Pääsiäisaukiolopainos
>Alkon myymälöiden aukioloajat pääsiäisenä
>kiirastorstaina (to 18.4.), klo 9–21
>pitkäperjantaina (pe 19.4.), kiinni
>pääsiäislauantaina (la 20.4.), klo 9–18
>1. ja 2. pääsiäispäivänä (su 21. - ma 22.4.), kiinni
Pääsiäisaukiolopainos
>Alkon myymälöiden aukioloajat pääsiäisenä
>kiirastorstaina (to 18.4.), klo 9–21
>pitkäperjantaina (pe 19.4.), kiinni
>pääsiäislauantaina (la 20.4.), klo 9–18
>1. ja 2. pääsiäispäivänä (su 21. - ma 22.4.), kiinni
Tehkää tästä "When will they learn" -lanka
twitter.com
itse en voi koska en voi postata kuvia
onko kiirastorstai lomapäivä
ei
huh
onko periantai
pitääkö pääsiäisenä pitää hattua kaupassa vai pitääkö ottaa pois ettei jeesus iske salamalla
V
A
aina pitää ottaa hattu pois kun astut sisätiloihin vitun yh-mamman kasvattama neekerilapsi
N
miks
en mä haluu
ei tarvi kaupassa yleensä mutta ehkä pääsiäisenä tarvii
D
montako mämmiä meillä nyt taas on?
Kolme tällä hetkellä. Kohta kaksi, niin mielellään voisi tehdä lisää.
neekerit, ette ole enää mutamajoissanne zambiassa. suomessa pitää osata käytöstavat
Suomessa ku ollaan niin sitä voi rikkoa etikettiä miten lystää ja kukaan ei kehtaa sanoa mitään. Siitä mä tykkään. Jos on oikeasti kiire voi vaan kävellä jononkin ohi ja ainoa seuraamus on kevyttä mutinaa.
YEEAAAAÖÖÖÖÖÖ
PERKELE SAATANA SUUTOO HINTTI JOOOO
neekeri
Mikä homma tää on näiden muukalaisten kaa, mitä te oikein teitte et nyt on ketju täynnä niitä
Harrasta seksiä.
Kuka vaan tarpeeksi röyhkeä, ei tartte olla neekeri.
Mee takas ylikselle.
Jos tämä olis neekeri niin tietäisitte sen kyllä koska se olis vieläkin tyhmempi.
joku saku linkkas mämmiin ja sano että "tein uuden" sit sakut tul mämmiin
Dick Johnson Cunt Clit
>kello on yhtäkkiä kymmenen
Voi perse.
Pilalla
luin minuutin vihervassareiden ripulia twitterissä ja sain aivo syöpän
luin minuutin nyymin ripulia mämmissä ja sain aivo syöpän
*syö nyymin aivot*
*muuttuu nyymiksi*
miten nyymit aatteli viettää niiden pääsiäisen?
lusikoin sinun aivosi ja lannoitan niillä tomaattini
En ole ajatellut.
Pelasin video pelejä tänään 12 tuntia putkeen. En ole nauttinut video peleistä pitkään aikaan. Toivottavasti saan hyvin unta.
24-vuotias Tolkien.
23-vuotias Tale.
Minä ja nyymi
VIIRUSLINKKI!!
ketä?
simaa ja karkkii
salkkarien tale
VOI EI EI EI EI EI
Tässä on vielä tännekin hieno ostokseni, kerron sitten miltä maistui
herkkupeppu
reportattu avatarhomoilusta
Painoksen Sirkku
kohta sattuu sirkkua takapuoleen
Oletteko huomanneet, että kaljuuteen ja iso-otsaisuuteen kiinnitetään maailmalla, erityisesti Jenkeissä, paljon enemmän huomiota kuin täällä? Muistan muksuna ihmetelleeni, kun näin jenkkien pilkkaavan "iso-otsaisia" jossain netissä. En itse ollut ikinä kiinnittänyt asiaan minkäänlaista huomiota, en ajatellut, että "iso-otsaisuus" on edes jokin olemassa oleva piirre
ruuneperkin kakku?
suomalaiset on valmiiksi niin viitospäitä ettei siihen opi kiinnittämään huomiota
valkoisilla on suurimmat otsat, jenkeissä kun on nuita muitakin rotuja niin valkoisten suuret otsat erottuu enemmän kuin täällä suomessa
jutkutus torttu ei ole ruune perki vaa pääsi äis
Panoksen Sirkku
>pelkkiä paskaläpiä
>+suomi
VOI EIEIEIEI POISTA TÄÄ
o-ohoh
no tääkin Sirkku on melko rietas
poista tää myös
eikös muuten ollut joku sääntö että laudan vastaisiin postauksiin ei saa antaa vastauksia? vai koskiko se vaan oikeasti laitonta matskua?
Kumpi on oikea /mämmi/? Sama postaustatahti...
OHO
postaan kumpaankin hähää
Yuuka-täti
tein riisi+tonnikala+kurkku mössöä, nam nam hyvää on
Meihin kauppatieteilijöihin on iskostunut tavattoman kova itseluottamus, ja se myös näkyy ulospäin. Ei tarvitse kuin astua TSE:n ovista sisään, ja puheensorina kaikuu ja ympärillään näkee siististi pukeutuneita, iloisia, sosiaalisesti taitavia tyyppejä, joille verkostoituminen on yksi harrastus muiden joukossa.
Muuan tuttavani on joskus kauppatieteilijöiden bileissä käytyään kommentoinut sitä, miten kaikki koulussamme voivat olla näin kauniita ja samalla mukavia. Ei sitä tule usein ajatelleeksi miltä kauppatieteilijät ulkopuolisen silmin vaikuttavat. Nopeastihan siihen tottuu kun on päivät pitkät kauniiden ystävien ja tuttavien ympäröimänä.
Ystäväpiirin suuruus tuntuu myös olevan nykyään yksi menestymisen tuntomerkki. Ihmisiä, joilla on paljon kontakteja, ystäviä ja tuttuja, katsotaan ylöspäin. Töitäkin haettaessa tuntuu, että jokainen työnantaja toivoo hakijalta aina mahdottoman hyviä kommunikointitaitoja ja ulospäin suuntautuneisuutta vaikka työnkuva ei niitä välttämättä vaatisi.
Täytyy muistaa, etteivät kaikki koulussamme ole ulospäinsuuntautuneita, joille ystävien ja kontaktien löytäminen käy kuin tanssi. Koulustamme löytyy myös niitä kivoja ihmisiä, jotka jäävät helposti sosiaalisesti etevien tyyppien jalkoihin.
Yliopisto on siitä hassu paikka, että kaveriporukat muovaantuvat koko ajan. On monta ihmistä, joille on jutellut koulun ensimmäisinä päivinä, mutta joita ei ole nähnyt enää ollenkaan opiskeluiden edetessä. Ympärilleni on muovaantunut iso kasa ystäviä, mutta olen huomannut että ne muutamat kivat vähän hiljaisemmat ihmiset joille aluksi olin jutellut, ovat jollain tavalla jääneet ystävien verkostostani pois uusien ekstrovertimpien kavereiden löydyttyä. Välillä kun muistan jonkun, jolle joskus puolitoista vuotta sitten olin hetken jutellut, jään harmittelemaan etten ole päässyt tutustumaan häneen enemmän. Onneksi tämä asia on vielä muutettavissa.
Kuole pois.
tulet vielä katumaan viestiäsi ja sääntöjen rikkomista
olen lekioona enkä anna anteeksi tai unohda
oho
ompa vihainen anime
Raiskaan sut
2-3 vuoden päästä Suomi sopii tuollekin listalle
""""Pääsiäis"""""torttu oli hyvää nam, ruune perki mutta appelsiinilla
okei rauhotutaas nyt
anna tulla
katotaan kuka raiskaa ja kenet
Otan sun impotentin kyrpäsi mun perseeseeni ja rutistan susta viimeisetkin spermat ulos
kitarahuutikset
mene takas yl*laudalles jonne
pussaan sua ensin
poskelle tietty niin ei oo homoa
rate please
I hope the accent is ok
oon 19 enkä mikään jonne
homo
>19
>ei jonne
painu vittuun
pesen sun hampaat
No hyi vittu kiedon huuleni sun kullis ympärille ennen kuin pääset lähellekään mun naamaani
Classic Beta tulossa!
ai että kulmahampaat on seksikkäät
lmao roguelle
sä oot klassinen beta
Sait tarkistamaan vitun homo.
Milloin?
niin vai?