Skärpning grappar
Sverigetråden - falla av-upplagan
Other urls found in this thread:
desuarchive.org
i.4cdn.org
youtube.com
desuarchive.org
youtube.com
youtube.com
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
youtube.com
twitter.com
desuarchive.org
är tiktonanon någon rutten nedenländare?
Här, ta en tok.
i.4cdn.org
Yours truly, Tiktokanon.
Har han slutat fjäska och försöka flörta med vandraren nu eller?
>ankelstrumpor
SÅÅÅKLAAAART HAN ÄR
HUR KUNDE VI INTE SE DET? DET FINNS BARA EN SORTS MÄNNISKOR PÅ JORDEN SOM KAN VARA SÅ RUTTNA.
>user #1 säger att man bör bedöma andra på individbasis
>dampus bölar om att man då älskar folkutbytet
>user #2 kallar dampus för en patetisk bög
>dampus pv kommer till undsättning
haha dumma bögjävlar inte undra på att mahmoud som knappt kan stava till sitt egna namn har det bättre än er
Jag bryr mig om er och hoppas innerligt att ni tvättar era penisar varje dag
blattelajvaren...
>om du har ett bra liv så kan du skita i alla andra och hjälpa till att förstöra deras liv så gott du kan, vem bryr sig, jag har ju mitt AHAHAH
hundra procent svensk, men bra försök
Christchurch var endast självförsvar och rättfärdigat, speciellt med tanke på att mosken var en central för radikalisering och terrorrekrytering.
va hände med och
inte ens det som var poängen din analfabet, du fortsätter bevisa att till och med en kamelknullare är smartare än dig lol
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
youtube.com
Gillar danskar favä
desuarchive.org
vad mena han med detta
Krinsch men bra länk favää
hmmm
måst varit porr på blått bräde
vakna tråden
Spelet är över.
Ja, jag är Holländsk. Jag trodde att jag inte brevat något som gick att doxxa på, men är ärligt talat imponerad över djupt ni kan gräva för att hitta mina brev. Oironiskt bra jobbat.
Jag bryr mig inte om ni skickar dödshot, eller rent av kommer hit till Holland och heemar mig. Men jag ber er att inte kontakta mina släktingar och trakassera dem. Till skillnad från mig så är de goda människor och förtjänar inte att oroa sig
I gengäld så kommer jag sluta breva här för gott. Inget mer Ash, inget mer sköna tiks eller sköna toks
Jobbigt att bo själv
VIF Tiktokanon
2019-2019
I kärt minne till Tiktokanon, vi kommer alltid att minnas dig, dina grymma tiks, dina sköna toks.
Äter du inte knäckebröd så är du inte svensk
Bara jag som bokstavligen gnisslar tänderna när jag ser en incel i det fria? Man bara vet att hans ansiktsbokprofil är full av episka memesidor (ironiska naturligtvis blink blink)
>han var sekulär muslim
haha knappast. han satt och shillade ateism dagligen, tittade på richard dawkins och black science man. 100% ateist, han ville bara inte gifta sig med en kvinna som knullat runt.
>haha vem fan bryr sig om pöbelb får det sämre lol då är de bara dummare än mohammed ju bara importera mer negrer jag har ju mitt på det torra
Brenton Tarrant hsr alltså lyckats trigga igång ett mord på 300+ kristna trots att han själv var en episk hedning. Den absoluta galningen.
Jag håller med om detta. Altruism är ondska.
rätt tveksamt att det är anledningen
Har så enorma fula kindben
Tack finland
Båda grupper vill ha ett HeRaKr
Är det så förvånade att dem då nyttjar möjligheten?
jag har tre sorters knäckebröd hemma
>Altruism är ondska
Varför? Notera att det inte är altruism att dumpa flyktingar i västländer
vandraren
har ingenstans att gå
när han kommit fram till slutet.
fikapaus och fotbad
tänk om du går vilse?
Jag lider i staden. Jag behöver egen bostad och mark på landet.
Samma
kino som fan
vill ut i skogen jag med
följer en led + att jag har gps i telefonen. lyckas man gå vilse då är man speciell.
hur ofta är du ute och vandrar och sover i skogen?
>en jävla parkskog med stig och bro
>kall varmkorv
får en verkligen att tänka..
du kan fortsätta att tiktokbreva
bara bögar och dampusar som klagar
vem fan är ansvarig för detta?
Ge mig en anledning att inte köpa ETH för 50k just nu
>när han visar sin madvr konfiguration för uppskalning av anime på första dejten
>99942 Apophis (2004 MN4) är en asteroid. Den följer en bana som gör att den korsar jordens bana två gånger för varje varv under sin omloppstid på 323 dagar och därvid regelbundet kan komma att passera mycket nära jorden. Nästa gång den kommer i jordens närhet blir fredagen den 13 april 2029 och avståndet kommer då att vara cirka 30 000 km - bara en tiondel av avståndet mellan jorden och månen.
Det här gav mig rymdkänslor.
Hur löser vi afs frågan?
Det värsta med att utforska skog och mark är att alla lantisar tror man är inbrottstjuv. Man måste ofta åka genom byar och gårdar för att komma fram dit man ska.
jag mår illa
inte räknat. sticker ut när vädret är behagligt. vår och höst är bäst. förra sommaren vandrade knappt nått pga värmen och torkan.
den har nog löst sig själv efter 26e maj
>klockan nu
så vartfan är den? kan inte se ett skit
varför går inte svenskar och dödar dom bara?
Japanerna är ett udda folkslag... hehe..det finns säkert diverse klubbar får sådant ...men dom är ju rasister också.. Så du får kanske inte komma in.. hehe.. men varför just japan.. det finns billigare horor i polen eller spanien... just spanien är gött för damerna är smala och solbrända.. hehe..dom är riktigt bra.. jag rekommenderar starkt...
Mvh Johan
när blev ni kaosneets?
Snart.
Om 520 veckor och 2 dagar.
>utbränd som 9-åring
Ja jo tjena. Bara slå henne tillräckligt hårt så lovar jag att hon börjar gå i skolan igen.
*barberar dig*
en sten
>dkn hela dagen uppe på ett skållhett plåttak
>solen gassande, 22 grader i skuggan, okänd temp i solen
>arbetsshorts, t-shirt och en keps
>kan känna hur huden (oironiskt) luktar bränt
>druckit 4 liter vatten, känner mig ändå uttorkad
Fan bara April och början på värmen som knappt ens startat ordentligt..
... som hade ödelagt ett område stort som Europa vid kollision och skickat stoft i atmosfären som hade kylt hela världen.
Se vad en liten rymdsten kan orsaka:
youtube.com
Tänk om det fanns en förening, kanske skulle man kunna säga en rörelse...
men det gör den inte.
vi röstar på dem såklart
ingen invandring, återvandring, Sverige ut ur EU osv är saker jag håller med om
>0,31% frågan
en rörelse som hade blivit förbjuden ganska snabbt om de började döda folk menar du?
Inge här kommer rösta på AfS förutom du.
Alla andra som sagt att de ska göra det, då?
Länka en person som inte är dig själv
>d-då kommer polisen ju!
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
Tror ni vandraranon är samma som svampanon?
vill suga av svampanon i skogen
Sök hjälp fö he
fofefu....
>NMR slår ihjäl några afghaner
>rörelsen förbjuds, de skyldiga sätts i fängelse och ledningen sätts på 24/7 övervakning
vad exakt hade de åstadkommit med detta?
fick precis 8 (du)s
Dundrade till denna påväg hem från kneget favä
youtube.com
>vandraren blir en "grej" i tråden för han är ute och går i skogen
??
trodde ärligt talat åtminstone 75% av tråden var ute och gick dagligen
Arkivus... har du små taggar med bokmärkta arkivlänkar kring olika ämnen tro? Är det så här du tänkte dig livet skulle bli?
>länka några som sagt att de ska göra det som inte är du
>*länkar*
>sök hjälp
?
>afscucken
Ah just det jag glömnde nmr är för inkompetenta för att lyckas komma undan med något även om de i te var fegisar
haha aa
Han övernattar ju i skogen, flera dagar i rad. Han är i skogen hela dagen lång.
varför är det så många i tråden som inte vet hur man använder arkivet?
Ja vad skulle man åstadkomma med att sätta skräck i blattarna, låta dom vara rädda art sätta foten ute i samhället för en gångs skull och hämnas de våldsdåd och rån som begåtts mot svenskar?
Kanske skulle man inte ses som ett par överviktiga kottkrigare som springer omkring och sätter upp klisterlappar på natte.
>han är inte med i /föreningen/
garvar alltid åt att alla svenska extremister oavsett politik väntar på att någon annan ska starta elden
känns typiskt svenskt
Är det nu du börjar köra "jag spenderar faktiskt inte alls massa tid på detta" igen fastän du satt och bokstavligen spammade arkivlänkar kring bilder som ingen brydde sig om?
om de hade gjort sådana saker i hemlighet hade du istället gnällt över
>lmao ensamvargar spöar araber medan NMR bara klibbar xD
eller hur?
>folk tror att NMR kommer kunna åstadkomma något
ÅH NEJ NEJ NEJ