>Korean >not subhuman don't make me wake up Hideyoshi
Cameron Ross
>If you are subhuman mutts don't fucking come here. >This thread is only for developed countries pure blood European people and American Canadian and Korean and Japanese. >No dogs >No cocoroaches >No mutts >No nigger >No south east Asian monkies >NO ching ching yellow nigger >No spics >No Muslim brown niggers.
I'm a descendant of Europeans, something that you'll NEVER be no matter how much you bathe your brown skin in bleaching creams or how many surgeries you get for your flat nose or watermelon-sized jaw.
James Lee
old family trees and US census records mostly, also used free sites like familysearch and ancestry
Ayden Bennett
White Americans keep track of their bloodlines as a purity check. The mutt memes are all lies
Ryan Peterson
Le suicide c'est pas très gênant mais poursuivre des années d'errance pour tirer sa révérence j'vous dirais qu'ça c'est vraiment tout c'qui ferais parler les gens.
Le soucis c'est qu'moi j'n'ai qu'cette chance pour oublier ma déchéance là tout d'suite j'ai mal et c'est chiant
j'vous prierais d'croire qu'c'est étrange mais pour mourir j'ai ma préférence trouve vite une flamme et de l'essence fourni les moi dès qu'j'les demande et *pouf* ce qui restera c'est mes cendres
ou pitié ramenez des sangles Des souvenirs des fois viennent me hanter j'en souffrirais pas si jme pendait cette douce idée m'parait plaisante
Aiden Adams
>chinks not allowed I dont think you understand what mutt means. They are the same mongoloid breed, retard.