Aurinkoinen painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
luontoportti.com
twitter.com
*kuoriutuu*
Kuka on teidän lemppari /mämmi/ vakiopostaaja?
se ois toi nyymi
Minä.
nyymi on yks homo, vihaan sitä ja haluan myös panna. vihapanna
amtabi
Yuuka-täti!
lepää rauhassa amttraxbi
Se nyymi joka postasi.
Psykoosinyymi ihan heittämällä
OC apustajien tekijä
Se on kyllä ihan mulkku jätkä
Luin Tuomiopäivän. Halme oli kyllä jämpi mies joka kertoi villapaitakommareista, nenärengaslesboista, hottentoteista ja pingiinipoliitikoista totuuden. Aikaansa edellä.
Tein sekunnilleen samaan aikaan toisen mämmin. Jännä.
nisti mikä nisti
pussatkaa jo
Uitan mun rohtuneita huulia vesikannussa jossa on jääkylmää vettä. Tekee hyvää.
Hetkellinen helpotus, mutta pidemmällä tähtäimellä huono idea t kuivahuuli pro
Itse ainakin vaan revin hampain irti verisiä suikaleita kuivista huulista.
juon pannullisen kahvia ja lähden salille
en ole vielä päättänyt onko mavepäivä vai kehonrakennushomoyläkroppa"väli"päivä
Edellisen langan vessapaperiin liittyen: olen tekemässä kokeilua mun kämppiksellä. Käytin pari viikkoa sitten itse ostamani vessapaperirullan loppuun, enkä laittanut uutta. Tällä hetkellä vessassa ei ole vessapaperia, eikä kämppis ole laittanut myöskään rullaa sinne. Mietin miten se pesee itsensä siellä.
kannattaa ennemmin keskittyä sen veden juomiseen
Jonnet olivat sulkeneet tien polkupyörillään kun läksin kotimatkalle. Jännän asiasta tekee se että oltiin keskellä korpea tämän sattuessa.
Ottaa huoneesta mukaan oman rullan ja vie sen pois, jotkut rotta prot tekee tuota
Käytän sun pyyhettä kun et fasistisika ostanu wc-paprua
kun muutin nykyiseen kämppääni niin kämppiksellä oli vessassa talouspaperirulla wc-paperi-pidikkeessä
Millä sä sit pyyhit?
Itse olen tehnyt niin viime aikoina.
Ostin siis kokonaisen paketin mutta rullat ovat mun huoneessa.
kun muutin nykyiseen kämppääni niin kämppis oli vitun hyvä tyyppi ja vietin jopa aikaa sen kanssa kämpän ulkopuolella
sen jälkeen ei ole ollut hyviä tyyppejä kun se muutti pois
Käyn joko koulussa/läheisessä Prismassa tai sitten tuon omasta huoneesta paperia.
peruslampaan pakko käyttää herra kultavuoren vessapaperia eikä talouspaperia koska mainoksissa sanotaan
En oikein tykkää wc-paperista. t. pukama pro
itsehän käytän vessapaperia talouspaperina
Kerran kun asuin solussa loppu paperi juuri sopivasti ennen kuin lähdin viikoksi mökille. En vienyt sinne turhaan uutta rullaa kun en sitä olis ollu käyttämässä muutenkaan. No, takas tullessa ei kämppikset ollu saanu aikaseks laittaa uutta rullaa, mutta pöntön viereen jättämäni sanomalehti oli kyllä aika hyvin revitty. Siellä on joku pyyhkiny jumalauta Länsiväylällä persettä kun ei ole jaksanut itse hankkia vessapaperia. Kaikenlaista.
Eiks talouspaperi oo kalliimpaa?
Samit, jaksa erikseen ostaa kahta sorttia
yläselkä aivan vitun jumissa kun istunut kyyryssä koko päivän tuijottaen läppärin ruutua
henlo funland
d-do you happen to have any spare 300 years old oak tree ?
kämppis meni jonkun jätkän kaa huoneeseensa ja oven takaa kuuluu ähkimistä ja puhkimista
etanoita valkosibale voilla ja talon puna viini, merci
Ryntää sen huoneeseen sisään ja kysy onko kaikki hyvin.
Ota paita pois kaiken varalta jos joudut auttamaan kämppistä tappelussa.
>glowing electronic entertainment boxes
What did he mean by this
Ovessa on lukko en mä ala sitä hajottaan
miksi käytät läppäriä
>tfw no hunter-gathering village gf
juuh
Kämppis voi olla hengen hädässä!
Se tuli just pois sieltä
sori siit
mee haistelee
Mitä sen kaverille kävi?
40 km pyöräilylenkki suoritettu. Reidet paskana.
lol
Jotain ne höpöttää tuolla
>juutalaiset lähtee viettämään pääsiäistä
>amerikkalaiset sarjat menee tauolle loppukuuhun
hmm...
Sorry for your loss frenchbro
youtube.com
Sano nyymiltä terveiset.
Tämä fransmannin esittämä kyssäri herätti kiinnostukseni Suomen tammitilanteesta ja nopealla haulla löytyi tämmöinen.
luontoportti.com
Naurahdin ääneen viimeistä kappaletta lukiessa.
>Tammi on arvokas parketti- ja huonekalupuu. Entisaikoina sitä käytettiin paljon laivojen rakentamiseen, nykyisin vain luxus-veneet ja etenkin niiden sisustus on tehty tammesta. Villiyrttiekspertit valmistavat kuivatuista tammenterhoista kofeiinitonta ‘terveyskahvia’ (maistuu erittäin hyvältä tammisisusteisessa luksusveneessä)
Lähtivät meneen, en kerinnyt
Wish there were more people like him desu
Ai että.
satulas on liian matala
hyi helvetti
Näist kuulemma maksetaa nykyään iha hyvi jos o täys setti voi saad iha satasiili
Kävin Purgerikuninkaassa ja niillä oli sellanen itsepalvelupiste ja sitä oli ihan paska käyttää, ja otin jonku jutun mihin tuli jäätelöä kun kaikki muut jäätelötuotteet oli siitä menusta loppu mutta sitten ruokaa hakiessa ei siihenkään ollu jäätelöä ja sen piti palauttaa rahaa
Mikä ajaa ihmisen tämmöiseen?
oho nostalgia
Satula on just sopiva. Paluureitti oli vaan mäki toisensa jälkeen jossa reidet kuolee. Ensimmäinen 25 km ei tuntunut missään, sitten paluureitillä kun tuli ylämäet niin reidet alko hieman kuolemaan. Viimeks pyöräilin kunnolla tuolla syyskuun tienoilla niin on muutenkin päässy reidet vähän heikkenemään.
Se joka ripuloi itsensä hengiltä
Mä taidan lopettaa huumeide käytö hetkeks aikaa. Oli aika rajuu sunnuntain ku söin 2,5 grammaa red boy sienii ja päälle lapun happoo.
eläinrakkaus, jos ei ole eläin työntekoa varten niin sitten panemista
hmm, oletko varma että satula on sopiva?
mistä tiedät?
nyt opettelet laittamana ruokaa
Oispa mantariineja
nyymi toi on homeessa
Oon aikasemmin tehnyt nuo säädöt, testannut pitemmällä lenkillä useampia korkeuksia ja päädyin sitten tähän nykyseen. Sentin tarkkuudella pitäis olla sopiva.
Ai mandariineja vai?
Käynkö kolmannen kerran kävelyllä tänään?
Kantapää polkimelle kun istut satulassa, jos menee jalka mukavasti suoraksi niin silloin korkeus on sopiva. Jos jää koukkuun liian matalalla tai jos joudut kurottelemaan tai lantio heiluu ajaessa niin sit liian korkealla.
Juu, tiedän kyl. Noin tein alkusäädön ja siitä kokeilin muuttaa sentin tarkkuudella ylös ja alas kunnes tuntu parhaimmalta pitemmällä matkalla.
Käveleminen on tylsää
parin viikon päästä vantaalle
hyvä nyymi hyvä
hienoa
joo kävele vaikka TE-toimistoon
oho
vihreiden 2019 kansanedustajista siis naisia 17, homoja 2 ja 1 julkkis
Tai ehkä naiset on vaan parempia?
hassu nyymi
Onko Kasvi vielä mukana?
Saispa työntää pään (You)n hikisten meijerien väliin
ei päässyt edes varasijalle.
Ei se pääse läpi kun se on valkoinen heteromies.
oho
Onneksi naiset aina lopulta paskoo kaiken niin tuskinpa noita tarvitsee ensi vaaleissa kauheasti tuskastella
unohdit että ne on ne naiset jotka vihreitä äänestää
Eiku sain runkattua niin ei teekkään enää mieli
Mun ensimmäinen kämppis oli niin laiska tiskaamaan, että söi pakasteranet mieluiten ilmaisjakelulehden päältä. Kun joku sen entinen kämppis oli jättänyt tiskejä loman ajaksi, se odotti että ne homehtui ja siirsi parvekkeelle, sen sijaan että olisi itse tiskannut.
Kun ruisleivässä näkyy ravintoarvot per viipale niin tarkottaako se viipale yhtä semmoista palaa jonka erottaa siitä kahden palan jutusta vai kokonaista kahden palan juttua?
Munkin kämppiksellä on tiskit homehtumassa tiskipöydällä (ollut joulukuusta asti) mutta en mä niihin ala ite koskemaan
pala on se kokonaisuus. viipale on se puolikas.
Miksi?
Ei kuulu mun hommiin