/danmarktråden/ #2

bare vejr dig selv udgaven

forrige tråd

Attached: bare vejr dig selv.png (1448x585, 458K)

hvis den sidste tråd dode i det ojeblik at man lavede en ny tæller det så som #2?

Denne gang gor det

vi korer den ind som #2

Attached: nae.png (900x900, 106K)

hvem er det i op?

Andreas Nyholm fra TV2 vejret, han virker altid meget hyggelig når han præsentere vejret.

VUC user?

ja jeg er tilbage, hvad da?

Du er bare utrolig let at genkende. At du brever froer hjælper dig heller ikke

hva så anons. jeg står her på en klippetop. bag mig stiger solen snart op håber jeg. min ånde tåger ud i luften. dejlig morgenkold og klar. der er heste der snuser til mit hår, de folger med mig gennem byen, ud i skoven
hvor jeg kommer fra

jeg brevede altså også i forrige tråd

tænker vidst vi alle brever froer i ny og næ

Det er faktuelt forkert, men okay

nogen gange har man altså bare brug for at breve en fro

Hvis man kun er 18 år gammel, ja

i diskriminere virkelig mod yngre personer, og så kalder i mig uhyggeren?

jeg er ked af at indromme at mit forrige brev var logn

jeg sidder i virkeligheden i min sofa med en bajer og en bærbar på pikken

Vi diskriminerer mod dig fordi du smadrer Cocio flasker i din mors kokken og bliver bannet fra 4kanal hele tiden

jeg kastede en i gulvet fordi jeg var sur over at blive vækket kl 7 om morgenen hver gang jeg har fri, nu er det blive så slemt at jeg selv vågner kl 7

blevet* undskyld

Det er altså ikke grund nok til at begå hærværk

hvordan ser du dit liv 20 år fra nu

vent det var sku blive
jeg burde gå i seng

son af alt der gror
vand og ild og jord
indianer
kalder du på mig ?

på en måde bedre, men på mange måder meget værre

Attached: 1534329547385.jpg (423x270, 15K)

hun har flere gange tyret en potteplante ned i gulvet ellet smadret min mors kopper hun fik i fodselsdags gave.

Så fordi andre gor noget som er forkert så er det i orden at du også gor forkerte ting? Du brugte samme argument da du blev konfronteret angående dit pjækkeri

*dinkdinkdink* Ahem.

FUCK POLLEN, STOV OG VARME

er din mor en pædagog?

Du skal ikke forsoge at snakke udenom. Er det i orden at gore ting som er forkerte bare fordi andre gor det?

det kommer helt an på hvad det er, og nej det er ikke okay at smadre en cocio flaske i gulvet men du burde også kunne forstår at jeg snart ikke kan holde til det her mere

inb4 ''JAMEN SÅ KAN DU BARE FLYTTE!!!!!!!!!''


nej det kan jeg ikke lige umiddelbart da jeg hverken har råd til og jeg foler mig heller ikke klar til det

>det kommer helt an på hvad det er
Nej. Hvis noget er forkert at gore bliver det ikke mere rigtigt bare fordi andre gor det
Flyt hjemmefra hvis du ikke kan holde ud at bo hjemme, men husk på at du er lige så stort et problem som din soster. Hvis ikke ligefrem et storre problem

venner, i drukner mine klassiske guld-breve med jeres argument

hun er skam det storste problem

Så stop med at brokke dig da du tydeligvis heller ikke kan finde ud af at arbejde mod en ordentlig losning som et voksent menneske
Jeg ser ikke hende gå ind på 4kanal og brokke sig over at hun ikke kan finde ud af at opfore sig ordentligt og samtidigt giver alle andre skylden for sin inkompetence

>hun vækker min mor kl 1 om natten
>hvis min mor sover til længere end kl 8 bliver hun også vækket
>hun bruger sin hårtorrer kl 7-8 stykker hver morgen
>hun bidrager sjældent til regningerne osv selvom hun er flittig til at bruge af diverse ting som f.eks varmen hvor hun sidste år havde hendes radiator tændt helt til juni måned
>hvis hun ikke får sin vilje sætter hun sig til at vræle og hvis det er helt slemt skriger hun så alle naboerne kan hore hende
>hun har for meldt os til politiet for noget vi ikke har gjort f.eks hun sagde engang at vi stod og truede hende med en kniv (det her nummer har hun lavet op til flere gange)
>hun snakker ikke med nogen i vores famillie fordi hun blev engang uvenner med min mormor (snart 4 år siden) (hun har ikke snakket med hende siden)
>hun forventer at min mor korer hende altid
>hun bruger storstedelen af sin kontanthjælp på slik og sode sager
>hun skylder mig 500 kroner som hun lånte af mig sidste som jeg stadig ikke har set noget til selvom hun får mere i kontanthjælp en jeg gor i SU
og meget meget mere

så fortæl mig lige
hvordan er jeg problemet?

Hvis du er over 18 så har du råd til at flytte ud, for det kan staten sagtens tage sig af.

altså hun kan da være sod til tider men oftest er hun det modsatte

nu er jeg med

ikke ham, men det lyder ihvertfald ikke som om at du er losningen

eller at du prover.
ville onske jeg kunne sige at ham du diskuterer med går over stregen, men ærlig talt så er det jo hvad der sker når man bryder anonymiteten 8-)

Attached: 8-).jpg (125x107, 2K)

>>hun bruger sin hårtorrer kl 7-8 stykker hver morgen
Så hun har en ordentlig dognrytme i modsætning til dig som sover halvdelen af dagen væk og pjækker fra skole?
>>hvis hun ikke får sin vilje sætter hun sig til at vræle og hvis det er helt slemt skriger hun så alle naboerne kan hore hende
Ligesom du gor her i tråden?
>>hun forventer at min mor korer hende altid
Ligesom du forventer at din mor snakker med hende i stedet for dig?
Desuden laver du kun lavkvalitetsbreve her i tråden og er utrolig opmærksomhedskrævende

hun bliver oppe hele natten og går forst i seng kl 8-9 stykker

www.jobindex.dk
Send det link til hende

hun har ikke engang en 9 klasses eksame

Mens du pjækker fra VUC hver anden dag

og jeg ved da godt hun har ting at slås med i sit liv men det har jeg da også, det er bare irriterende at hendes problemer og særheder skal gå ud over os?

Ligesom dine problemer skal gå ud over dem og os herinde i tråden?

Jamen så må hun få et korekort, og blive lastbilchauffor

sidste sommer*
kan ikke se hvordan det går ud over jer?

du kan bare klikke alt + f4 hvis du ikke kan lide hvad du ser

>kan ikke se hvordan det går ud over jer?
Fordi du konstant kræver opmærksomhed fra os? Du har selv indrommet at du ofte bliver kaldt for uhyggeren så det er måske et tegn på at du burde lukke fanen ned siden du tydeligvis er den eneste herinde som bryde sig om dig

jeg bliver kaldt uhyggeeren fordi en anden spasser i tråden udgiver sig for at være mig ved at svare grimt igen til breve
og nej jeg kræver ikke konstant opmærksomhed er egentlig lidt ligeglad om jeg får (you)'s eller ej

kan i ikke få jer en discord eller noget, kan slet ikke folge med i tråden. så nu går jeg i seng.
nat

Hvis du siger det

har selv bevidst det flere gange at det ikke er mig

>jeg skriver aldrig grimt
>kalder lige en user for spasser

bevist* undskyld

kan I genkende mig?
hvilke(n) user(er) er jeg?

Attached: 1511538045398.jpg (600x765, 31K)

Det er sikkert ham selv. Han lasher ud efter dig fordi han har sine egne problemer

Tissende piger user

Sov godt, min ven!

Attached: 1537949372447.png (800x1129, 733K)

den var også nem, hvis man bare har fulgt lidt med i tråden det sidste års tid

ham der er træls

Han er sin egen tyler durden

>kræver ikke opmærksomhed
>bruger tråden som blog
>skriver hvem du er istedet for at være anonym

brugte dog ikke navn da jeg forst skrev et blogindlæg om min soster men så gættede nogen at det var mig

>gættede nogen at det var mig
Nej, du skrev selv at det var dig

det gjorde jeg ikke

Ikke til at starte med, men du afslorede for nyligt at det var dig

ja?

danmarkerstrådens

kom lige og sæt dig

skal vi gå gjennom litt oldnordisk da

Nej, VUC user

Klokken er 23:40. Du kommer sgu til at stå på den klippetop OK længe.

okay, så kan du stå op

Attached: 1529579475479.png (873x1080, 429K)

Hvad siger hun?

Attached: nagatorocolored.png (2112x1248, 215K)

Godnat, venner!

Attached: 1531988153852.png (300x400, 147K)

Attached: Untitled.jpg (906x1300, 282K)

Hej venner

Attached: tumblr_p9nn0nnX4P1wwb2aso1_400.gif (268x268, 2.93M)

kommer lige og NEETer tråden i live

Checked - sandheden betaler sig altid
Er du ægte neet? Jeg har stadig ferie, så jeg er lovligt undskyldt

Attached: 1555604570581.jpg (600x443, 47K)

Sidste bump, godnat drenge

Godnat danon

hvad er en ægte NEET?
jeg har bået hjemme hos mine forældre i næsten 2 år nu og har ikke lavet noget udover at spille videospil