/mämmi/

Anna -painos

Attached: anna.jpg (750x750, 67K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mdYuf7s7KJQ
youtube.com/watch?v=_8JqiNOJ8Gw&feature=youtu.be&t=675
youtube.com/watch?v=L8mnMJdsM5Q&feature=youtu.be&t=798
hs.fi/ulkomaat/art-2000006086105.html
youtube.com/watch?v=_wjFahULCK8
twitter.com/NSFWRedditVideo

*ahem*

Fuck Finland

Klaani Duckula.

miltähän annan pyllyreikä maistuu :3

>naming your country after a basketball player

vantaa mainittu

Oon käyny Turussa ja asunu useemman vuoden Kotkassa eikä kukaan oo koskaan puukottanu minua tai tehny minusta ihmisenlihakeittoa. Näin ollen olen sitä mieltä että mamut on täysin harmittomia lutusia pikku enkeleitä.

juon megistä ja syön makaronilaatikkoa

>naming your country after a Shark anatomy

Painoksen Sirkku

Attached: 1526888583058.png (453x466, 64K)

Äänestys päättynyt.

Taffel-boikotti jatkuu.
Resursseja laitetaan salapoliisi työhön. Yksi nyymi saa leikkiä salapoliisia. Palkka maksetaan (Sinä)-muodossa.

Kuopionyymi söi antabin.

miljoonan euron maisema

Attached: 1c5b3f33d5d0f3e9a9e568c903dbfe1ddf2b86bce50ab3a561679e540d2ff616.jpg (2048x3076, 400K)

Attached: hitler platon.png (916x150, 18K)

Oispa ihmisenlihakeittoa

Höpö höpö

naurahdus

Oispa vähemmän rasisteja mämmissä

oispa oispaa

Onks dying light kymmenen euron arvoinen peli?

Lepää rauhassa Jimi Karttunen

Attached: IMG_20190427_175912__01__01__01.jpg (3237x2297, 3.82M)

why don't you guys speak Spanish?

>opetushallitus on poliittisesti puol-

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Attached: eläinkamerukset.png (657x527, 44K)

RIP bro

que?

Este burrito es muy bueno pero necesito salda verde, pendejo

yks tommone sikari ja lasi rommia kiitos

Kerran tapasin ton kaverin Pasilassa. Oli just pölliny jotain broileria kaupasta.

tule vierailemaan

oliko tämä se elämän taiteilia?

mikset sinä puhu kuubaa?

Attached: 1547476912802.png (657x525, 24K)

Cuban isn't a language

Attached: 1556375338499.png (200x194, 21K)

Se joka lähti sairaalasta vaikka oli aivovamma, veti ränniin ja kuoli saatana. Malliesimerkki äärioikeiston pahuudesta.

Attached: 1552787265854.jpg (833x573, 211K)

nyt on kyse ihmisen hengestä, pitääkö siihenkin tuoda poliitiikka sekaan?

Etsikö turistinyymi Espoosta menoa?

Joo kyllä ihmisiä saa pahoinpidellä potkimalla

antabusnyymi paikal? postaas ny vitun autisti

Vassarit kovasti vouhottaa että puheilla on seurauksia. No niin on teoillakin

Äärioikeistoahan sen kuolemasta nimenomaan syytettiin, kun tosi asiassa oli elämämkoululainen nisti, joka tappoi itsensä vetämällä huumeita aivovamman kanssa.

Ei tietenkään saa, mutta Jimi ei kuollut potkuun vaan huumeisiin.
>Karttunen käytti sairaalassa huumeiksi luokiteltuja lääkkeitä. Hän myös poistui osastolta monena hoitopäivänä
>ja häntä hoidettiin Meilahden sairaalassa myrkytyspotilaana ja hänelle annettiin useiden huumeiden vasta-aineita.[45] Sairaalassa todettiin myös aivoverenvuodon ja aivojen turvotuksen lisääntyneen. Karttunen kuoli sairaalassa illalla.[39]

>steariinista muotoiltuja peniksiä

Syytettiin, mutta wikipedian mukaan natsi sai kaksi vuotta pahoinpitelystä. Oikeudenmukaista minusta.

joo mutta en sun kanssa

>Oikeudenmukaista minusta.
Ehdottomasti. Sylkeminen ja haukkuminen ei ole juridisesti mitenkään oikeutus käydä käsiksi johonkuhun, oli se sitten nisti tai ei.

stop posting pics of my gf on Jow Forums

Ilman potkua olisi hengissä. Kuoli siis potkuun.

Maailma on parempi paikka koska Jimi kuoli.

Kokeile toki mennä syljeksimään ihmisten päälle ja vittuilemaan ja ota aikaa kauan kestää että saat pataan.

Myöskin mitä ite tekisit jos joku sylkisi sun päälle kun olet pitämässä "animesta totta" mielenosoitusta?

Mun mielestä voitaisiin laillistaa nistinmetsästys jtp

Parin kuukauden metsästysaika millon metsästysporukat lähtee kiertelemään vantaata ja ampuu jokaisen nistin minkä löytää. Toisin kuin susi, nistillä ei ole mitään hyötyä ekosysteemissä, se on pelkkä haittaeliö. Näin ei tarvittaisi edes mitään kiintiöitä, päinvastoin, voitasiin antaa joku palkinto eniten lahdanneelle.

Hyvä että kuoli.

Laitoin vodkaan vissyä ja limemehua ja tuli aika hyvän makunen parvekesiemailujuoma.

Attached: 1542732738729.jpg (1920x1024, 153K)

Karttunen ei sylkenyt kenenkään päälle.

reuna

Huom. sana "juridisesti".

Itse laitan vaan sitruunavissyä. Menettelee.

taas de wittiä pahoinpidellään

Attached: 1536983053086.jpg (867x554, 298K)

Ilman isänsä jäätävää seisokkia ei olisi hengissä. Kuoli siis siemensyöksyyn.

tunkkur kniiffur

ja poliisi katsoo vieressä eikä tee mitään
hyvä suomi

Vähintään puolet äärioikeistolaisista pitäs tappaa sitten. Ne vetää kaikkee sekasin piristeistä ja steroideista lähtien.

Sirkus pysyy
Pellet vaihtuu

Suomen Steven Seagal siellä jakelee vasenta ja oikeaa?

No joo mutta mitä oikeuslaitoksen mielestä pitäisi tehdä siinä vaiheessa kun joku ventovieras sylkee sun päälle ja vittuilee kaupantekijäisiksi? Turpasauna on vähintä mitä voi odottaa jos tuolle tielle lähtee.

iha jees varmaan tuokin

Oho World Orderilta on tullut tässä uusi video. Näistä tulee kyllä aina hyvälle mielelle.

Attached: 1537546789270.jpg (252x252, 6K)

EN HALUA ENÄÄ AIVASTAA
mun aivastus kuulemma kuulostaa sorsalta, yläasteella naurettiin mun aivastukselle

Attached: 1535063057931.jpg (2000x962, 290K)

Unohtu linkata.
youtube.com/watch?v=mdYuf7s7KJQ

youtube.com/watch?v=_8JqiNOJ8Gw&feature=youtu.be&t=675

youtube.com/watch?v=L8mnMJdsM5Q&feature=youtu.be&t=798

en oo löytänny tota striimiä mistä toi kuva on mutta siinä pari muuta kuvakulmaa

alaikäbänniä

yläasteesta on jo vuosia, jäi vaan mieleen se pilkka

Attached: 1531255211082.jpg (658x523, 58K)

Tuliko syystä?

oispa nyymi jolla on söpö aivastus :3
varsinkin jos se on niitä nyymejä jotka aivastaa kerran kun hommat menee seksuaaliseksi

*kääk*

no kai mun aivastus kuulostaa sorsalta sitten

Sulavaa. Saisivat kyllä pysyä japanissa.

Attached: 1534513617189.png (1280x1280, 567K)

katoin 20s. vittu mitä paskaa. ei olis pitäny klikata. nyt jutkutube alkaa suosittelemaan jotain paskaa

Tuli kiusaamisesta mieleen yks kovemman tason autisti yläasteelta. Vitun läski joka haisi aina hieltä. Kerran oli viillelly itteään kämmenselkään juuri siihen paraatipaikalle että kaikki varmasti näkee. Ja toisen kerran kehuskeli kuviksen maikalle kun joku oli hänelle sanonut että näyttää kouluhierojalta.

Minkämoisenlaisia nyymit oli yläasteella?

23 cm penis, 130C sauna ja aivastus sellainen että tavallisen miehen kylkiluut murtuisi

>Trump ilmoitti, että USA vetäytyy YK:n asekauppasopimuksesta
hs.fi/ulkomaat/art-2000006086105.html
Ällöttävää. Varsinkin mitään muuta syytä Trumpilla ei ollut tuohon kuin NRA:n raha ja idioottien äänet.

Metrin slerba, sauna kun kiirastuli eikä miehet aivastele

ei vielä ollut puhetta kouluhieromisista kun minä olin yläasteella

Attached: 1543163311840.jpg (574x881, 54K)

pukeutuuko kukaan enää näin vuonna 2019?

youtube.com/watch?v=_wjFahULCK8

Hiljainen ja rauhallinen. Pientä kameleonttimeininkiä sosialisoinnin suhteen. En oppinut opiskelemaan, kun kaikki oli niin helvetin helppoa, että tunnilla istumalla sai vaan kympit kaikesta.

Attached: 1528945415898.png (260x397, 97K)

Toivottavasti ei

Fuck off fucking bitchesssss fuck you hoes

tähän vielä lisätäkseni itsehän olin niin sammakko että muut jättivät rauhaan

Siis jos on julkiselle paikalle tullut ajamaan hyvin kiistanalaista äärioikeistolaista ideologiaa niin onhan se odotettavissa että vittuilua tulee. Vasaaritkin saa samanlaista päänaukomista osakseen. Eivät he silti väkivaltaisiksi ala.

olen autisti

Attached: 1528714561576.webm (1280x720, 2.89M)

>Eivät he silti väkivaltaisiksi ala.
Missä universumissa sä elät, jossa ääripoliittiset aktivistit ei ryhdy jatkuvasti väkivaltaisiksi siellä täällä?
Ja pääsenkö minä sinne myös?

Attached: 1542841482174.png (894x894, 300K)

Miks nuo ei puhu?

eii vittu meil samat :D

kävelen melkein joka aamu 3km lähimmälle junaradalle seuraamaan aamun ekan junan kulkua

näinköhän purilaiset toimivat ennen internettiä

sosiaalinen pelko

>2014 voimaan tullut kansainvälinen sopimus rajoittaa tavanomaisten aseiden kuten pienaseiden, panssarivaunujen, taistelulentokoneiden ja sotalaivojen myyntiä
Harminlista jos ei saa ostaa kaupasta sotalaivoja

>Sopimus kieltää aseiden myynnin maille, joiden epäillään käyttävän niitä ihmisoikeusrikoksiin tai kansanmurhaan.
Eli ei vaikuta alabaman siskonnussijaan mitenkään mutta hurraavat kumminkin.
Mutta valtion kassa kilisee.

>Yhdysvallat ilmoitti toukokuussa 2018 irrottautuvansa Iranin ydinsopimuksesta
Jutk

>Yhdysvallat erosi YK:n ihmisoikeusneuvostosta viime kesänä
>Yhdysvaltain silloinen YK-lähettiläs Nikki Haley syytti neuvostoa puolueellisuudesta Israel-politiikassa
Jutkuti

>Yhdysvallat ja Israel erosivat YK:n kasvatus-, tiede- ja kulttuurijärjestöstä Unescosta lokakuussa 2017, koska niiden mukaan järjestö on puolueellinen Israelia vastaan
Jutkutijutkutijutkuti

Attached: 1542947709497.jpg (640x512, 39K)

Kyllähän ne vieläkin.

en suosittele burger kingin yhden euron hampurilaisia

No en nyt pidä jotain kiljunhajuisia anarkisteja minään poliittisena liikkeenä. Tarkoitan nyt Vasemmistoliitoa ja Vasemmistonuoria.

Voisitko esittää tilastoja ja tutkimuksia perusteellaksesi, miksi et suosittele tätä kyseistä hampurilaista?

perustettua että saatiin yks narkkari poistettua yhteiskunnasta
eiköhän tää olis ollut mukana pöllimässä kodin elektroniikkaa viimeistään puolen vuoden kuluttua tästä
en tosin ite tykkää random väkivallasta jtp

Juuh, Kokoomusnuoret ne hakkaakin ihmisiä kadulla, vai väitätkö, että Vasemmistoliitto on Vastarintaliikkeen vastine Suomen politiikassa?

Attached: 1549880403588.jpg (900x900, 78K)