Tekoälypainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
oispa lolitekoäly
Ahdistaa, vihaan itseäni
eemelillä oli rankka elämä
Olin koko päivän auringossa ja varmaan poltin itseni.
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänneet pökköä pesään. Ulkomaalaiset ovat huomanneet tämän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Muistakaa tämä seuraavan kerran kun aijotte vastata ilmiselvään syöttiin.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
oispa tekoälyvaimo
youtube.com
halun tehdä tälle asioita
Huomio huomio seuraa tärkeä tiedoite:
Jos sipsuja syödessä dippi loppuu kesken niin majoneesi ei ole hyvä korvike
Tiedote on päättynyt.
aloitan kickstarter penis pidennys laite. ei sivuvaikutuksia. tue projektia 50 eurolla niin saat oman kun se julkaistaan 2021
Tää on kyl viilunkia. Elkää nyymit langetko.
Tyhjensin tuon vanhan sisäkumin niin lopussa sieltä tuli sitten jotain pölyä ja sormet meni valkoseks jostain valkosesta jauheesta. Mitä tuolla sisällä on?
Niihin laitetaan sisäpinnalle jauhetta joka estää sen ettei ne sisäpinnat sulaudu kiinni silloin kun se kumi on taiteltuna.
Kokaiinia. Vedä nenään.
tuntuu höpöltä ja tulee kivoja kylmiä väreitä kun vetää hiellä reiteen liimautunutta kivespussia hiljalleen irti.
Morjens bögar, är finlandssvenskar välkomna här?
Heräsin just
Huomenta
oispa talvi
Mitä luulet peikko?
Oliko juominen tämän arvoista?
/mämmi/-kokous pidetään seuraavana lauantaina 18:00 (jos muistan). Kokouksessa päätetään muun muassa boikottiasioista. Asialistalle saa ehdottaa juttuja nyt.
Att det blir krig
antabusnyymin kohtalon selvitys, oon ollu kamalan huolissani lähiaikoina
Syksyllä sain hysteerisen itkukohtauksen kun tajusin että avustushakemuksen jättämisen kuolonlinja oli jo ylitetty. Meinasin ottaa lopputilin häpeän vuoksi.
Haluun muuta työtä, en pysty kantamaan vastuuta ahdistumatta.
amstab
Naisaivo, näytä tissit
olen miettinyt 4kaanin selaamisen lopettamista
juna kulkee vaan
En kykene järjestelmällisyyteen ja vielä huonommin kykenen itsenäiseen työskentelyyn. Oon varmaan järjestön historian paskin sihteeri. Haluun jotain muuta, kirjaston logistiikkaa oli hauska hoitaa. Pääsispä sinne takasin.
Kumarruin ja lörähti vellit housuun
Itse tein sen jo kerran.
Myöhemmin aloitin kuitenkin taas.
tehdään nyymijuna
Toivottavasti siunaantuisi opiskelupaikka että pääsis tästä työstä pois.
*lentää helikopterilla*
>"juo lisää vettä! Juot aivan liian vähän" t. Lääkäri
>juo lisää
>juokse kusella joka 10minuuttia
Onko tämä nyt tarkotus? Onko tosta vedestä jotain hyötyä jos kusen sen pois samantien? Melkein heti ku juon lasin vettä niin pitää mennä kuselle
Tää tulee istumaan sun posliinipöntölle.
Voisko olla diabetes? Itse juon litroittain vettä päivittäin ja en kyllä juokse kokoaikaa kusella.
Diabeteshan se siellä
>kuuntelee lääkäreitä
Olispa töi tä
Onko tää vielä kertaakaan toiminu?
Istuis mieluummin mun naamalle
How do I secure a Finnish wife?
työttömyys, päihdeongelmat, syrjäytyminen
pyhä kolminaisuus
ostin vahingossa jotain proteiinijäätelöä joka ei edes maistu miltään kun nappasin vaan jotain kylmäaltaasta
maistuu paremmalta ketsupin kanssa
Mitä ostan eurolla kaupasta?
vantaa...
You don't
nuudels tai leipä
Olut (Olut)
No olin just viikon sairaalassa missä mulla tehtiin ihan kaikki maholliset testit että kyllä se ois varmaan havaittu jos olis
Nyt sinun pitää mennä salille ettei kaikki se protsku mene hukkaan
Hammastikkuja jotka tunget yksi kerrallaan virtsaputkeesi
Megaforce
Aika pervoa.
ehdotus: neekerit boikottiin
hyvä postaus
lenkki makkarata
Laita pippuria ja valkosipulia sekaan
Joko mämmi on suutustanut tästä elokuvasta?
>Aurora käyttää päivänsä parhaan kaverinsa kanssa kynsiä taiteillen ja yöt juhlien railakkaasti. Erään illan päätteeksi hän tapaa arktisella nakkikioskilla Darianin, joka yllättäen pyytää Auroraa pelastamaan henkensä. Darianin on löydettävä suomalainen vaimo saadakseen itselleen ja tyttärelleen turvapaikan Suomesta. Aurora vastaa kosintaan kieltävästi - Auroralla on tarpeeksi omiakin ongelmia ja aivan muita suunnitelmia elämälleen. Auroran mieli kuitenkin muuttuu, kun hän tapaa Darianin suloisen kahdeksanvuotiaan tyttären. Aurora suostuu auttamaan Dariania ja ryhtyy etsimään hänelle vaimoehdokkaita. Samalla kun Darian tutustuu mitä erilaisimpiin ehdokkaisiin, Auroran ja Darianin välit lämpenevät. Lopulta Auroran omat ongelmat kasautuvat ja Darianille löytyy täydellinen vaimoehdokas- mutta tekeekö täydellinen onnelliseksi ja voiko rakkautta paeta loputtomiin?
Juu tää paitti kysyt demonilolia työntämään niitä sun puolesta niinkuin mun kiinalaisissa sarjakuvissa
en katso paskaa
ei kiinnosta ellei mun verorahat mene tuohon
Ei jaksa suuttua, häviät siinä vaiheessa kun tämmöiset turhanpäiväiset jutut aiheuttaa sinussa tunnereaktion koska ne on suunniteltu juurikin sitä varten.
pitäs heittää pari viikkoa jääkaapissa mädäntynyt karjalanpaisti pois
>suutustanut
Oikea termi taitaa olla suutustunut
Miks et syönyt tai pakastanut sitä ajoissa? Meni herkku hukkaan.
Oliko joku hyvä demoniloli mielessä? Kuvia plix
>häviät
Häviät mihin?
Elämän virtaan.
Iso osa tuota hevonpaskaa mitä luet uutisista ja mediasta on juurikin tätä varten.
Ei sitä tarvitse katsoa että siitä voi suutustaa
Suutustaminen on sellainen juttu mitä suutustunut tekee
Tämä näin
Miehet ry on feministinen miesjärjestö, joka edistää miesten asemaa yhteiskunnassa intersektionaalisen feminismin ja antirasismin viitekehyksestä.
oon tyhäm
Ei, vaan suutustaminen on jotain mitä suutustaja tekee. Suuttunut suutustuu
suuttunut ei voi suutustuu koska on jo suutustunut
naiset ei ossaa tehdä elo kuvia
muutto kolmen kuukauden päästä koreaan. vinkkejä?
mutta miksi ihmeessä?
No sittenhän se sopii kuvaamaan sitä mitä nää meidän ammattisuutustajat tekee, suutustavat itsensä
Opiskele Juche tarkoin läpi
En suutu asioista joilla ei ole konkreettista vaikutusta elämääni.
röi
Älä varasta julisteita
Yritin hukuttaa demonini viinaan, mutta ne pirut oppi uimaan. Mitä nyt?
No korjaan: suuttuva suutustuu. Silti kuulostaa tyhmältä väittää että suuttuva henkilö alkaa suutustamaan muita
Kerro Kimille multa terkkuja
>osta jääkappi täyteen herkkuja
>ryyppää pari viikkoa syömättä samalla kun herkut mädäntyvät jääkaappiin
>heitä pilaantuneet herkut pois
>toista
Tää on täysin loogisuudesta vapaa väite
Ulkona on nyt lämpimämpi kuin sisällä.
ok
Ei enää mitään
ei enää viinaksia nyymille