/mämmi/

nistipainos

Attached: 1546783063382.gif (240x180, 1.89M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3CI7puMkiyI
youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY
youtube.com/watch?v=rBmMzabdEKQ
youtube.com/watch?v=ne6eqVIlS1U
uj3wazyk5u4hnvtk.onion/
youtube.com/watch?v=RRWLBs4FvU8
youtube.com/watch?v=6_srwBC2E0U
youtube.com/watch?v=M-QpnYvldmo
m.youtube.com/watch?v=AHaPUlEv5NI
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa talvi

GIVE
ME
A
FINNISH
GIRLFRIEND
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

täs mä

Attached: 646280.jpg (694x720, 52K)

neljäs mokomalle
youtube.com/watch?v=3CI7puMkiyI

Kiitos Hollanti.

NYYMI!!!

Ei vittu jätkät miten mä esitän normoa, sen jälkeen kun GoT loppuu?

Attached: hui.png (540x475, 588K)

You'll have to earn it I'm afraid

Odotat vaan seuravaa hittiohjelmaa.
Kylä ne jonkun paskaläjän pumppaa ulos, jota sitten kaikki trendikkäät alkaa seuraamaan.

Attached: Hey.gif (250x188, 554K)

Haluan panna tuota vanhusta

Attached: c5f3971b35116c1946b9a14995590129.png (1700x2000, 1.33M)

miten vanha se on? Se näyttää aika söpöltä jos se on vanhus.

Se on /jp/ meemu. Sen ääninäyttelijä on joku keski-ikäinen nainen joten ne haukkuu sitä vanhukseksi.

ai nää on taas näitä juttuja. Vituttaa noi ääninäyttelijähomot. Niille ei toivois muuta kuin kuolemaa hitaasti mutta varmasti.

youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY

Ymmärrän yskän, niin minäkin, läpi yön, miksei saman tien koko viikonlopun.

Sen mieltymykset sarjojen suhtee ja lauluihin antaa osviittaa juurikin 80-luvulla syntyneeseen minkä takia 30-vuoden tuntumassa luultavasti ompi.
Aikas monet näistä typy v-tuber typyistä tykkää just 90-luvun sarjoista joten tahtois uskoa et aika moni on just 30-vuotiaita kakkuja. Toisaalta Japanissa varmaa pyörii telkussa vanhat anime sarjat tiheesti.

Hahmon ''ikä'' on lukiolainen ja sen kaks läheisintä kaveria on kans kaks lukiolaista.

Attached: Rin, Mito and Kaede cafe - brat.jpg (1920x1080, 1.63M)

Kuka on mielestänne asiallisimman ja tuottavimman comebackin (autisteille: takaisintulemisen) tehnyt

a) suomalainen artisti?
b) ulkolainen artisti?

Attached: 1555504603029.jpg (750x1000, 166K)

>tuottavimman
ketä kiinnostaa?

sillee taiteellisessa mielessä. huono sanavalinta.

oispa nyymi

en tiiä

>artisti
Ai mikä?

>Sen mieltymykset sarjojen suhtee ja lauluihin antaa osviittaa juurikin 80-luvulla syntyneeseen
Just sopiva mulle

Attached: dcc2225ff37bb292c27c00cf1299962d.jpg (1488x2105, 1.11M)

pistin neo-amiseptia pikkuvarpaan väliin

>artisti
"esittävä taiteilija, viihdetaiteilija"

redrama (robin kohta)
daft punk

>redrama (robin kohta)
kusin housuun naurusta

*travellaa nyymin*
youtube.com/watch?v=rBmMzabdEKQ

peffattaa

mikä nyymistä tulee isona?

Attached: 13327657761.jpg (1280x720, 104K)

painu jonne vittuun täältä

17cm jos nyt kerran haluat tietää.

Attached: image0-18.jpg (1191x1628, 252K)

mitä helvettiä

kaaaasua... komisario pepponen

*rumpufilli*

Ei vittu sama kun mulla

Attached: b6e8b0cf81d1399e76f0e6377e23fb1e.jpg (3000x3200, 3.16M)

Mitä mieltä ootte transuista jotka leikkaa kikkelin veke?

Tää menee tarkaks. Muna esiin niin verrataan.

Attached: 1556037073038.png (960x1368, 1.24M)

pierustuttaa

aika inva

oon tommonen

etkä oo

sama
aika turhaa, kivuliasta ja vaivallista leikanneelle. eikai sen enempää

sama, kaikki mä

Oon kyllä ottanu kuvia viivaimellakin varustettuna mutta eipä ole juuri nyt saatavilla. Pakko uskoa nyt kun vaan sanon.

Attached: 259862397d7c8bbd88b0fb6f9c7b46d1.jpg (1024x1448, 288K)

oon epäironisesti kateellinen sun kikkelille t. eri

Toisaalta sitten kun mietin asiaa niin mitäpä väliä sillä on kun eihän mun pippeliä nää kukaan koskaan.

Sama. Joskus esittelen webbikameran välityksellä mutta siihen se jääkin. Elävään pilluun en ikinä ole päässyt työntämään.

Attached: f20a06630e68e3dba2a2472fa2ba02a3.jpg (984x1400, 701K)

*järkyttyy*

>Elävään pilluun en ikinä ole päässyt työntämään.

Haha, sittenhän mun 13cm minikikkeli poistuukin täältä kuninkaana. Sitä on upotettu useasti, joskin saman tötöseen joka ei varmasti siinä kohti elämäänsä ollut isompaa nähnyt.

(ellet sitten ole työntänyt sitä kuolleeseen pilluun jolloinka sul cooleuspinnat nousevat ohi meistä kaikista)

Attached: 1548612282680.png (186x175, 78K)

Pillu on kokematta paskaa.

Attached: 1554148210793.png (720x720, 272K)

oot säälittävä

>ellet sitten ole työntänyt sitä kuolleeseen pilluun
Verrokkina siis kuminen vastike, joten ei kai kuollut jos se ei ollut elävä ensinnäkään.

Pilu on, mutta läheisyys ei. Se kun on joku jota rutistella peiton alla kuukaudesta toiseen tuntui aika mukavalta. Tai niin ainakin muistelen kun tapauksesta on kohta 10 vuotta.

Attached: 1556744743520.jpg (1663x1247, 176K)

mua oksettaa

Ompi hiljasta.

Attached: Rin snug.jpg (393x427, 20K)

youtube.com/watch?v=ne6eqVIlS1U

Nyymi isona

Hähää enpä oo koska olen sitä ikäpolvea joka tietää että saksasta saa viinaa 8e litra.

mistä nykyään tilataan huumahus aineita kun ne kaksi edellistä huumahtumis sivua ovat ottaneet osumaa?

>linnut laulaa
>aurinko paistaa
>kuuma ilma

Miten tälläisillä keleillä pitäisi oikein nukkua?

hommaa pimennysverhot saatanan tampio

Pimennysverhot on jo, mutta valoa tulee silti väkisin läpi

no sitten ne pimennysverhot ei varmaan riitä, oho

>>linnut laulaa
nää voi peittää tuulettimen kohinalla

Attached: kohina.jpg [Doki] Gugure! Kokkuri-san - 09 (1920x1080 HEVC BD FLAC) [0B7C63D5].mkv_snapshot_15:10.jp (1920x1080, 573K)

nyt nyymit nukkumata!

uj3wazyk5u4hnvtk.onion/

Pakota mut :3

huomentu :3

tapa ittes

Poltin sormeni kun kokeilin että onko hella kuuma.

Attached: 1514194853165.jpg (245x162, 14K)

Huomenta. Tänään on niin kaunis päivä, että jokainen nyymi käy ulkona.

ketä hullu menee nukkumana aamulla?

Katoin Muumit ep7-8 ja nu-Fruits Basket ep7. Muumeissa Mörkö tuli hakemaan uudelleen kuninkaanrubiinia kleptomaanien salkusta, mutta saikin vaihtokaupassa Muumipeikon kauniin simpukan johon tykästyi ja läks menemään. Seuraavassa jaksossa kleptomaanit näyttivät kunkkurubiininsa kaikille juhlan aikana jolloin Taikuri saapui paikalle vaatien rubiinia itselleen koska on jo etsinyt sitä yötäpäivää 300 vuotta. Mutta Taikuri ei sallinnut itseään ottaa rubiinia itselleen pakkokeinoin ja tyytyi Muumimamman punssi-juomaan, mies ei ollut juonut punssia 80 vuoteen, aatelkaa. Sitten tyytyväisenä antoi kolme toivomusta paikallaolijoille, Hemulin paska toivoi lapion jonka antoi Muumipapalle, Niiskuneidin paska toivoi näyttävänsä ihmismäiseltä meikkikasalta Muumipeikon vuoksi ja pillastuikin itkuun ja Muumipeikkoi toivoi hänen palaavan ennalleen. Kleptomaanit tämän nähdessään toivoivat Taikurille oman toivomuksen joka koski että kloonaisi rubiinin ja täten kaikki olisivat iloisia ja etsintä saapui päätökseensä.
Minun vittu ilmeeni kun maailmassa on nyt kaksi Kuninkaanrubiinia ja tarina päättyikin tällä tavalla eikä silleen miten yleensä tarinat päättyvät kun kyse on jalokivistä.

Fruits Basketissa keskityttiin Hatoriin, Soma perheen lääkäriin, joka osoittautuikin lempeäksi ja hyväntahtoiseksi mieheksi synkällä taustalla, Hän oli rakastunut Kana-nimiseen neitoon samasta Soma perheestä, mutta perheenpää Akito ei antanut lupaa näiden avioitumiselle ja suutuspäissään veti Hatorin sokeaksi yhdestä silmästä peilillä. Kana ei pystyny antamaan itselleen anteeksi Hatorin tilannetta ja vaipui mielentilan syvyyksiin kunnes Hatori poisti tämän muistot että olisivat koskaan olleetkaan rakastuneita. Jakso päättyi Hatorin nähdessä Kana iloisena kun oli avioitumassa kahden vuoden jälkeen uuden miehen kanssa.
Ei oikeen napannut tämä 10 vuoden jälkeen Hatorin kohdalla..

Attached: Rin - issikiiiiiii.jpg (2000x1260, 146K)

vai niin

Attached: 1514769149065.png (3840x2160, 912K)

youtube.com/watch?v=RRWLBs4FvU8

en lukenu

jotkut valitsevat tämän elämän

Attached: 1534782732357.png (657x624, 30K)

ne valitsi tulla riippuvaiseksi, ei käyttää huumeita

häh

kohtuukäyttää siis

nokosille

Attached: 563.png (1433x1013, 1.82M)

luin kolme kertaa, parani joka kerralla, suorastaan addiktoivaa
ootko nyymi miettinyt ryhtyväsi kirjailiaksi tai edes nettibloggaajaksi?

perseen nuoleminen on säälittävää

Ai vittu mun selkä saatana. Tänään kyykkyä.

Sunnuntai ei ole hyväksyttävä syy nukkua näin myöhään.

hyvää yötä nyymit

youtube.com/watch?v=6_srwBC2E0U

youtube.com/watch?v=M-QpnYvldmo

aamu palaksi 8 kpl kanan muna

eikai ne nyymit suotta varoittele nyymistä. kannattaa kuunnella

tekis mieli mennä läheiselle urheilukentälle harjoittelemaan yleisurheilua tai edes juoksemaan rataa mutta en uskalla koska ihmiset katsoo ja nauraa

Otetaan myös kuvia ja pistetään nettiin.

katson ja nauran sulle jo täällä vitun läski

m.youtube.com/watch?v=AHaPUlEv5NI

>Suomalaisyritys on nimittäin saanut Valvirasta kiellon markkinoida digitaalisesti mobiilissa tai verkossa ginijuomiaan Suomen lisäksi EU- ja ETA-alueen maissa, koska suomalaiset voivat nähdä mainokset internetissä. Alkoholilain mukaan suomalaiset yritykset eivät saa markkinoida väkeviä alkoholijuomia.
miettikää sitä virkamiestä joka menee vinkumaan tällasista

haista vittu

Ketkä ihmiset jossain urheilukentällä viettää aikaa? Maksimissaan jalkapalloa potkivat jonnet

Hei mä teen vaan mun työtä ja laki on laki

itsekkin tekisi miele mennä potkimaan palloa läheisen koulun kentälle mut en varmaa uskalla

se on aina täynnä tiukkahousuisia teinityttöjä harjoittelemassa yleisurheilua ja keikuttelemassa perseittään ja sitten paidattomia alfamakeja harjoittelemassa viereisellä ulkokuntosalilla

mie oon uskaltautunut mennä heittelemään kori palloa yksin koska olen sen verran hyvä että ajattelen että ihmiset ei naura kun luulevat mun pelaavan jossakin joukkueessa ja harjoittelevan omatoimisesti

Tytöt saattais tirskua kun seura ja hyväksyntä on niille niin tärkeetä mutta ei alfamaket naureskele jos joku harrastaa urheilua