Frihedsudgaven
>Påmindelse om at
¤ Ægte patrioter bruger ǿ
¤ Autister bruger ö
¤ Hjernlinger bruger o
Frihedsudgaven
>Påmindelse om at
¤ Ægte patrioter bruger ǿ
¤ Autister bruger ö
¤ Hjernlinger bruger o
>frihedsudgaven
>starter ud med at være tankepoliti
Sikke en god måde at dræbe tråden på.
tag en slapper, ven, det er ikke andet end drilleri
Jeg er pisse træt.
De bedste OPs er klassikerne, og dette er IKKE en af dem
Synes den havde været god hvis Fogh ikke var der. Politik uden grund.
Kære danske Anons
Jeg håber, I vil hjælpe os.
Til et P1-program undersoger vi forskellene mellem det rene og det rå, umoderede internet.
Derfor vil vi gerne i kontakt med danske brugere af Jow Forums.
Vi vil rigtig gerne hore, hvad det giver at være aktiv her i forhold til andre sites? Vi vil også gerne hore, hvordan I blev introduceret til Jow Forums til at starte med. Med andre ord er vi nysgerrige på jeres vinkel.
Hvis du kunne have en flig af interesse, så skriv til os på [email protected], enten med dine betragtninger - eller med en måde, vi kan komme i kontakt med dig på.
Bh. Redaktionen bag Digitalt på P1
Daglig påmindelse om ikke at svare navnebosser, udover koleskabsindianeren.
>udover
Nej. Ikke svar navnebosser overhovedet.
Vi kan da ikke ignorere ham, sidste gang provede han at tage sit eget liv
Så kan han bare lade være med at breve med navn.
er du en rigtig journalist eller er jeg bare igang med at skrive halvdelen af min livshistorie til en tilfældig user på Jow Forums
Jeg er en ganske rigtig journalist på DRs videnskabs redaktion i Aalborg og tilrettelægger to afsnit til 'Digitalt' på P1 om internettets hoved- og sidegader.
Dit svar vil være meget værdsat.
[email protected]
Skriv til en psykolog i stedet
Jeg har tænkt mig at skrive udelukkende fordi jeg ikke gider have at idioter der er kommet efter 2010 skal sidde og snakke om hvad det gamle Jow Forums var
brev bevis eller ud
Men hvorfor går du op i det? Lad os nu få et grin
>gammelsvans
>besidder ikke den tekniske forståelse til at kunne klarlægge at [email protected] ikke er en mailadresse der eksisterer.
Have u been to norway? I have never ever
i have never as i am poor
er det dig dranon?
>hvis ja
det gor mig ondt re: din hårlinje
But it's right there
come wish this user a happy bday pls
no it's not
er den rode prik i universet jeg kan se kl 1 om natten er det mars????????????????????????????
t. troels
Det er dit rovhul
Det er muligvis Arcturus.
Mars går ned lidt i 1. Desuden er den 83% af sin maksimale distance fra Jorden, så den er næsten 6 gange mindre/svagere end i sommers. Mars' lille storelse på himlen gor i kombination med de begyndende lyse nætter planeten svær at se med det blotte oje. Den ligger mod nordost hvor Solen's efterskær bliver hængene hele aftenen og natten fordi den kun dykker 17 grader under horisonten. Du leder med andre ord efter et svagt lys et sted i solnedgangen.
>nordost
*nordvest
tjek jeres mail
>¤ Ægte patrioter bruger ǿ
>¤ Autister bruger ö
>¤ Hjernlinger bruger o
>bruger aa i billede relateret
det ved jeg ikke den ser bare rodlig ud og så skinner den
hvad hedder den der stjerne som skinner forskellige farver
>alle træerne i haven er skåret ned så nu kan jeg ikke tisse i haven uden at mine naboerne kan se mig
fat dog at det ikke er en rigtig journalist
Tusind tak for din mail. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt.
sut mig troels
Stjernerne selv skifter ikke farve, men det ser sådan ud set fra Jorden på grund af ændrende atmosfæriske forhold. Billede relaterer er Sirius. Det er den kraftigste stjerne på den nordlige nattehimmel, så fænomenet er tydeligst på den stjerne.
Der findes dog variable stjerner der svinger i intensitet, så deres farver vil opleves som mere eller mindre markante.
>ægte patrioter spilder ekstra tid på at skrive o når alle alligevel godt forstår hvad man mente
det var da også dumt at skære dem ned, hvorfor gjorde du det?
baserede rumanon skuffer aldrig
det var ikke mig der gjorde det men udlejeren
kan du ikke tage et billede af den
OG SÅ BROD SOLEN FREM.
Der er dog stadig overvejende skyet. Havde tænkt mig at jeg ville ud og prove at fange rutefly i mit teleskop i dag. Har stort set ingen erfaring i at observere objekter i bevægelse, og SpaceX opsender en rumkapsel med 2.500 kg ol, chips og onanipapir til den internationale rumstationer d. 3 Maj. Hvis opsendelsesdatoen holder vil den internationale rumstation's overflyvningerne af Danmark koincidere med dagene hvor SpaceX farttojet hænger på siden af den, så jeg er nodt til at ove mig lidt hvis jeg skal have en jordisk chance for at se den.
Ikke for til efteråret. Stjernen er kun synlig i vinterhalvåret. Den kunne dog stadig ses på aftenhimlen indtil for et par uger siden. Synes lige pludseligt at det gik hurtigt med at vinterkonstellationerne forsvandt.
Å er relativt ny opfindelse. Bortset fra det, så svarer det vel mere til at bruge oe i stedet for et normalt ǿ
Sagde du også sådan til din dansklærer når han/hun rettede dine fejl? Der er meget sjusk man kunne lave og stadig blive forstået.
i dansk gjorde jeg jo en indsats
det har jeg ikke tænkt mig at gore på et etiopisk internetbræt for hjemlose jongleringsentusiaster
Kom lige i tanke om at min mor tog et billede af Sirius tilbage i februar som hun sendte til mig. Jeg havde jagtet Merkur i skumringene flere aftener i træk uden held (Merkur ligger så tæt på Solen at den kun er synlig nogle få uger om året når planeten når sit fjerneste punkt fra Solen i sin kredslobsbane, og selv da ligger den så tæt på Solen at den kun er synlig for en kort bemærkning ved solop- eller nedgang). Desværre var der hele tiden skyer mod vest de forste mange aftener.
Min mor ringede til mig for at fortælle at hun mente at kunne se den planet jeg havde jagtet, så hun sendte mig et billede. Det viste sig dog ar være Sirius.
Okay, hvor mange af jer tosser har skrevet til DR, og hvad skrev i? hvad svarede de tilbage?
Det får du at vide når programmet bliver sendt.
hvordan ved jeg om det er en planet eller en stjerne
Stjerner blinker, planeter gor ikke
okay så må det være en stjerne
Hvordan siger man "different from...". Anderledes fra? Anderledes end?
jeg ville bruge den sidste
hvad er konteksten?
Min erfaring er anderledes end alle andres.
My experience is different from everyone else's.
det lyder rigtigt
Tak! Jeg har nogle sporgsmål til.
"I had to adjust my knowledge"
Jeg havde brug til at tilpasse det jeg kunde?
hmmmm, det lyder en anelse underligt for mig, men det er måske fordi jeg ikke kender sammenhængen
du kan i hvert fald bytte "brug til" ud med "brug for". det kan være, at en anden user kan hjælpe dig med resten af sætningen
samme user igen, tilfojer lige
"Jeg havde brug for at tilpasse det jeg kunne"
eller
"Jeg havde brug for at tilpasse/justere min kunnen" ordnet.dk
"kunde" er "customer"
Mange tak.
Tak. "Kunne" hedder "kunde" på svensk.
Sidste sporgsmål. Er "Hvad har du for planer" korrekt?
I'm not sure if the "for" is a Swedish thing or not.
Vi plejer at putte et "nogle" ind inden planer, men ellers virker det
Tak
man kan også sige "Hvad har du af planer?"
tid til en blandet pakke småkager?
Jeg er næsten klar med det danskkursus
Jeg er meget glad
vi er glade på dine vegne!
You were literally the same country once
Twice, one time skiing and one time hiking
The only reason we aren't today is because Napoleon bullied us into joining him and then he lost quickly after and we were supposed to hand Norway to Sweden but we allowed Norway to be an independent country purely just to spite the Swedes
based
eller "hvilke planer har du?"
Så skal der samles op i danske bank aktier.
youtube.com
Så hygger vi
Jeg vil bare informere om at dette mest sannsynlig er en vaskeekte journalist. To norske journalister har besokt /norgetråden/ på kun et par måneder, i anledning Incel-epidemien.
Alt vel.
>Jau, eg brukar nynorsk. Korleis visste du det?
hvad siger du
jeg kan ikke forstå dig
link til artiklen han har lavet
Vi er ligeglade hvad sprog I snakker.
Det krever arkivgraving, og det orker jeg ikke. Du må nesten bare stole på meg.
Han het Håvard og kom fra norsk TV2, hvis det hjelper.
Jeg har også skrevet til ham, så jeg kan fortælle om hvordan normies stjal vores humor, og kultur.
Jeg har en mistanke om at det du egentlig gerne vil sige er 'min oplevelse er anderledes end alle andres', hvad er den bredere sammenhæng?
>normie
hvad med du smutter tilbage til reddit
Hvad med du lukker roven?
Fucking nybosse
>han kalder andre nybosse når han selv bruger normie
Dette var ikke særlig hyggelig, karer.
Skjerpings.
>kalder mig nybosse når du selv bruger normie istedet for normalbosse
har du ikke noget reddit gold du skal give
Vi hygger i en uhyggelig verden
Fucking nybosser, begge to
JEG ER BASLINJE JUNKIE