Storelgen-utgaven
Baserte vaktmester slettet forrige tråd uten grunn.
Forrige
Storelgen-utgaven
Baserte vaktmester slettet forrige tråd uten grunn.
Forrige
Other urls found in this thread:
Tror jeg har fått betennelse i kneet gutta... fy flåbbe det gjor vondt.
Hvorfor ble forrige tråd slettet?
soul vs soulless
Vet ikke. Trådstarteren var av en naken mannerumpe, men det går ikke inn under "nakenhet" på kanalen såvidt jeg vet, og den hadde vært oppe siden kl. 10 i går kveld. Vaktmesterens veier er uransaklige.
Vræææææææl!!!!
Kva vrælar du for nu da
Kneet mitt
Hva er galt med kneet ditt?
Betennelse, har ligget våken i 3 timer. Vet ikke om jeg klarer å gå til jobb..
Hores ille ut, kjipt å hore Anonsen. God bedring.
Takk, håper bare ikke eg må drite for jeg veit ikke om jeg klarer å reise meg opp fra dassen
hva er gjor du på kl. 5?
Dette er grunnen til at den gode herren skapte voltaren
Nå skal jeg på flyplassen
Homser BTHU!
hvor flyr du?
Evenes
måtte spise min pre-frokostburger
joda, må bare klare å halte meg på apoteket når det åpner (om jeg klarer å gå ned trappa)
a, hvorfor?
jeg kan forholde seg til det
Skal vel dra hjemover jeg da
*gjesp*
Erru trǿtt?
jaaaaaaaaaaaa
there is something eerily homoerotic about that shiny silver elk
Quintessential German post
god morgen folkens, håper dere har en fin dag
mårn
I like måte kompis
nei! NEI!!!
NEI! NEI! NEI!
Eg må drite
Jeg være på min jobben og se etter nye jobb.
Drittautist.
>some kids paper mache school project vs the pinnacle of engineering, craftsmanship and aesthetics
>dfn ingen elg jv
>Kanskje det er noe jeg kan ta ut av sanitetsveska som jeg vet jeg absolutt ikke vil få bruk for så jeg kan gjore turutstyret mitt lettere
>Leser vedlagte anvisninger
>Ender opp med å oke vekta ved å legge til flere ting
Faen
Fikk dog en god ide hvor jeg heller litt av solkremen over på en mindre beholder for selve dagsturen.
Får dra fettet mitt til UiT, kun noen uker igjen til frihet
Ikke mobb kameraten min!
Betyr det at resten av Norge er en rasistisk sone?
helt basert !
Å nei nei nei nei!
Vil ikke på jobb i dag jeg.
>overbooket fly
>får 250€ i erstatning
>biletten kosta 450 kroner
Faktisk helt ok
Flere varme konsumenter !
Fy faen internettet mitt er nede!!
hvordan breva du da, kompis?
>Diskuter utsagnet, «Et arbeidsmarked som er uregulert og myndighetene ikke blander seg inn er det som er optimalt for samfunnet».
Har privatiseranon blitt foreleser på UiT?
tenker vi sier en rundt 30 min til jeg lager lunsj? den er fin? ja? jammen da sier vi det!
drittautist
Helt merkelig hvordan flyselskapene spekulerer i å selge 101 seter på fly som holder 100 seter. Og hvordan klarer folk å gå glipp av fly så konsistent?
KEM HAR SKITBREVET PÅ MIN BRU?
bæsjer med dora åpen
Basert
Basert, sykt å tenke på at romvenninen min klikker mentalt når jeg gjor det
Hva med Frankrike da Franonsen? er ikke de rasister hele gjengen?
önsk meg lykke til på jobb da gutter
På engelsk
>Well I just thought, you know
>you know
Nar dere snakke det, dere sier
>du vet?
eller
>du skjǿnner?
>Når dere snakker sier dere du vet eller du skjǿnner?
Sier du vet.
Vi sier "[...], ikke sant?"
Tusen takk
Trump og USA er slemme som önsker å beskytte amerikansk produksjon, EU er slemme som önsker at det norske markedet skal bli mindre proteksjonistisk
>EU er slemme som önsker at det norske markedet skal bli mindre proteksjonistisk
Dette, bare uironisk.
>ostetoll
handelparadokset
Husker jeg diskuterte dette med en makrookonomi-foreleser på UiT. Han mente det var forskjell på at USA beskytter egen produksjon og at Norge beskyttet egen produksjon
Så nær downs man kan komme
Dessverre nei min venn, franske folk elsker sine niggers, de ganske mye alle hater araber skjont...
de fleste hvite er boomere også, de er den verste pest som aldri losnet på dette landet.
Den gjennomsnittlige zoomeren er imidlertid veldig basert. Det er fordi deres skoler er i utgangspunktet verre enn amerikanske fengsler.
Vi kan si at det er håp, men jeg er fortsatt pessimistisk om det.
Når det kommer til svarte innvandrere er det kun somaliere jeg har hatt problemer med. Innvandrere fra Etiopia, Zimbabwe, Angola osv. har jeg kun gode erfaringer med
>somaliere
alle hater somaliere, de som hater dem mest er andre negere.
har også eritrea på min hat-liste, de er ille de og. vil også bli masse masse masse kongolesere som vil berike livene våre de neste 10 årene.
men nå önsker jeg så klart minst mulig negere i norge, helst så nærme null som er mulig, men det er ikke alle som er like ille, det har du rett i.
Uironisk dette.
Er skolene så ille fordi det er fylt til randen med negere og arabere?
nei, fordi den er fylt med franskmenn
Var det idag NSB blir Vy
Kek, Vi er opp til det punktet hvor franskmenn er en minoritet i skolene, så de er mentalt niggers og arabere. Hvem er uten tvil enda verre enn arabere og niggers.
Hvis jeg kan råde deg, ikke godta noen franskmenn i, vår okonomi er smuldrende, og du vil sikkert få mange franske cucks der oppe.
Jaja, får vell ta en pause fra internett fram til jeg har sett Hevnerne: Sluttspill. Gidder faen meg ikke bli spoilet av en eller annen morroklump her inne fåvæ
Jeg melder meg (midlertidig) ut, S N A K K E S
>nok en dag alene
DER kom det noen tårer ja
ja, går du inn på nsb.no blir du videresendt til vy.no, NSB appen får nytt design og navn imorgen, nye uniformer kommer til hosten og togsettene vil bli malt om og oppusset ilopet av en 3 års periode
>han bryr seg om barnefilmer
>dfn skal ta tog til flyet i morgen
fyfaan om appen ködder seg til
>Da Jackson ble en del av familien for syv år siden, introduserte skuespilleren ham til verden som en gutt. Nå forteller 43-åringen at hun oppdrar sonnen som en jente
>Ja, jeg trodde hun var en gutt jeg også. Helt til hun så på meg da hun var tre og sa «jeg er ikke en gutt», forteller skuespilleren, og legger til at hun nå har to nydelige dotre som hun vil beskytte og se utvikle seg.
Når en musling i kommentarfeltet fremstår som den mest baserte
Jeg er en mann
Tony Stark dor
Black Widow dor
Iron Man er nå svart
Peter Parker dör, Miles Morales blir den nye edderkoppmannen
Ganske sykt egentlig. Hvilke smågutter prǿver ikke mammas hǿyhælte sko en eller annen gang i lǿpet av de fǿrste par leveår liksom? Tror vi kommer til å se en rimelig fǿkka generasjon om et par tiår.
Dette er hatprat
Cis eller trans?
Brie Larson ser mye finere ut i Avengers traileren enn hva hun gjorde i Kaptein Marvel filmen
Dfn jeg av og til lekte med storesoster sine Barbie dukker da jeg var liten. De passa bare så godt sammen med Action-man lekene mine.
jeg liker deg, franskeanon
muslinger er ofte baserte og de slipper unna med det fordi de er lavere på undertrykkelsespyramiden enn hvite
Takk venn
hater uironisk transer
Hvorfor det? Ingen av dem kommmer noensinne til å få barn, det er jo ganske basert.
Hun blir så tent på deg
Du er vel ikke en desibeltykje?