Ta deg noe beroligende eller lignende saker på forhånd, så blir det litt mindre verre

>ikke drikk for mye
dette er jeg redd for, jeg drikker jo aldri alkohol liksom. hvordan vet jeg hva som blir for mye

>Sverigeanon har aldri vært på en fest

Attached: 1470756140055.gif (343x284, 933K)

hva mente de med dette

Attached: diabetes.jpg (692x563, 124K)

Man opparbeider seg en toleranse etterhvert. Hvis du tar et par ǿl for deg selv dagen fǿr festen, eller to dager fǿr om du er redd for å bli bakfull, så tåler du mer når du faktisk er på fest, pluss at du lærer hvor mye du tåler i utgangspunktet. Drittbrev i tråden mens du drikker, så ser du hvor mye du husker når du leser tråden dagen derpå, så vet du hvor mye du tåler. Bare et tips

Husk å spis rikelig med mat for du begynner å drikke, da skal det mer til for å bli skikkelig drita.

spǿr meg om...

Attached: Grimms lov.png (976x952, 448K)

fy faen jeg savner de gamle prisene.....

Ta det med ro, inflasjon har gjort at du tjener proporsjonelt like mye mer som priser på ting har gått opp, så det koster det samme den dag i dag :^)

hva betyr det når jeg klemmer rumpehullet sammen og det er en liten klump som klor som går litt innover

Så dette er normissenes styrke.....

Dette er noe av det mest kringlete jeg har lest.

Lonningene har gått opp og medianinntekt er så hoy at du har faktisk aldri brukt mindre av lonna di på Is.

Kilde: SSB og faktisk.no

Vi skal faktisk være glade for at prisene går opp, det er et sunnhetstegn.

-Atwindsor.

rnorge vil nekte folk å delta i den offentlige skolen om de ikke vaksineres.

For en tragedie å ikke få lov til å lære om kjonnsflyktighet og holocaustsåpe.

Hvem poker her?

Attached: 2019-04-12 02.21.27.jpg (4032x3024, 1.82M)

Jeg hadde tre like.

Attached: juanda.jpg (480x360, 12K)

FOR EN JOIK TAR ALDRI SLUTT
SAMIID ÆDNAN

en gammel mann på toget mellom oslo og drammen snakket til meg idag, han delte noen visdomsord:
"alle jenter er horer og thåts, ikke kast bort livet ditt på vaginajoden"

skulle egentlig lage meg noen hamburgere nå, men så fant jeg ut at hamburgerbrodene jeg har er gått ut på dato for seks dager siden
jeg sniffet litt på de, og det var sånn halvveis grei lukt, men jeg er veldig usikker på dette
jeg pleier aldri spise ting som er gått ut på dato
alternativet er enten at jeg venter til butikken åpner og kjoper brod da, eller at jeg rett og slett skyter meg selv i hodet nå

>jobb om 4 timer
>får ikke sove fordi dårlig i magen og må på dass hver halvtime
hjelp

Fra det jeg husker å ha lest var det ingen bestemt lov mot det, men det ble sett litt ned på. Det ble akseptert når det ble brukt som æreskrenking (voldtekt av fanger etc.), om du var den aktive parten tror jeg ikke det var noen fare. Etter kildene jeg har lest lignet det litt på måten Romerriket taklet homoseksualitet, så lenge du var den penetrative parten hadde du æren i behold, men som sagt jeg tror vikingene så på det som en måte å fornærme æren til fiender, enn en seksuell legning i seg selv. Nå er heldigvis Norge et mindre voldelig samfunn (sorry Varg).

twitter.com/Newsweek/status/1116184104356196352

Attached: 7.jpg (657x527, 40K)

Lager meg litt lunsj

Attached: 1554048649614.png (657x527, 19K)

Hjemmelaget pizza til frokost fåvæ.

skal kjope meg en rod klovnenese og begynne og gå med den til daglig, virker helt passende fåvæ

Nattadult

Attached: 1553812016516.gif (1000x1000, 297K)

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Men du har aldri brukt mer på bolig....

ikke skyll på klovnen for å te seg som en klovn, bror
skyll på deg sell for ogå ha dratt til klovne verden

Attached: 1553502100569.jpg (1006x1024, 84K)

youtube.com/watch?v=0Bvm9yG4cvs

Har litt piano fra Einaudi i bakgrunnen, mens solen reiser seg nok en gang og velsigner vårt land

velter flesket ut av senga

mårn

Eg må drite

Mårn

poker er kult, men å spille her er ulovlig

sovnet i fire (16) tida i går

våkna nettopp

Homoseksualitet er alltid lov/greit i visse perioder, og helt uakseptablet i andre, i alle imperier og samfunn. Menneskeheten blir aldri enig, fra oldtiden til i dag.
t. homoekspert

tar på meg litt klær og drar til rema å kjoper kvikklunsj

dra på kiwi, ikke rema
faen ta rema jævlig drittbutikk gleder meg til de går konk

Rema er den eneste butikken som fortsatt har denne, så nei.

Attached: rustica-pepperoni-calabrese-1png.png (636x646, 1.04M)

javell men da må jeg gå litt lenger

rema har også faen- og jævelskap

do it
nothing is impossible

Er polet åpent på mandag den 15 eller er det påske da

Digg eller litt for lenge?

hva slags hudpleierutine har dere gutta?

drikke vann, spise sunt. litt fuktighetskrem hvis jævlig torr hud

ingen, er ikke kjerring

Attached: batemangrooming.jpg (1000x450, 39K)

ser the simpons

dyp rensende skrubb 3 ganger i uka, dyp fuktighetskrem hver kveld for jeg legger meg.

på morgen så lett rens, lett fuktighetskrem og en krem til å ha under oynene for å beskytte mot sola samt forebygge morke ringer. Har også en fuktighetskrem med litt farge og solfaktor som beskytter mot sola samt lepomade med solfaktor

har du trimmet eller hårete vagina?

har du ling eller lung tånegl?

Du burde ta vare på huden din user, det hjelper med damene

men hjelper det med lingonbär?

Dette, men synes det er nok med å vaske ansiktet med en vaskeklut for man legger seg

da burde du vurdere å investere i en rens og fuktighetskrem. koster ikke mye og varer lenge.

hvem merke anbefaler du?

Hvor får man tak i en sånn rens?

dermalogica.

blivakker.no/product/hudpleie-produkter/dermalogica/rens/2722/dermalogica-special-cleansing-gel-500ml

Tror jeg faktisk har noe liknende, kan vel bruke opp det forst

men har du noe langnende?

jepp, viktigste er bare at det blir en rutine

>ruller flesket ut av senga
jaja.. dette blir vel nok en strålende dag på planeten tellus

Attached: 1555023734638.jpg (1242x1218, 204K)

hva er planene for dagen?

Sitter tvers over en gammel transe gutta
Kvalmt fåvæ

fyflåbbe håper du sier det til han og

får vel lure meg bort på butikken og handle inn no fôr.
så blir det vel bare å prokrastinere mens jeg venter på at det skal bli kveld og vennene mine kommer online.
kanskje jeg skal gå meg en tur i finværet.
vi får se.

hva gjor du online?

Mrs Foreman, du må hjelpe meg. Jeg trenger en HIV ladning

den er grei

vi pleier å spille dataspill sammen. men de er på jobb på dagtid, så jeg må vente til de kommer hjem.

Attached: 1509706528993.png (527x487, 45K)

vet de at du er naut?

ja...

vet de at de er på jobb?

håper det

les en bok og bli litt reflektert

kan du lage grunne falsk?

vi får se, men nå stikker jeg ut (må komme meg på butikken för alle fyllikkene og narkisene våkner)

er dette en tid du vil kalle ekte naut timer?

youtube.com/watch?v=BjMdg4fB-7g

Attached: 2290662sa4rd02587.gif (250x250, 460K)