/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie.

Welkom: Noord-Brabant, Vlaams-Brabant.
Niet welkom: t*ttapaler(s).

Attached: Noord-Brabant-vlag.png (2000x1333, 27K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vSuj51iKWPo
youtube.com/watch?v=3uyeHBbpK7E
i.4cdn.org/s/1556022252280.png
youtube.com/watch?v=iJOmPAdZkMw
twitter.com/NSFWRedditVideo

*knipt vingers*

Welke marokkanen.

Attached: chrome_2019-04-26_13-14-34.png (524x416, 501K)

Tweede voor amime

Attached: 232b3866e2acda7bf81e0906c44e7a75c0fa5933_hq.jpg (640x796, 53K)

Meest gebaseerde DBZ spel ooit
youtube.com/watch?v=vSuj51iKWPo

wieb

Neuk t*ttas
TONY STARK GAAT DOOD EN KAPITEIN AMERIKA OOK

Attached: 1545046157627.jpg (1024x888, 46K)

was het maar zo simpel

Attached: 1537839115269.gif (367x219, 523K)

Sojas ziedend.

Attached: 1556135877499.jpg (1080x1020, 72K)

kanker racist, doe normaal.

Groenlinks is de andere kant op.

alleen omdat ik geen racistmaagd ben betekent niet dat ik link ben, kanker breinliet.

Koning Kermes vermoord abbachio

Ja

Attached: 1550323796400.png (1920x2400, 1.04M)

Drink je soja op, tel tot 10, adem in en adem dan uit.

ijzerenman sterft

youtube.com/watch?v=3uyeHBbpK7E

>Top 10 anime villains with rightious motives

Attached: 86247562.jpg (676x382, 20K)

Een transje die een spook meisje wilde worden schiet 2 mensen dood en zichzelf.
Niks mis met transjes

Hij wou met zijn waifu zijn. Heel begrijpelijk.

Rei is de beste meid
neuk asukahomos

zijn sjineze tekenfilms niet voor kinderen?

het feit dat je insinueert dat je rechts moet zijn om een kankerracist te zijn betekent dat je zelf links bent.

Bek dicht flikker.

>stop met koffie drinken
>begin weer te zuipen
>stop met zuipen
>begin weer de hele dag en nacht koffie te drinken
het houdt nooit op

Attached: 1554142359054.jpg (636x597, 39K)

Ik heb geen mening over deze specifieke waifuwar. Ik heb Evangelion nooit gezien. Asuka heeft wel een mooi kleurschema.

Attached: 1551027966151.png (562x1273, 318K)

Ze is mijn waiffu

Attached: reii.jpg (1024x768, 79K)

Bek dicht flikker.

Attached: normie-keep-moving-a-weeb-neighboardhood-this-is-28366082.png (500x422, 140K)

JiJ MaAkT EeN GrApJE WaT NiEt KaN, JIJ RACIST.

Attached: chrome_2019-04-27_23-31-20.png (487x559, 134K)

Hoe is het nou om autisme te hebben?

maagd

>een
die kanker italiaanse brabander komt elke kanker keer met die zelfde kanker racisme van hem. elke keer weer.

dat is niet legacy of goku 2

Overheerlijke pizzabakkers > Achmed Fatima en Abdul.

Attached: 1539749378322.png (500x364, 79K)

kaaaaanker ik heb legacy of goku 1 ook kapot gespeeld. helemaal vergeten. maar geloof me maar dat legendary super warriors beter is.

1 was wel een heel grote kutspel

nu maar hopen dat die nieuwe action rpg spel ze aan het maken zijn ongeveer hetzelfde gaat zijn

hij is niet italiaans jij kanker nieuwflikker.

gaat wel oetz

Attached: 1549716000795.jpg (1165x1329, 226K)

ik weet alleen nog dat de boss fights kanker moeilijk waren, en je echt vies moest spelen om ze te winnen.

>huilie huilie hij komt hier niet iedere dag en heeft een sociaal leven.

ik zou gewoon 2 en buus fury emuleren, nog steeds topspellen

i.4cdn.org/s/1556022252280.png

Attached: 1533564596852.png (593x179, 14K)

youtube.com/watch?v=iJOmPAdZkMw
Deze man is een held jongens, help hem een beetje.
Geef hem een leuk en een volg

kanker ik verschrok me een tyfus man

NEEEEEE NIET MIJN SUPERHELDENFILM VERKLAPPEN NEEEE JIJ SUKKEL
IK KON HEM PAS OP WOENSDAG ZIEN OMDAT MO DAN PAS IN DE GELEGENHEID WAS OM STIER TE ZIJN NEEEEEEE WAAROM VERPEST JE MIJN PLEZIER!!!

Attached: 67b.jpg (680x673, 80K)

RACIST!!!

is K3 nog hier? hoe zit het met nieuwe vita hack die moest komen via psp spel?

ga ik doen, als jij legendary super warriors gaat emuleren. het is echt kanker leuk met veel meer diepgang dan die actierpg's

Rei een schijt, Shinji beste meid

Waarom maak je je zo druk om mensen die zich druk maken om die film? Ik zie hun niet, ik zie alleen jou hier. Volgens mij zit je gewoon in een sojabubbel omdat je zelf zo'n soja bent lmke.

ik heb het al uitgespeeld hoor, ik heb zowat alles op de gba gedaan als kind met emulatie

misschien sdb heroes world mission spelen

>Shinji
kanker kasthomo met 0 personaliteit

oh oke nice. ik ga binnenkort weer eens mijn vitaTV upgraden en aansluiten.
>gba
legendary super warriors is nog gameboy color.

Attached: 1537818109447.gif (480x352, 659K)

Attached: 1536295429204.png (125x125, 2K)

invite me NU voor de polder discord of ik ga blanke mensen doden

Hey kantmeisje kom praten op diskoord

je moet me eerst inviten, dan hoor je mijn prachtige zwoele vlaamse stem

Oke paal diskoord

Snapt ze filosofie van Kant überhaupt wel?

Ja ze is slim en leest filosofische boeken

Kant is ook niet zon ingewikkeld filosoof: grote nadruk op gematigde hervormingen, realistische verwachtingen en individuele verantwoordelijkheid die leidt tot verbetering.

P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I P A P I

Kom babbelen

wat? je hoort te reageren met "Doe ik het goed?"

Nog 365 dagen tot koningsdag :(

De Jordaan Peterszoon van de filosofie

Je doet het niet goed
Kom babbelen

Oke Leo, als je dan stopt met zeuren. Wat is je discord?

Mike-Jan#1045

>kant is makkelijk
Als je hem niet leest misschien
Kritiek van de zuivere rede is een van de meest onleesbare boeken op aarde
Wel erg interessant echter.
Zijn focus is overigens epistimologie, niet ethiek

Ik denk dat mijn broertje een toekomstige moordenaar/schoolschieter wordt

>15 jaar oud
>Extreme aandachtsproblemen
>Gescheiden ouders sinds hij ongeveer 6-7 was
>Nog steeds intiem met ouders op een hele kinderlijke manier
>Durft niet te slapen zonder dat de lamp op de gang aan staat
>Driftbuien als je hem tegenspreekt
>Slaat mijn moeder als hij zijn zin niet krijgt
>Bepaalt zijn eigen slaaptijden
>Slaat mij als zij er bij is om hem te beschermen tegenover mij of mijn broer
>Kan moeilijk verantwoordelijkheden nemen
>Diagnostiseerd met ADHD
>Grijpt naar messen om zich te verdedigen als ik of mijn broer boos op hem worden

Mijn hele familie probeert te doen alsof er niks aan de hand is. Wat doe?

>>Slaat mijn moeder als hij zijn zin niet krijgt
>Slaat mij als zij er bij is om hem te beschermen tegenover mij of mijn broer
>Grijpt naar messen om zich te verdedigen als ik of mijn broer boos op hem worden
bel politie, en regel een psychiater voor hem.

Hou de draad levend tot morgenochtend, heb hem nodig.

Ik vind kant minder relevant over kennistheorie oetz, postmodernist avant la lettre

>hij (rova) heeft een sojatendo switch

Attached: 1556401680256.webm (600x336, 2.86M)

Nog geen vriendschap verzoek

Om één of andere reden weet ik dat ik dat moet doen, maar ik wil mijn familie niet uit elkaar trekken. Het rare is dat mijn moeder het van hem pikt. Hij slaat en schopt haar maar doet alsof het nooit is gebeurd.

>wees onzeker
>meisje kijkt me aan
>weet niet of ze kijkt omdat ik raar doe, lelijk ben, knap ben, verveelt is of er iets op mijn gezicht zit
Ik kijk altijd weg als een bèta

sla hem, leer hem gewoon af, iemand die zo oud is meot met ze poten van andere mensen afblijven zeker ze meoder, maakt neit uit wat voor slet ze is jonge

je moeder is het probleem en zij verneukt je broertje door er niks om te doen. jij weet wat je moet doen en hoe langer je wacht, hoe erger je broertje wordt en hoe erger de situatie bij jullie thuis. als je je familie bij elkaar wilt houden moet je ervoor zorgen dat je broertje niet erger wordt, en juist beter wordt.

je moeder maakt hem met haar gedrag alleen maar erger.

>meisje lacht naar mij
>denk dat ze me uitlacht
>begin te huilen

ik weet nog toen ik vroeger interesse had om aan filosofie te beginnen, slim te zijn, en indruk te maken op mensen, al snel leerde ik dat ik zelfs basis schijt zoals camus niet fatsoenlijk kon uitleggen, dan had ik nog kierkegaard gelezen, lmke wat de neuk was dat?

nu lees ik gewoon af en toe een roman (gelukkig ben ik nog niet achterlijk genoeg om niet te genieten van dostojevski) en hou ik mijn mond over filosofie

>wilt slim zijn
>komt erachter dat hij eigenlijk best dom is
>accepteert het en gaat door met zijn leven
goed zo.

Filosofie is niet om indruk te maken op anderen. Wijsbegeerte bedrijf je uit pure liefde voor de wijsheid.

Gaat iedereen het feit dat Leo's discord hier staat gewoon negeren?

Het is allemaal de schuld van de Rabobank

Het rare daarvan is dat als ik hem probeer te slaan als mijn moeder erbij is dat ze er altijd tussen zal springen, en dat weet hij. En als ze er niet is, dan houdt hij zich koest en praat mij niet tegen. Als ik hem dan zou aanpakken, dan ben ik die broer die zijn broertje in elkaar mept uit het niks.

Ik wil eigenlijk vermijden dat hij uit huis moet worden geplaatst. Ik moet een manier van aanpakken vinden.

Kanker, ben fucking lit atm

>Ik wil eigenlijk vermijden dat hij uit huis moet worden geplaatst.
enige optie om dat te voorkomen is psychiater.

miscchien, ik ben toch vrij zeker dat 99 procent het lezen om indruk te proberen maken op andere mensen, er zijn nog mensen dit dat goed uitleggen maar niet eens zo goed snappen, sommige hebben beide maar uiteindelijk zijn ze een robot zonder enige input van hun eigen, enzovoort

misschien eens de oude grieken lezen voor de lol

>atm
>RANDSTAAAAAD OMG (OH MIJN GOD, *NIET:* OH MY GOD WANT DAT IS ENGELS EN RANDSTAD) JE KUNT TOCH NIET ENGELSE WOORDEN GEBRUIKEN IN EEN NEDERLANDSE DRAAD AAAAH DAT SLAAT NERGENS OP JIJ KOMT ZEKER UIT DE RANDSTAD EN BENT GEEN LID VAN ONZE GEHEIME CLUB HEHE

Attached: 1547070405060.png (648x636, 240K)

>meisje lacht mij uit
>denk sjans te hebben
iedere keer, broeders

>randstad meme

Attached: CgHGea8WEAAXVU6.jpg (400x400, 21K)

was mis met rabo bank lan
je mept hem neit uit het neits zeg gewoon als hij het vertelt zal het 3x erger worden, klinkt kut maar pak hem gewoo nwaneer niemand is hij krijgt geen discipline van ze ma dus jij meot het geven, als jij dit nu niet doet zal hi jdit nooit aanleren

ik maak het toch juist belachelijk? hoe snap je het niet?

Lees Plato. Je kunt zijn ideeën niet zo overnemen, maar de methode is goed. Dat dwingt je zelf na te denken en geeft je de instrumenten om dat goed te doen.
Het is inderdaad wel belangrijk dat je het zelf goed begrijpt voor je het aan anderen uitlegt en het is ook goed om zelf met tegenargumenten te komen. De meeste filosofen doen dat natuurlijk zelf ook al wel.

Zou het een optie zijn om met mijn moeder in gesprek te gaan, of kan dat rare consequenties met zich mee dragen?

Maar ik kan hierdoor ook als een misdadiger uitkomen. Hij kan er een heel mooi verhaal bij lullen en als hij fysieke verwondingen krijgt ben ik de lul.

>ik maak het toch juist belachelijk? hoe snap je het niet?

Attached: 1555048198240.jpg (622x820, 194K)

>Zou het een optie zijn om met mijn moeder in gesprek te gaan, of kan dat rare consequenties met zich mee dragen?
ja je kunt er wel even met je moeder over praten, gewoon zeggen dat hij professionele hulp nodig heeft en dat als jullie nu ingrijpen het geen serieuze probleem zal worden. Als zij niet akkoord gaat, moet je zelf iets goed. Kinderbescherming bellen is een goeie optie, en ze gaan niet meteen je broertje weghalen ofzo, maar ze gaan wel psychiater regelen. Ik heb het zelfde meegemaakt met de kinderbescherming en zij haalden ons ook niet uit elkaar.

bedankt, opgeslagen.