/lang/ - Language Learning General

Russian. You can't learn a language you don't like or don't want to learn (Spanish) and the other two aren't as useful. Unless you really like Greek or Italian more than Russian, go with Russian.

Practice sentences please

>page 9

Reposting my challenge which went uncorrected

Très facile
>Le chien est dans le parc
>Mon travail est difficile
>Je suis en train de conduire au magasin
>Sors d'ici
>Au revoir

Facile
>J'ai acheté une nouvelle télévision
>J'ai fait du vélo pendant trente minutes
>Elle a court assez vite
>Je vais en France pour le weekend
>Ils riaient de moi

Moyenne
>La batterie est mort quand j'étais en train de téléphoner ma mère
>Puisque son livre d'exercises est plain, il devait en prendre un nouveau
>Le mouton pâturait dans le jardin
>Tu vas m'acheter une nouvelle caméra si tu casses celle-ci
>Mon grand-père m'a dit qu'il est déçu par mes notes

Bonus
>J'ai vu sur Youtube un bref video sur l'occitan et sa histoire. C'est une langue parlée dans le sud de la France, et son nom dérive des études du poète italian Dante Alighieri sur les langues romanes. Il classait ces langues sur la base de comme on prononce le mot "oui", et puisque dans le sud de la France cette mot était "oc", la langue fut appelé langue d'oc, ou, en effet, OCcitan. De toute façon, il semble que ce n'est plus une langue très parlée aujourd'hui

Attached: nail-polish_emoji-modifier-fitzpatrick-type-5_1f485-1f3fe_1f3fe.png (160x160, 5K)

What do you guys think of my language learning strategy:

1. Learn the 1000 most common words
2. Learn most common phrases
3. Learn basic grammar
4. Improve by watching, reading and listening to stuff in the language

>matrem tuam futui
Based

I don't get it

Why are you a faggot? I mean what do you get out of it? I'm not even being mean or trolling. I legitamately want to know why you have chosen the life of a little bitch? Why be submissive to other men? Why take cock up your ass? Why be a cum dump for other men to use you as they please? Your mouth and asshole are for their pleasure and you get nothing out of the deal other than being used. What makes that lifestyle so amazing for you? Why not bulk up and be an alpha?

I haven't spent as much time as I could've desu
Also, just came across this. I never knew Russian cursive was so based

Attached: 3-2.jpg (700x300, 60K)