Die ene user is jarig.
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtube.com
youtube.com
nos.nl
twitter.com
ER IS ER EEN JARIG HOERAH HOERAH
DAT KUNNEN WIJ ALLEMAAL ZIEN DAT IS user
DAT VINDEN WIJ ALLEMAAL ZO PRETTIG JA-JA
EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ:
user LEVEH LANG HOERAH HOERAH
Wat heb je gehad voor je verjaardag?
Even wachten tot de jarige user er is.
mogge
Ik ga nie nog een keer zingen ha ie zijn nest maar uit moeten komen
Wii gehacked, tijd voor de Metroid Prime Trilogy.
Moet jij niet werken?
Ik ben een nootje.
GELD
AZIATISCHE VROUWEN
GELD
AZIATISCHE VROUWEN
GELD
AZIATISCHE VROUWEN
GELD
AZIATISCHE VROUWEN
GELD
AZIATISCHE VROUWEN
>AZIATISCHE VROUWEN
Hoe kom je dan aan geld voor je vd
Gespaard, rijke vader, nootjegeld.
>zit in de eerste klas
>heb geen eerste klas kaartje
Wacht je vd vind het prima dat jij een noot bent? Eeeeh
Noot met rijke vader.
>Lelijk
>Koop gewoon kinimplantaten ipv dat je aziaten gaat neuken
Waarom verwijder je dit?
>koop gewoon kinimplantaten
>geld
>Aziatische vrouwen
Je moet kiezen tussen die twee, allebei gaat niet
t. heeft Aziatische vd
Ik ben maar tijdelijk nootje user, maar ik doe het niet zo goed op werkplekken want ik haat sociaal zijn, drukte, en ik kan niet tegen harde geluiden.
Serieus? vertel me een verhaal aub? Moet je veel betalen voor haar? Of haar familie helpen ofzo?
>dvw verkeerd practicum voorbereid
Niet racistisch bedoeld, maar mijn Servische vd haar moeder is precies zo. Mijn vd heeft nu geen auto en haar moeder stelde voor dat ik als man voor haar een auto moet kopen omdat het mijn toekomstige vrouw en moeder van mijn kinderen is, dus dan moet ik een auto van mijn geld voor haar kopen.
Maar ook gewoon met andere dingen, haar moeder verwacht dat ik en mijn VD allebij stevig in God geloven, en dat doen mensen daar in het algemeen. Het idee dat je niet zou geloven is ondenkbaar, mijn schoonmoeder weet niet eens dat ik nooit gedoopt ben omdat mijn vader dat niet wilde.
Ook de helft van iets betalen is raar, haar moeder laat haar man gewoon voor alle etentjes betalen en vind dat normaal, het idee dat mijn vd en ik samen de rekeningen splitten vind ze niet normaal.
wauw, geen servische vriendin voor mij aub
HOER
goeiemorgen
sebiet naar me nest ja
oetz zijn alle 3de wereldlanden vrouwen zo
Slavische vrouwen komen sowieso vaak met baggage, vaak zijn ze in het westen omdat ze daar straatarm waren, en veel oorlogsvluchtelingen ook.
Je moet ook minstens één keer per jaar terug naar het thuisland, en dan is het de bedoeling dat jij mee gaat en de familie je goedkeurt.
Toen ik daar was zagen ze ook meteen dat ik er niet heel Nederlands uit zie, en vroegen ze via mijn vd, "wat voor ras is dat?". Dat is daar gewoon normaal en dat moet je accepteren. Ook vaak bij haar ouders langs, veel vaker dan Nederlandse families, en ook belangrijk dat je een goede band met haar moeder hebt, die daarna je helemaal vol zal proppen met gerechten uit het thuisland.
De rest van haar familie moet je alsof het jou familie is behandelen, dat betekend dus ook dat je haar neven en nichten altijd te hulp moet schieten, want neven en nichten bestaan niet, dat heten gewoon broer en zus.
Slavische vrouwen zijn ook extreem gefocused op hoe je overkomt en er uit ziet naar de buitenwereld, want die kunnen over je gaan praten, dus even naar de appie lopen in een Star Wars T-shirt kun je wel vergeten, en een uur wachten voordat ze zich hebben omgekleed is ook niks speciaals.
Ook erg gefocused op tijd, dus je moet altijd stipt op tijd aankomen, dat Nederlandse, "uurtje of 2" dat bestaat niet voor Slavische vrouwen.
DAAR IN DAT KLEINE CAFEEE AAN DE HAVEN
Daar zijn de mensen gelijk en tevreeeeee.
>dvw geen tonijntje om mee te knuffelen
PAPPIE LOOP TOCH NIET ZO SNEL
DOE HET VLUG, TREK NIET TERUG
Ik kan wel zeggen wat ik voor je voel,
wat ik van je wil en hoe ik het bedoel.
Ik kan vertellen hoe ik het ervaar,
de glimlach om je mond, de lichtval in je haar.
MAAR IK KAN VEEL BETER ZWIJGEN
Hmmm
helaba das niet dat liedje
Lmao dat lied,
ik moet
SOLLICITERE
DE OUDE MAN EN DE ZEEEEEEEEEEEEE
Ik ben boos
youtube.com
Ik denk niet dat ze me wilt maar we praten wel vaak. Haar wegdoen of niet?
SCHEUR EN RIJTEN
youtu.be
Rateer aub
youtu.be
Klinkt als een homosexuele versie van KMFDM
youtube.com
Veel te veel bass oetz
MEISJES
MET ROOIE HAREN
HOER
Meisjes met rooie haren zijn perfect.
SUPER HOER
Zolang mijn vd het niet doet vind ik het prima.
BONZAIIIIIIIIII TA TA TA
Jongens helllllup.
We hebben best goede gesprekken maar ik denk dat ze me fysiek gewoon niet aantrekkelijk vind. Afsnijden?
bedenk je de geur
>Afsnijden?
Doen. Geen aandacht meer geven.
>bedenk je de geur
"Beeld je de geur in" is meer correct oetz.
SNUIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
>werkmeisje had “afgesproken met mensen”
Tis beter zo. Jammer maar soms krijgt je hart gewoon niet wat het wil en moet je accepteren.
Leo DNUG
ik voel me niet goed. wat moet ik doen om me beter te voelen, naar buiten gaan ofzo?
>tfw I live in such a dystopia I envy even the food you eat in the First World
Please help me. I can't stand eating coxinha and pao de queijo anymore. They don't taste good and are really unhealthy.
mij knuffelen en kusjes geven
*geeft iets te lang durende knuffel*
*kust je op je neusje en glimlacht*
OWO
oke ik voel me al iets beter :)
1 is geweldig. Mooie werelden, misschien een beetje cliché dat er een vuurwereld, ijswereld enz is.
2 vond ik erg veel op 1 lijken in de structuur van het spel. De regio's lijken nogal veel op elkaar, het is allemaal vrij kaal en doods. De scheiding tussen licht en donker is een goed idee, maar ik vond het niet zo fijn spelen. Ik wil zo snel mogelijk uit het donker, dus dan kan ik niet op mijn gemak verkennen. Het verhaal was wel beter dan 1.
We have alot of fried and other unhealthy stuff here too,
lots of fat people too.
Een uur omkleden is omdat het slome luie oostblokkers zijn. Als ik naar de appie ga, doe ik dat in pak met gepoetste schoenen, maar daar heb ik echt niet meer dan vijf minuten voor nodig.
IS DE JARIGE JOB ER AL?
Weet je al hoe je een brief schrijft?
Ik belde net dat bedrijf waar ik aangenomen ga worden, maar kreeg alleen een receptioniste te spreken. Ik wil mijn dertigduizend euro.
Tof, ik heb er echt zin in met Wii controls, even wachten tot mijn SDHC binnen is en ik games op mijn Wii kan zetten.
Make-up, haren netjes, etc.
Lauwe chocomel is echt kankersmerig
waar koop ik dit ondergoed?
ik vraag het voor een vriend
Als ik het wist dan wilde ik het ook wel.
Het is autisme uur of is het de nieuwe stand van zaken dat pgb trekkers hun ruk materiaal als trofeeën laten zien?
Nee k3 is weer aan het palen maar Thierry gaat hem aan het werk zetten
>mag geen leuke meisjes palen
Zeur zeur zeur
>hoi slavpappie :3
>ja nee mijn meerderjarige nederlandse vdj van 22 heeft geen werk en “hij zit tijdelijk tussen twee banen in” hihihi
Verwijder dit!
Geef mij jullie geld stomme Nederlanders.
z'n vd is ook een autist mongo
Eindelijk meer diversiteit in het onderwijs.
>Een derde van het salarisbudget van het Cornelius Haga Lyceum in Amsterdam ging vorig jaar op aan vooral het salaris van directeur Söner Atasoy en ook aan dat van zijn twee familieleden die er werken
>de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) had gezegd dat leerlingen van de islamitische school worden beïnvloed door leraren die contact onderhouden met terroristen.
>De beloning van directeur Atasoy overschreed in 2018 de Wet normering topinkomens
>"De AIVD moet gewoon zijn tyfusbek houden."- Haga-bestuurder Atasoy
nos.nl
Dit soort types moeten gewoon direct ontslagen worden
TATTAS DNUG
Nee hoor, het zijn niet tatta's die daar onderwijs krijgen.
Er zitten allemaal Moslims die weer een nieuwe generatie losers worden.
Lel dat is de turkse instelling. Als man hoor je de broodwinner te zijn en je vrouw hoort dan het huishouden te doen. Vandaag de dag werken vrouwen dan nog wel part time maar alsnog.
Ik ging gisteren met paar random motorgangleden chillen.
Ze vonden mij tof omdat ik een misfits t-shirt aan had.
Goeie kerels, ik ging samen met hun openbaar een pilsje drinken
waar?
E I N D H O V E N
Ach ja de hele onderwijs sector is toch al corrupt, deze turk zal niet de enige zijn. Of is iedereen vergeten dat een school in maastricht vorig jaar studenten de antwoorden gaf van de eindexamens
Dat is ook zo in Servië, je mag best als vrouw even studeren, maar je gaat het niet gebruiken want je blijft maar lekker thuis.
lol
Cringe
uhh
Kanker op uit mijn stad t*tta
Zo denk ik ook over mijn leven
Ik voel me nu echt kanker beledigd, user
Pascal heeft wel eigenaardigr trektjes oetz
Ik zou dat als marrokkaans-nederlandse vrouw niet accepteren