Sverigetråden - Miljöupplagan

Attached: 1540725115695.png (1457x1826, 604K)

OUH !

Attached: v36GN95rCWNyJYiSudS7p9.jpg (1280x720, 211K)

Fram tills jag var 22 så behövde jag bokstavligen inte annat än att tänka på att runka så fick jag 100% bånge på under 10 sekunder.

Var en jävla känsla det, absolut ingen ansträngning krävdes, kunna bara titta ned på snoppen och ge mig själv stånd på nolltid.

Saknar det 2.0 elektriskt bogaloo.

Satan i helvete va baserat

Attached: Captura-de-pantalla-106.png (522x288, 223K)

HIER SPRICHT DER SENDER WERWOLF

jvdk

Varför är trisslotter lagliga?

Har med åldern att göra. Jag är fortfarande kåt och runkar mycket, men det där med att kunna titta på snoppen och ge sig själv stånd på 5 sekunder är något man bara kan med tonårshormoner kvar i kroppen.

jo men tänk om man vinner så rik man kommer bli

Attached: 1548990091256.png (201x250, 27K)

>vi är bara vanliga fascister fast kallar oss ekofascister!!!
ärligt talat rätt krinsch

Är äldre än dig och har den förmågan kvar. Skaffa fv/pv så fixar det sig och skippa porren.

Attached: 1533696956611.png (628x1021, 841K)

Jag tror dig inte. När jag säger titta på snoppen och ha 100% stånd på 5 sekunder så är det BOKSTAVLIGEN vad jag menar, ingen överdrift.

våldtäkt är h1

Du tror jag driver med dig? När du har någon som du älskar och du vet att de älskar dig och sånt så får du stånd direkt när du tänker snusk med dem.

laca...

breva bild på dig vill se om du ser ut som han på bilden

Hvilken kirke i Sverige er den som kommer nærmest Notre Dame?
Og hvilken synes du personlig er den mest baserte kirken i Sverige?

Attached: Nidarosdomen-vestfronten.jpg (3500x2333, 1.75M)

mm strax

>fascism
>end consumerism
>limit technology
>ban animal testing
whoever makes that shit is clearly fucked in head

är inte bök

>ekologism fast vi tycker nazisterna var skitcoola så vi kallar oss ecofascister och har massa vråltuffa soldater på våra bilder!!

>dkn ångest

Attached: 1529816457097.png (482x427, 79K)

Du beskriver en helt annan sak.

Jag menar att vara tonåring, inte ens ha sex på tanke en sekund, andra sekunden tänka "ska jag dra en runk?" 3 sekunder senare ha full bånge utan att ha rört den.

Det finns alltid förnekare som dig, men ni vägrar bara inse sanningen. Antingen har du glömt eller så vägrar du bara erkänna det, men vad du än säger så är sexuella känslor inte lika starka när man är 25+ som de var när man är ung tonåring. Det har med könshormoner att göra, ren biologi, samt att sexualiteten var ny och fräsch vid den åldern.

börjar jobba imorn, jvdk

jag gillar deras estetik favä

so miljöpartister under annan skrud

>Det har med könshormoner att göra, ren biologi, samt att sexualiteten var ny och fräsch vid den åldern.
Mann1 alla behöver inte vara lika bajs som du lmao.