sent ffffffredag aften udgaven
forrige tråd:
sent ffffffredag aften udgaven
forrige tråd:
Other urls found in this thread:
Rally!
det kan vi lide!
bajer bajer
Jeg leder efter lette losninger, fordi jeg kan ikke rigtig holde min tilværelse ud længere, så overvejer at begå selvmord.
>vær mig
>fattig
>tyk
>incel
>diagnotiseret
>barndoms trauma
>NEET
>grim
>hudsygdomme der gor jeg ser klam ud
>ingen venner
>dårlige tænder
>dårligt immunforsvar
>social angst
>depression
Går aldrig udenfor af fordi jeg skammer over hvordan jeg ser ud u-u
spis pesto pasta
jeg er ikke ham der svarede dig i sidste tråd, men vitterligt bare start med at spise mindre. så når du begynder at tabe dig, vil du langsomt få mere selvtillid, fordi du har det bedre med din krop
og drik en masse fucking vand. du kan aldrig få nok vand
drik vand indtil dit pis ligner drikkevand
>BRARP-BRARP-BRARP-BRARP!
Dengang jeg var knejt var danske Henrik Lundgård en af de svedigste rallykorere i branchen. Han vandt vist europamesterskabet eller sådan noget, hvilket vel var lige så godt som verdensmesterskabet når alle de bedste rallykorere alligevel er fra Finland, Norge og Sverige.
Korte komsekvent en Corolla som Lundgaards i Gran Turismo.
er du fuld igen i dag?
Var der nogen der sagde LUNDGAARD?
youtube.com
jeg har aldrig set rally (men vil fucking gerne fordi jeg elsker rallyspil), men her er et frækt billede jeg fandt på /wg/ for noget tid siden
har aldrig forstået hvorfor det var lovligt for alkoholproducenter, af alle steder, at få reklameplads på biler
en lille én at kore hjem på
Hvorfor skulle det ikke være det?
Opfordrer vel bare til at drikke Martini.
Alkohol eller tobaks sponsorede biler ser altid bedst ud.
billede relateret, tobaks sponsor er skyld i imprezaens legendariske farve
spiller i dirt rally? jeg venter med at kobe 2'eren til det kommer på tilbud, det er fandeme dyrt
hvorfor er der stå stille på en fredag aften?
alle anons er ude og hamre kusse.
ellers ligger de i sengen og hoevler flæsk
Ja, men ikke lige så fuld som i forgårs. Der havde jeg kun fået suppe til aftensmad og ente med at blive så fuld at jeg kastede op.
Det er en Lancia S4. Svinet vejede kun 890 kg og havde en kompressirladet 1.8 liters motor. Officielt havde den 480 hestekræfter, men rygterne vil vide at tallet var tættere på 600.
Det var et af Gruppe B monstrene, der var med til at gore klassen forbudt. Bilen på billedet du postede blev kort af Henri Toivonen og Sergio Cresto. De omkom begge i en grusom ulykke i Frankrig i 1986, hvor de formentlig brændte ihjel. Få måneder inden havde en Ford RS200 plojet ind i en stor mængde tilskuere, hvilket kostede tre livet og efterlod yderlige 10-15 kvæstede. Toivonen og Cresto's dodsulykke var det sidste som i kisten på Gruppe B klassen.
Det er faktisk også ulovligt i nogle lande så som Feankrig. Af denne årsag må Extreme Speed Motorsports droppe deres Tequila bemaling på Le Mans. (Sjovt nok slap det Schweiziske hold Rebellion afsted med at have reklamer fra den gronlandske vodkaproducent Arctic Velvet på deres biler i en periode. Billede relateret).
jeg sidder i stolen og hovler flæsk og hælder bajer ned i kæften
Jeg dromte engang at de bragte Gruppe B tilbage.
var klar til at græde da jeg vågnede.
jeg er heller ikke så fuld, for jeg har kun drukket 4 ol, og det er bare almindelige procenter
en ol mere eller hvad siger vi?
Overvejet det lidt. Havde lige lagt mig til at onanere, men så slog det mig at jeg egentlig gerne vil have morgendagens oprydning og rengoring overstået nu inden jeg går i seng så jeg kan slappe af i morgen.
Godnat, venner!
>dfn fortidspensionisten er mere struktureret og engageret med rengoring end dig
jeg onanerer, men jeg er lidt i tvivl, om jeg har tænkt mig at gore det færdigt inden jeg går i seng.
det bliver sværere og sværere jo mere alkohol man har i kroppen.
det klogeste nogensinde er at udfore pligter inden man går i seng. så sover man som en engel og kan stå op med ro i sindet
fint nok.
det bliver til en ol mere.
jeg skal nemlig alligevel op fra stolen fordi det er tid til at urinere
bump
6 ol og er dårligt nok fuld.
men det foles som om, at jeg kommer til at sove godt.
Lange gyldne Prince er satme en god cigaret
cigaretter er ulovlige her
Gronlanon plejer at være her på denne tid af natten. Er sgu bange for at han blev bandlyst igår.
hvad mand
båmp
Hvad skete igår?
Tog billede relateret natten til den 19. marts efter at jeg var kommet hjem fra biografen hvor jeg så Alita: Battle Angel. Der var en kampscene på Månen, og jeg folte en forbindelse til hende da jeg kom hjem og kikkede op på Jordens musegrå kompanion.
Han brevede en række ubehovlede breve som prompte blev slettet, og så forsvandt han.
Lyder ikke særlig hyggeligt
Var han fuld eller hvad?
bumper lige inden jeg går i seng
godnat